Mulla on jäänyt pimentoon että mikä se schipperken korkeus on... Joka paikassa lukee ettei sitä olla määritelty johonki rotumääritelmään? Ihan uskomatonta. Mitä kokemuksia on näistä roduista, olis mukava kuulla että auttais valinnassa :)
Schipperke vai mittelspitz?
4
443
Vastaukset
- 812647864+
kysyn tässä että olis kiva kuulla näiden kahden rodun erot. Itse kallistun kyllä laiviksen puoleen :)
- Söpöjä mutta kamalia
En ottaisi mittelspiziä. Ne räkyttävät hirveästi niin kuin pomaranian koirat! Astuu päälle helposti kun on pikkuruinen, pomottaa, pelkää muita ihmisiä/ koiria!! Ovi kellon perään
- dwweded
Jaaha. Siskoni kaverilla on todella kilttejä mittelspitznarttuja 2. Tunnen myös yhden kleinspitznartun, joka on todella kiltti. Mutta tuntemani pomeranianuros sekä pommin ja kleinin sekoitusnarttu ovat kyllä noita mainitsemiasi.
Schipperkestä minulla on kumminkin todellinen räyhääjävaikutelma kadulla tapaamieni yksilöiden perusteella.
- 35435
Molemmat kivoja ja pieniä. Laivakoira painaa 3-5 kg tai 5-8kg(lähde koirarotujen maailma) ja mitteli on korkeudeltaan 34 cm mutta voi heittää noin 4 sentillä(yksilöllistä). Oma mittelino on jätkä ja 38 cm. Isoja koiria pienessä paketissa ja molemmat haukkuvat paljon :) Sosiaallisiakin myös. Vaativat hyvän koulutuksen. Vaatii paljon tekemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131218
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1191062- 134959
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten299763Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514