On turha puhua muista koirista kääpiönautserin kanssa samana päivänä,sillä niin ylivertainen se on koirana, ystävänä ja ihmisenymmärtäjänä, leikkisyydessään, sisäsiisteydessään ja kaverina,vasinkin uros.
Kääpiönautseri on paras!
9
627
Vastaukset
- sammaa mieltä
Samaa mieltä. Ei ole parempaa koiraa ollut, vaikka kaikki mitä on ollut ovat tietenkin olleet ihania (ja ikävä niitä on tullut ja on vieläkin), mutta kääpiösnautseri on paras. Meillä on n. puolivuotias uros, sisäsiisti ollut jo pari kuukautta
- käppänä<3
Meillä on valkoinen käppänä ja se on niin ihana. Vasta 3 kuukauden ikäinen ja todella hyvin oppinut sisäsiistiksi. Ei enää usein tapahdu vahinkoja. Meillä vaan melko laiska yksilö. Välillä kyllä virtaa riittäää vaikka muille jakaa. Ihania käppänät ovat!!!!!
- Mahtava rotu
Missä hinnoissa rekisteröidyt käppänäpennut nykyisin liikkuu? Kovasti tekisi mieli itselle myös hankkia oma "rapamagneetti"
- pippuria&suolaa
1200-1500 eur. oikealta kasvattajalta.
- pippuri&suola
Samaa mieltä...ei viisaampaa koiraa löydy. Meillä edellinen käppänä eli 16 vuotta ja kaikki tuttavamme rakasti koiraamme. Nyt otettiin uusi pippuri&suola uros ja ei ole vielä kertaakaan tehnyt pissaa tai kakkaa sisälle ja pentu on vasta 10 viikkoa vanha ! Tottelee muutenkin käskyjä kuin vanhempi koira...Voin suositella kyllä käppänää kaikille jotka nyt koirasta pystyy asian mukaisesti huolehtimaan.
- dddds
Portugalinvesikoira se paras rotu on :-)
- In5
Kahden viikon päästä meille kotiutuu uusi tulokas käppänä. Tämä on jo minun kolmas.
- 7+8
Kertokaas käppänän turkin hoidosta. Olen myös suunnitellut vakavasti pennun hankintaa ja askarruttaa, paljonko vuodessa muiden kulujen lisäksi menee nyppimiseen ja trimmaukseen.
Haluan pitää koirani rodunomaisessa lookissa ja epäilen omia nakkisormiani suoriutumiseen tosta nyppimisoperaatiosta. Koneella trimmaus saattaa sujuakkin. - aasdfhjklööä
Meidän käppänä on vissiin sitten aika erilainen kuin muut.Se haukkuu kuin ammuttu, kun joku tulee kylään, trimmaus vie tuhottomasti aikaa, koira on tyhmä kuin saapas -> se syö lähes kaiken minkä näkee. Kissanhiekkaa on pakko päästä syömään heti kun jonkun silmä välttää ja sitten oksennetaan pitkin päivää ja yötä. Myös sahanpuru on parasta ja sitä vedetään kuin viimeistä päivää, kun pääsee ulos. Käppänä myös kiljahtaa heti, kun toinen koira tulee lähelle.
En suosittele sitä koiraa kenellekkään. Paitsi ehkä vihamiehelleni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683