Sanokaa paras laulaja

Cheekcheekcheek♥

Nonii eli sanokaas näistä viidestä paras!

1. Cheek
2. Jannika B
3. Robin
4. Uniikki
5. Lauri Tähkä

Kaikista pidän itse paitsi Lauri Tähkästä.
Cheek on suosikkini♥
Olen 11v tyttö.

32

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietämätön

      1. Cheek
      2. Lauri Tähkä
      3. Robin

      kahden muun musiikkia en ole koskaan kuullutkaan :D

      • LiigaLove

        Cheek on paras tietenkin!


      • ruusupuu
        LiigaLove kirjoitti:

        Cheek on paras tietenkin!

        Ei ketään noist paula koivuniemi oon saanu silt postii täs kuus alotin paulaa fanittaa 2010-2011 en muista vuotta oon vast 9.v


    • Darin4ever

      Cheek on paras mut ulkomaisista DARIN on paras

    • 20132012

      OLAVI VIRTA is best

      cheek on homo äpärä

      • Elttaantunut

        Keijo Minerva


      • laizalove
        Elttaantunut kirjoitti:

        Keijo Minerva

        Cheek


      • Kuvaako.itseäsi

        "20132012", äpäräksi sanotaan avioliiton ulkopuolella syntynyttä lasta. Cheek on tietääkseni syntynyt avioliiton aikana. Isästään Cheek rappää myönteisesti.
        Cheek on toistuvasti rapännyt naisista. Ja hän on kertonut lyriikoiden kertovan omasta elämästään.
        Onko tuo kommenttisi vain halusi nähdä asia noin? Kuvaako kommenttisi sinua itseäsi?


    • 5 hyvää

      Harri Kuokkanen
      Juha Alvari
      Sami Keskitalo
      Leif Lindeman
      T.T Purontakanen

    • tupac ja marshall

      vittu mitä paskaa musiikkia te kuuntelette
      2pac ja eminem

      • Hyvä.kun.kerroit

        Sinun kaltaiset "pas..." kuuntelevat juuri tuollaista musiikkia...


    • marikamalla

      Juha alvari on paras. Hänellä on valtavan hieno tulkinta lauluissa ja huikea lava karisma. Komeakin on

    • Yksi.hyv.riittää

      Cheek on myöskin minun suosikkini - yksi hyvä riittää.

    • tj5j4

      Hahhah, eihän noista edes kukaan ole laulaja!!

      • Syvä.ja.pehmyt.lauluääni

        Cheekillä on hyvin miellyttävä lauluääni esim. Sä huudat -biisissä. Toivon kuulevani laulua, rappäyksen lisäksi, seuraavalla albumillakin :)


    • tyttö5v

      räppärit on parhaita laulajia ja sitten m.a. numminen ,vesku loiri ja ammuvainaa!

      • Yksi.hyv.riittää

        Hauskasti kommentoit. Itse olen huomannut, että musiikin "oikeaoppisuudella" ei ole minulle merkitystä. Olen tosin live-tilanteissa kuullut myöskin lauluun opiskelleiden esityksiä. Ja hyviähän he taidollisesti ovat. Fanitukseen, ainakaan kohdallani, ei riitä kuitenkaan esim. lauluopintojen mallikkaasti suorittamiset.


    • MrJuha82outolintu

      Riki Sorsa on loistava laulaja.
      Jarkko Martikainen myös.
      Onhan niitä paljon loistavia laulajia.
      Pave Maijanen osaa myös laulaa(puhtaasti).
      Maarit Hurmerinta!

    • Hkhgjk

      Ei kukaan noista....... Suomessa on menty siihen, että laulaja tehdään mutta oikeat osaajat eivät pääse esiin, koska eivät riisu vaatteitaan, tai käytä lapsenomaista ääntä. Yksi poikkeus Suvi Teräsniska...

      • Oho.erikoista

        Ei Riki Sorsa ole tiettävästi riisunut vaatteita esiintyessään tai käyttänyt ääntä lapsenomaisesti. Kukahan sellaista tekee? Millaisia julkkiksia yleensä seuraat?


    • miiamariajaana
    • mihintämämaailmamenos

      Mitä vitt:'D eihän nuista kukaa ees oo kunnon laulaja. Jarkko ahola, tony kakko, marco hietala, ari koivunen ja mitä näit nyt on. Tos muutama tyyppi joka osaa oikeasti laulaa. Ja osaa laulaa livenä ilman taustanauhoja.

      • Helppoa.ja.mukavaa

        Varmasti näin onkin. Nuo nimet ovat minulle tuntemattomia kuitenkin. Mutta onneksi Cheekistä tulee paljon tietoa eri medioiden kautta, joten fanittaminen on helppoa ja mukavaa :)


      • voipyhäyksinkertaisuus
        Helppoa.ja.mukavaa kirjoitti:

        Varmasti näin onkin. Nuo nimet ovat minulle tuntemattomia kuitenkin. Mutta onneksi Cheekistä tulee paljon tietoa eri medioiden kautta, joten fanittaminen on helppoa ja mukavaa :)

        ja yksinkertaiselle ihmiselle sopivaa ja joka ei musiikilta paljon vaadi.tuohonkin tyytyy,jos ei muusta oo koskaan kuullu.


      • Helppoa.ja.mukavaa
        voipyhäyksinkertaisuus kirjoitti:

        ja yksinkertaiselle ihmiselle sopivaa ja joka ei musiikilta paljon vaadi.tuohonkin tyytyy,jos ei muusta oo koskaan kuullu.

        Katso tänään TV2:lta, klo 19.30, Jare vs. Cheek. Silloin - toivottavasti - ymmärtäisit asian oikein. Ylen Areenassa on myös muita hyviä videoita Cheekistä. Suosittelen näitä Sinulle lämpimästi :)


      • eieieieiei

        en ole cheekkifani.koko tyyppi ei kiinnosta tippaakaan,mulla on omat korvat ja aivot,en mene massan mukana jos en saa keekistä mitään fiboja.kuunteleppas välillä oikeita laulajia ja hyvää musiikkia,niin eiköhän sinunkin silmät avaudu,mitä julkisuushuttua teille tyrkytetään.


      • Helppoa.ja.mukavaa
        eieieieiei kirjoitti:

        en ole cheekkifani.koko tyyppi ei kiinnosta tippaakaan,mulla on omat korvat ja aivot,en mene massan mukana jos en saa keekistä mitään fiboja.kuunteleppas välillä oikeita laulajia ja hyvää musiikkia,niin eiköhän sinunkin silmät avaudu,mitä julkisuushuttua teille tyrkytetään.

        Mitä tarkoitat sanalla "julkisuushuttua"? Ja se "tyrkyttäminen" myöskin mietityttää.
        Mediassahan toistuvasti on esillä asiat, musiikkia työkseen tekevät yms., joista lukijat, kuuntelijat yms. ovat kiinnostuneita.
        Osa suomalaisista pitää perinteisestä laulusta ja musiikista. Ja yksi osa on sitten voimakkaasti kiinnostunut rapistä, jossa on erilaisia suuntauksia. Menestynein suomalaisista heistä on Cheek. Ei minulle kukaan ole alun alkaenkaan tyrkyttänyt Cheekiä. Itse olen hänen upean musiikin pariin hakeutunut.
        "koko tyyppi ei kiinnosta tippaakaan", kommentoit. Lähdetään siitä... Voitko uskoa minusta samaa liittyen perinteiseen laulamiseen? Tosin Cheekin Alpha Omega -albumilla olevat kohdat, joissa Cheek laulaa, rappäyksen sijaan, kuulostivat todella hyviltä. Cheekillä on syvä ja pehmyt lauluääni.


    • mikätekeehyvänlaulajan

      miksi" loistava laulaja" keekki ei sitten ole laulaja.pitäisi olla suomen huippulaulaja ,samoin ulkomailla,.kuule moni fanittaa just keekkiä sen takia kun media tyrkyttää ja muutkin massasopulit menee keekkiä kuuntelemaan,varsinkin te teinit,joilla ei ole vielä aivotoiminta kovin kehittynyttä.

      • outoa

        Tauno palo,kera Kulkurin valssilla,voe.


      • Helppoa.ja.mukavaa

        "mikätekeehyvänlaulajan", hmmm ... Cheekhän on ollut lähes 20 vuotta kiinnostunut rapistä. Miksi hänen olisi pitänyt olla kiinnostunut laulusta?
        Ja todellakin ihastuin myöskin hänen lauluunsa tämän viimeisimmän albumin myötä. Ja minun ensisijainen mieltymykseni kohdistuu rappiin, mutta hänen laulunsa oli myöskin miellyttävää, rappäyksen lomassa.
        Ja oikeasti tuli jopa kehooni lämmin ailahdus, kun Cheek haastattelussa kertoi, että hän on saanut kaiken hyvän Suomessa ja ei ole aikeissa muuttaa tilannetta. Häntä kohtaan tuntemani arvostus vain lisääntyi, koska se osoitti arvostusta myöskin meitä faneja kohtaan.
        En tiedä tietenkään sinun arkeasi. Ehkä sinun arkeesi liittyy massasopulittaminen ja median tyrkytys. Tuollaista en koe omassa elämässäni.


      • uskojojankkaaja
        Helppoa.ja.mukavaa kirjoitti:

        "mikätekeehyvänlaulajan", hmmm ... Cheekhän on ollut lähes 20 vuotta kiinnostunut rapistä. Miksi hänen olisi pitänyt olla kiinnostunut laulusta?
        Ja todellakin ihastuin myöskin hänen lauluunsa tämän viimeisimmän albumin myötä. Ja minun ensisijainen mieltymykseni kohdistuu rappiin, mutta hänen laulunsa oli myöskin miellyttävää, rappäyksen lomassa.
        Ja oikeasti tuli jopa kehooni lämmin ailahdus, kun Cheek haastattelussa kertoi, että hän on saanut kaiken hyvän Suomessa ja ei ole aikeissa muuttaa tilannetta. Häntä kohtaan tuntemani arvostus vain lisääntyi, koska se osoitti arvostusta myöskin meitä faneja kohtaan.
        En tiedä tietenkään sinun arkeasi. Ehkä sinun arkeesi liittyy massasopulittaminen ja median tyrkytys. Tuollaista en koe omassa elämässäni.

        turha pikkuteinin on arvailla minun elämääni sillä perusteella,etten ole hurmaantunut tyhjänpäiväiseen kusipäiseen keskinkertaisuuteen,pidä ceekkis ihan rauhassa.pystyn elämään edelleenkin ilman ceekkiä,niinkuin tähänkin asti.kuuntelen jatkossakin vain hyvää musiikkia ja mitään tyhjänpäiväisyyksiä ei tarvii teinit tulla mulle tuputtamaan.


    • Miesääni_on_miesääni

      - Topi Sorsakoski
      - Kari Tapio
      - Pekka Hartonen
      - Jorma Kääriäinen
      - Hannu Palo

      Keekit ja kumppanit ei osaa laulaa saati on kenelläkään ääntäkään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4499
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe