Haussa olisi lista/linkki suurimmista rakennusliikkeistä?
Suurimmat rakennusliikkeet
8
2547
Vastaukset
- h30
YIT, Skanska, NCC, Lemminkäinen, SRV, Peab, Lujatalo, Hartela.... siinä lienee suurimmat maanlaajuisesti toimivat liikkeet. Googlesta voit haeskella lisää jos kaipaat tarkempaa tietoa
- ! !!
Skanska on noista paras!
- 1 puuttuu
Kesälahden Monimestarit puuttuu listasta!
- tiedot taja
Rmi remppapojat, rakennustyö koti, MTM vaasa, juvitek, peeb
onhan noita hyviä- !!!
Peab on paras!!
- Anonyymi
!!! kirjoitti:
Peab on paras!!
Ei varmasti ole, kokemusta on.
- HARTELA
Googlaa 320 virhettä
Tämän kohteen rakensi Hartela. Edelleen ongelmat jatkuu. - toci PETTYNY
Lemminkäisen täytyy olla HUONOIN !!! Jos joku alittaa niiden touhun niin voi hyvää päivää.
Huonoa jälkeä, huono asenne huonon työnjäljen korjaamiseen ja muutenkin ylimielistä touhua. Ei kannata maksaa niille, jokainen osaa tehdä itse ihan mitä tahansa paremmin kuin Lemminkäinen.
En tiedä mistä duunarit ja alihankkijat ostaa vai tekeekö itse mut ihan surkea. Pysykää kaukana. Eikä edes tee kaikkea mitä sovittu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501129
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901127Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171010- 17858
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet44759Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112748Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n63681- 11672
- 38579
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..69577