Mitä mieltä olet, missä se sijaitsee? Entä hienoin asuinalue?
Jyväskylän hienoin ok-talo?
8
797
Vastaukset
- juukelispuukelis
Tourukadulla entisen Soikkelin kaupan vieressä.
- Kleptokalma
Hienoja alueita:
Ennen se oli Käsälän tienoo Lohikoskella. Myöhemmin Ristikiven alue ehkä meni ohi.
Nykyisin vahvoja ehdokkaita ovat Samulinniemi, Mannila/Rantue ja Haukkala.- On komeita
Tampereella.
- Manulle illallinen
Minimanin vieressä muurien takana iso kartano. Ilmeisesti on ihan oktalo.. Samulinniemessä pari tosi hienoa myös.
- rumia on
Kaikki saman näkösiä roskakatoksia tai pystyyn lahoneita latoja
- wallesmanne ex
Kirrissä sipiläntiellä ainakin pari rumimmasta päästä,kalustoki jääsyksen aikaisia romuja pihassa,olevinaan rägennyzmeztari ;)
- Arvon ansaitsee Kake
wallesmanne ex kirjoitti:
Kirrissä sipiläntiellä ainakin pari rumimmasta päästä,kalustoki jääsyksen aikaisia romuja pihassa,olevinaan rägennyzmeztari ;)
Kotiseutuneuvos Kauko Sorjosen kotitalo siinä kumppanuustalon vastapäätä on upea. Ja lisäksi talon omistajakin on talonsa arvoinen!
- ex wallesmanne
wallesmanne ex kirjoitti:
tarkoitin siis pesolantien homerakennuksia,joiden piha kun kaatopaikka,ja huuhentaali,joka pyörii piha-alueilla,olevinaan rakennuspäällikkö..hah hah haa..toimiikohan niistä osa häkäpöntöillä,savusta ja ennes tsiisystä rakennetuista pellekalustosta päätellen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698