Valehtelen jatkuvasti

valehtelija3

Hei!

Olen 14vee tyttö ja olen erittäin pahassa valhekierteessä! Inhoan sitä,mikä minusta on tullut-petturi ja valehtelija! Melkein joka asiasta valehtelen,vaikken haluaisi:(

Tämän seurauksena paras ala-asteelta lähtöisin oleva ystäväni,aito ja oikea ystäväni,laittoi välit poikki kanssani.Pelkään,että myös muut kaverini suuttuvat pian minulle,kun tajuavat,etten ole puhunut kuin *askaa pitkän aikaa.

Valehtelen myös vanhemmilleni.

En uskalla kertoa enää totuuksia,kun pelkään,että siitä olisi vain haittaa ja riitaisia tunteita.

Tämä valehtelun noidankehä on lähtöisin jostain pienistä valkoisista valheista,ja sellaisten totuuksien salaamisista,jotka olisivat satuttaneet muita.

Kertokaa,miten muuttua taas rehdiksi,rehelliseksi ihmiseksi! En halua huijata,mutten osaa lopettaa! en pääse pois tästä noidankehästä!

3

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota vakavasti

Valehtelu tulee ajan myötä pahenemaan niin ,ettet pysty enää lopettamaan vaan pilaat koko elämäsi.

Koska kaikki lopulta huomaavat millainen olet ja jättävät sinut yksin.
      KUKAAN ei halua ystäväkseen valehtelijaa.

Siksi ota tämä ongelma nyt vakavasti, kun sile vielä jotakin voi, ja mene kertomaan tästä terveydenhoitajalle.
      Pyydät että ongelma otetaan vakavasti ja saat siihen apua, koska joskus pakonomainen valehtelu kielii ihan persoonallisuuden häiriöstä joka on hoidettavissa.

• 9+4

Näkisin asian olevan ennemminkin riittämättömyyden tunteessa, joka on ikäiselläsi ihan tavallista. Et ilmeisesti pidä itseäsi yhtä hyvänä kuin toiset ovat. Joudutko paikkaamaan alemmuuttasi tekemällä itsestäsi parempaa edes tarinoissa? Luotat vain itseesi ja omaan ainutlaatuisuuteesi, vaikka se voi tuntua vaikealta. Siitä se lähtee. Terveydenhoitajalla käynti voisi olla hyvä juttu, jos saat siellä puhuttua omista asioistasi.

• Anonyymi

Voi sinua.. pidemmän päälle jatkuva valehtelu aiheuttaa paniikkihäiriötä ja masennusta.
      Kerro ystävillesi ja vanhemmillesi totuus ja kerro tunteistasi. Siitä eheytyminen alkaa kun uskallat olla oma itsesi etkä esitä muuta. Sinussa on muutakin kuin tuo valehtelu puoli. Olet vielä niin nuori. Elämästäsi tulee ilman valheita niin ihana kuin haluat. ❤
      Älä myöskään liikaa mieti mitä muut sinusta ajattelee.

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      59
      1105
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      861
    3. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      641
    4. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      315
      627
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      114
      604
    6. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      598
    7. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      595
    8. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      93
      590
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56