Moi mulle kävi silleen että terkkari kysy multa että onko mulla bulimia sanoin ei ole... multa otettiin aiemmin verikokeita.
niin se sano että mun bulimian vasta-aineet olivat koholla, siis jotenkin näki siitä verestä että mulla oli bulimia ja jouduin tunnustaa !
Eli siis niillä on joku sellai laite millä ne verestä näkee että onko bulimia positiivinen tai negatiivinen.
en ois halunnu jäädä kiinni mut ku mun oli sit pakko tunnustaa ku se terkkari sano että ei kannata valehdella koska bulimian vasta-aineista näkee verestä heti jos on positiivinen.
niin ni se ilmotti mun vanhemmille ja mä oon nyt arestis
ett kantsii varoa
terveisin miia
Jäin kiinni bulimiasta.
miia711
0
319
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2592737Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka172197Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3391944- 1051659
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois971605Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2081313- 671220
- 261149
- 511110
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl751083