Hankin ensimmäisen kääpiöhamsterini(talvikon)n.viikko sitten.Hamsullani ei ollut juoksupyörää ja ajattelin olisiko naapurillamme,hänellä oli.Asiani koskee sitä että olen kuullut että juoksupyörä on turvallisempi kun siinä on pohja ja siinä rattaat (ettei esim.hamsun jalat jää väliin) ,tämä pyörä ei ole.Kokeilin pyörää hamsulleni(kiedoin vanhan huivin pyörän ympärille,kuin se olisi pohja)Hamsu tykkäsi kovasti,oli ihan hirveän utelias.Mutta ongelmanani onkin etten tiedä uskallanko antaa hamsuni käyttää tätä pyörää vai pitäisikö minun ostaa uusi,pohjallinen pyörä?Otin pyörän pois häkistä,ainakin toistaiseksi.
HAMSTERIN JUOKSUPYÖRÄ!!
7
366
Vastaukset
- Hamsutar
Meillä kotona on umpinaisia juoksupyöriä ja niitä, joissa on vain "rattaat". Tällä hetkellä pidän "rataspyörää", johon olen laittanut kartongin pohjaksi. Tosi kätevä tapa, eikä hamsu yleensä pureksi sitä. =) Ei hamsulle mitään tapahdu, anna toisen rullailla! ;D
- HaMu
Hamsterisi varmankin tarvitsisi juoksupyörää ja minä suosittelisin sinulle uutta pyörää jossa on pohja... Minulla on kaksi hamsteria ja niilla molemmilla on pohjalliset pyörät, mutta Koska ne ovat muovisia ne nakertavat niitä!!! Mutta mielestäni pohjalliset ovat parempia...
- mirkkuli
taidan antaa iiron vielä hetken rullailla tuolla pyörällä,laitan kartongin pohjaksi,ja ostan uuden varmaankin pian
- hamsun omistaja
mirkkuli kirjoitti:
taidan antaa iiron vielä hetken rullailla tuolla pyörällä,laitan kartongin pohjaksi,ja ostan uuden varmaankin pian
Minulla on metallinen ja ja jalallinen pyörä. Laitoi siihen ritiläverkkoa mitä ikkuinoissa on ettei ötökät tule sisään ja siihen ympärille ilmastoiti teippiä. Näin siitä sai turvallisen ja hamsteri tykkää siinä juosta. Itsella ei ainakaan ole sitä syönny yhtää.
- Tiinu
mirkkuli kirjoitti:
on ihan hyvä pyörä. Ei tarvitse hankkia uutta, jos se vain on tarpeeksi iso. Pujottele paperia pinnojen väleistä niin saat siitä erinomaisen pyörän.
- Tiinu
Tiinu kirjoitti:
on ihan hyvä pyörä. Ei tarvitse hankkia uutta, jos se vain on tarpeeksi iso. Pujottele paperia pinnojen väleistä niin saat siitä erinomaisen pyörän.
Juoksupyörä on silloin hyvän kokoinen kun hamsteri pystyy juoksemaan selkä suorana. Siksi syyrialaiset tarvitsevatkin usein yli 20 senttisen pyörän.
- mirkkuli
Tiinu kirjoitti:
Juoksupyörä on silloin hyvän kokoinen kun hamsteri pystyy juoksemaan selkä suorana. Siksi syyrialaiset tarvitsevatkin usein yli 20 senttisen pyörän.
Hamsuni on talvikkonaaras(vaikka nimi onkin iiro)eli aika pienikokoinen.Pyörä on kyllä sopivan kokoinen.Hamsuni on aivan innossa siinä.Laitoin pahvin pohjaksi ja se toimii hyvin,iiro ei järsi sitä.Kiitos vastauksista! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1872748- 1642559
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182277Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31749Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2091476"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591474Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311222Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää971174Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3711089