Eikös se tarkoita, että kevättä on rinnassa? Sää kutsuu ulos ulkonäköä rakentamaan. Aion lähteä metsälenkille. Sulava liikunta on tärkeä osa ulkonäköä ja yritän pitää liikuntakykyä yllä. Sekään ei ole itsestään selvää eikä itse voi kaikkeen vaikuttaa. Olen tyytyväinen itseeni, koska tänä vuonna olen onnistunut pitämään kuria itselleni. Koneelle voi mennä vasta, kun aamujumppa on tehty. Hyvää tuulta, aurinkoa ja aurinkoista mieltä porukoille.
Aurinko paistaa, hanget hohtaa!
24
91
Vastaukset
Kuntosalia, vyötärön mittausta, painon tarkkailua. Näin kevättä kohti. Solariumia antamaan väriä kasvoille.
Sulavasti lähden kohti DNA-kauppaa, aijon vaihtaa mokkulan nopeampaan.
Hyvää päivän jatkoa ja iloista mieltä korvestakin, jossa päivä on pilvinen ja aurinko jos se taivaalle ilmestyy ei jaksa vielä vitamiinejaan jakaa.- 1943
Minäkin mietin tuota mokkulan vaihtoa taannoin, mutta sopivan hitaalla tahdilla kumpikin toimimme joten asia jäi. Purkista minäkin D-vitamiinia otan säännöllisesti. Kun ehdin ulos, aurinko oli jo mennyt pilven taa. Mutta 16.30 asti jo näkee tehdä vaikka metsätöitä.
1943 kirjoitti:
Minäkin mietin tuota mokkulan vaihtoa taannoin, mutta sopivan hitaalla tahdilla kumpikin toimimme joten asia jäi. Purkista minäkin D-vitamiinia otan säännöllisesti. Kun ehdin ulos, aurinko oli jo mennyt pilven taa. Mutta 16.30 asti jo näkee tehdä vaikka metsätöitä.
Minä testaan nyt läppärillä tätä uutta tikkua. Vanha pöytäkone piupaut sanoi tälle uudelle kaverille. Vaatii päivitystä ja sen saa kuopus tehdä huomenna.
Perjantaina pitäisi ajaa amulla Kuopioon ja yrittää valoisan aikana takaisin korpeen. No, jospa se päivä olisi pitenpi jo ensi perjantaina.
Sitähän se tarkoittaa, kevättä on rinnoissa, näin tänään sateenkaaren, mitähän se tarkoittaa.
Tunnin reipas kävely ja sen jälkeen hiihtoa, kupsahdin nurin vain yhden kerran.
Olo on hyvä ja kyllä liikunta antaa iloa elämään.
Aurinkoista mieltä sinullekin.minttupuu kirjoitti:
Pitäis lähtee uimahalliin!
Mutkun ei huvita, onks pakko jos tahdo??!!Siis Ei tahdo! :D
minttupuu kirjoitti:
Pitäis lähtee uimahalliin!
Mutkun ei huvita, onks pakko jos tahdo??!!Alahan kipittää, pakko se on, kun minä käsken.
Anceli kirjoitti:
Alahan kipittää, pakko se on, kun minä käsken.
No joo, kohta.
Ite hallissa on tietty kivaa, kun ny sais lähdetyks.minttupuu kirjoitti:
No joo, kohta.
Ite hallissa on tietty kivaa, kun ny sais lähdetyks.No niin, sillä lailla, kiltti tyttö. :)
- miranda..
minttupuu kirjoitti:
No joo, kohta.
Ite hallissa on tietty kivaa, kun ny sais lähdetyks.Älä minttu välitä. Täällä on toinen laiskiainen. Paripäivää olen yöpuvusssa oleillut, mutta aamulla on kolmenvartin kävely, jos autoa en sulattele.
- 1943
Lauantaina Turkuun ajellessani näin minäkin valoilmiön, jota voisi kutsua sateentorniksi. Oli pystysuora, värit kuten sateenkaaressa. Minä viivyin metsälenkilläni pari tuntia. Suurin osa reitistä oli aurattua metsäautotietä, mutta oikaisin myös umpihankea kulkien.
- RosaLiiin
Samoin sinulle.Tyytyväisyyteesi on aihetta, onnittelen. Aurinkoinen mieli pitää täällä raapaista jostain muusta kun auringosta.
Omenapuiden latvoja hipovat raskaat harmaat pilvet, ei pilkahdustakaan auringosta.
Liikunta pelastaa tilanteen, happi on myös hyvinvoinnille tosi tärkeää ja sitä saan kun kohta koirani valjastan ja yritän pysyä sen perässä. On vähän turhautunut emäntäänsä, joka vain sisällä nyplää jotain ihan omituista...- 1943
Kyllä se aurinko sinnekin varmaan lähiaikoina paistelee. Tuosta koiran valjastamisesta tuli mieleeni hiljattain edesmennyt entinen naapuri. Hänellä oli koira, joka voitiin valjastaa pienen reen eteen. Lasten ollesssa pieniä he joskus ajelivat pihanurmikolla.
- virva-tuulia***
Ei paistanut aurinko, mutta kiva oli lenkkeillä. Sopiva oli sääkin -5 astetta.
- 1943
Sama lämpötila oli täälläkin, tosi sopiva ulkoiluilma. Ei tuullutkaan.
- demeter
Minä pääsin ensimmäistä kertaa ladulle tänään. Upea ilma kerrassaan, kyllä tämä loispummi nautti olostaan, voinnistaan, vapaudestaan...
Vuoden alun kuntospurtti oli tehnyt tehtävänsä. Tunnin lenkki meni kevyesti.
Jatkaisinpa samaan malliin...- 1943
Minäkin mietin suksien esilleottoa, mutta luovuin. Olet jotain muuta kuin jokin pummi, eikös pummi ole vähemmän aktiivinen. Itsekin haluan jatkaa aktiivisesti alkanutta vuotta.
Voi teitä vääräuskosia ei ne hohtavat hanket kiinosta talkkareita.
Ne merkittee sikamaist raatamista ja sepelinpölyn henkittämistä.
Toiset riemuittee kiiltävästä jäätiköstä ,mä saan rauhan sielulleni kun se jää on peitetty sannalla.
Tulispa se kevätaurinko ja lämpö se niin mukavasti hautoo kipeitä harteita,on sitä lysti katella santalaatikon pääl istuen.- 1943
Kyllä minustakin jäätiköllä pitää santaa olla, ettei kaatuilla eikä autolla ojiin ajella. Kyllä se aurinko sieltä tulee, melko pian alkaa sulatella paikkoja etelän puolela.
Talitintti lauloi tänään kun kävelin tuolla ja nautin elämästä.
Mutta mua ei kiehdo nyt yhtään toi joka keväinen ajatus johonkin muutokseen tai ulkonäön rakentamiseen.
Liikun ulkona siksi että siitä tulee hyvä olo ja siinä se.- 1943
Ympäri vuoden minäkin oikeastaan liikuskelen. Mutta yksi luonnossa olemisen huippuhetkistä on kevättalven aurinko mäntymetsässä. Lapsuuskotini lähellä oli Salpausselän harjujen rippeitä ja hiihtely loivilla rinteillä jäi mieleen.Tänään en kuullut minkään linnun ääntä. Minnekähän korppikin oli kadonnut?
Mukava oli ulkoilu sää. Lenkki ja kauppareissu yhditettynä...Tuuli hiuka oli pureva, muttei se haitannut tahtia...Naapuri tuli vastaan hiihtolenkiltä. Kehui olevan hyvä latu vanhuksille, kunnei ole mäkiä...
- 1943
Odottelen vähän lisää lunta tuohon naapurin pellolle. Se on loivasti kumpuilevaa maastoa, pieniä mäkiäkin sopivasti. Tuttavani ovat hiihdelleet urheiluseuran ylläpitämää latua ja kolhineet itseään jäisellä ladulla.
Kyllä sitä saa olla varovainen tällä iällä. Ei enää voi rohkeasti antaa vaan mennä.
En ole muutamaan vuoteen suksien päällä ollut.
Kävellen liikkunut talvisin, siinäkin on oma "jännityksensä".
Liukastakin kun välillä on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578987Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123529Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262740Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht812149Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142050Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641806Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411462FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01221Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu681070