Aurinko paistaa, hanget hohtaa!

1943

Eikös se tarkoita, että kevättä on rinnassa? Sää kutsuu ulos ulkonäköä rakentamaan. Aion lähteä metsälenkille. Sulava liikunta on tärkeä osa ulkonäköä ja yritän pitää liikuntakykyä yllä. Sekään ei ole itsestään selvää eikä itse voi kaikkeen vaikuttaa. Olen tyytyväinen itseeni, koska tänä vuonna olen onnistunut pitämään kuria itselleni. Koneelle voi mennä vasta, kun aamujumppa on tehty. Hyvää tuulta, aurinkoa ja aurinkoista mieltä porukoille.

24

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuntosalia, vyötärön mittausta, painon tarkkailua. Näin kevättä kohti. Solariumia antamaan väriä kasvoille.

      Sulavasti lähden kohti DNA-kauppaa, aijon vaihtaa mokkulan nopeampaan.

      Hyvää päivän jatkoa ja iloista mieltä korvestakin, jossa päivä on pilvinen ja aurinko jos se taivaalle ilmestyy ei jaksa vielä vitamiinejaan jakaa.

      • 1943

        Minäkin mietin tuota mokkulan vaihtoa taannoin, mutta sopivan hitaalla tahdilla kumpikin toimimme joten asia jäi. Purkista minäkin D-vitamiinia otan säännöllisesti. Kun ehdin ulos, aurinko oli jo mennyt pilven taa. Mutta 16.30 asti jo näkee tehdä vaikka metsätöitä.


      • 1943 kirjoitti:

        Minäkin mietin tuota mokkulan vaihtoa taannoin, mutta sopivan hitaalla tahdilla kumpikin toimimme joten asia jäi. Purkista minäkin D-vitamiinia otan säännöllisesti. Kun ehdin ulos, aurinko oli jo mennyt pilven taa. Mutta 16.30 asti jo näkee tehdä vaikka metsätöitä.

        Minä testaan nyt läppärillä tätä uutta tikkua. Vanha pöytäkone piupaut sanoi tälle uudelle kaverille. Vaatii päivitystä ja sen saa kuopus tehdä huomenna.

        Perjantaina pitäisi ajaa amulla Kuopioon ja yrittää valoisan aikana takaisin korpeen. No, jospa se päivä olisi pitenpi jo ensi perjantaina.


    • Sitähän se tarkoittaa, kevättä on rinnoissa, näin tänään sateenkaaren, mitähän se tarkoittaa.
      Tunnin reipas kävely ja sen jälkeen hiihtoa, kupsahdin nurin vain yhden kerran.
      Olo on hyvä ja kyllä liikunta antaa iloa elämään.
      Aurinkoista mieltä sinullekin.

      • Pitäis lähtee uimahalliin!

        Mutkun ei huvita, onks pakko jos tahdo??!!


      • minttupuu kirjoitti:

        Pitäis lähtee uimahalliin!

        Mutkun ei huvita, onks pakko jos tahdo??!!

        Siis Ei tahdo! :D


      • minttupuu kirjoitti:

        Pitäis lähtee uimahalliin!

        Mutkun ei huvita, onks pakko jos tahdo??!!

        Alahan kipittää, pakko se on, kun minä käsken.


      • Anceli kirjoitti:

        Alahan kipittää, pakko se on, kun minä käsken.

        No joo, kohta.

        Ite hallissa on tietty kivaa, kun ny sais lähdetyks.


      • minttupuu kirjoitti:

        No joo, kohta.

        Ite hallissa on tietty kivaa, kun ny sais lähdetyks.

        No niin, sillä lailla, kiltti tyttö. :)


      • miranda..
        minttupuu kirjoitti:

        No joo, kohta.

        Ite hallissa on tietty kivaa, kun ny sais lähdetyks.

        Älä minttu välitä. Täällä on toinen laiskiainen. Paripäivää olen yöpuvusssa oleillut, mutta aamulla on kolmenvartin kävely, jos autoa en sulattele.


      • 1943

        Lauantaina Turkuun ajellessani näin minäkin valoilmiön, jota voisi kutsua sateentorniksi. Oli pystysuora, värit kuten sateenkaaressa. Minä viivyin metsälenkilläni pari tuntia. Suurin osa reitistä oli aurattua metsäautotietä, mutta oikaisin myös umpihankea kulkien.


    • RosaLiiin

      Samoin sinulle.Tyytyväisyyteesi on aihetta, onnittelen. Aurinkoinen mieli pitää täällä raapaista jostain muusta kun auringosta.
      Omenapuiden latvoja hipovat raskaat harmaat pilvet, ei pilkahdustakaan auringosta.
      Liikunta pelastaa tilanteen, happi on myös hyvinvoinnille tosi tärkeää ja sitä saan kun kohta koirani valjastan ja yritän pysyä sen perässä. On vähän turhautunut emäntäänsä, joka vain sisällä nyplää jotain ihan omituista...

      • 1943

        Kyllä se aurinko sinnekin varmaan lähiaikoina paistelee. Tuosta koiran valjastamisesta tuli mieleeni hiljattain edesmennyt entinen naapuri. Hänellä oli koira, joka voitiin valjastaa pienen reen eteen. Lasten ollesssa pieniä he joskus ajelivat pihanurmikolla.


    • virva-tuulia***

      Ei paistanut aurinko, mutta kiva oli lenkkeillä. Sopiva oli sääkin -5 astetta.

      • 1943

        Sama lämpötila oli täälläkin, tosi sopiva ulkoiluilma. Ei tuullutkaan.


    • demeter

      Minä pääsin ensimmäistä kertaa ladulle tänään. Upea ilma kerrassaan, kyllä tämä loispummi nautti olostaan, voinnistaan, vapaudestaan...
      Vuoden alun kuntospurtti oli tehnyt tehtävänsä. Tunnin lenkki meni kevyesti.
      Jatkaisinpa samaan malliin...

      • 1943

        Minäkin mietin suksien esilleottoa, mutta luovuin. Olet jotain muuta kuin jokin pummi, eikös pummi ole vähemmän aktiivinen. Itsekin haluan jatkaa aktiivisesti alkanutta vuotta.


    • Voi teitä vääräuskosia ei ne hohtavat hanket kiinosta talkkareita.
      Ne merkittee sikamaist raatamista ja sepelinpölyn henkittämistä.
      Toiset riemuittee kiiltävästä jäätiköstä ,mä saan rauhan sielulleni kun se jää on peitetty sannalla.
      Tulispa se kevätaurinko ja lämpö se niin mukavasti hautoo kipeitä harteita,on sitä lysti katella santalaatikon pääl istuen.

      • 1943

        Kyllä minustakin jäätiköllä pitää santaa olla, ettei kaatuilla eikä autolla ojiin ajella. Kyllä se aurinko sieltä tulee, melko pian alkaa sulatella paikkoja etelän puolela.


    • Talitintti lauloi tänään kun kävelin tuolla ja nautin elämästä.
      Mutta mua ei kiehdo nyt yhtään toi joka keväinen ajatus johonkin muutokseen tai ulkonäön rakentamiseen.
      Liikun ulkona siksi että siitä tulee hyvä olo ja siinä se.

      • 1943

        Ympäri vuoden minäkin oikeastaan liikuskelen. Mutta yksi luonnossa olemisen huippuhetkistä on kevättalven aurinko mäntymetsässä. Lapsuuskotini lähellä oli Salpausselän harjujen rippeitä ja hiihtely loivilla rinteillä jäi mieleen.Tänään en kuullut minkään linnun ääntä. Minnekähän korppikin oli kadonnut?


    • Mukava oli ulkoilu sää. Lenkki ja kauppareissu yhditettynä...Tuuli hiuka oli pureva, muttei se haitannut tahtia...Naapuri tuli vastaan hiihtolenkiltä. Kehui olevan hyvä latu vanhuksille, kunnei ole mäkiä...

      • 1943

        Odottelen vähän lisää lunta tuohon naapurin pellolle. Se on loivasti kumpuilevaa maastoa, pieniä mäkiäkin sopivasti. Tuttavani ovat hiihdelleet urheiluseuran ylläpitämää latua ja kolhineet itseään jäisellä ladulla.


    • Kyllä sitä saa olla varovainen tällä iällä. Ei enää voi rohkeasti antaa vaan mennä.
      En ole muutamaan vuoteen suksien päällä ollut.
      Kävellen liikkunut talvisin, siinäkin on oma "jännityksensä".
      Liukastakin kun välillä on...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe