pitkittynyt jälkivuoto

loppuis jo...

Vauva täytti viime viikolla 3 kk ja edelleen jälkivuoto jatkuu. Veristä ja runsasta se ei ollut kuin ehkä 1 kk synnytyksestä, mutta sen jälkeen on vuotanut sellasta tummanruskeaa vuotoa, niin vähän että pikkuhousunsuojalla pärjää, mutta kuitenkin. Välillä on pitänyt parin-kolmen päivän taukoja, mutta sitten taas vuoto jatkuu viikkokausia. Normaalia? Tarttisko jo mennä lääkäriin?

4

4628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outoa!

Kuulostaa kyllä oudolta.
      Mulla jälkivuotoa tuli 6 viikkoa ja sit viikon päästä jo menkat, eikä sen jälkeen mitään muuta kuin kuukauden päästä uudet menkat.

Pitäisikö varmuudeks soittaa vaikka neuvolaan alkuun ja kysyä neuvoa.

• 8+4

Mulla tuli rusehtavaa vuotoa vielä 4kk synnytyksestä, siitä pikkuhiljaa rupesi vähenemään ja kokonaan loppu vasta 5,5kk synnytyksestä. On tosi yksilöllistä kauanko jatkuu. Mutta jos esim. alavatsa kipuja tai vastaavaa niin ehdottomasti lääkäriin, muuten en olisi vielä huolissani.

• alkup. postaaja

Kiitos, tuo lohdutti etten ole ainoa, on ruvennut jo huolestuttamaan tää tilanne. netistäkin löytyy tosi vähän tietoa aiheesta. Mulla on nyt gynelle aika, varmuuden vuoksi. Kirjoittelen tänne sitten, mitä siellä sanottiin. :)

• 19+4

Täällä kans jatkuu vuoto. 2kk synnytyksestä ja vieläkin kirkasta verta lorisee välillä tosi rajujenkin kipujen kera. Tähän en saanut minkäännäköistä apua neuvolasta enkä terveyskeskuksesta, niin joudun varaamaan yksityiselle ajan. :(

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      82
      3646
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1802
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1085
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      933
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      165
      855
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      745
    Aihe