Kuinka pian synnytyksen jälkeen....

Seksiä?

Synnytin esikoisen 7 viikkoa sitten ja haluaisin kysyä kuinka pian teillä kanssa sisarilla on palautunut halut harrastaa seksiä miehenne kanssa?

Minulla siis vasta jälkivuoto päättynyt ja perään alko nyt heti kuukautiset, joten eipä aihettakaan alkaa nyt seksiä kokeilemaan.

Ongelmana minulla on pelko! Repesin synnytyksessä sisältä emättimestä ja tikkejä tuli paljon moneen kerrokseen (ulkopuolelle ei yhtään) ja minua pelottaa kuinka paljon eka yritys tulee sattumaan.

Milloin ekan kerran kokeilitte ja miltä se tuntui?

8

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauvon..

me kokeiltiin jälkitarkastuksen jälkeen ekan kerran, eihän se ihan nii hyvälle tuntunu, ja kiristi sellasesta paikasta missä oli tikit ollu.. siinä pidettii sit pieni tauko ennenku kokeiltiin uudestaan.. mutta ihan seksi himot alkanut vasta muutamaviikko sitten ja esikoinen 1v 2kk.. eli mulla ainaki kauvon meni ennenku sillai kunnolla seksiä tekee mieli..

• seksiä...

Noin 3kk synnytyksen jälkeen harrasteltiin, vähän se hankaavalta tuntu, mut nyt kun synnytyksestä reilu 7kk, niin voisin koko ajan harrastaa mieheni kanssa seksiä, hirveet halut itellä, mut miehellä ei niin paljon, joten kerta viikkoon on menty nyt jonkin aikaa ;D

• Minn85.

Meillä oli ekan kerran tasan kaks viikkoa synnytyksestä. Eli halut tuli äkkiä takasin. Toisen asteen repeämät tuli synnytyksessä, välilihaan ja emättimeen. Näköjään tikit olivat kahdessa viikossa parantuneet.. Ei ehkä ihan kaikille sovi noin äkkiä kokeilla.:D Kyllähän se vähän jännitti millasta on, mut hyvin se meni.

• ................

Oliko sulla jälkivuoto loppunut jo silloin?

• Minn85.
        ................ kirjoitti:

Oliko sulla jälkivuoto loppunut jo silloin?

Jotakuinkin, suurin osa ainakin. Hiukan vereslimaista tuli paperiin kun vessassa kävi, pikkuhousunsuojalla pärjäs. Kortsua siis käytettiin, tietysti.

• aloittaja!

Kiitos vastauksista.
      Nyt siis mulla kuukautiset päällä ja eilen kokeilin käyttää tamponia kun alkaa noi siteet kyrsiä.
      No olin kuolla sen laittoon ja varsinkin sen pois ottoon, joten vähän tässä pelottaa ettö jos noin pienen jutun laitto sattuu jo noin pirusti niin kannattaa varmaan hetki vielä ootella sänkypuuhia:)

Terveisin Ap

• Minn85.

No paikat voi olla lievästi sanottuna kuivat, joten tamponinkin laitto sattuu ihan varmasti. Sitten kun seksin aika tulee, niin liukkaria messiin ja reippaasti.

• lgjksunn

Ehkä 3-4 viikkoa synnytyksestä, vuoto loppui muistaakseni n. 2 viikossa. Mulla ei pahoja repeämiä, vain pari tikkiä jossain sisemmällä. Kumilla ja liukkarilla tietenkin ensimmäiset kerrat. Halut palautui saman tien. Ihan ensimmäinen kerta oli vähän semmoinen "kiristävä" tunne, joten rauhallisemmin mentiin mutta sen jälkeen sujui jo paremmin. Vähän jännitti miltä tuntuu ja ihanalta tuntui niin kuin ennenkin :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      66
      2382
    2. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1367
    3. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      65
      1115
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      4
      1077
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      77
      803
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      19
      780
    7. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      82
      650
    8. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      43
      648
    9. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      23
      615
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      27
      571
    Aihe