Synnytin esikoisen 7 viikkoa sitten ja haluaisin kysyä kuinka pian teillä kanssa sisarilla on palautunut halut harrastaa seksiä miehenne kanssa?
Minulla siis vasta jälkivuoto päättynyt ja perään alko nyt heti kuukautiset, joten eipä aihettakaan alkaa nyt seksiä kokeilemaan.
Ongelmana minulla on pelko! Repesin synnytyksessä sisältä emättimestä ja tikkejä tuli paljon moneen kerrokseen (ulkopuolelle ei yhtään) ja minua pelottaa kuinka paljon eka yritys tulee sattumaan.
Milloin ekan kerran kokeilitte ja miltä se tuntui?
Kuinka pian synnytyksen jälkeen....
8
278
Vastaukset
- kauvon..
me kokeiltiin jälkitarkastuksen jälkeen ekan kerran, eihän se ihan nii hyvälle tuntunu, ja kiristi sellasesta paikasta missä oli tikit ollu.. siinä pidettii sit pieni tauko ennenku kokeiltiin uudestaan.. mutta ihan seksi himot alkanut vasta muutamaviikko sitten ja esikoinen 1v 2kk.. eli mulla ainaki kauvon meni ennenku sillai kunnolla seksiä tekee mieli..
- seksiä...
Noin 3kk synnytyksen jälkeen harrasteltiin, vähän se hankaavalta tuntu, mut nyt kun synnytyksestä reilu 7kk, niin voisin koko ajan harrastaa mieheni kanssa seksiä, hirveet halut itellä, mut miehellä ei niin paljon, joten kerta viikkoon on menty nyt jonkin aikaa ;D
- Minn85.
Meillä oli ekan kerran tasan kaks viikkoa synnytyksestä. Eli halut tuli äkkiä takasin. Toisen asteen repeämät tuli synnytyksessä, välilihaan ja emättimeen. Näköjään tikit olivat kahdessa viikossa parantuneet.. Ei ehkä ihan kaikille sovi noin äkkiä kokeilla.:D Kyllähän se vähän jännitti millasta on, mut hyvin se meni.
- ................
Oliko sulla jälkivuoto loppunut jo silloin?
- Minn85.
................ kirjoitti:
Oliko sulla jälkivuoto loppunut jo silloin?
Jotakuinkin, suurin osa ainakin. Hiukan vereslimaista tuli paperiin kun vessassa kävi, pikkuhousunsuojalla pärjäs. Kortsua siis käytettiin, tietysti.
- aloittaja!
Kiitos vastauksista.
Nyt siis mulla kuukautiset päällä ja eilen kokeilin käyttää tamponia kun alkaa noi siteet kyrsiä.
No olin kuolla sen laittoon ja varsinkin sen pois ottoon, joten vähän tässä pelottaa ettö jos noin pienen jutun laitto sattuu jo noin pirusti niin kannattaa varmaan hetki vielä ootella sänkypuuhia:)
Terveisin Ap- Minn85.
No paikat voi olla lievästi sanottuna kuivat, joten tamponinkin laitto sattuu ihan varmasti. Sitten kun seksin aika tulee, niin liukkaria messiin ja reippaasti.
- lgjksunn
Ehkä 3-4 viikkoa synnytyksestä, vuoto loppui muistaakseni n. 2 viikossa. Mulla ei pahoja repeämiä, vain pari tikkiä jossain sisemmällä. Kumilla ja liukkarilla tietenkin ensimmäiset kerrat. Halut palautui saman tien. Ihan ensimmäinen kerta oli vähän semmoinen "kiristävä" tunne, joten rauhallisemmin mentiin mutta sen jälkeen sujui jo paremmin. Vähän jännitti miltä tuntuu ja ihanalta tuntui niin kuin ennenkin :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984