Mitä ajattelet, kun olet menossa sänkyyn tytön kanssa ja tämä kertoo olevansa neitsyt?
Vielä yksi kysymys, uroot... ;)
9
1756
Vastaukset
- poika
Ei ole vielä käynyt niin, mutta ajattelisin kai, että minä olen se joka vie häneltä neitsyyden. Hän siis menettää sen yksinomaan minulle!
- mies
Hyvä, että olet jaksanut odottaa juuri minua etkä ole jakanut jokaiselle vastaantulijalle.
- Oskari
Onpa kiva, että on vielä tällaisiakin tyttöjä, jotka ei kaikille jaa.
- foreverlone
Mukavaa kun saa menettää neitsyytensä toisen neitsyen kanssa.
- poika
seurustelisi koskaan semmosen kanssa joka EI ole
neitsyt, koska minä tahdon elämääni tasan yhden tytön/naisen jonka kanssa menisin joskus naimisiin ja saisin paljon lapsia. hänen täytyy olla neitsyt niinkuin minäkin olen. - Jätkä 87
ei se haittaa yhtää kerta oon itekki :)
- Rowen
Mukavaa, kun itsekin olen...
- Miilu
Kiva kuulla, ettei meitä neitsyitä paheksuta. :)
Mua juuri eilen yritettiin painostaa menettämään omani, mutta pidin pääni ja lähdin pois paikalta. Jätkä ei todellakaan ollut se oikea minulle, sitä paitsi hän oli varattu. Järkyttävää, miten jotkut on noin helpolla valmiita pettämään toista...
Itseänikin kiehtoisi ajatus neitsyyden menettämisestä hääyönä... Olisihan se kaunista, ja varmasti ikimuistoista.
Taidanpa odottaa siihen asti. :)
Kiitos vielä kerran ajastanne ja vastauksistanne. - poju
Miilu kirjoitti:
Kiva kuulla, ettei meitä neitsyitä paheksuta. :)
Mua juuri eilen yritettiin painostaa menettämään omani, mutta pidin pääni ja lähdin pois paikalta. Jätkä ei todellakaan ollut se oikea minulle, sitä paitsi hän oli varattu. Järkyttävää, miten jotkut on noin helpolla valmiita pettämään toista...
Itseänikin kiehtoisi ajatus neitsyyden menettämisestä hääyönä... Olisihan se kaunista, ja varmasti ikimuistoista.
Taidanpa odottaa siihen asti. :)
Kiitos vielä kerran ajastanne ja vastauksistanne.odota ihmeessä hääyöhön. ja kerro se jätkälle
hyvissä ajoin, koska jos se sitten kosii sua vaikka tietää ettet suostu seksiin ennen naimisiin menoa niin luulisi todella välittävän susta. 95% jätkistä on niin kusipäitä et tekevät mitä vaan päästäkseen panolle ja kun homma on hoidettu niin eivät ole tuntevinaankaan sen jälkeen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1572558Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658