Ja tää Juvemmalle iskostunut keskustelu käypi tosi kuumana,oisko tossa viime vuoden puolella kun joku tänne on erehtynyt kirjuuttamaan.Tylsä kylä,tylsemmät ihmiset. Kuka jaksaa kiinnostua junttien elämästä jos ei edes juntit itse.
Aivan sama kuin joku hirvensalmen tai mäntyharjun palsta,eli ei mitään elämää palstalla eikä kylällä. Ylläpito ,pyydän, poistakaa nämä tyhjäkäynnillä käyvät palstat ja antakaa tilaa vaikkapa jollekin muulle ja kiinnostavammalle aiheelle. Esim voisitte perustaa oman palstan vaikkapa onkilieron henkiselle elämälle tai vastaavan....Tai vaikkapa lehmänpaskan jälkeinen elämä,mitä kasassa tapahtuu seuraavan viikon aikana. Olisipa paljon mielenkiintoisempaa seurattavaa.
Keskustelu käy kuumana
4
472
Vastaukset
- 40km päästä
Haistakaa paska juvalaiset! Te juvalaiset ootte kaikki homoja, pedofiilejä ja eläimiin sekaantujia!
- zögeli
Kerro mihin päin tuo 40 kilsaa on niin tullaan vähän juttelemaan.
- juvan tantit,tavan j
Tarkalleen se on 39,3 km,revi siitä jos osaat.Ps käytä navigaattoria jos jollain juvalaisella semmoinen sattuu olemaan. Epäilen kylläkin.Ja juttelemaan saa tulla. Eihän sieltä juvalta taida voida edes kirjoittelemalla keskustella kun kyliltä löytyy yksi kirjoitustaitoinen ja sekin on nyt rantasalmella äitinsä luona saunassa.HÄHHÄHHÄHHHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHÄHHÄHÄHÄÄHÄH.
- Keksi
Juvalaiset homoja? Hahhhaaah Mitäs itte ootte lebojako? ::DDDDD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034563Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743831335- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86950Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882- 64866
tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10837