Karismaattinen mies = rikas, elättäjä
glamour = maalattua roskaa, peiteltyä persaukisuutta
viisaita puhuva ystävä = kännikeskustelu räkälässä
viisaita puhuva satunnainen tuttava = keksitty tarina oman minän kiillottamiseksi
ihaileva lääkäriNI/juristiNI/poliisiNI jne = satuolento
masennus = kaikki puhuvat jostain muusta, minua ei palvo kukaan
koira = koriste / lelu /julkkisasuste, jonka otan esiin tarvittaessa
Raili = ennustaja jolla voi selittää kaikki tempaukset
2.2 = sopiva autolla-ajokunto
iso vaalea hunks = sivupersoona
Jatkakaa ...
Tuk-sanastoa alkajien avuksi
321
3978
Vastaukset
- Pinkki Korttitalo
Erinomainen avaus, kiitos! :)
Nyt en ehdi laittaa vielä mitään tähän, mutta ehkä huomenissa.
Pari käsitettä olisi mielessä...- aikamalaa...
2.2:sta tuli mieleen, että Tuksun törkeästä rattijuopumuksesta vuonna 2011 saaman tuomion ajokielto päättyy tämän tammikuun lopussa... Aikamalaa...
- Ajokielto loppui
aikamalaa... kirjoitti:
2.2:sta tuli mieleen, että Tuksun törkeästä rattijuopumuksesta vuonna 2011 saaman tuomion ajokielto päättyy tämän tammikuun lopussa... Aikamalaa...
Nyt hän siis voisi jo ajaa :)
Varokaa, hyvät ihmiset! - Juopunut kuski
aikamalaa... kirjoitti:
Onneksi hän ei omista autoa, ja ihmiset ovat nykyään sen verran lakipykälistä tietoisia, etteivät luovuta autoaan juovuksissa olevalle, koska saisiavat siinä rapsut itsekin.
- Ratti lähti lapasest
aikamalaa... kirjoitti:
Nyt - maaliskuussa 2013 - hän on kuulemma hankkinut auton.
Auto on vuoden 1977 ns. rättisitikka. - Keikka-auto
aikamalaa... kirjoitti:
Kuva keikka-autosta: http://aijaa.com/1LwmW8
- Markku ja auto
aikamalaa... kirjoitti:
Pinkkipaitainen Markku Tukiainen poseeraa rättisitikan vieressä:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201074682618075&set=p.10201074682618075&type=1&theater
- kiljahdus
Masennus= viinat loppu ja kukaan ei ole vähään aikaan kehunut mua....
Kaunis ja älykäs= Vain minä itse .MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ.....
Nukkekasvoinen= MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ....
Söpö pisamainen= MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ...... - Hiillostettu Näätä
* Hampaaton ruutana = Arto Länsman
- Tuntureiden tunari
* Tuntureiden tunari = Aerto Länsman
- Tuksunhassu
Tuksunhassu = epänormaali ilmaisu, käyttäytyminen, tempaus
- Rivien välit
* Olen upea, kaunis, näyttävä blondi = tiedän olevani ilman tekohärpättimiä lyhyt ja tavallisen näköinen brunetti
* Sisko on rakasparaskaunisihana = lapsesta asti oon joutunut huolehtimaan, nyt olen kateellinen hänen hoikkuudestaan, pituudestaan ja kauniimmista kasvoistaan
* Isä on viisas ja turvallinen = hävettää faijan epävakaa ura ja sairastelu
* Vanhempien upea avioliitto 40 v = pelkäsin lapsena koko aika että ne eroo
* Mieheni pitää olla turvallinen ja karismaattinen = oikeasti on helpompi olla alkkis- ja homokundien kanssa tekemisissä, kun en tunne olevani aina tyhmempi, sivistymättömämpi ja köyhempi.
-elän upeaa glamourelämää, teen sitä mitä haluan ja unelmoin (olen paniikissa kun mikään ei onnistu ja talous on finaalissa)- Tuksumaisuus
tuo on "tuksumaista totuuden johannointia."
- * Väärinkäsitys
Väärinkäsitys = Piilotin kaupassa tavaraa käsilaukkuun ja taskuihin, sitten kävelin vahingossa kassojen ohi.
MTV3 Viihdeuutiset 26.11.2009
”Lehti: Julia Tukiainen jäi kiinni näpistyksestä
7 päivää -lehti kertoo verkkosivuillaan Johanna Tukiaisen sisaren Julian shoppailureissun päättyneen nolosti. Julia oli käymässä Helsingin kauppakeskus Forumin H&M-liikkeessä. Vartijat nappasivat neidin tämän poistuttua liikkeestä ja löysivät hänen hoteistaan koruja ja sukkahousuja, jotka eivät kuuluneet naiselta.
Silminnäkijät kertovat lehdelle Julian yrittäneen kiistää tehneensä mitään väärää.
– Sitten hän kuitenkin myönsi asian ja ryhtyi pyytelemään anteeksi myyjiltä ja vartijoilta tapahtunutta, silminnäkijät kertovat lehdelle.
Selitykset ja anteeksipyynnöt eivät auttaneet, vaan vartijat veivät Julian takahuoneeseen odottamaan poliiseja.
Tukiainen kertoi lehdelle kyseessä olleen väärinkäsityksen.”
Artikkeli ja kuva: http://www.mtv3.fi/viihde/muut.shtml/lehti-julia-tukiainen-jai-kiinni-napistyksesta/2009/11/1005483 - "Käsittää väärin"
Väärinkäsitys = En huomannut missään kassaa. En tiennyt, että apteekissa pitää jotain maksaakin tuotteista.
Hymy raportoi 24.5.2013:
”Tukiaiselle tuomio näpistyksestä ja huumaavien lääkkeiden maahantuonnista!
Julia Tukiainen on saanut eilen Helsingin käräjäoikeudessa tuomiot lääkerikkomuksesta ja näpistyksestä. Teot tapahtuivat viime vuonna tammi- ja marraskuussa.
Näpistyksestä Tukiainen tuomittiin, kun hän ei maksanut reseptilääkkeitä Helsingin Yliopiston apteekissa, vaan käveli lääkkeet mukanaan kassan ohi ulos.
Tukiainen oli myös tuonut maahan ETA-alueen ulkopuolelta huumausaineeksi katsottavia lääkeaineita, joihin hänellä ei ollut käyttöoikeutta. Tabletteja oli toista sataa.
Nainen sai yhteensä 30 päiväsakkoa vähimmän päiväsakkoluokan (6 euroa) mukaan, eli 180 euroa.”
Artikkeli ja kuva: http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/tukiaiselle-tuomio-napistyksesta-ja-huumaavien-laakkeiden-maahantuonnista
- Tuksulogia
Tuksulogia = Tukiaisen kryptisen ajatusmaailman avaaminen ihmisten ymmärrettäväksi.
- 8+9
Luomu nainen = muovitukka, tekokynnet, tekotissit, botoxhuulet jne.
baby face= turvonnut naama - Hellokittyraivarit
Hellokittyraivarit = silmitön riehunta, jossa ei sanallistakaan arkkua pidetä kiinni. Uhma, vimma, tuhoaminen. Lopetettavissa parhaiten etälamauttimella.
- Siiderivalas rannal´
Siiderivalas = Tuksu rannalla läpsimässä suurta, pyöreää savolaismetsuriper.settään.
- Video, valas
Täss kestoltaan 3-minuuttinen Siiderivalaan on esittely parin vuoden takaa:
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a173620/tuksu haamatkalta tassa paljastelee ryhavalas/ - Hirmuinen video :)
* tirsk! :)
- Linkki ei toimi
Video, valas kirjoitti:
Täss kestoltaan 3-minuuttinen Siiderivalaan on esittely parin vuoden takaa:
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a173620/tuksu haamatkalta tassa paljastelee ryhavalas/Linkki loppui toimimasta Seiskan Live-uudistuksen yhteudessä.
- Uudet alustat
Linkki ei toimi kirjoitti:
Linkki loppui toimimasta Seiskan Live-uudistuksen yhteudessä.
Joo ei näy, mutta löytyiskö jostain muusta videopalvelusta, joskus edes?
- JussinPussista
Uudet alustat kirjoitti:
Joo ei näy, mutta löytyiskö jostain muusta videopalvelusta, joskus edes?
Selaa JussinPussista -YouTubesta hakusanalla tukiainen, löytyy kuule vähän joka lähtöön.
- rupsahdus seurasi
Unohtumattomat Miami-ajat= Ryyppäämistä, miesten leikkikaluna maissa ja merellä ja lattioiden luuttuamista vähissä vaatteissa, ryyppäämistä
- suooooooooo
exmies = kun on kerran oltu sillai
uskollisuus = kahden miehen kanssa suhde yhtäaikaa - Muutan! Jonnekin!!!!
Muutan ulkomaille! = jatkan loisimista Jollaksessa
- ShamGlam
Samppanja = halvin kuohari mitä löytyy
jenkkiläinen = kaikki mitä ihailen ja muut ei ole ikinä nähnytkään
ruskea polkkatukkainen harmaa näätä = tavallinen suomalainen, hyvin elämässään pärjännyt ja miehen(kin) saanut nainen, jota kadehdin NIIIIIIIIIN paljon!!!!!! - Kaikki on "glamour"
* glamour-kakka
* glamour-tissit
* glamour-pissit = kyykkypissit rautatieaseman laiturille muina miehinä
* glamour-mustelma = tulivat, kun kaaduin kännissä
* glamour-lava luksusyökerhossa = trukkilava lähiöbaarin nurkassa
* glamour-whatever- Glamout-jail
* glamour-jail
- Glamourinen letto
Glamour vie tämän Jumalan Karitsan tätä menoa syvälle suohon.
- glamour-juhlat
* glamour juhlat = örvellystä ympäripäissään ja mielellään glamour-makkarankuorimekko päällä.
- * Glamourisoida
* Glamourisoida = glitteriä koristeeksi: ajatella ja kertoa asioista niin, että ne tuntuvat itselle edullisemmilta ja hienommilta. Käsite on sukua Paroni von Munchhausenin tarinoinnille.
- *Glamour-läski
glamour-läski = 50 prosenttia kevyempää ja ryhdikkäämpää kuin taviksen läski
- glamour-punotus
Glamour-punotus = alkoholistin toki tunnistaa punertavasta ihon väristä.
Tuksun selitys 3.9. ”Iho punoittaa stressin takia. Vähemmästäkin!!!!
Pers-lävit koulukiusaajat (tai pikemminkin joku hemmetin noitavaino!!!!)"
- metallimuija
Punaviini terapia= viininlitkua pullotolkulla kitusiin .
glamourastiat= mukana kuljetettavat martini lasit.
Lievä punaviiniterapia= lasillinen punkkua muovimukista ennen stagelle astumista
Pysyväis glamourposeeraus= viinilasi aina joka kuvissa kätösissä tai alkomahoolilla näkyvyys glamuor kuvissa. - Buhhahkurhatuttahaha
Rikas liikemies(urban) tuottaja(kurt cobain) jne, jne= Delirium harhoja
(Joku) kateellinen(Johannalle) = Minä olen kateellinen
195cm isokokoinen karpaasi pahoinpiteli siskoni= Minä itse pahoinpitelin siskoni
Suuri projekti tulossa= Ei ole mitään tulossa, kunhan jauhan puaskoo
90 vierasta= 30 vierasta
3500€ pullo= 45€ pullo
Laukut varastettiin= Yritän vakuutuspetosta
Väärinkäsitys= Yritin varastaa
Ravintola täynnä ihmisiä= Pari tenukeppiä
Yleisö rakasti shöytä= En hakannut ketään ja poliiseja ei edes kutsuttu paikalle
Liikemies= Sähkömies Lapista
Mehuloma= Perseet olalle
Tukholman keskusta= Sollentuna- Kurhatan kurhata?
Kuka tietää, mikä on "kurhata?"
- Les Misérables
Kurhata= kurja, kurjat, les misérables
Tämä on tullut ekan kerran esille Johanna Tukiaisen muinaisessa lauseessa:
"Haistakaa apska kurhata bnäädät!" Eli: haistakaa pas.ka kurjat näädät!
- Tuksun korttipakka
Kortteja pöytään tiukan paikan tullen, kun pitäisi oikeasti katsoa totuutta silmiin:
1. Kateuskortti
2. Marttyyrikortti
3. Itsarikortti
4. Näätä-ässä
5. Miami-kortti
6. Dubai-kortti
7. Jeesuskortti
8. Kanerva-kortti
9. Urban-kortti
10. "Muutan ulkomaille!" -valtti
11. "En suostu lähtemään pois Jollaksesta" -kortti
12. "Muutan Jenkkiseen"
13. Psykopaatti-narsisti -kurko
14. Diabetesjokeri
15. "Et tunne asian taustoja" –kortti
16. "Mikä on ongelmasi?!" -pässikortti
17. "Nyt lähdet meneen!!!!" -tikkikortti- Masis-kortti
* Masis-kortti = käytetään kun ei huvita tehdä mitään ja selitellään saamattomuutta
- Se tuli puun takaa
Masis-kortti lätkäistiin päin näköä Johannan tämänpäiväisen blogikirjoituksen ensimmäisessä lauseessa: "Kärsin masennuksesta..."
- Sääli
18.Malariakortti
- Kortteja kehiin!
Johanna siis selittelee näillä korteillaan tekemisiään tai tekemättäjättämisiään sekä kuittaa kaikki eriävät mielipiteet ja kaiken saamansa kritiikin.
Helppoa! - mie vaan
Hallelujaa!!!! hih hih hih nyt kyllä tipahdin
- "Muutan Tukholmaan!"
Muutan Tukholmaan pysyvästi! = Tulen seuraavana päivänä ja ensimmäisellä laivalla takaisin.
- "Olen raskaana"-joke
19. "Olen raskaana; en tiedä kenelle" -jokeri
- Maskirovska
20. Hyväntekeväisyys. Maskikortti.
Esim. blogissa 11.3.2013: "Ja todellakin olen vähäosaisten auttaja, tuen mm. Hurstin työtä, Punaista Ristiä, Amnesty Internationalia jne." - Tyrmäystippakortti
21. Tyrmäystippakortti = Otin itse reippaat viina- ja lääkeöverit.
Johanna Tukiaisen Facebook-kirjoitus 13.5.2013:
”Ei mitään muuta, joku laittoi tyrmäystippoja mun juomaan Kaarinan keikalla, heräsin seuraavana pvänä yltäpäältä mustelmissa, eli mut oli siis pahoinpitely.
Epäiltynä on nyt mm. Tauski Peltonen, mulle jätettiin kaikki palkat maksamatta eikä päästetty lavalle ollenkaan!!!!!!!! Voi jumaliste, nyt kun meillä on vielä 2 uutta englanninkielistä upeaa rakkaubiisiä purkitetttuna!!!!!!!!! Löytvät Seiskan nettisivuilta. No onneksi mun kasvoihin ei ole lyöty!!!!!” - * Raiskattu! -kortti
22. Raiskattu! -kortti = En muista mistään mitään, totaaliset kokaiiniöverit.
Tuksu 14.5.puhelinhaastattelussa: "... Siis mä, mä mietin vaan sitäkin, ett´, ett´, täs´, täs´ on sellainenkin mahdollisuus, että meidät on raiskattu. Kato siel´ oli, me herättiin, me herättiin jossain tuntemattomassa miesporukassa, niin ni, tota, niin ni, siis täs´ on ma. Pitää mennä lääkäriin nyt kattoon, mitä on tapahtunut." - Tuomion välttäminen
Vankilatuomion välttämiseksi käteviä kortteja ovat:
23. Kuolen –kortti
24. Tekotukkani revitään päästä –kortti
25. Paniikkihäiriö–ässä
26. Klaustrofobia-/ umpiokammo–jokeri - Tuomion välttäminen
27. En ole mikään terroristi-raiskaaja-ollenkaan rikollinen –kortti
28. En se ollut minä; se oli Arto valepuvussa –valtti - Tuomion välttäminen
29. Heikki Lampela on Paholaisen asianajaja –kortti
30. Kärsin kalteriallergiasta –kortti - Ei suoraan vankilaan
30. ”Ei suoraan vankilaan” -kortti
- Tuomion välttäminen
31. ”Tauski puri jalkani mustelmille” -jokeri
- "Mielensäpahoitus"
33. "Mielensäpahoitus"-valtti
- Marttyyrin kruunu
34. "Marttyyri kruunu" -valtti. On samantyyppinen kuin listassa mainittu Marttyyrikortti, mutta vahvempi ja kuvakorttitasoa.
Persuta löytyy Johannan lausumasta 9.7.013: "JOS MINÄ TAI JULIA TEEMME ITSEMURHAN, NIIN SE MEDIAN, Xxxxx Xxxxxxxxxxx, KYSEISEN KUVAAJAN JA Mxx Xxxxxxx SYYTÄ." - Itkevä äiti -kortti
35. "Itkevä äiti" -kuningatarkortti.
Dolls Diary 21.8. "... Ja äitimme itkee nyt ihan hysteerisenä kokoajan, myös sen valheellisen "paljastuskirjan" ja kaiken muiden kamaluuksien takia!!!!!!
KIITOS SUOMEN KANSA!!!!!!!!" - tulen takaisin
"Muutan Tukholmaan!" kirjoitti:
Muutan Tukholmaan pysyvästi! = Tulen seuraavana päivänä ja ensimmäisellä laivalla takaisin.
Tulen takasin mutta Tallinan kautta....
- salarakasjuristi
* Raiskattu! -kortti kirjoitti:
22. Raiskattu! -kortti = En muista mistään mitään, totaaliset kokaiiniöverit.
Tuksu 14.5.puhelinhaastattelussa: "... Siis mä, mä mietin vaan sitäkin, ett´, ett´, täs´, täs´ on sellainenkin mahdollisuus, että meidät on raiskattu. Kato siel´ oli, me herättiin, me herättiin jossain tuntemattomassa miesporukassa, niin ni, tota, niin ni, siis täs´ on ma. Pitää mennä lääkäriin nyt kattoon, mitä on tapahtunut."Samaa korttia Tunkki käytti 18.11.14, kun kävi tapaamassa Salarakasjuristiaan Tukholmassa. Juristi pakeni paikalta ennen kuin mitään ehti tapahtua.
- Fakta y Fiktio
johannoida totuus = kuten tiedetään, totuudella on monet kasvot, ja Johanna Tukiainen valitsee niistä "sen glamourisimman", ts. sekoittaa fiktion faktaan.
- Suuri Pensseli
Totta. Tuksun kirjoittelusta ja puheista ei ihan voi tietää, että mikä on totta ja mikä ei. Ei, vaikka blogisti onkin harras kristitty, joka pitää aina sanansa. Lisäksi hän estoitta suurentelee asioita suurella pensselillä samaan aikaan, kun pitäisi olla erityisen tarkka yksityiskohtien oikeellisuuden suhteen.
- iisi on helppoo
Suuri Pensseli kirjoitti:
Totta. Tuksun kirjoittelusta ja puheista ei ihan voi tietää, että mikä on totta ja mikä ei. Ei, vaikka blogisti onkin harras kristitty, joka pitää aina sanansa. Lisäksi hän estoitta suurentelee asioita suurella pensselillä samaan aikaan, kun pitäisi olla erityisen tarkka yksityiskohtien oikeellisuuden suhteen.
Kyllä sen tietää onko totta vai ei.Kaikki mitä tunkiolötjö sanoo tai kirjoittaa on VALETTA.Samoin siskonsa sanomiset ja kirjoittelut.
- Pinkeä pinkki
Väri, jota Johanna tunnustaa = pinkki
- Pinkit nakkihuulet
Esimerkki uskoutumisesta pinkkiin, blogista 23.1.2013 aihetta käsittelevä pätkä:
"... mielestäni pinkki huulipuna kaunistaa kaikkia naisia. Ajattelin aiemmin, että se sopii nimenomaan blondeille, mutta huomasin, että pinkki huulipuna on tosi kaunis myös tummatukkaisilla naisilla.
Pyytäkää Make Up Storelta takaisin High Light -väriä nimeltä Comet, se on mielestäni kaikkein kaunein hohtava pinkki sävy, mitä koskaan olen nähnyt.
Se ei ole ns. 80-luvun Kikka-pinkki, eikä hirveän raskas, vaan sellainen säteilevä ja hehkuva pinkki sävy, joka hohtaa myös muita värejä..." - Pinkki Juristi
Tuksun juristi kadotti harkintakykynsä. Johanna kertoo tänään 25.1. Facebookissa:
"Juristillani oli pinkki paita yllään kun saapui luokseni Jollakseen illanviettoon, pinkkiväri oli kuulemma minun ja Julia Tukiainen kunniaksi! :) Jeeee, hyvä meno! :)" - Comet High Light
Tuksun Comet High Light -pinkki morsiamen hääkuvassa pari vuotta sitten:
http://www.voice.fi/files/content_fullsize/2011_03_01_4d6cc9b6310de.jpg
"Säteilevä, hehkuva pinkki sävy, joka hohtaa myös muita värejä." - Barbie-pinkki
Esimerkki uskoutumisesta pinkkiin, Johannan Facebookista 24.2.2013
"Mulla on ongelma, pieni ongelma onkin, mutta tosi häiritsevä! Mä haluaisin TOSI paljon takaisin Make Up Storen High Light värin nimeltä Comet.
Se on sellainen hehkeän värinen Barbie pinkki, ei liian paksua töhnää, sellainen eri väreissä hehkuva ihan mielettömän kaunis pinkki väri (jota käytin mm. Maria Talk Shown yhdessä jaksossa, sekä "Tuksu menee naimisiin" TV ohjelmassa, mielestäni olin parhaimmillani päivä ennen häitä, mm. poroajelulla, kun olin ruskettunut ja mulla oli sitä ihanaa huulipunaa (eikä liian pitkiä hämähäkkimäisiä tekoripsiä.)
Nyt sitten toivonkin, että PLEASE ottakaa muhun yhteyttä, ihan kuka tahansa jolla sattuisi olemaan vielä jäljellä kyseistä tuotetta: johanna¤dollsdancers:fi. Maksan kunnon palkkion siitä. Tuotetta on kuulemma muutenkin kysytty paljon, pyytäkää Make Up Storelta, että Ruotsi tuo sen takaisin markkinoille kiitos! ♥" - Tuksun pinkkilinjaa
Tuksun pinkki-linjaa Kampissa 9.4.2013. Kuvassa Kooma ja Tuksu istumassa:
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/892614_10151484675973366_1831858976_o.jpg - Nimmarinväkerrys
Pinkki-Musta -Psyko-Barbie väkertää nimikirjoituksen Kampissa 9.4.2013. Huomaa käsilaukku sävysävyyn:
https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/893422_10151484674978366_1843982007_o.jpg
- wan den berght
Olette vain kateellisia = Minä itse olen kateellinen siskoilleni ja muille ihmisille.
Fiksu, hyvä mies = Rikas, joka ostaa minulle matkat ja paljon lahjola.
Asuntomurto = Julia sai raivarit ja hajoitti kämpän ja sotki seinät.- Kodinraiskaus itse
Asuntomurto = "Kodinraiskaus" = Tuksujen vakuutuspetosyritys
- Mummopissis
Mummopissis = Tuksun habituksella varustettu ylipainoinen, alkoholisoitunut ja halvannäköinen naishenkilö (sana havaittu nimimerkki "metallimuijan" kirjoituksesta palstalla 18.1.2013)
- Ikipissis Tuksu
Ikipissis = Tuksu, joka tanssahtelee lavoillamme hamraaseen tulevaisuuteen.
Sana havaittu 7.3.2013 hymy-näätien palstalla, ja sitä käytti nimimerkki GLAMydiaDOLL.
Pissis-sanan määrittely Wikipedian mukaan: http://fi.wikipedia.org/wiki/Pissis
- tuk tuk sanastoa
Osa keikoista yksityisiä, joten ne eivät näy kalenterissa..
= Joulu meni jo ja firmat eivät tilaa tähän aikaan vuodessa yksityiskeikkoja, eli toisin patologista jargonia yritetään syöttää ja esittää että kysyntää olisi
Kevät kiertue = Muutama räkäläkeikka, jossa trukkilavalla huojuu känninen eukko.
Maksuhäiriöt, ulosottovelka = En tiedä noista mitään, varmaan joku väärinkäsitys. - Sanastoa haltuun
Hyvä, hyvä! Näistä selvennyksistä on hytötyä. Kiitos!
- Tuksuaanisuus
* tuksuaaninen itsensä kohottaminen muiden yläpuolelle.
- Tuksuaanisuus
Tuo käsite lienee aika laaja?
- Tuksu luki Raamattua
= Lukea kuin Tuksu Raamattua.
- jollasmurretta
- Kateellisten hamras joukko = varakkaat, osaavat, kouluttautuneet suomalaiset
- amerikanenglantia = leffoista opittua trash-englantia
- desing = alisuorittaminen laulaen ( po. design)
- Give me a brake! = ripuli meinaa tulla housuun! (po. break)
- Sale Manager = Jollashovin homehtuneita riepuja alennuksella kaupitteleva henkilö (po. Sales Manager)
- diapeetes, pravuuri = ns. jollasmuurteisiin kuuluvia ilmaisuja- Show-pravuuri
Esimerkki kristillis-eroottisesta tanssista ja sen pravuurista:
http://aijaa.com/nGrcVV
Alareunan suurennuslasi-plussaa painamalla kuva suurenee vähän lisää. - Show-pravuureita
Dolls Dancers -showssa eräs huippukohta on lesbokohtaus, jossa Johanna heittäytyy lattialle selälleen, ja sitten jokin taustatanssijoista könyää siihen päälle. Olen joka kerta ihmetellyt, kuinka Johannan polvien nivelsiteet homman kestävät, koska polvet ovat aika luonnottomassa linkussa? Ehkä promillet 2.2 auttavat asennon saamisessa valmiiksi.
Jollasmurteissa tavataan sanoa, että tämä huippukohta on ns. pravuuri. Seuraavassa on kuva lokakuiselta Tampereen keikalta (2012), jossa Johannan (34 v.) päälle könyää pikkusisko Julia (silloin 28 v.):
http://aijaa.com/MPeglq
Muut shown pravuurit ovat:
* Hei Johanna -avausbiisi
* Voimistelunauhan huispauttelu tuolilla seisten
* Sylitanssi katsojan kanssa
* Apinamies, jos ns. itse poltettu levy sattuisi toimimaan - Julian pravuurit
Lisäksi ovat Julian pravuurit, jos hän sattuu olemaan mukana:
- "dramaattinen pyllistäminen" Hei Johanna -kappaleen aikana
- "hitaalla" -joraus muiden kappaleiden aikana. Käsien nostelua yli päänlaen tason.
- spagaatti, jos promillet ovat nousseet tarpeeksi yli 2.2:n
- alusvaatteisillaan lattian moppaus ja kontillaan kiemurtelu
Juliakin saattaa antaa ns. sylitanssin, jonka eräs piirre on se, että hän seisoo tuolilla istuvan asiakkaan edessä ja nostaa vasemman jalkansa asiakkaan hartian päälle ja notkuilee siinä sitten hetken - jos vaan tasapaino säilyy. - Jollasmurteesta
Jollasmurteista sanastoa siis. pravuuri, diapeetes, koreokrafia, jne.
- Kuvat pravuureista
Esimerkkikuvia pravuureista. Hollolan Kukkilan Raja-Tupa 2.2.2013:
1) Limboaminen lattialla pikkarit paljastaen; kristillis-eroottisen tanssin pravuuri:
http://i4.aijaa.com/b/00299/11714237.jpg
2) Vertaa Tampereen 25.1.2013 keikkakuvaan, jossa artisti avaa intiimin alueensa salamavalojen glamourisesti välkkyessä. Kuvan alareunan plussaa painamalla kuva suurenee vielä lisää:
3) Taikanauha 5.10.2012 Mestarin Krouvi, Tampere:
http://aijaa.com/NQrLUD
4) Johanna esittää Raja-Tuvan yössä klassisen Taikanauha-pravuurin penkillä seisten ja välillä baaritiskillä istuen. Videon kesto on 4:19.
http://www.youtube.com/watch?v=uSJfs3WNvb8 - Julian pravuuri
Julia Tukiainen punaisessa lateksiasussaan antaa sylitanssin Killing Time -henkivartijalleen, moppaa lattian ja lopuksi strippaa. Videon kesto 3:35.
Tämä on Julian pravuuri:
http://www.youtube.com/watch?v=7DwmiGcaBDI - J:n fani
Kuvat pravuureista kirjoitti:
Esimerkkikuvia pravuureista. Hollolan Kukkilan Raja-Tupa 2.2.2013:
1) Limboaminen lattialla pikkarit paljastaen; kristillis-eroottisen tanssin pravuuri:
http://i4.aijaa.com/b/00299/11714237.jpg
2) Vertaa Tampereen 25.1.2013 keikkakuvaan, jossa artisti avaa intiimin alueensa salamavalojen glamourisesti välkkyessä. Kuvan alareunan plussaa painamalla kuva suurenee vielä lisää:
3) Taikanauha 5.10.2012 Mestarin Krouvi, Tampere:
http://aijaa.com/NQrLUD
4) Johanna esittää Raja-Tuvan yössä klassisen Taikanauha-pravuurin penkillä seisten ja välillä baaritiskillä istuen. Videon kesto on 4:19.
http://www.youtube.com/watch?v=uSJfs3WNvb8Että ootte kateellisia. Te ootte niin harmaita tavallisii että koskaan ei tulis noin paljon ihmisiä teitä kattomaan eikä ne huutais tuolla tavalla. Näätte itekin että Johannalla on faneja ja ne osaa arvostaa ihan oikeaa taidetta.
- Tollukat
- tollukka = nykyinen tai entinen Dolls-tanssiryhmäläinen
- Kakspistekakkonen
- Kakspistekakkonen = ihanteellinen veren alkoholipitoisuus autoajelulla
(tulee siitä, että Johanna Tukiainen ajoi heinäkuussa 2010 autoa 2.2. promillen humalassa. Poliisit pysäyttivät auton, puhalluttivat ja veivät Johannan Varkauden poliisilaitokselle.
Hän antoi kuitenkin väärän nimen poliiseille ja yritti karata poliisiasemalta.
Poliisit juoksivat hänet kiinni. Hänet laitettiin rautoihin ja putkaan. Tuosta episodista Johanna tuomittiin mmm. nimikkeellä törkeä rattijuopumus sakkoihin ja ajokieltoon, joka kestää tammikuun 2013 loppuun asti) - 400 kg:n Sotanorsu
- sotanorsu = muinaisissa sodissa hyödylliseksi kulkupeliksi osoittautunut eläin, jota tiettävästi on Suomessa jäljellä yksi kappale. Wikipedia kertoo sotanorsuista:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Sotanorsu- Historiallista
Hyvä selvitys asiasta. Eräs kiinnostava kohta Wikipedian sotanorsukuvauksesta:
"Historiallisten lähteiden mukaan tehokas norsujen vastainen ase oli sotasika. Plinius vanhempi raportoi "norsujen pelästyvän jo pienimmästä siankiljaisusta."
Diadokkisotien aikainen Megaran piiritys murrettiin niiden avulla. Megarian asukkaat kaatoivat öljyä sikalauman päälle, sytyttivät ne palamaan ja ajoivat siat kohti vihollisen sotanorsuja. Norsut joutuivat pakokauhun valtaan kiljuvan sikalauman edessä." - Kiljuva Emakko
Kiljuva emakko voisi tulla Tukiaisenkin kohdalla kysymykseen?
- Tunkeroinen
* tunkeroinen = raavas, vankka olento, joka on ilmiönä sukua tonnikeijulle
- Demoni 666
- Jollaksen demonit = erivärisiä pieniä tonttuja ja henkiä, jotka kuiskivat ja käskevät tekemään esimerkiksi pizzaa keskellä yötä (... eli delirium tremens-kohtaus)
- exxxxx
Home-Udi = lomaheila joka ei huolehtinut mijoooooooonien arvoisesta vaatevarastosta vaan antoi homehtua kellariinsa
- Keulakuva
keulakuva = näkymätön mukanaolo, oharit
- niinvaan
Keikkaa pukkaa=Tuksu pukkaa
- Korpikylien ilo
Keikkaa pukkaa = yksi keikka kerran kuussa kälyisessä korpikyläbaarissa.
- Mättöä noinkin
Keikkaa pukkaa = Tuksu pukkaa, Julia potkii
Viimeksi maaliskuussa 2012 Hämeenlinnassa. - Suttaa
Keikkaa pukkaa = hotellihuoneet suttaa.
- kaejkegf
Aikataulut = ??? pitääkö jonnekin mennä sovittuna aikana?
- Seittisisko
Seitinohuet päiväkännnit = kunnon parin viikon jurri [vanhempien ja mummon] kesämökillä
- F**k Me I'm Famous
F**k Me I'm Famous = tuksuaanisen huumorintajun korkein aste.
(alunperin: mauton teksti Tuksun kauhtuneessa suosikki-t-paidassa)- F**k Me I'm Famous
DAVID GUETTA 'Fuck Me I'm Famous'
http://www.youtube.com/watch?v=goVt8VcD1gk&feature=share
- Merkkijonot haltuun
Teksteissä huuto- ja kysymysmerkkien sarjojen pituus sekä pistejonojen pituus kertovat kokeneelle ja tarkkavaiselle lukijalle kirjoittajan, siis Tuksun, promillemäärän:
a) 2-3 merkkiä tarkoittaa noin yhtä promillea (esim. !!!)
b) 4-5 merkkiä tarkoittaa 1 - 2.2 promillea (esim. ?????)
c) 6-7 merkkiä tarkoittaa 2.3 - 4 promillea (esim. !!!!!!!)
d) 8-10 merkkiä tarkoittaa yli neljää promillea (esim. ????!!!1!!)- Ymmärrän merkit
Okei, nyt alan ymmärtää. Pitää siis lukea rivien välit ja välimerkitkin tarkkaan...
- Voi elämä!!!!11!
Aika yleinen on tämä kiihdyksissä Tuksun latoma: "Voi elämä!!!11!"
- Merkkien tuhlaaja
Tuo on totta, kun nyt olen noita Tuksun FB-kirjoituksiakin lukenut.
- Joskus yli 10
Joskus merkkejä on yli 10... mistäs se siten kertoo?
- Huutaa hoosiannaa
Joskus yli 10 kirjoitti:
Joskus merkkejä on yli 10... mistäs se siten kertoo?
Tajuttomuutta; Tuksu sammunut hetkeksi näppäimistön päälle.
- Koodin avaaminen
Johannan deitti-ilmoituksesta 2013 ote:
"Haussa on siis lyhyesti: turvallinen, älykäs, kivannäköinen, karismaattinen ja luotettava mies, joka on vapaa tietty. Tositarkoituksella olemme liikkeellä, miehen pitäisi haluta myös lapsia tulevaisuudessa ja olla koirarakas."
- turvallinen = kohde, jolla kunnon turpa, johon voin tarvittaessa tempaista
- älykäs = tietää, missä on Amerikka ja Miami
- karismaattinen = rahaa varallisuutta avarakätinen
- luotettava = vastakohdat täydentävät toisiaan
- tositarkoituksella olemme liikkeellä = saat kaksi siskoa viiden hinnalla
- lapsia tulevaisuudessa = tarvitaan maksajaa keinosiemennysklinikkakäynteihin Tanskassa
- koirarakas = pääduunisi on kymmenen koiran ulkoilutus ja kusettaminen- Jollas-Kennel
koirarakas = Jollas-Kennelin päähoitaja, jonka toimenkuvaan kuuluvat myös vammautettujen koirien lopettaminen ja hautaustoimet talon takapihalle.
- tosirakkaussuhe
Tositarkoituksella = puolen vuoden riitelyt, sitten sulle fudut ja netitse törkyhaukut.
- Karva-Amex
Karva-Amex = maailmanlaajuinen maksutapa tiukan paikan tullen. Ja muutenkin.
- Huppari-Visa
Huppari-Visa = jos Karva-Amex ei kelpaa, jätetään vaatteet maksuksi ravintolaan.
- Masturbcard
Miamissa se on nimeltään American Sexpress.
- Siskot haltuun
Kolmas siskoni = Jasmine
Toinen siskoni = Julia
Ensimmäinen siskoni = minä, Johanna - Raili, ennustaja
Raili = Tuksun ennustaja, jolla voi selittää kaikki tempaukset. Hän näkee kaiken.
Valitettavasti Raili on nyt jäämässä eläkkeelle, mutta tarjoaa tehtävää seuraajalleen. Railin sanomalehteen laittama työpaikkailmoitus:
http://aijaa.com/5oEatV- Haen paikkaa
Tämä selvä! :)
- Flamingot tanssivat
- harrastan flamingo-tanssia = harrastan flamencoa
- Harward = Harvard
- Thaimaaseen, Jenkkiseen, Pärnuuseen = Thaimaahan, Jenkkeihin, Pärnuun - Töitä pukkasi
- alkoholin promotyöt = join jokaisesta pullosta pohjat pois salaa
- Glamour-kalenteri
* Keikkakalenteri = Sekalainen lajitelma päivämääriä ja räkäläbaarien nimiä
- Magic Life -ukkeli
* Klassinen herrasmies = Vanha pervo käpy, ns. magic-life -ukkeli, joka kuolaa keski-ikäistyneen blondin perään.
- Paljastelua
Jätän topless-keikat = esiinnyn taas heti huomenna tissit paljaana.
- Kaikkein pyhin
Puutarha = Kanervikko. Kaikkein pyhin hurlumhei.
- Juvan Puutarhur
Käyttämättömänä ja hoitamattomana puutarha voi kasvaa umpeen.
Etenkin keväällä, valon määrän lisääntyessä, sen möyhennys on tuiki tarpeellista.
- Parisuhde 666
Parisuhde = pari suhdetta samaan aikaan. Esimerkiksi Mika K. ja Udi B.
- *Avarakätinen
Avarakätinen = olen P.A., ja hän antoi minulle käteistä rahaa
- * Projekti
Projekti = Täysin tuulesta temmattua ajatuksen lentoa.
- Sukua venäläiselle sarkastiselle ilmaisulle "проект", jolla tarkoitetaan rahojen loppuessa kesken jäänyttä rakennusta, työmaata, tms.- "проект"
Kyllä, tämä "projekt" on venäläisten huumoria kaikille epäonnistumisille sielläpäin.
- Sekomikäseko
Makea keikka = tohjoa horjumista sinne tänne
Upeat tanssityttöni = pari homosekoilijaa- Niitä otuksia
Homosekoilijat = Suohirviö, Olkalaukkuhomo, Virtanen Salosta
- Huojuva Homo
Huojuva Homo = Dolls-tanssiryhmän mies, jolla on munat hukassa, mutta koreokrafia hallussa.
- Huojuvat SuoZombiet
Mistä nimitys Suohirviö? Syksyllä 2012 joku sen lohkaisi palstalla...
kun tuo kaveri on aika isopäinen ja pyöreäkasvoinen... ja syksymmällä hiukset olivat sellaiset, että hän näytti aivan suolta ihmisten ilmoille saapuneelta peikolta... ja hän huojui keikkalavoilla tanssiessaan kun jokin yli 100-kiloinen hirviö... ja siitä sitten jollekin tuli mieleen kai kauhuelokuva Se toisesta maailmasta:
http://fi.wikipedia.org/wiki/’Se’_toisesta_maailmasta
... josta kaikesta sitten tiivistyi tuon hahmon osalta määritelmäksi:
"Hän on Suohirviö eteläkarjalaisilta usvarämeiltä, "se" suolta"
Viimeisimpien tietojen mukaan tyyppi on lähdössä yrityselämään ja aikoo perustaa showtanssiryhmän Huojuvat Suozombiet. - Suozombie
Etelä-Karjalasssa esiintyvä suozombie on henkiin herätetty ruumis, joka ei muista mitään, on yleensä hyvin kömpelö ja jonka ainoa tehtävä on syödä kaikki elävä mikä sen eteen sattuu. Tämä johtaa yleensä rajuihin painonvaihteluihin.
Zombie-teemasta on Wikipediassa seuraava yleisesitys:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Zombi
- Americanenglantia
Low seasong = Matala merilaulu (po. Low season)
High seasong = Korkea merilaulu (po. High season)
Tv:stä ja leffoista opittu kieli on juuri tuontyyppistä "täysin sujuvaa americanenglantia." - SponsoriNI
Sponsori = Keski-iän ohittanut miespuolinen setähenkilö, joka ilman mitään vastapalveluksia tukee sekosiskoksia taloudellisesti, ostelee tarpeellisia vuittoneita, luputiineja ja matkoja.
- Arvosanakuviot
Neljä ällää yo-todistuksessa = Todistuksessa voi olla mitä tahansa arvosanoja, mutta pääasia on, että ne kuitenkin lähtivät Ylioppilastutkintolautakuntaan ällinä, tai ainakin luulottelet itsellesi niin. Lopullisista arvosanoista viis.
- Rapujuhlat
Rapujuhlat= Örvellysbileet, joissa ei juoda snapsia vaan boolia, johon on keitelty mukaan kaikkea mitä kaapeista löytyy aina paristoista ja vanhoista lääkkeistä lähtien. Ravut ovat sivuseikka, pääasiana Jollaksen Rapujuhlissa on juominen.
- Pihakännykkä
"Pihalla kuin Tuksun kännykkä" = Lentävä lause Pirkanmaalta.
Tämä sananlasku perustuu viikonlopun 25.-26.1.2013 mystisiin tapahtumiin Tampereen Holiday Inn -hotellissa. Niistä Tuksu tiedotti Facebookissa tuoreeltaan:
- "kännykkä, passi ja avaimet oli heitetty hotellin toistasta huoneesta toiselle aitotalli keskitallin pihalle!!!"
- ”... mitä ihmettä mun kännykkä ja kaikkea muuta tavaraa tekee ikkunasta katsottuna toisella puolella autotallin kattoa!!!!!” - heh heh
"poltetut levyt" = Gramex ja teostolle tilitettävät korvaukset ovat hoidossa..
- * Nukkemainen
Nukkemainen = Halvan ja homssuisen näköinen pullukka.
- Vessakuvat katso
Glamourisin ja käytetyin kuvauspaikka = Kälyisen kyläbaarin vessa. Vessakuvat ovatkin jo legendaarisessa maineessa karvakamujen keskuudessa.
- Meno-paluu Miami
Pysyvä muutto Jenkkeihin = Huuruinen kahden viikon sekoilumatka Maijamiin.
- * Porttikielto
Porttikielto = Hotelli- ja ravintola-alan kateellisten, polkkatukkaisten ja silmälasipäisten hamraahiirulaisten keksimä kiusantekokeino glamour-tähdelle.
- * Yliklamuuri
Näätä ei ymmärrä = Liian klamuuria; yliklamuuri asia.
- Huojuva Homo
Huojuva Homo = Dolls-tanssiryhmän mies, jolla on munat hukassa, mutta rytmi hallussa.
Käsitteen Huojuvat Homot lanseerasi julkisuuteen 29.1.2013 Markku Taikamake Rourke blogissaan.- Koreokrafian kautta
Käsite voidaan määritellä myös näin:
Huojuva Homo = Dolls-tanssiryhmän mies, jolla on munat hukassa, mutta koreokrafia hallussa. - Kaikki valuu hukkaan
Koreokrafian kautta kirjoitti:
Käsite voidaan määritellä myös näin:
Huojuva Homo = Dolls-tanssiryhmän mies, jolla on munat hukassa, mutta koreokrafia hallussa.Miksi susi ulvoi?
Koska huojuvalla homolla oli munat hukassa.
- JULKKIS-STALKKERI
Kallista shampanjaa jossa on aitoja kultahippuja = Mitä vaan millä saa pään nopeesti sekasin
Glamourinen tanssishow = Räkäläbaarien lattialla luikertelemista
Tuoreita, freesejä kuvia = 6 vuotta vanhoja
Jenkkeihin purkittamaan uusi biisi = Laulamaan taustanauha, muu ''laulu'' tulee tietokoneelta (autotune)
Lasillinen viiniä ruoan kanssa = 2 pulloa - "Toiselta puolelta!"
"Tulin kaupungin toiselta puolelta!" = Täysin patevä perusselitys kaikkiin myöhästymisiin. Esimerkiksi myöhästymisiin poliisikuulusteluista, oikeudenkäynneistä, haastatteluista, keikalta, laivasta, junasta, lentokoneesta, jne.
- Kummallinen selitys
"Tulimme kaupungin toiselta puolelta!"
Tämän Tuksu ilmoitti syyksi, kun myöhästyi käräjäoikeuden istunnosta 27.11.2012.
Asunto on Itä-Helsingissä (Jollaksessa) ja Oikeustalo Ruoholahdessa.
Matkaa näiden kahden paikan välillä on 13.5 kilometriä. Matka-aika 30 minuuttia. - Oikeudesta oikeuteen
Video Helsingin Oikeustalolta 27.11.2012:
http://www.iltalehti.fi/iltvviihde/20121127015809594_a2.shtml
Videolla näkyvillä Johanna Tukiainen, Olkalaukkuhomo, Julia Tukiainen ja muutama näätä sekä pari oikeusavustajaa, joista toinen on Pinkki Juristi. Videon kesto 1:33.
- * Perhedynamiikka
Vanhemmat = Sponsoreita. Velvollisia elättämään lapsensa loputtomiin.
Sisarukset = Käteviä käyttää omiiin tarkoituksiin, esim. tuloksentekovälineinä Dolls Korporaatiossa. - Kurhata2
Kurhata= kurja, kurjat
Eikö tämä tullut ekan kerran esille muinaisessa lauseessa:
"Haistakaa apska kurhata bnäädät!" Eli haistakaa paska
kurjat näädät!- "Kurhatan näädät!!!"
"Haistakaa apska kurhata bnäädät!" (Haistakaa pas.ka kurjat näädät!)
Tuossa vielä kertaalleen legendaarinen tokaisu ilman filtteröintiä.
- Keikkasanasto
Uusi upea Dolls-tanssija = vastentahtoinen / höynäytetty nuori tyttö joka on lahjottu kuskaamaan remuremmi Keikalle & huojumaan mukana friikkishyssä. Kesto yleensä keskimäärin 1,5 keikkaa.
Kiertue = 2-3 keikan rypäs, joista ainakin 1 perutaan/sössitään ja kaikki sekoillaan
Jään keikan jälkeen lepääämään = keikkapaikka ei pääse eroon 20 tuntia/vrk nukkuvasta Taiteilijasta joka hovinarriensa kanssa jää keikkapaikkaan kännäämään
Keikkani oli upea menestys = räkälän vakiporukka naureskeli säälittävälle esitykselle 8. ja 9. tuopin välissä hetkosen
Yleisö oli innoissaan= porukat ei olleet uskoa että joku oikeesti 'esiintyy' noin luokattomasti, nauroivat ääneen ja huutelivat keskenään 'kato mikä lehmä'- diipaadiii
jenkkityylinen = superlatiivinen ilmaisu, joka kuvaa mitä tahansa glitterkuvioitua tai harsosta tehtyä vaatekappaletta. sovellettavissa myös muihin objekteihin. tarkotus on korostaa kohteen erityisluonnetta. vrt. jenkkityylinen jollas- asunto, jenkkityylinen rusketus.
upea rusketus = ihon tila, joka saa paatuneimmankin ihotautilääkärin kavahtamaan: orvasketeen asti punoittava nahka, jossa epämääräisiä ruskehtavia maksaläiskiä
upeat pisamat = kts. edellinen kohta, liiallisen auringonoton ja kosmetiikan yhteiskäytöstä aiheutuneita maksaläiskiä
en ota vakavasti sairasta juliaa keikoille = isä ja äiti eivät päästä siskoa lähellenikään
- Juoksujutut
Tukiaiset sirkusväkineen ovat laajentaneet ns. juoksu-käsitettä uusiin sfääreihin:
* juoksukalja = otetaan mäyris kaupasta kainaloon ja juostaan pois maksamatta
* juoksutaksi = ajatetaan taksi lähelle haluttua osoitetta, ja yhtäkkiä rynnätään puutarhojen ja pihojen läpi karkuun maksamatta. Jos taksikuski sattuisi löytämään paikan, minne mentiin, ja poliisitkin tulevat paikalle, ei avata ovea, so. linnoittaudutaan rakennuksen sisään.
* juoksubaari = juodaan baari tyhjäksi ja sitten vaivihkaa poistutaan maksamatta
Marraskuussa 2012 Johanna Tukiainen otti juoksubaarit Playa del Inglesin samenttisessa yössä, mutta unohti huuruissaan hupparinsa baariin, jonka baarin omistaja takavarikoi maksamattoman laskun pantiksi.
* juoksuputka = kiinniotetun statuksella tapahtuva karkaaminen poliisiasemalta kiireen vilkkaa sen mitä paksuista pohkeista lähtee- Juoksuaikoja elämme
Tuo juoksuputkatapaus oli heinäkuussa 2010, ja episodi näyteltiin Varkauden poliisiasemalla. Tukiainen siis karkasi 2.2 -promillen energisyydellä asemalta. Poliisit juoksivat hänet kiinni ja laittoivat rautoihin ja sitten heittivät hänet tyrmään. Myöhemmin hän sai sakkoja mm. haitanteosta virkamiehille.
Pakeneminen tilanteista on Johanna Tukiaiselle ominaista käytöstä. Kesämökillä Nummelassa Juhannuksena 2011 hänet oli jo kääritty mattoon ja laitettu sitten poliisiauton kyytiin. Poliisien hakiessa myös mattoon käärittyä Juliaa autolle, Johanna oli päässyt irti ja pinkaissut kauas metsään piiloon.
Poliisit katsoivat, ettei maksanut vaivaa lähteä etsimään Johannaa metsästä. Vain Julia saatiin silloin mukaan, ja hänet vietiin rauhoittumaan ja selviämään putkaan. Seuraavana päivänä tehtiin kuulustelut ja asiakirjat häiriköinnistä.
Kun Julia oli viety poliisiauton kyydissä putkaan, Johanna piileskeli metsässä jonkun kuusen alla. Sieltä hän tuli mökille parin tunnin päästä, keräsi kamansa, tilasi taksin, joka vei hänet pois. - Juoksupiikki
Ehkä yleisin Johanna Tukiaisen käyttämä temppu on "juoksupiikki."
Se on sukua "juoksubaarille."
Temppu menee niin, että Tukiainen paikalle saavuttuaan avaa ravintolassa piikin, johon hänen tilaamansa kalliit juomat (erikoisdrinkit, shampanja, ruoka, jne.) piikitetään myöhempää maksamista varten.
Ilta ja yö menevät siinä sitten rattoisasti. Kun valomerkki ravintolassa lähestyy, Tukiainen "lähtee käymään vessassa." Hän ottaakin takin narikasta ja häipyy yöhön. Piikin maksaja on kadonnut.
Ja näitä hyväuskoisia ja luottavaisia ravintoloita Suomessa riittää; muut ihmiset kyllä maksavat asiallisesti piikkinsä, muttei Tukiainen. Hän käyttää suomalaiseen kulttuuriin kuuluvaa luottamusta häikäilemättä hyväkseen.
Sellainen on juoksupiikki. - Pako poliisiasemalta
Juoksuaikoja elämme kirjoitti:
Tuo juoksuputkatapaus oli heinäkuussa 2010, ja episodi näyteltiin Varkauden poliisiasemalla. Tukiainen siis karkasi 2.2 -promillen energisyydellä asemalta. Poliisit juoksivat hänet kiinni ja laittoivat rautoihin ja sitten heittivät hänet tyrmään. Myöhemmin hän sai sakkoja mm. haitanteosta virkamiehille.
Pakeneminen tilanteista on Johanna Tukiaiselle ominaista käytöstä. Kesämökillä Nummelassa Juhannuksena 2011 hänet oli jo kääritty mattoon ja laitettu sitten poliisiauton kyytiin. Poliisien hakiessa myös mattoon käärittyä Juliaa autolle, Johanna oli päässyt irti ja pinkaissut kauas metsään piiloon.
Poliisit katsoivat, ettei maksanut vaivaa lähteä etsimään Johannaa metsästä. Vain Julia saatiin silloin mukaan, ja hänet vietiin rauhoittumaan ja selviämään putkaan. Seuraavana päivänä tehtiin kuulustelut ja asiakirjat häiriköinnistä.
Kun Julia oli viety poliisiauton kyydissä putkaan, Johanna piileskeli metsässä jonkun kuusen alla. Sieltä hän tuli mökille parin tunnin päästä, keräsi kamansa, tilasi taksin, joka vei hänet pois.Tuksu yritti karata Varkauden poliisiasemalta kiinnioton jälkeen, heinäkuu 2010:
http://tinypic.com/view.php?pic=2d9bs46&s=5
Iltasanomien artikkeli ja kuvat:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288373601555.html
Bostonin pommimiehen - Dzhohar Tsarnajevin - kiinniotossa huhtikuussa 2013 käytettiin helikopteria ja lämpökameraa sekä tainnutuskranaatteja. Samanlaisiin apuvälineisiin saatetaan joutua turvautumaan myös Tukiaisen seuraavissa kiinniotoissa.
- Draaman hahmoja
Pääosissa:
* Psyko-Barbie = Johanna Tukiainen
* Kooma = Julia Tukiainen
Siipihomot, kiertonopeus tässä kategoriassa kohtalaisen kiivas:
* Olkalaukkuhomo = Juha Immonen
* Suohirviö (eteläkarjalaisilta usvarämeiltä) = Petri Penna
* Halikko-Homo = Joni Virtanen
Jollaksen talkkari:
* Taikamake, Spermis = Marko Luhtala
Cameo-roolit:
* Psykiatrinen neuvonantaja = Susanna Gärdström
* Ennustaja = Raili
* Rakas eksä = Arto Länsman
* Hurahtanut blondi = Anna-Sofia Erä-Esko- Henkilöhahmoja
Lisää Dolls-draaman Cameo-rooleja:
* Salainen ystävä Turusta = Anna-Maaria Paavola
* Vuokralainen = Anni
* Noita-akka = Diamond Vain
* Psyko-Barbien lapsuudenystävä = Heidi-Maria Pursiainen
* Kooman kaveri = Anette Vuojalahti - Tärkeät Miehet
Tärkeät miessuhteet sävyttävät Johannan elämää päivästä toiseen. Aamuyöllä 28.2.2013 hän vaipui muistoihinsa ja menneisyyteensä, teki listan.
Sponsorit ovat kaikonneet, glamour on romahtanut, jos sitä koskaan olikaan:
"Eilsen hääpäiväni kunniaksi listaan kaikki elämäni rakkaudet tähän aikajärjestyksessä:
1. Mika Nokian Diplomi-insinööri (ja vaikka ei Nokialla enää olisikaan niin DI silti...),193cm pitkä, kalju mies, minua 12 v. vanhempi.
2. Udi, juutalainen miljonääri, asunnot sekä New Yorkissa että Miamissa. Minua 19 vuotta vanhempi mies, mutta ihan älyttömän karismaattinen, vaikutusvaltainen ja ööh......pelottava mutta seksikäs.
3. Arto, saamelainen minua 14 vuotta vanhempi mies, joka on umpi narsisti, mikä yleensä tarkoittaa hyviä puheenlahjoja ja hyvää valehtelun taitoa. Hän on ainoa jonka kanssa olen ollut naimisissa, kiitos tosin siitä ei kuulu kyseiselle juopolle.
4. Urban, erään tunnetun ruotsalaisen yrityksen johtaja, minua 17 v. vanhempi mies, älykäs ja keskustelutaitoinen, tosin liian hallitseva ja itserakas.
5. Juha, mun oma "angry bird", ihme kyllä 26 vuotias kundi, eli mua 8v nuorempi.
Nyt puhun rakkauksistani, en siitä kuka mulle heistä parhaiten olisi sopinut jne. Siinä välissä oli myös tapailusuhde Tony Halmeen kanssa, sekä maailmanmestarin voimannostossa Niko Lääperin kanssa. Muita parin kuukauden suhteita en laske tähän mukaan."
Loppukaneetti:
Tony Halme teki itsemurhan tammikuussa 2010.
Niko Lääperi ajelee taksiaan Porvoossa.
Muut listatut miehet ovat paljastuneet tzykopaatti-narsipaaneiksi. - Lisää cameo-rooleja
* Pierre = Pyry Lahti. Huumediileri. Pidätettynä; epäillään avovaimonsa taposta
* Urban = Harvardissa opiskellut ruotsalainen yritysjohtaja, hiipunut hoitosuhde
* Tukiaisten musiikkituottaja = Kurt Cobain
* Father´s Figure -sylitanssin opettaja = Robert Ek - Logistiikkahahmo
Satunnainen autokuski hädän hetkellä, kuvaaja = Aki Vallo
- Uudet hahmot 10/2014
Lucifer = Olli Lounela, uusin vahvistus Dolls Dancersin ns. Huojuvat homot –osastolle. Hahmo on entisiä väkevämpi todiste luonnon monimuotoisuudesta. Kuva uudesta Dolls-kaksikosta: http://aijaa.com/7JsiZx
Pensseli-Täti = Heidi Sutinen, Dolls-shoen vahvistus pohjoisesta.
Mr. Morkkis = tuhannen humalassa DTM-baarista Tuksun kanssa Albertille mennyt mies, joka humalan takia ei edes tajunnut kuka Tuksu oli. Tuksu duunasi miehen. Jälkikäteen mies ei muista eikä ole varma, onnistuiko akti vai ei, ja yrittää aktiivisesti unohtaa tapahtuneen, koska tuntee olonsa niin "likaiseksi." Mr. Morkkista pelottavat omat tautitestitulokset ja Tuksun raskaustestin tulos. - Pohjoisen Vahvistus
PV = Pohjoisen Vahvistus = Pensseli-Täti = Heidi Sutinen.
- Pensselitäti &Tunkki
Pohjoisen Vahvistus kirjoitti:
1) Sutiska ja Tunkki Alpertilla: http://aijaa.com/w1vlu7
2) Sutiska ja Tunkki läheisissä tunnelmissa: http://aijaa.com/pxDWE6
3) Sutiskan selkätatuointi: http://aijaa.com/cwRa9K - Sutiska & Tunkki
Pohjoisen Vahvistus kirjoitti:
4) Sutiska & Tunkki: http://aijaa.com/rJhPpY
5) Naurua Alpertilla: http://aijaa.com/BNFNUT
6) Sutiska ja Tunkki Alpertilla (7.11.): http://aijaa.com/sPAdnM
7) Krapulainen Tunkki ja Sutiska: http://aijaa.com/qIeVuJ
- TosikuinJÄÄvesi
Keikka oli menestys, yleisö oli innoissaan! Ravintola buukkasi meidät heti uudestaan! = keikka laahustettiin läpi luokattomasti ja ylisupermyöhästyneenä. Yleisö ei olis voinut vähempää välittää nelion tilassa kiemurtelevsta tukevaisesta. Korvauksena myöhästymisestä räkälä vaati samalla rahalla vielä yhden shöyn.
- "Sain munaa!"
... ja joku heitti kananmunan suoraan otsaan...
- Lystiper.se
Lystiper.se = Tekoper.se.
Selitys: Huojuvien Homojen keskuudessa on suurta kannatusta saanut aate pakaraimplanttien asentamisesta, eli muhkean tekoper.seen hankinta uusien kumppaneiden houkuttamiseksi ja rattoisten hetkien lisäämiseksi.
Eräs Huojuva Homo, nimittäin Suohirviö, todisti blogissaan 18.9.2012 asiasta:
"En ole luonnonkaunis! ..."
"... Kallein operaatio, mikä minulle tulee, on pakaraimplantit. Olen aina halunnut todella muhkean pepun ja sen vielä hankin heti, kun työelämään menen koulun jälkeen." - * Biologinen kelloni
Karkea myöhästyminen sovitusta tapaamisesta = Nukuin biologisen kelloni ympäri.
- Glamour-yleisöni
"Perähikiän urpot!" = Maksavat asiakkaat, rakas yleisöni. (FB-tokaisu 4.2.2013)
- Autom. Henkivartija
Automatisoituva henkivartija = Vierihoitaja saa palkkionsa ns. luonnossa.
- Tummeli, paratiisi
Tummelia Thaimaasta = antibioottinen salva, jonka viimeinen käyttöpäivä on umpeutunut ajat sitten. Thaimaan tummelia käytetään huuliherpeksen hoidossa, sheivatun alapään rauhoittamisessa sekä reisien sisäpinnoilla hankaussuhinan mykistämisessä.
Paratiisi = Paikkakunta tai maa, josta saa keskushermostoon vaikuttavia lääkkeitä ilman reseptiä.
Johanna Tukiaisen Paratiisi-määritelmä Facebookissa syyskuussa 2010:
"Lähde Thaimaahan, sieltä saa ilman reseptejä diapameja! Aah....Mikä paratiisi!"- Tunkki Tunkion sanaa
Sanonta "Thaimaan tummeli" on havaittu ensimmäistä kertaa nimimerkin Tunkki Tunkion kirjoituksessa tällä palstalla 5.2.2013.
- * Jollakse koti-ilta
Koti-ilta Jollaksessa, leffoja, yms.= Vedetään reippaat kalsarikännit.
- Heleät päivämme
Helmikuun heleät riemupäivät: leffa, sauna, vodka, ruska, leffa, punkku, sauna, punkku, totuus ja tehtävä, vodka, vodka, lisäravinne, ruska, leffa, thaitabu, punkku, hanipöö, sauna, vodka, thaitabu, totuus vai tehtävä, punkku, antabus, punkku, vodka, lisäravinne, muksinta, vodka, punkku, ruska, punkku, ambulanssi, tiputus.
- Jollasrytmi
Edellä siis kuvailtu ns. jollasrytmi: punkku, leffa, sauna, vodka, ruska, leffa, punkku, thaitabu, sauna, totuus ja tehtävä, vodka, vodka, lisäravinne, ruska, leffa, thaitabu, punkku, hanipöö, sauna, vodka, thaitabu, totuus vai tehtävä, ruska, pano, antabus, sauna, punkku, vodka, totuus vai tehtävä, lisäravinne, muksinta, vodka, antabus, thaitabu, punkku, punkku, ruska, ruska --> ambulanssi, tiputus, teho-osasto.
- Jollas-kuukausirytmi
Julia Tukiaisen pääpiirteinen "Kuukausirytmi 2-1-1" on tällainen:
* 2 viikkoa skumppaa nappeja, 1 viikko sairaalan letkuissa, 1 viikko säikkyselvänä. - Mustanpuhuvaa
Jollas-kuukausirytmi kirjoitti:
Julia Tukiaisen pääpiirteinen "Kuukausirytmi 2-1-1" on tällainen:
* 2 viikkoa skumppaa nappeja, 1 viikko sairaalan letkuissa, 1 viikko säikkyselvänä.... kunnes kuolema korjaa talteen...
- Hautuu juu tuu
Mustanpuhuvaa kirjoitti:
... kunnes kuolema korjaa talteen...
Ei noin saa sanoa!!!
Eiku sehän kuoli.
- * Uupumus
Uupumus = Glamourinen krapula päiviä kestäneestä ryyppäämisestä.
- * Uusuupunut
Uusuupunut = Jättäydyin eläkkeelle Dolls-konsernista; tanssista kovettunein jaloin.
- Kovettuneet jalkani
Suohirviön blogin kommenttiosiosta 3. helmikuuta 2013 klo 1:43 Suohirviön oma kommentti juuri tapahtuneen eläköitymisen jälkeen:
"Nyt kun olen Dollseissa tanssinut jo yli puoli vuotta, niin jalkani ovat jo kovettuneet, mutta ilman näkyviä lihaksia. Tanssi on siis minunkin mielestä hyvä kiinteytystapa!"
- Hehe
Kihlaus homon kanssa: Mitäs tässä, hyvä huumorintaju
- Yhtä feikkiä
Juha Immonen - Olkalaukkuhomo - todistaa Facebookissa 4.3.2013:
”hahahhh mikä hullu …vit.tu missään kihloissa koskaan ollukkaan :DDDD … keksii kaiken päästään ja ollu vit.tuuntunu kun en ikinä lämmenny siihen.. hyi v..”
Kuva: http://aijaa.com/5kZN8a
- Väkivalta opettaa...
"Joskus väkivalta lopettaa vitttuilun" = jollashenkinen päällekarkausperiaate
Noilla kuolemattomilla sanoillaan Tuksu kommentoi Julian tappelua (23.2.2013) Hertsikan Helmessä fanisivuillaan. Minuutin video on tässä:
http://www.seiska.fi/seiskatv/_a560745/raivostunut julia tukiainen hyokkasi naisen kimppuun video rajusta tappelusta/- Dokumentoituna
Tuksu antoi lausuntonsa 27.2.2013 yöllä klo 2:21.
Kuva hänen postauksesta: http://tinypic.com/view.php?pic=5miwrm&s=6
- Seitsemäs aisti
7. aisti = Tukiaisten suvun erikoisominaisuus, "paranormaali aistimistoiminta"
Johannan blogista 27.2.2013: "Julialla on myös joku ihmeellinen 7 aisti, jos näin voisi sanoa. Hän näkee samantien, jos olen rakastunut tai vähintään ihastunut." - Nappikaupan perusta
Fuengirolan verkostomarkkinointi = aah, mikä paratiisimainen lisäravinnevälitys
- Pelleily saa loppua
Päivällä: "Pelleily saa loppua" = illalla partyfiilis ja juhlakellot päälle - ja keikalle!
Lainaus Julian pelleilynlopettamiskommentista on poimittu Iltamakasiinista 1.3.2013:
http://iltamakasiini.fi/teho-osastolta-selvinnyt-julia-tukiainen-kertoo-mita-oikein-tapahtui/- Pelleily saa loppua
Koko artikkeli linkin takaa, perjantai 1.3.2013:
”Julia Tukiainen kotiutui sairaalasta perjantaina
Olen miettinyt elämää ja ottanut tämän todella vakavasti, Julia Tukiainen kertoo Iltamakasiinille.
- Olen päässyt sairaalasta. Olen miettinyt elämää ja ottanut tämän todella vakavasti. Nyt ei tule mitään juhlia vähään aikaan, Julia Tukiainen kertoo.
Hänet vietiin ambulanssilla suoraan sairaalan teho-osastolle viikonloppuna. Meilahdesta kotiutunut Julia Tukiainen on käynyt todella lähellä kuolemaa.
- Bileet menivät liian koviksi. Juhlimme Johannan kihlajaisia ja minulle jäi juhlakellot päälle. Lääkärit ovat ymmärtäneet minua. Siinä oli riski, että en muistanut piikittää.
Alkoholin vuoksi insuliinipiikitys unohtui kahdeksi vuorokaudeksi.
- Muistin piikittää alkuun, mutta jossain vaiheessa olin niin partyfiiliksissä, että unohdin sairauteni. En tajunnut olevani sairas.
Lopulta Julian kunto huononi merkittävästi.
- Se oli todella järkyttävää. Minulla oli sellainen olo, että kuolen. Itse en olisi osannut tilata ambulanssia paikalle. Olin todella vakavassa tilassa. Lääkärit sanoivat, että nyt oikeasti meinasi mennä henki. Happamuustila tulee nopeasti. Meni kaksi yötä, että en piikittänyt ja sitten alkoholia päälle.
Sairaalassa oli aikaa miettiä omaa elämäänsä.
- Ympärilläni oli varmaan sata letkua. En ole koskaan nähnyt niin paljon. Minuun laitettiin kanyyleita varmaan viisi kappaletta. Mietin elämää, että pelleily saa loppua.
Julia pääsi kotiin perjantaina.
- Olen kotona isäni kanssa. Olen alkanut kunnioittaa valtavasti sitä, että kuinka suuri merkitys on sairaanhoitajilla. He tekevät mieletöntä duunia. Lääkäri analysoi ja tekee diagnoosit, mutta sairaanhoitajat tekevät todella tärkeää työtä. Nyt voin hyvin. Sain ihan mielettömän hyvää hoitoa. Olen lähdössä diabeetikkojen leirille Punkaharjulle.” - Pelleily jatkuu...
Ilmajoella, Ravintola Artin terassilla Julia meni tajuttomaksi sunnuntai-iltapäivänä 26.5.2013. Nimimerkki "köpiskä" raportoi tällä palstalla erään toisen ketjun yhteydessä maanantaina 27.5.:
"sunnuntaina noin kello 16 julia sammui artin terassille, ja johanna puhui puhelimeen, et on piikittäny juhan kans juliaa, ku se on kolmen promillen humalassa. paikalla olleena sanon, et olis saanu hyvää youtube kamaa."
Keikka siis päättyi ambulanssikyyditykseen Seinäjoelle. Jälleen.
- * Tehdä artot
"Tehdä artot" = Poistua vaivihkaa, mitäänilmoittamatta Tukiaisen luota tavoittamattomiin.
- Urpo-baarista päivää
Suomen uhanalaisin kovakuoriainen = Perä-Hikiän Urpo-baarin tupajumi.
- KariSima
"Whatever" = Kun joku on todistanut kiistatta Tuksun valehtelevan/olevan väärässä
- Joe Pascon blogista
Sain orkun = Vahingossa Artolle lähetetty tekstiviesti, jotta Arto olisi mustis..
- Kemiallinen suhde
Määrittelemätön kemiallinen suhde = Tuksun mukana keikoilla kulkee luottohomoseksuaalihovikampaaja-toyboy-rakastaja-nuolija, jonka yhtenä tehtävänä on meikkilaukkuun sijoitettujen kemiallisten yhdisteiden - bentsodiatsepiinien - vartiointi, annostelu ja käyttö. Tsoisin sanoen, tehtävänä on toimia kemiallisena assistenttina. Tämä luo suhteelle vapaamuotoisen, mutta lujan perustan.
- apsilon
Missin näköinen = suuta alaspäin vääntävä ikävystyneen näköinen tukiaislisäke
- Möllykkämaha 666
Missin näköinen (Kooma) ja Iso Matami (Tuksu) matkalla baariin omat Martini-lasit käsissään, Pärnu heinäkuu 2012:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/409583_4473491756518_1091524802_n.jpg
- F**k me i*m Näätä
Kaikkihan luulevat, että 1-luokan Diapeetes on väärin kirjoitettu, mutta ehei. Sehän on ihan eri asia kuin 1-tyypin Diabetes, se on nimittäin vain glamourhenkilöiden tauti! Sen saa vain ensiluokkainen missinnäköinen erittäin kaunis Tuksun sisko, joka todella osaa tanssia ja on miälettömän hyvännäköinen.
- Ängry-änkyrä
Ängry-änkyrä = Rähinäviina; uutuus huurukevään 2013 juomasekoitusmarkkinoilla.
Tuksu lanseerasi tämän uuden cocktailin 12.4.2013 illalla Facebookissa:
"Vodkaa, Spriteä plus Angry Birds -juomaa! Johanna Tukiaisen oma keksintö!" - Näitähän riittää
*Kateellinen pikku-Jassu =kuvankaunis pikkusisko, joka asuu Ruotsissa ja on sisaruksista ainoa, jolla järkeä päässä
*missitaustainen äitini = kuusikymppinen pitkänenäinen, entinen miss Perähikiän perintöprinsessa
*olen uskossa =ryyppään päivittäin, paljastelen intiimialueitani räkäisimmissä kuppiloissa mitä maa päällään kantaa, varastelen, valehtelen, petän, olen väkivaltainen ja räävitön
*babyface =pöhöttyneet, kolmeleukaiset kolmevitosen kasvot, jotka näyttävät viisikymppiseltä
*Leviltä ostetut korkkarit =monta numeroa liian isot, alennuksesta ostetut vanhat kengät
*seksikäs peppu =selluliittinen, löysä ja läskinen ihrakasa
*upeat hiustenpidennykset =hoitamaton, takkuinen ja likainen muovitukka
*ihailija, fani =oikeasti näätä
*charmikas, Amerikassa asuva suomalainen deitti =mielikuvituksen tuotetta
*charmikas, varakas herrasmies =poka
*upea kotimme Jollaksessa =isän ja äidin omistama paritalon puolikas, jota ei ole siivottu koiranjätöksistä ja muista siivottomuuksista moneen vuoteen.
*Juristini =oikeusaputoimistossa työskentelevä rivilakimies, jolle en ole ikinä maksanut latiakaan
*Missimäinen, kaunis siskoni Julia =perustekoblondi, joka näyttää aina siltä kuin olisi syönyt kilon sitruunoita. Suu vääntynyt alaspäin pysyvästi.
*Sisareni Julian maalaama taideteos =kännissä sudittu ala-astetasoinen vesivärimaalaus - Tuxutoksia
* Glamour-ruokamyrkytys = ns. tuxutoksia; omasta simpukasta varomattomalla sormisipaisulla ja mielikuvitusostereista saatu tarkoituksenmukainen myrkytys, joka paranee sopivaksi katsottavalla hetkellä tuossa tuokiossa.
- Sanastoa haltuun
Kaarina, Lahnabileiden päättyessä aamuyöllä 9.5.2013 parkkapaikalla:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1EjahLafxJ8
Videolla kuultavaa, Tukiaisten elämänmenoon liittyvää sanastoa:
* Telaketju = Xanor-niminen tabletti, ”santtu.” Lääkeaine, jota käytetään masennuksen ja esimerkiksi paniikkihäiriön hoitoon. Kolmiolääke.
* Rivatril = klonatsepaami, joka on bentsodiatsepiini. Sen vaikutus perustuu sen keskushermostoa lamaavaan ominaisuuteen. Lääkkeen kauppanimi Suomessa on siis Rivatril. Lääkettä käytetään epilepsian ja paniikkihäiriön ja dystonian hoitoon. Kolmiolääke.
* Panacod = yhdistelmälääke, joka sisältää kodeiinia ja parasetamolia. Käytetään kiputilojen hoitoon. Kolmiolääke.
* Herska = heroiini. Se on lähes kaikissa maissa luokiteltu huumeeksi. - Sanastoa Kaarinasta
Tuksu kertoi kuulumiset Kaarinasta Iltamakasiinille 12.5.2013; muun muassa:
"... - Jäin Kaarinaan, jossa tapasin rikkaita miehiä. Jäimme uimaan paljuun. Miehet ostivat kalleinta samppanjaa. Sitten menimme veneilemään ja miehet pitivät meistä hyvää huolta..."
-xxx-
Hymy-näätien palstalla nimimerkki Tukevaiset on kääntänyt tuon kryptisen glämöyr-tekstin selväksi suomeksi; kiitos siitä hänelle!
Jäin Kaarinaan = Jouduin jäämään Kaarinaan, koska ei ollut paluukuljetusta
Tapasin rikkaita miehiä = Änkesin parin opiskelijapojan puntteihin
Jäimme uimaan paljuun = Menimme kylpyammeeseen kolmisin (=kimppakiva)
Miehet ostivat kalleinta samppanjaa = Pojat hakivat Siwasta halvinta sidukkaa
Sitten menimme veneilemään = Leikimme ammeessa muovileluilla
Miehet pitivät meistä hyvää huolta = Sammuimme kaikki samaan sänkyyn
-xxx-
Tuksu otti kemialliset glamour-tirsat rikkaiden miesten kanssa jossain päin Kaarinaa; kuva 9.5.2013:
http://imageshack.us/a/img22/1883/kalorinalle.jpg - Subuteksii hei
Tyrmäystippa = 3 promillen humala
Kaatumatauti = huonoista piikkikoroista johtuva horjunta
Kaarinan rikkaat miehet = 2x amispojat joilla Datsun 100A isolla pakoputkella - köyhä pennonen
Miljonääri=köyhä mies, jonka onnistuin samaan nalkkiin. Muuttuu narsistiksi, kun ei enää tottele.
- Kaksinkäsinkuristaja
"Muuttui yhdessä yössä narsissi-psykopaatiksi, joka kuristaa kaksin käsin ja lyö kolmannella kädellä päin näköäNI."
- Glamyyrikarkoittaja
Glamyyrikarkoittaja = Rekisteröity riippuvuushoidon asiantuntija, joka vierottaa kansalaisia irti päivittäisten Tukiais-uutisten ja -juorujen seuraamisesta . Auttaa myös varsianaisia Tukiaisia irti harhoistaan. Glamyyrikarkoittajia koulutetaan Hämeen ammattikorkeakoulussa; nelivuotinen koulutusohjelma.
Glamyyrikarkoittaja-sanaa käytti nimimerkki "Eipä kiinnosta enää" 14.5.2013 tällä palstalla. :). - Punaviinilähetti
Porvoon punaviinilähetti = Kalju, nallekarhumainen moottoripyörämiäs, joka yön hämäryydessä karauttaa Jollakseen mukanaan viinat, jotka maksetaan Karva-Amexilla.
Tuksu Facebookissa 14.5.2013 myöhään illalla: "No niin nyt ratkesi sitten tämäkin ongelma........ :) suurikokoinen nallekarhumainen kalju mies lähti Porvoosta asti moottoripyörällään tuomaan mulle punaviiniä ja seuraa!"- Mallikuvat lähetistä
Punaviinilähetin kuva:
http://www.nikolaaperi.fi/images/omakuva.jpg
Sama lähetti istumassa edessä keskellä:
http://www.uusimaa.fi/sites/default/files/imagecache/567x377_3-2_ei-rajausta/documentimages/20500730.jpg?changed=1367132417
Tuo myös on Tuksun ihannemiehen perusmalli, nallekarhumainen Father Figure. - Syntymäsynkkä
Tuksu, Onnekas Fani ja Punaviinilähetti:
http://www.metropoli.net/kaupunkilehti/wp-content/uploads/2012/03/porvoo-kuvat-060.jpg - Tupsukka & Lähetti
Tupsukka ja hankalaksi luonteeksi sittemmin osoittautunut Punaviinilähetti:
http://www.5thvillage.me/p/442659336993759930_359155375/
- Klamouria
Ihanat huulien täytteet ja pisarasilikonit= näyttää siltä kuin oisi hukkunut ja turvonnut ruumis on juuri ongittu vedestä.
- Kooma-nimi
KOOMA-nimen alkuperän hahmotus.
Peruslähtökohtana on, että suomalaiskansalliseen kulttuuriin kuuluu konstailemattomuus.
Kooma-nimi juontaa niiltä ajoilta, kun Julia jo sairasti (piilevästi) diabetesta, ja hän oli kuvissa ja videoilla enemmän tai vähemmän nukkumassa ja horroksessa tai muuten vaan lärvit jossakin nurkassa. Silloin joku vaan totesi, että tuossa on Kooma.
http://static.iltalehti.fi/viihde/tuksu08230312PP_vi.jpg
Tuo Kooma-sana ja -käsite ovat konstailemattomuutta, mikä nopeuttaa ja sujuvoittaa kommunikointia. Se on ytimekas ja kuvaava nimi Julia Tukiaiselle.
Se yksilöi henkilön, eikä siinä mitään lisäselityksiä kaivata. - Lusija-neito nro 666
Lusija-neidon sisäänottokuva:
http://aijaa.com/wBtZpa - Kukka-Jooseppi
Tanskalainen kukka-alan yrittäjä = Vironvenäläinen huumediileri.
"Polttelin eilen vähän kukkaa."
http://i4.ytimg.com/vi/gZcYb5EsErI/maxresdefault.jpg - Uusi termi
Katoottinen kohtaus = ???
Tuksu kuvaili tilaa kesäkuun alun Facebook-postauksissaan:
"Julia tuli herättämään minut, ettei saa happea. Olimme kaksistaan Jollaksessa ja soitin hätäkeskukseen. Annoin Julialle mansikoita ja kirsikoita jotta hän saa hedelmäsokeria.
Ambulanssi tuli pian paikalle, Julia on katoottisessa tilassa.
Verensokerit on 30, ketoaineet 6 ja kuumetta 38,5. Julia on oikeudenkäynnin jälkeen vain nukkunut, eikä ole pystynyt syömäänkään. Minun kova tuomioni vaikutti pahasti hänen psyykeeseensä, samoin saamamme vihaposti jotka vien poliiseille."
Tuksun toinen ko. asiaa koskeva fb-kommentti:
"HAISTAKAA VIT-TU!!!!!!! Ootte itse sairasta porukkaa, Julian Diabetes EI OLE mun vika, eikä kenenkään muunkaan!!!!!! Julia on ollut raittiina monta päivää ja sai silti katoottisen kohtauksen, jonka on saanut myös kun isämme oli kotona!!!!!" - Apapapap
Nostan syytteeseen = haastan oikeudelliseen vastuuseen.
Tuksulle kun sattuu ja tapahtuu, on rikosilmoitus varsin tavallinen. Nykyisin tosin se vaihe usein ohitetaan, ja Tuksu tekee itse sekä ilmoituksen, esitutkinnan ja syyteharkinnan.
Fyysisesti syytteeseen nostoa ei ole päästy kuvaamaan, tosin noita raapimäjälkiä on monellakin kaulassa... liittyisikö siihen`? - Huojuva Heimokääpiö
Huojuvat Heimokääpiöt = Dolls-Mannet Köpä ja Tepa:
https://www.facebook.com/kyosti.hedman
Rav. Rautaruukki 9.8. Jarna L., Tuksu ja Dolls-Tepa estradilla:
http://3.bp.blogspot.com/-brSRotXZjic/UgfJ6Ag4DhI/AAAAAAAAAuI/wnT2tWmUbrA/s1600/1150204_418887848222570_925774679_n.jpg
Dolls-Mannet ja Tuksu Ravintola Rautaruukin pihalla tauolla:
http://3.bp.blogspot.com/-765uPpMA9Q4/UgfJ2vi7wfI/AAAAAAAAAuA/vBOi4eNwihs/s1600/1000575_418887568222598_308024610_n.jpg - Pippurisuutata
Pippurisuutata = Suoraviivainen täsmäisku kohdehenkilön toimintakyvyn lamauttamiseksi. Aggressiivisempaa kuin tavanomainen pippurisumuttaminen. Pippurisuuttaukseen kuuluu myös pari raapaisua kaulaan ja kung fu -potkuja munuaisiin. Pippurisuuttaus aiheuttaa voimakasta kipua, limaneritystä, turvotusta, oksentelua ja hengenahdistusta.
Uuden sanan loi Tuksu 20.8. Dolls Diary -kirjoituksessaan:
"... Kuten sanoin jos en saa omia perhernjäseniäni takaisin niin uusi mieheni tulee lopettamaan sinut Elli! Ja onneksi mieheni sattuu olemaan turvallisuusalalla, kuten sanoin hän- vaikka pippurisuuttaa sinut kuoliaaksi, ei voisi vähempää kiinnostaa saa-tanan akka!!!!!..." - aaaah en tiä
mikä on kviini?
- Kooma ja Kviini
Kviini = Jollaksen Kuningatar. Tässä kuvassa Kooma ja Kviini istuvat pamit kielen allaThaimaan hiekkarannalla alkuvuonna 2012:
http://tinypic.com/view.php?pic=2r70p54&s=5 - Kviini ja Kooma
Kviini ja Kooma ottavat aurinkoa:
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/2013/06/14/gran_canaria_.jpg - Kviini & Herhiläinen
Tuksun määrittely itsestään ja pikkusiskostaan Facessa 2.5.14:
"Ja Jasminen omilla samoilla: "Hei muru, koita rauhoittua, en tarkoita tätä millään pahalla. (mutta en myöskään millään hyvälläkään.........) Piilovit-tuilua ja käänteispsykologiaa, joka ei valitettavasti tehoa muhun, koska olen älykkäämpi kuin sinä saamar....... herhiläinen!!!!!!
Minä olen se kuningatar, herhiläinen yrittää samaa, mutta ei pääse siihen.”
- Karisma = raha.
"Karisma" on tuksuaanisesti maksuväline, siis karisma = raha.
"Karismaattinen henkilö" on varakas ja maksukykyinen.
"Karismaattinen herrasmies" = maksullisen seksin ostaja. - Surkuloma
Tää tuksiaaninen termi ansaitsee jäädä katastrofaalisiin historiankirjoihin:
"Suruloma" eli ?- Näin sen näin
Suruloma = mennään makaamaan hotellihuoneen tulikuumaan ammeeseen, jossa itketään ja rukoillaan arabilääkäriä määräämään kolmiolääkkeitä kunnon satsi.
- Hubsi
Pelkotila = pamit loppu
Voimakas suruaika = auringonotto estynyt - Reporankana
Reporankana = 2-4 poliisia kantaa poliisiautoon Tuksua kuin pientä virtahepoa.
SeiskaLive 15.1.2014 raportoi, kuinka virtahevolle kävi:
”.. Maksamattoman laskun ja vahvan humalatilan vuoksi paikalle kutsuttiin poliisit.
- Johanna meni ihan veltoksi ja hänet kirjaimellisesti kannettiin poliisiautoon. Johanna ja Juha viettivät yön putkassa, Seiskalle paljastetaan.”
Linkki: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-yolla-putkaan-karmea-lentokenttaepisodi/1030050- Tuksu = Minihippo
Tuksu on Minihippo.
- muratti on kasvi
Mistä isän nimittäminen pappa-muratiksi juontaa juurensa?
- Murattilan väki
MURATTI-sanan alkuperä juontaa Riku Ville Raitalan elokuvasta "500", jossa Julia esitti Myrkkymurattia.
Elokuvassa Julialle tuotti hieman vaikeuksia sanan lausuminen tyyliin:
"Minä olen kyrk... kyrk... myrk... myrkky... Myrkkymuratti."
Julian roolin seurauksena löytyi isä-Tukiaiselle lempinimi "Markkumuratti", josta jalostui nimi "Pappamuratti", ja koko perheen nimeksi "Murattilan väki", "Murattilan perhe:"
- Pappamuratti
- Mammamuratti
- Tuksumuratti
- Myrkkymuratti
- Glamour-juoksut
Juoksuviinit = Otetaan Helsingin lentokentällä iso viinilasillinen mukaan ja poistutaan ihmismeren joukkoon maksamatta (vrt. juoksumäyris = Otetaan esim. Siwasta olutta mukaan ja juostaan kassan ohi maksamatta).
- Viinivirtahepo
SeiskaLive 15.1.2014 raportoi, kuinka juoksuviini-casessa lopulta kävi:
”.. Maksamattoman laskun ja vahvan humalatilan vuoksi paikalle kutsuttiin poliisit.
- Johanna meni ihan veltoksi ja hänet kirjaimellisesti kannettiin poliisiautoon. Johanna ja Juha viettivät yön putkassa, Seiskalle paljastetaan.”
Linkki: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-yolla-putkaan-karmea-lentokenttaepisodi/1030050
- Glamouria etsimässä
Perheen läheiset = juorulehden toimittaja/kuvaaja
intiimi tilaisuus = media paikalla ja osallistujat jakavat kuvat netissä ennen tilaisuuden päättymistä - Näätäpoliisi
Näätäpoliisit = "Mä vihaan poliiseja!!!!! Vi-tun natsit! Käyttäkää valtaanne oikeisiin rikollisiin! Olette varmaan lapsuudessa koulukiusattuja tai sitten kiusaajia!!!!!!! Sähköshokkilaitteiden käyttö on laitonta vit-tu!" (Tuksu Facebookissa 25.9.2010)
Kuva Tuksusta ja näätäpoliisien kohtaamisesta Ooster-ravintolassa 23.1.2014:
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/tukiainen_inline.jpg- Karismaton poliisi
Tuksun mielestä nuo poliisit eivät olleet tarpeeksi karismaattisia, siksi nyrpeää ilmettä kehiin.
- Olikis tää jo?
Psykoosi -kortti = NAPAKYMPPI !
Vetästään tarpeen tullen pöydälle, kun ei haluta millään muulla selitellä riehumista.
..Saan psykoosin, kun vain päätän niin, ettei tarvitse muistella mitähän sitä taas tuli kännissä sekoiltua.
Saan sen myös helposti pois päältä, blogikirjoitusten ja Akun lukemisen ajaksi, ettei ole koko aikaa häiritsemässä.
Se on eräänlainen ON/OFF -tila, ihan mun itseni kehittämä, tyhmät bnäädät eivät vaan tiedä, kuinka sen teen.
Kun ovat niin tyhmia ja sivistymattomia, eivat käyneet Lukiookaa.. - Aku Ankka -terapia
"Tuksulogian kand." lohkoi siistin kimpaleen 26.1.14 hymy-näätien palstalla:
"Tämä Aku Ankka -terapialla parannettava psykoosi on varmaan maailman ensimmäinen ja siitä syystä Walt Disney yhtiölle tulisi antaa seuraava lääketieteen Nobel-palkinto. Jos Aku Ankan lueskelu parantaa psykoosin,
niin on todella hienoa, että psykoosilääkkeitä tai muuta hoitoa ei tarvita.
Jokaiselle jolla on taipumus joutua psykoosiin (myös Pappamuratti) tilataan KELA:n laskuun Aku Ankka. Ruåtsinkieliselle vähemmistön edustajille tietenkin Kalle Anka. Kansainvälisille Miamisen englantia täysin sujuvasti puhuville psykoosipotilaille on tietenkin saatavissa Donald Duck." - Minipsykoosi
"Minipsykoosi" = Pilleripöhnäinen tila sekä selitys sille, että tuli tehtyä rikos. Minipsykoosi on siitä glamourellinen, että se haihtuu, kun saa lisää soppaa.
- HoneyHoney
Parin vuoden takaa, ei niinkään täällä esillä ollut video:
https://www.youtube.com/watch?v=XYzpVeSvP8k- PÖHNÄSSÄ KOVASTI
Voi viturainen, mammografiassa ei olla 2 tuntii, vaan about 15min -20 min.
Lääkäri ei tee tutkimuat vaan röntgenin henkilökunta.
Tulosta ei kerrota heti, sen saa posTISSA 1 - 2 vkon kuluttua.
Rintojen muotoa, suuruutta, pienuutta ei mitenkään oteta keskusteluun, ellei se vaikeuta ultrankuvausta .
Sanoiks tuo Aerto tossa lopussa, että JULLE-RAKAS ?
On ne sekasii. onkohan alushousujen naru puhdas ? HUH !
- Kyklooppitissi
Kyklooppitissi = se tuijottaa sua hypnoottisella katseellaan silmiiSI:
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/johanna_inline_1.jpg - Pääsiäismuna -14
Uskovaisten kristillissymbolinen pääsiäismuna 2014 Anno Domini:
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/l/t31.0-8/10272578_1411732355762840_8330083770823623687_o.jpg
--O--- --O--
Saman kuvan joku (iso kiitos!) on kiepauttanut aijaa-kuvapalvelun kautta:
http://aijaa.com/dtxowe
--O--
- Lokkeilla
* Glamourlokkeilu = tuksuaaninen tapa pummia, norkoilla, kerjätä ja elää siivellä.
* Lokkeilun käsikirja, glamour pähkinänkuoressa (Tuksun SeiskaLive-postaus 17.4.14. Hymy-näätä PKS1 huomasi määrittelyn "käsikirjamaisuuden", kiitti):
"Minulla oli nälkä ja te annoitte minun syödä. Minulla oli jano ja te annoitte minun juoda. Minä olin sairas ja te hoiditte minua. Minä olin koditon ja te annoitte minulle kodin." - "Muutan ulkomaille!"
"Syksyllä toteutuu muutto ulkomaille tanssijoideni kanssa" = yksinäistä, persaukista lokkeilua Helsingin baareissa syyssateiden piiskatessa katuja.
- Kohta muutto
Tuksahdus 22.4.14: "Bellan kanssa seikkailut jatkuvat eteenpäin! Kohta muutto ulkomaille kuten Julia toivoi. Ja hän myös halusi, etten koskaan luovuta. EN LUOVUTA!!!!!!! Eikä toista Johanna Tukiaista tule koskaan enää tähän maahan!"
- Töpselinenä S.
Töpselinenä = Susanna Hanhineva (Gärdström), huulipiikittäjä, ”Nassu-varas.”
- Tulta liekkeihin!
* Heittää "tulta liekkeihin" = Synnyttää tulimyrsky, valtava roihu.
- Tuksu FB:ssä 7.4.
Tuksu FB:ssä 7.4.14: ” Älkää heittäkö kokoajan lisää tulta liekkeihin!!!!!”
- Arieltukka
70 cm Arieltukka = Tallinnassa lisäkkeet ja värjäys, Helsingissä tukan uudisvärjäys kirkkaammaksi kolme kertaa, ja lopputulos on vesiheinää, aivan hanurista.
- Matrjoshka
Arieltukka Itä-Helsingin kadulla (4.4.14), The Lady in Red:
http://distilleryimage5.s3.amazonaws.com/43686dcebc0d11e3aa9e0e6a409e09d5_8.jpg - Auringossa 16.5.14
Karismaattinen herrasmies ja Ariel-Tuksu:
https://scontent-b-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/t1.0-9/10382985_224344167776298_7948959414111413100_n.jpg
- Rennot tissit
"Rennot tissit" = http://aijaa.com/QSGqZ6
Käsitteen "rennot tissit" lanseerasi hymy-näätien palstalla kunnianarvoisa nimimerkki ja arkistonäätä, palstan muisti "rääkyjä" 23.4.14: "... kuinka monet rennot tissit nähdään nostettuna ihan eri tasolle huomisella Tallinnan karaokekeikalla Julian muiston kunniaksi?"- Tuksu otti hörpyn
Sama kuva. Tuksu otti hörpyn pahimpaan krapulaansa huhtikuussa 2014 (varoitus: ao. henkilö on yläosattomissa):
http://s8.postimg.org/lapd8xdc5/tunkki_juo_glogia.jpg
- Tucs-Trash
Tucs-Trashin yhteenkuuluvuuden luonnonlaki = Ympäri käydään - yhteen tullaan.
- Tucs-Working Slogan
Tucs-Working = Jätä jo tänään tekemättä kaikki se, jonka voisit huomenna jättää tekemättä.
- Tucs-plääni
Tucs-Working Slogan kirjoitti:
Tucs-Working = Jätä jo tänään tekemättä kaikki se, jonka voisit huomenna jättää tekemättä.
Tucs-plääni: "WISH IT. DREAM IT. DO IT."
- Glamourpiiri pyörii
Tucs-Trash = Piiri pieni pyörii, hullut siinä hyörii.
- Rahan Hallisija
* Pahin Rahan Hallitsija = Äiti, Marja Tukiainen, Nordeaasen pääkassa.
Tuksu raportoi sunnuntaina 6.4.14:
"JULKINEN TIEDOTE KAIKILLE: JULIA TUKIAINEN KUOLI VANHEMPIENI KÄYTÖKSEN TAKIA. HÄNET AJATTIIN KUOLEMAAN, VANHEMPANI EIVÄT OLE PSYYKKISESTI KUNNOSSA!!!!!!!!
KETÄÄN LAPSIA EI AJETA KUOLEMAAN, MUTTA VANHEMPANI TEKIVÄT SEN. LUULIN, ETTÄ ISÄNI ON SE SAIRAS AURORAPOTILAS, MUTTA ÄITINI KÄYTTÄÄ PSYKOLOGISTA VÄKIVALTAA JOKA ON VIELÄ PAHEMPAA. PERHEEMME ON HAJOITETTU KOKONAAN, JA PÄÄPIRUNA ON ÄTIMME,
HÄN ON PAHIN RAHAN HALLITSIJA JA ISÄMME ALISTAJA. VIHAAN HEITÄ." - Etanatappelu
Mitä Tallinnassa todella tapahtui huhtikuun lopulla 2014? Hymy-näätien palstalla nimimerkki ”näätijä” ratkaisi ns. etanatappelun mysteerin aukottomasti:
”Joku Suomalainen kurdinainen, joka oli ilmeisesti siamilainen kaksonen, koska häntä oli yksi, mutta kuitenkin kaksi, kuristi jalan poikki. Ikävä tapa poikkaista jalka, kaksipäisen Suomalaiskurdin kuristusotteessa. Jalka parka, hirveä kohtalo sillä.” - Dom Pérignon
dom-perik-noo –kieli, esimerkkilause: ”SUSARUSTEN VOMIAKASI SIDE V olise seillö jo monta vyitta ennen juhaki kuohatte areuhcjiyjssk”
- Pysy kartalla!
Tucs-Afrikan Tähti –peli: http://aijaa.com/pMpQG5
- Benzo ja Bolla
Benzo ja Bolla = Tuksun todelliset lemmikit.
Bollaa: http://0.tqn.com/w/experts/Wine-1615/2012/03/bolla-1980-1981.jpg
Benzoa: http://molpharm.aspetjournals.org/content/76/5/1044/F1.large.jpg - Yhdestoista käsky
11. käsky: "Kyllä Herra(t) tytöistä huolen pitää."
- Ostoista kieltäytyjä
Verensyöksy = Lyricaa Ruskaa
Tarjolla pinkkiä shampanjaa = raivotautisen vaahtoavaa, veren- ja Ruskansekaista sylkeä naamalle - Nälkä ja lukeminen
"Kaikki tietävät, että kovassa nälässä ei oikein pysty lukemaan Raamattua, kun eihän silloin voi keskittyä, ja raha antaa mahdollisuuksia. Sitä ei voi kiistää."
(Dolls Diary 12.5.14)- Ent. pyhäkoululainen
Tuo on kiistämätön tosisasia.
- Glamourinen
Glamourinen tulipalo = Liekit leviävät hirveällä vauhdilla ympäri olohuonetta!!!!!, mutta lopulta vain kaksi eksän valokuvaa palaa tuhkaksi.
- Spirulina> Pirtulina
Spirulina = Pirtulina = Little Miracles -puteliin itse lantrattu väkevä alkoholisekoitus
http://grocerytrader.co.uk/wp-content/uploads/2011/05/LittleMiracles_Packs.jpg - -näätä
oon varmaan liiankin ulalla mutta mistä toi termi näätä alunperin tulee?
- Näädät selvittävät
Korjatkaa, jos olen väärässä:
Termin "näätä" lanseerasi Tuksu joskus vuonna 2008-09. Silloin, käytyään Ivalossa, hän näki siellä jonkin rakennuksen sisustustauluina kuvia Lapin eläimistä. Eräs taulu esitti näätää. Siitä hän keksi alkaa nimitellä hänen tekemisiään seuraavia ihmisiä "näädiksi." Mutta nämä seurailijat ottivat nopeasti näätä-nimittelyn omakseen ja positiivisessa hengessä.
Niinpä nyt keskustelupalstoilla vipeltävät ja skrivailevat mm. ns. hymy-näädät ja ns. suomi24-näädät. Näätäperhe on laajentunut eri puolille Suomea ja ulkomaillekin. Päivittäin perheeseen liittyy uusia jäseniä.
Näädät kertovat totuuden Tuksusta ja kaivavat oikeat tiedot esille Tuksun tempauksista ja väittämistä. Glamourkupla on jo puhjennut, ja kulissit ovat romahtaneet, mutta Tuksun valehtelu Suomen kansalle vaan jatkuu.
Siksi näädintäkin jatkuu.
- Glamour-AA
Glamour-AA = aina voi pienet välihömpsyt ottaa, ettei raitistuminen mene liian rankaksi ja sitä paitsi, uudella nousulla raitistumista jaksaa uusin voimin.
- Tuksutelepatia
Tuksutelepatia = näätien yhtenäinen ajatuskulku, eli näätien kirsut kutisevat ja resonoivat, kun ne hokaavat samaan aikaan saman pointin glamour-ilmiöstä.
Tätä tapahtuu verrattain usein. - Pussikirja
Pussikirja = pussikaljan veroinen systeemi, jolla Koko kansan Johanna –paljastuskirjaa kehtaa lukea huomaamattomasti julkisilla paikoilla (esim. junassa).
Termin julkaisi 21.7.14 hymy-näätien palstalla nimimerkki Tuhkea Muksu & Hurpeat Tuulet. - 44+9
Luin uusiksi sen kirjan....huh.huh..
- Ilmaiset verot
Ilmaiset verot = Keikkapalkkio pimeästi meikkilaukkuun, harmaa talous.
http://www.youtube.com/watch?v=OTmRbfuuY9g - Hum.kand.
Humanitäärinen vapaaehtoistyö = yhdyskuntapalvelu (rangaistus)
- Rampa-Maija
Mistä juontuu Tuksun tapa jättää ääkköset teksteistään - välillä - pois?
- Lääkärit tutkivat
Asiaan on paneuduttu myös Suomen lääkärikunnan keskuudessa.
Näin Tuksu raportoi 18.11.14 Facebookissa:
"Sisareiteni on raavittu. Holmon kuulosta kun en saa a ja o pilkkuja tahan. Kaksi laakaria totesivat asian. No yritetaan tassa jotenkin selvita."
- Tissittely, type 2
1) Tissittely = http://aijaa.com/QSGqZ6 (huhtikuu 2014)
2) Kyplooppitissittely =
http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/johanna_inline_1.jpg (maaliskuu 2014)
Tuksu 4.11.14 (7L): ”Alkoholismin voi jakaa kahteen eri luokkaan, on tyyppiä 1 ja 2.
Tyyppi 1 ryyppää viikkokausienkin putkia ja on sitten selvinpäin esim. 2kk.
Tyyppi nro 2 tissittelee lähes joka ilta tai pahimmassa tapauksessa kokoajan.” - Tung Shui
Tung Shui = Feng Shui –tyyliin vertautuva, jokaisen esteetikon silmiä hyväilevä, ainutlaatuinen sisustustyyli.
Tung Shui –käsitteen lanseerasi (13.11.14) hymy-näätien palstalla nimim. ”lööh” katseltuaan tätä kuvaa aikaisempien jatkeeksi Tuksun Albertinkadun asunnosta:
http://aijaa.com/BUJnPX - Tuksutin
Tuksu-juna: http://urbaanisanakirja.com/word/tuksu-juna/101494/
- The Suurin
Glamourous maximus = The Suurin.
- Tunglish
Tunglish = muinaiskieli sotanorsujen aikakaudelta. Tiettävästi yksi taitaja jäljellä.
Esimerkki valaiskoon: "Sanon vieläkin, että alkoholiongelma ei ole vankilaan kuuluva rikos. Muita möhläyksiäni suoritan para aikaa." (Tuksu 19.11.14, 7L)- Kielinyanssit
Tunglish-tokaisu: "Aasccs. Aaaoua! Solrf"
- Kielinyanssit
"Julisteeni ja kansan pyynnöstä värjään hiukseni takaisin blondiksi mahdollisimman pian..."
- Kielinyanssit
Tuksun Facesta:
"Ei pida paikkaansa Jassun vaite, ettei "Julia muka koskaan loytanyt elamansa prinssia." Julialla oli useampikin rakas ja heista tarkein oli Markus." - Murha >> kidutus sit
"Ja itseasiassa Santa Lucia sopii hyvin minuun, sillä hänet murhattiin 21-vuotiaana ennen kidutusta!!!!" (Tucs 14.12.14)
- Kirkonholvi kumisi
"Tänään sain kuulla aivan uskomattoman kauniin ja koskettavan joulukonsertin, jonka esitti Töölön kirkko." (Tuksu 16.12.14, 7L)
- Valtameri on lapseni
"Hawaii 29.12.2014, the ocean is just infant of me......!
Tässä night jotain kuvia, evict ole applella otettuja" (FB 31.12..14) - Loiter Alumni
"Haluan loiter alumni rakkauden, merenpauhua tall kuunnellessa.... Olen patient hiuksistani oaken hyvää huolta, vain olen uinutkin paljon meressä" (FB 31.12.14)
- Luomumanikyyri
Kristilliseroottinen luomumanikyyri = töhnöä kynsien alla.
- Tyypin 2 tuksulirium
Hymy-näätä ”Pia Dami” lanseerasi 22.11.14 käsitteen ”tyypin 2 tuksulirium”
, joka tarkoittaa pääpiirtein sitä, että ihmisen joutuessa – syystä tai toisesta - liian lähelle Glamourtähteä, hän sokaistuu vaaroilta, ja hänestä tulee Tähdelle tämän narsismin lähde, joka pulputtaa Tähteä puolustavia ja ylistäviä sanoja, tuksuliriumia, internet-avaruuteen.
Tyypin 2 tuksulirium on kaikkein vaarallisinta muotoa tuksuliriumia, eli ns. tuksulirium falciparumia, jossa Lähde on autuaallisen sokea kuin kissanpentu, eikä lähdeihminen ota vaaravaroituksia kuuleviin korviinsa. - Simpukkasilta
Simpukkasilta = Yhden jalan silta kimaltava mekko päällä ja ilman alushousuja.
"Tuksu oli tanssinut [laivan] yökerhossa ja tehnyt sellaisen "sillan" kropallaan (tiedätte varmaan mitä tarkoitan). Hänellä oli päällä se glitterkotelomekko, ja sitten hän oli "potkaissut" tai nostanut jalkaansa orkesteria kohti näyttääkseen simpukkaa."
[Hymy-näätä "miumiun" raportti laivayön 17.-18.11.14 show-muuvista] - Glamourhuuruinen
Glamourhuuruinen = akuutti Glamourous Falciparum -tila
- Näätämön tasavalta
Näätämö = Itsenäinen näätätasavalta Fennoskandian pohjoisosassa.
- Saatanalliset säkeet
* Kuolemantuottamuskirja = joko fyysinen kirja tai kirjan tekstisisältö, joka aiheuttaa henkilön kuoleman.
* Tyypin 1 kuolemantuottamuskirja = kirja, joka putoaa päähän ja aiheuttaa kuoleman.
* Tyypin 2 kuolemantuottamuskirja eli osittainen kuolemantuottamuskirja on lievempi tapaus. Siinä kirjan tekstisisältö kolahtaa henkilön päähän ja vie hänet tzykoottiseen tilaan aiheuttaen kuoleman.
”… aion taistella oikeudessa sita [paljastuskirjaa] vastaan ja vaatia kunnon korvaukset, teen taman varsinkin edesmenneen Julian takia!!!! Han karsi kirjasta kovasti kuten isamme myos, joka sairastui lopullisesti, voisi sanoa,
etta kyseinen kirja on kuolemantuottamuskirja osittain.” (Tuksu 26.11.14) - Prinsessahautumo
Prinsessahautomo = Jollashovi, Takilatie 8, Helsinki.
Hautomossa ovat asuneet, kehittyneet ja kuoriutuneet seuraavat prinsessat:
Elena Vikström, Emmi Surakka, Julia Tukiainen, Jasmine Tukiainen, The Suurin, Mammamuratti, Juha Immonen, Joni Virtanen, ym. - Parisuhde-666
Parisuhde = pari suhdetta, Udi Jenkeissä ja Mika Suomessa.
- Petite size
Petite size = äärirajoilleen vingutettu vaatekappale, esim. 15 vuotta vanha uikkari.
Esimerkki: https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/10847420_351564445031056_7120309441412505416_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9 - Petite-Tuhti
Tuksu kirjoitti Faceen tänään aamuyöllä Suomen aikaa (26.12. iltapäivällä Havaijin aikaan):
”Huh huh....... matkani aina vaan paranee ja paranee!!!!!! Tapasin eilen klubissa jonkun mallitoimiston omistajan, vanhemman jenkkimiehen ja han pyysi mua ottamaan yhteytta haneen!!!!! Siis han ihan oikeasti sanoi, etta olen "petite" mallina todella kaunis ja han haluaisi tavata mut uudelleen!!!"- Pötiit
Petite-kahvat =
Tuksun reisien päällä roikkuvat mahaläskit 5 numeroa liika pienen uikkarin lahkeista.
- Tukslexicon
Tuksun "treffi" = kuka tahansa vastaan kävellyt mies
Tuksun "mies" = mies, jonka kanssa käynyt kerran treffeillä, ja joilta mies on kauhuissaan paennut luultuaan Tuksun olevan ennakkomainosten näköinen
Tuksun "raiskaus" = katso edellinen.- Tukslexicon
"Glamour-matka" =
Päihdevieroitusoleskelu livetsord-raamattuleirillä halvimpia lentoja käyttäen.
"Esiintyminen Honolulussa" =
Virsien veisaaminen raamattuopiston iltahartaudessa
"Auringon ottaminen rannalla"
= valvottu ulkoilutunti päihdevieroitusohjelmassa
"Luen kirjaa"
= Päihdevieroituksessa käytettävä lahko-oppikirja aivopesun osana
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222441- 622374
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062270- 321537
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381532- 321510
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371422- 281220
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201176- 951171