Ollaan kavereiden kanssa halukkaita matkustamaan englantiin kahdeksi viikoksi, mutta hotellit tuppaa olemaan aika kalliita meidän budjetille, kun kuitenkin vaatteille ja juhlimiselle on varattu suurin osa rahoista.
Voiko loma-asuntoa vuokrata 2-viikoksi, ja mistä niitä voi kysellä??
Olen jättänyt ilmoituksen yhdelle sivulle, ja minulle tuli vastaus että he vuokraavat vain yli 6kk ajaksi. Onko näin kaikilla sivustoilla?
Kenelläkään kokemuksia?
Ainakin tällaisia sivustoja ollaan löydetty:
www.primelocation.com
www.gumtree.com
joista ensimmäiseen ilmoituksen jätin.
Brightoniin ollaan menossa.
voiko asuntoa vuokrata vain 2-viikoksi?
ananas.-
3
157
Vastaukset
- travelbag
Menepa Tripadvisor.com sivuille, ja etsi sielta UK Brighton, ja laita kysymyksesti heille. Varmasti saat auttavaa tietoa.
Ilmoita kuinka monta henkiloa teita on, eli makuuhuoneiden numero. Ajankohta. - travelbag
Loysin allaolevat websivut, joista voi vuokrata esim yksityisilta edullisia asuntoja, etsipa
www.airbnb.co.uk
www.housetrip.com
www.travelmob.com - ananas.-
vähän epäilyttäviä nuo sivustot???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1014368Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743631105- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64871
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna82843- 64836
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64806