TV2: Ypäjä-ohjelma

Utelias kundi 19v

Tyttöjä melkein kaikki. Mikä teitä vetää hevosten pariin? Onko se että pääsee hallitsemaan isoa eläintä, siis vallanhalu, vaiko seksuaalisuus, eli onko teistä mahtavaa istua satulassa ja jyskyttää himoon persettänne? Tekeekö se gutaa?

13

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokoiki

iso kikkeli kiinnostaa niitä

• Todennäköisyysarvio

Epäilen että on heillä pikkarit kosteina ratsun selässä kun satula kihnaa läpeä.

• Siiri 18v Ypäjä

Niin, joo, mun billuhan litistyy satulaa vasten, joo! Voi wittu mitä päättelyä!

• ypäjän plikka

On kerrankin jotain isoo jalkojen välis .

• Tuuli Tuulikki Töpö

Justjoo! Siks käytän mustia ridausbögiä ettei läikät näy, elikkä, oot oikeessa, aina pikkarit märkinä ku ridaan ratsulla, mut ku ridaan kundin pääl ni ei oo pikkareita ja on toosa märkä, sulle tiedoks mut ei nautittavaks, pöljä!

• Poitsusi Niko G 21v

Kiitos, rakas! Mulla on myös aina hyvä kun sä ratsastat, kulta, ja yhtikaiset orkut.

• Märkäbökähipsteri21v

Lits läts, lits,läts,lits,läts... kuuluu mun satulasta kun mä ridaan ja kun mun bögat litistyy joka laukalla märiks, pikkarit ja ratsastushousut myös, niin et saa vääntää tallilla molempia...Voi Wattu mitä mielikuvitusta! Kas kun alottaja ei kysy miten fillarin satula hankaa tussua, tai ei mulla sitä oo vaan poslari, eli kysy kysy dorka!

• Annu 23v

Tuleeko, tytöt, tosiaan torttu märäksi tai ainakin kostuu, kun ratsastatte? Jos, niin käykö sama polkupyörän satulassa? Kiihottavatko ne alapäätä? Jos, niin mikä? Hankaus, vai ajatus? Teen kypsyystyötäni viestintäalan ammattikorkeakouluun ja käytän ilman lähdemainintoja anonyymeinä vastauksianne. Kiitos! Annu

• Itsekin ollut nuori

Kyllä on veteliä ja vetämättömän laiskoja sekä suttuisia pimuja koko ohjelma täynnä! Kämpät kuin sikolättejä ja ryysyt päällä miten sattuu. Ja sitä kiroiluiden ja vittujen määrää mitä solkevat, mutta jotka vaimennettu pippuksian, eli joka kolman sana on Wattu! Sikamaista sakkia kaikenkaikkiaan.

• hevosihminen

Kuule, hevoshommissa ei hienohelmat pärjää. Paskaa lapioidessa väkisinkin suttaantuu. Eikä laiskat jaksa. Kovaa hommaa.

• PimppaLiisa top10

Mul onkiin hyvvää hopunen , sano Eestin poika. Ypäjä sarjaa katsottuani tuli mieleen sarjat TUURI ja KARAVAANARIT yhtä sekavaa touhua.

• Ratsastajarouva 34v

Kyllä aloittaja ja monet tänne kirjoittaneet ovat oikeassa. Ainakin minua kiehtoo iso eläin ja sen elin, jos on ratsuna ori. Olen runkannut orin kalun kuntoon kovaan ja kuvitellut kuinka se työntyisi minuun. Tosiasiassa repeäisin. Kun ukkoni nai mua, niin kuvittelen olevani orin kanssa ja niin mieheni kalu tuntuukin isommalta kuin onkaan. Ratsastaessa pidän pikkuhoususuojaa, olen aina märkä.

• Hoitoon.

Päässä vikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe