TV2: Ypäjä-ohjelma

Utelias kundi 19v

Tyttöjä melkein kaikki. Mikä teitä vetää hevosten pariin? Onko se että pääsee hallitsemaan isoa eläintä, siis vallanhalu, vaiko seksuaalisuus, eli onko teistä mahtavaa istua satulassa ja jyskyttää himoon persettänne? Tekeekö se gutaa?

13

626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokoiki

      iso kikkeli kiinnostaa niitä

    • Todennäköisyysarvio

      Epäilen että on heillä pikkarit kosteina ratsun selässä kun satula kihnaa läpeä.

    • Siiri 18v Ypäjä

      Niin, joo, mun billuhan litistyy satulaa vasten, joo! Voi wittu mitä päättelyä!

    • ypäjän plikka

      On kerrankin jotain isoo jalkojen välis .

    • Tuuli Tuulikki Töpö

      Justjoo! Siks käytän mustia ridausbögiä ettei läikät näy, elikkä, oot oikeessa, aina pikkarit märkinä ku ridaan ratsulla, mut ku ridaan kundin pääl ni ei oo pikkareita ja on toosa märkä, sulle tiedoks mut ei nautittavaks, pöljä!

    • Poitsusi Niko G 21v

      Kiitos, rakas! Mulla on myös aina hyvä kun sä ratsastat, kulta, ja yhtikaiset orkut.

    • Märkäbökähipsteri21v

      Lits läts, lits,läts,lits,läts... kuuluu mun satulasta kun mä ridaan ja kun mun bögat litistyy joka laukalla märiks, pikkarit ja ratsastushousut myös, niin et saa vääntää tallilla molempia...Voi Wattu mitä mielikuvitusta! Kas kun alottaja ei kysy miten fillarin satula hankaa tussua, tai ei mulla sitä oo vaan poslari, eli kysy kysy dorka!

    • Annu 23v

      Tuleeko, tytöt, tosiaan torttu märäksi tai ainakin kostuu, kun ratsastatte? Jos, niin käykö sama polkupyörän satulassa? Kiihottavatko ne alapäätä? Jos, niin mikä? Hankaus, vai ajatus? Teen kypsyystyötäni viestintäalan ammattikorkeakouluun ja käytän ilman lähdemainintoja anonyymeinä vastauksianne. Kiitos! Annu

    • Itsekin ollut nuori

      Kyllä on veteliä ja vetämättömän laiskoja sekä suttuisia pimuja koko ohjelma täynnä! Kämpät kuin sikolättejä ja ryysyt päällä miten sattuu. Ja sitä kiroiluiden ja vittujen määrää mitä solkevat, mutta jotka vaimennettu pippuksian, eli joka kolman sana on Wattu! Sikamaista sakkia kaikenkaikkiaan.

      • hevosihminen

        Kuule, hevoshommissa ei hienohelmat pärjää. Paskaa lapioidessa väkisinkin suttaantuu. Eikä laiskat jaksa. Kovaa hommaa.


    • PimppaLiisa top10

      Mul onkiin hyvvää hopunen , sano Eestin poika. Ypäjä sarjaa katsottuani tuli mieleen sarjat TUURI ja KARAVAANARIT yhtä sekavaa touhua.

    • Ratsastajarouva 34v

      Kyllä aloittaja ja monet tänne kirjoittaneet ovat oikeassa. Ainakin minua kiehtoo iso eläin ja sen elin, jos on ratsuna ori. Olen runkannut orin kalun kuntoon kovaan ja kuvitellut kuinka se työntyisi minuun. Tosiasiassa repeäisin. Kun ukkoni nai mua, niin kuvittelen olevani orin kanssa ja niin mieheni kalu tuntuukin isommalta kuin onkaan. Ratsastaessa pidän pikkuhoususuojaa, olen aina märkä.

      • Hoitoon.

        Päässä vikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe