Voi kunpa Riika tulisi kohteena takaisin. Kiva kesäkaupunki.
Kaunas saisi poistua listalta, tylsä paikka. Jää kauas Riian taa.
Voi kun Riika tulisi Kaunasin tilalle
14
359
Vastaukset
- a___p
sama toive täällä.
ryanair on tuonut reittejä takaisin riikaan, mutta tuskin ainakaan tänä vuonna saadaan TMP-RIX -lentoja - riika on ainakin tähän asti ollut w-reitti STN-TMP-RIX, ja lontoon lennot on jo aikataulutettu tälle kesälle. - Kaunas käymättä
Olin kerran siellä Riiassa, ei se nyt niin hienolta oikein vaikuttanut ollenkaan? Onko tuo Kaunas sitten huomattavasti kurjempi kaupunki? En ole siellä vielä kerennyt käymään, mutta tarkoitus olisi kylläkin jos vain kesällä lentoja lähtee.
- riiankauna
Vai ei oikein hienolta vaikuttanut ollenkaan? Voi kauheaa. Pysy kotona:-]
- Matkusjelija%
riiankauna kirjoitti:
Mikä sinä olet minua määräilemään? Minä matkustelen silloinkun huvittaa ja kiertelen tutustumassa moniin eri kohteisiin vuodessa. Sanoin vaan että Riia ei minua kauheasti miellyttänyt ja en oikein löydä syytä miksi sinne joskus vielä palaisin, tämä on minun oma mielipide.
- VALINNANVARA
AIR BALTICILLA PÄÄSEE HESASTA RIIKAAN....
JA MYÖS TALLINNASTA EUROLUX BUSSEILLA KOPA 10 EUROLLA - anti-flaf-flaf
riiankauna kirjoitti:
P aska maa, pas ka kaupunki, pask a lentoyhtiö. Eipä siinä sen kummempaa.
Se on muuten "Riikan" eikä "Riian". Opetelkaa kirjoittamaan. - flafflaf
anti-flaf-flaf kirjoitti:
Se on muuten "Riikan" eikä "Riian". Opetelkaa kirjoittamaan.Keskustele lentämisestä Ryanairilla!!!
- Opettele itse!
anti-flaf-flaf kirjoitti:
Se on muuten "Riikan" eikä "Riian". Opetelkaa kirjoittamaan.Riika taipuu samoin kuin siika. Siis Riian, Riiasta jne.
Kelpo kaupunki, jonka lähistöllä on mm. hieno merenranta-huvilakaupunki JUrmala. - äidinkielen laudatur
Opettele itse! kirjoitti:
Riika taipuu samoin kuin siika. Siis Riian, Riiasta jne.
Kelpo kaupunki, jonka lähistöllä on mm. hieno merenranta-huvilakaupunki JUrmala.siika -> siikan
riika -> riikan
Sanan runko-osaan lisätään omistusliite (genetiivin tapauksessa) - Ja äidinkielesi oli?
äidinkielen laudatur kirjoitti:
siika -> siikan
riika -> riikan
Sanan runko-osaan lisätään omistusliite (genetiivin tapauksessa)Kotimaisten kielten keskuksessa taitaa ollatöissä mielestäsi tosi juntteja?
Jos kurkistat tänne, http://www.kotus.fi/?i=563&s=2760#faq_563, koet laudaturisi vapaisevan!
Suomen kielessä kaupungin nimi Riika taipuu kuten siika: Riika : Riiassa : Riikaan.
- Varo Riikaa!
Riika on tylsä paikka täynnä pikkurikollisia. Juottoloissa kopioivat asiakkaan luottokortin, jos erehtyy maksamaan kortilla. Varokaa sitä paikkaa!!!
- Jos vaan lentäs...
Kaunas oli kiva pikkukaupunki!
- matkoilla alk 1975
Kyllä Kaunaksessa voi käydä vaikka yksi viikonloppu. Hotelli Park inn kiva, sauna tosin onneton, hotellista kannattaa varata taksi, älä maksa ylimnääräistä, meidän suhari yritti, kivoja ruokkapaikkoja paljon, paikallinen olut hyvää
Ei ravintololoissa kannata vinguttaa luottokortteja, korkeintaan, kun tilaa reissun , lomalla selviää kyllä mielestäni paikan päällä, kun käyttää kohdemaan valuuttaa, päiväkassa vain mukana, Riikaan kannattaa matkustaa elokuussa, sanoi joskus riikalainen minulle, kesä- ja heinäkuu vielä epävakaita, junalla voi käydä halvalla Jurmalan puolella. - Mkkakaaa
Air Baltic lentää suoraan Riikaan mm. Tampereelta. Tarjoushintaisia lentoja on tarjolla hyvin usein.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124460MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872293Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71171
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o61918Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3908