Voi kun Riika tulisi Kaunasin tilalle

Riian ystävä

Voi kunpa Riika tulisi kohteena takaisin. Kiva kesäkaupunki.
Kaunas saisi poistua listalta, tylsä paikka. Jää kauas Riian taa.

14

333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • a___p

      sama toive täällä.

      ryanair on tuonut reittejä takaisin riikaan, mutta tuskin ainakaan tänä vuonna saadaan TMP-RIX -lentoja - riika on ainakin tähän asti ollut w-reitti STN-TMP-RIX, ja lontoon lennot on jo aikataulutettu tälle kesälle.

    • Kaunas käymättä

      Olin kerran siellä Riiassa, ei se nyt niin hienolta oikein vaikuttanut ollenkaan? Onko tuo Kaunas sitten huomattavasti kurjempi kaupunki? En ole siellä vielä kerennyt käymään, mutta tarkoitus olisi kylläkin jos vain kesällä lentoja lähtee.

      • riiankauna

        Vai ei oikein hienolta vaikuttanut ollenkaan? Voi kauheaa. Pysy kotona:-]


      • Matkusjelija%
        riiankauna kirjoitti:

        Vai ei oikein hienolta vaikuttanut ollenkaan? Voi kauheaa. Pysy kotona:-]

        Mikä sinä olet minua määräilemään? Minä matkustelen silloinkun huvittaa ja kiertelen tutustumassa moniin eri kohteisiin vuodessa. Sanoin vaan että Riia ei minua kauheasti miellyttänyt ja en oikein löydä syytä miksi sinne joskus vielä palaisin, tämä on minun oma mielipide.


      • VALINNANVARA

        AIR BALTICILLA PÄÄSEE HESASTA RIIKAAN....


        JA MYÖS TALLINNASTA EUROLUX BUSSEILLA KOPA 10 EUROLLA


      • anti-flaf-flaf
        riiankauna kirjoitti:

        Vai ei oikein hienolta vaikuttanut ollenkaan? Voi kauheaa. Pysy kotona:-]

        P aska maa, pas ka kaupunki, pask a lentoyhtiö. Eipä siinä sen kummempaa.
        Se on muuten "Riikan" eikä "Riian". Opetelkaa kirjoittamaan.


      • flafflaf
        anti-flaf-flaf kirjoitti:

        P aska maa, pas ka kaupunki, pask a lentoyhtiö. Eipä siinä sen kummempaa.
        Se on muuten "Riikan" eikä "Riian". Opetelkaa kirjoittamaan.

        Keskustele lentämisestä Ryanairilla!!!


      • Opettele itse!
        anti-flaf-flaf kirjoitti:

        P aska maa, pas ka kaupunki, pask a lentoyhtiö. Eipä siinä sen kummempaa.
        Se on muuten "Riikan" eikä "Riian". Opetelkaa kirjoittamaan.

        Riika taipuu samoin kuin siika. Siis Riian, Riiasta jne.
        Kelpo kaupunki, jonka lähistöllä on mm. hieno merenranta-huvilakaupunki JUrmala.


      • äidinkielen laudatur
        Opettele itse! kirjoitti:

        Riika taipuu samoin kuin siika. Siis Riian, Riiasta jne.
        Kelpo kaupunki, jonka lähistöllä on mm. hieno merenranta-huvilakaupunki JUrmala.

        siika -> siikan
        riika -> riikan

        Sanan runko-osaan lisätään omistusliite (genetiivin tapauksessa)


      • Ja äidinkielesi oli?
        äidinkielen laudatur kirjoitti:

        siika -> siikan
        riika -> riikan

        Sanan runko-osaan lisätään omistusliite (genetiivin tapauksessa)

        Kotimaisten kielten keskuksessa taitaa ollatöissä mielestäsi tosi juntteja?

        Jos kurkistat tänne, http://www.kotus.fi/?i=563&s=2760#faq_563, koet laudaturisi vapaisevan!

        Suomen kielessä kaupungin nimi Riika taipuu kuten siika: Riika : Riiassa : Riikaan.


    • Varo Riikaa!

      Riika on tylsä paikka täynnä pikkurikollisia. Juottoloissa kopioivat asiakkaan luottokortin, jos erehtyy maksamaan kortilla. Varokaa sitä paikkaa!!!

    • Jos vaan lentäs...

      Kaunas oli kiva pikkukaupunki!

    • matkoilla alk 1975

      Kyllä Kaunaksessa voi käydä vaikka yksi viikonloppu. Hotelli Park inn kiva, sauna tosin onneton, hotellista kannattaa varata taksi, älä maksa ylimnääräistä, meidän suhari yritti, kivoja ruokkapaikkoja paljon, paikallinen olut hyvää
      Ei ravintololoissa kannata vinguttaa luottokortteja, korkeintaan, kun tilaa reissun , lomalla selviää kyllä mielestäni paikan päällä, kun käyttää kohdemaan valuuttaa, päiväkassa vain mukana, Riikaan kannattaa matkustaa elokuussa, sanoi joskus riikalainen minulle, kesä- ja heinäkuu vielä epävakaita, junalla voi käydä halvalla Jurmalan puolella.

    • Mkkakaaa

      Air Baltic lentää suoraan Riikaan mm. Tampereelta. Tarjoushintaisia lentoja on tarjolla hyvin usein.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      325
      3203
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      223
      1994
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1612
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1427
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      82
      1309
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      284
      1243
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1061
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      1001
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      146
      878
    Aihe