Olen 20-v mies ja ollut melkein koko ikäni täysi luikero. Viimeisen vuoden aikana olen kuitenkin alkanut kerätä pikkuhiljaa stressin ja ihan vain yleisen saamattomuuteni takia painoa. Nousin alipainoisesta hitaasti normaalipainoiseksi liian syömisen voimalla ja nyt olen sitten siinä pisteessä, että olen mittojen mukaan lievästi ylipainoinen. Olen hankkinut itselleni ison "kaljamahan" vaikken kaljaa juokaan ja kauhukseni huomaan pitäväni tästä. En ymmärrä miksi, mutta viihdyn tällaisena punkerona paremmin enkä edes halua laihduttaa. Tyttöystäväni on myös pulleamman puoleinen enkä vaihtaisi häntä missään nimessä laihempaan vaan tykkään hänessäkin joka kilosta.
Olenko sekaisin vai löytyykö täältä muitakin keillä on samanlaisia tuntemuksia?
Nautin lihomisesta?!?!
6
300
Vastaukset
- jakko1881
Minä käyn ainakin ihan kuumana pulleisiin ja lihaviinkiin miehiin, kunhan nyt ei ihan valas ole.
Joo, kyllä miehellä saa olla vähän mahaa. :) Suosittelisin kuitenkin, että pysyttelet tuossa lievässä ylipainossa, sillä lyön vaikka vetoa, että massiivisen ylipainon kanssa et enää olisi niin tyytyväinen itseesi.
- entinen laiha...
No joo, mulla vähän sama. Olin alipainoinen varmaan 20-vuotiaaksi syömällä oikeasti lihavien annoksia. En ymmärtänyt, kuinka joku pystyi olemaan lihava. Jossain 22. vuoden tienoilla kaikki muuttui, ja olemus muuttui pullamaisemmaksi. Olemus veltostui, lihaserottuvuus väheni, kasvojen luusto hävisi näkyvistä, jenkkakahvat, pieni pömppis. Sellainen heikolla ravinnolla elävän hiilariplösön ja kaikkea syömään tottuneen habitus siis.
Nyt olen ottanut vähän takaisin. En tietenkään enää pääse niihin alle kymmenen rasvaprosentteihin, mutta kyllä mulla on ainakin pirteämpi olo hoikempana ja kiinteämpänä. Tässä tilanteessa painon pudottaminen ja niiden väärissä paikoissa olevien kilojen karistaminen on haastavaa. Samalla, kun laihduttaa vatsaa pois, niin käsivarret katoavat ym. Ei ole helppoa syödä terveellisesti, kun on tottunut syömään aikaisemmin päivittäin pizzaa ja kebabia ja karkkeja lihomatta. Olen 30-vuotias mies joka on hieman pyöreä. Täytyy myöntää että unelmoin siitä että mahani olisi isompi ja ylipainon seurauksena tulisi tissit. Vielä kun löytyisi sellainen nainen joka tykkäisi isomahaisesta miehestä tai joka tykkäisi siitä kun miehen maha kasvaisi. En ole edellä mainittuihin naisiin missään törmännyt.
- Läskipallo
Lihavat eivät tarvitse autoja kun voi pyöriä eteenpäin!
- Kysynpä
Entäs ylämäet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1692673Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n1022502- 1502120
Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi772080EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt1171896Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki551611Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men1241604Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan1051597- 841281
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.3801240