Olen 20-v mies ja ollut melkein koko ikäni täysi luikero. Viimeisen vuoden aikana olen kuitenkin alkanut kerätä pikkuhiljaa stressin ja ihan vain yleisen saamattomuuteni takia painoa. Nousin alipainoisesta hitaasti normaalipainoiseksi liian syömisen voimalla ja nyt olen sitten siinä pisteessä, että olen mittojen mukaan lievästi ylipainoinen. Olen hankkinut itselleni ison "kaljamahan" vaikken kaljaa juokaan ja kauhukseni huomaan pitäväni tästä. En ymmärrä miksi, mutta viihdyn tällaisena punkerona paremmin enkä edes halua laihduttaa. Tyttöystäväni on myös pulleamman puoleinen enkä vaihtaisi häntä missään nimessä laihempaan vaan tykkään hänessäkin joka kilosta.
Olenko sekaisin vai löytyykö täältä muitakin keillä on samanlaisia tuntemuksia?
Nautin lihomisesta?!?!
6
254
Vastaukset
- jakko1881
Minä käyn ainakin ihan kuumana pulleisiin ja lihaviinkiin miehiin, kunhan nyt ei ihan valas ole.
Joo, kyllä miehellä saa olla vähän mahaa. :) Suosittelisin kuitenkin, että pysyttelet tuossa lievässä ylipainossa, sillä lyön vaikka vetoa, että massiivisen ylipainon kanssa et enää olisi niin tyytyväinen itseesi.
- entinen laiha...
No joo, mulla vähän sama. Olin alipainoinen varmaan 20-vuotiaaksi syömällä oikeasti lihavien annoksia. En ymmärtänyt, kuinka joku pystyi olemaan lihava. Jossain 22. vuoden tienoilla kaikki muuttui, ja olemus muuttui pullamaisemmaksi. Olemus veltostui, lihaserottuvuus väheni, kasvojen luusto hävisi näkyvistä, jenkkakahvat, pieni pömppis. Sellainen heikolla ravinnolla elävän hiilariplösön ja kaikkea syömään tottuneen habitus siis.
Nyt olen ottanut vähän takaisin. En tietenkään enää pääse niihin alle kymmenen rasvaprosentteihin, mutta kyllä mulla on ainakin pirteämpi olo hoikempana ja kiinteämpänä. Tässä tilanteessa painon pudottaminen ja niiden väärissä paikoissa olevien kilojen karistaminen on haastavaa. Samalla, kun laihduttaa vatsaa pois, niin käsivarret katoavat ym. Ei ole helppoa syödä terveellisesti, kun on tottunut syömään aikaisemmin päivittäin pizzaa ja kebabia ja karkkeja lihomatta. Olen 30-vuotias mies joka on hieman pyöreä. Täytyy myöntää että unelmoin siitä että mahani olisi isompi ja ylipainon seurauksena tulisi tissit. Vielä kun löytyisi sellainen nainen joka tykkäisi isomahaisesta miehestä tai joka tykkäisi siitä kun miehen maha kasvaisi. En ole edellä mainittuihin naisiin missään törmännyt.
- Läskipallo
Lihavat eivät tarvitse autoja kun voi pyöriä eteenpäin!
- Kysynpä
Entäs ylämäet?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904262
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372475Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062191Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881570- 771366