Nautin lihomisesta?!?!

punkura

Olen 20-v mies ja ollut melkein koko ikäni täysi luikero. Viimeisen vuoden aikana olen kuitenkin alkanut kerätä pikkuhiljaa stressin ja ihan vain yleisen saamattomuuteni takia painoa. Nousin alipainoisesta hitaasti normaalipainoiseksi liian syömisen voimalla ja nyt olen sitten siinä pisteessä, että olen mittojen mukaan lievästi ylipainoinen. Olen hankkinut itselleni ison "kaljamahan" vaikken kaljaa juokaan ja kauhukseni huomaan pitäväni tästä. En ymmärrä miksi, mutta viihdyn tällaisena punkerona paremmin enkä edes halua laihduttaa. Tyttöystäväni on myös pulleamman puoleinen enkä vaihtaisi häntä missään nimessä laihempaan vaan tykkään hänessäkin joka kilosta.

Olenko sekaisin vai löytyykö täältä muitakin keillä on samanlaisia tuntemuksia?

6

275

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jakko1881

Minä käyn ainakin ihan kuumana pulleisiin ja lihaviinkiin miehiin, kunhan nyt ei ihan valas ole.

• Joo, kyllä miehellä saa olla vähän mahaa. :) Suosittelisin kuitenkin, että pysyttelet tuossa lievässä ylipainossa, sillä lyön vaikka vetoa, että massiivisen ylipainon kanssa et enää olisi niin tyytyväinen itseesi.

• entinen laiha...

No joo, mulla vähän sama. Olin alipainoinen varmaan 20-vuotiaaksi syömällä oikeasti lihavien annoksia. En ymmärtänyt, kuinka joku pystyi olemaan lihava. Jossain 22. vuoden tienoilla kaikki muuttui, ja olemus muuttui pullamaisemmaksi. Olemus veltostui, lihaserottuvuus väheni, kasvojen luusto hävisi näkyvistä, jenkkakahvat, pieni pömppis. Sellainen heikolla ravinnolla elävän hiilariplösön ja kaikkea syömään tottuneen habitus siis.

Nyt olen ottanut vähän takaisin. En tietenkään enää pääse niihin alle kymmenen rasvaprosentteihin, mutta kyllä mulla on ainakin pirteämpi olo hoikempana ja kiinteämpänä. Tässä tilanteessa painon pudottaminen ja niiden väärissä paikoissa olevien kilojen karistaminen on haastavaa. Samalla, kun laihduttaa vatsaa pois, niin käsivarret katoavat ym. Ei ole helppoa syödä terveellisesti, kun on tottunut syömään aikaisemmin päivittäin pizzaa ja kebabia ja karkkeja lihomatta.

• Olen 30-vuotias mies joka on hieman pyöreä. Täytyy myöntää että unelmoin siitä että mahani olisi isompi ja ylipainon seurauksena tulisi tissit. Vielä kun löytyisi sellainen nainen joka tykkäisi isomahaisesta miehestä tai joka tykkäisi siitä kun miehen maha kasvaisi. En ole edellä mainittuihin naisiin missään törmännyt.

• Läskipallo

Lihavat eivät tarvitse autoja kun voi pyöriä eteenpäin!

• Kysynpä

Entäs ylämäet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      19
      4913
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      526
      2537
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      146
      2117
    4. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      18
      2069
    5. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      19
      1705
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1624
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      146
      1515
    8. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      113
      1121
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      127
      894
    10. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      40
      869
    Aihe