Hei!
Millä saisin mustan hiusvärin (kestoväri) pois valkoisesta lavuaarista?
väriä on myös lattialla WC:ssä, olisikohan tuo ihan muovimattoa tai vastaavaa.
Onko mitään kikkaa / ainetta millä ne saisi pois? Ovat meinaan hurjan näkösiä!
Ja jos joku aine tähän löytyy, niin mistä sitä saa ja paljon hintaa?
- Mira
Millä hiusväri lavuaarista pois?
15
16769
Vastaukset
- toimii1
Itse sain pois patapadalla.
- mertemi
Eikö se muka pilaa pintaa? :o
- minä
mertemi kirjoitti:
Eikö se muka pilaa pintaa? :o
Ei naarmuta niinkauan kun vaahtoaa.
- mertemi
minä kirjoitti:
Ei naarmuta niinkauan kun vaahtoaa.
Millaisella aineella? :)
- minä
mertemi kirjoitti:
Millaisella aineella? :)
Siis patapata vaahtoaa sisältää aineen, kastele hanan alla ja puristele niin vaahtoaa ja sitten peset lavuaarin.Kaupassa punainen paketti patapataa.
- .....
Se lähtee kynsilakan poistoaineella (asetonilla). Ei vaurioita pintoja, tosin spray-maalit ja vastaavat lähtevät joten tuollaisilla maalattuja koriste-esineitä ei kannata pyyhkiä. Normaalista muovimatosta väri ei lähde.
- m k
Ihmesienellä olen tähän mennessä moiset tahrat saanut helposti, löytyy kaikenmaailman marketeista siivousosastoilta. Sieni tulee kosteuttaa kevyesti ja hetken hangata pintaa. Jos ei sillä lähde niin ei sitten millään.
- kokemusta on
ei tohon nyt ihmeaineita tarvita............lähtee helposti altaasta aivan fairilla.
- laitoshuoltaja1
Asetoni tulee ensiksi mieleen. Viimeinen vaihtoehto..värinpoisto hiuksista-pakkaus. Voi kyllä tehdä pahaa posliinille mutta kokeile ja katso mitä tapahtuu.
- Laitoshuoltaja1
En kyllä kovin suosittele jälimmäistä. Epäilisin että kyllä asetonin pitäisi tepsiä.
- Laitoshuoltaja1
Laitoshuoltaja1 kirjoitti:
En kyllä kovin suosittele jälimmäistä. Epäilisin että kyllä asetonin pitäisi tepsiä.
P.s. En itse kyllä kokeilisi Pata Pataa laisinkaan
- Anonyymi
Laitoin hammastahnaa sellaiseen keittiösieneen, jonka karheammalla puolella hankasin. Hyvin lähti väri pois. Joissain ohjeissa ohjeistetaan jättämään hammastahna vaikuttamaan, mutta itse hankasin saman tien.
- Anonyymi
Esiintyy muka mirana, mitähän toikin mustal hiusyen väril tekee??????????
- Anonyymi
Kokeile kynsilakan poisto ainetta
- Anonyymi
Yksi tapa on kiristää lavuaarin vesiputki yli, niin että alkaa vuotamaan, menee kylppäri remontiin, mutta menee taloyhtiön vakuutuksiin kun on rakennusvirhe, tulee uus kylppäri ilmaseksi :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1657335Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142688Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk501985Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141481Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901385Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.601207Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271159- 711157
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631133- 1121048