Hei!
Millä saisin mustan hiusvärin (kestoväri) pois valkoisesta lavuaarista?
väriä on myös lattialla WC:ssä, olisikohan tuo ihan muovimattoa tai vastaavaa.
Onko mitään kikkaa / ainetta millä ne saisi pois? Ovat meinaan hurjan näkösiä!
Ja jos joku aine tähän löytyy, niin mistä sitä saa ja paljon hintaa?
- Mira
Millä hiusväri lavuaarista pois?
14
15843
Vastaukset
- toimii1
Itse sain pois patapadalla.
- mertemi
Eikö se muka pilaa pintaa? :o
- minä
mertemi kirjoitti:
Eikö se muka pilaa pintaa? :o
Ei naarmuta niinkauan kun vaahtoaa.
- mertemi
minä kirjoitti:
Ei naarmuta niinkauan kun vaahtoaa.
Millaisella aineella? :)
- minä
mertemi kirjoitti:
Millaisella aineella? :)
Siis patapata vaahtoaa sisältää aineen, kastele hanan alla ja puristele niin vaahtoaa ja sitten peset lavuaarin.Kaupassa punainen paketti patapataa.
- .....
Se lähtee kynsilakan poistoaineella (asetonilla). Ei vaurioita pintoja, tosin spray-maalit ja vastaavat lähtevät joten tuollaisilla maalattuja koriste-esineitä ei kannata pyyhkiä. Normaalista muovimatosta väri ei lähde.
- m k
Ihmesienellä olen tähän mennessä moiset tahrat saanut helposti, löytyy kaikenmaailman marketeista siivousosastoilta. Sieni tulee kosteuttaa kevyesti ja hetken hangata pintaa. Jos ei sillä lähde niin ei sitten millään.
- kokemusta on
ei tohon nyt ihmeaineita tarvita............lähtee helposti altaasta aivan fairilla.
- laitoshuoltaja1
Asetoni tulee ensiksi mieleen. Viimeinen vaihtoehto..värinpoisto hiuksista-pakkaus. Voi kyllä tehdä pahaa posliinille mutta kokeile ja katso mitä tapahtuu.
- Laitoshuoltaja1
En kyllä kovin suosittele jälimmäistä. Epäilisin että kyllä asetonin pitäisi tepsiä.
- Laitoshuoltaja1
Laitoshuoltaja1 kirjoitti:
En kyllä kovin suosittele jälimmäistä. Epäilisin että kyllä asetonin pitäisi tepsiä.
P.s. En itse kyllä kokeilisi Pata Pataa laisinkaan
- Anonyymi
Laitoin hammastahnaa sellaiseen keittiösieneen, jonka karheammalla puolella hankasin. Hyvin lähti väri pois. Joissain ohjeissa ohjeistetaan jättämään hammastahna vaikuttamaan, mutta itse hankasin saman tien.
- Anonyymi
Esiintyy muka mirana, mitähän toikin mustal hiusyen väril tekee??????????
- Anonyymi
Kokeile kynsilakan poisto ainetta
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3852052Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3882009- 4391689
- 941688
- 61385
Miksi palstalla paljon venäjä mielisiä?
Palstalle näyttää kerääntyneen varsin paljon venäjä mielisiä. Mistä tämä johtuu?1041029- 197894
Tiedäthän?
Että tykkään sinusta nainen ja olen kiinnostunut sinusta. Olet reilu ja rehellinen, sellainen unelma nainen. Tehdään k41792Olavi Uusivirta sai järjettömästi koronatukea ja asuu Kulosaaressa!
Olavi on miljonääri. Olavin asunto maksaa miljoonia. Olavi sai koronatukea aivan helvetisti. Olavi nuoli Sannan korvaa.9766Jos totta puhutaan niin haluan mies että
N*ssit multa luulot pois. Niin että naapurit huolestuu siitä huudosta. 🤭69758