Hei!
Millä saisin mustan hiusvärin (kestoväri) pois valkoisesta lavuaarista?
väriä on myös lattialla WC:ssä, olisikohan tuo ihan muovimattoa tai vastaavaa.
Onko mitään kikkaa / ainetta millä ne saisi pois? Ovat meinaan hurjan näkösiä!
Ja jos joku aine tähän löytyy, niin mistä sitä saa ja paljon hintaa?
- Mira
Millä hiusväri lavuaarista pois?
15
17106
Vastaukset
- toimii1
Itse sain pois patapadalla.
- mertemi
Eikö se muka pilaa pintaa? :o
- minä
mertemi kirjoitti:
Eikö se muka pilaa pintaa? :o
Ei naarmuta niinkauan kun vaahtoaa.
- mertemi
minä kirjoitti:
Ei naarmuta niinkauan kun vaahtoaa.
Millaisella aineella? :)
- minä
mertemi kirjoitti:
Millaisella aineella? :)
Siis patapata vaahtoaa sisältää aineen, kastele hanan alla ja puristele niin vaahtoaa ja sitten peset lavuaarin.Kaupassa punainen paketti patapataa.
- .....
Se lähtee kynsilakan poistoaineella (asetonilla). Ei vaurioita pintoja, tosin spray-maalit ja vastaavat lähtevät joten tuollaisilla maalattuja koriste-esineitä ei kannata pyyhkiä. Normaalista muovimatosta väri ei lähde.
- m k
Ihmesienellä olen tähän mennessä moiset tahrat saanut helposti, löytyy kaikenmaailman marketeista siivousosastoilta. Sieni tulee kosteuttaa kevyesti ja hetken hangata pintaa. Jos ei sillä lähde niin ei sitten millään.
- kokemusta on
ei tohon nyt ihmeaineita tarvita............lähtee helposti altaasta aivan fairilla.
- laitoshuoltaja1
Asetoni tulee ensiksi mieleen. Viimeinen vaihtoehto..värinpoisto hiuksista-pakkaus. Voi kyllä tehdä pahaa posliinille mutta kokeile ja katso mitä tapahtuu.
- Laitoshuoltaja1
En kyllä kovin suosittele jälimmäistä. Epäilisin että kyllä asetonin pitäisi tepsiä.
- Laitoshuoltaja1
Laitoshuoltaja1 kirjoitti:
En kyllä kovin suosittele jälimmäistä. Epäilisin että kyllä asetonin pitäisi tepsiä.
P.s. En itse kyllä kokeilisi Pata Pataa laisinkaan
- Anonyymi
Laitoin hammastahnaa sellaiseen keittiösieneen, jonka karheammalla puolella hankasin. Hyvin lähti väri pois. Joissain ohjeissa ohjeistetaan jättämään hammastahna vaikuttamaan, mutta itse hankasin saman tien.
- Anonyymi
Esiintyy muka mirana, mitähän toikin mustal hiusyen väril tekee??????????
- Anonyymi
Kokeile kynsilakan poisto ainetta
- Anonyymi
Yksi tapa on kiristää lavuaarin vesiputki yli, niin että alkaa vuotamaan, menee kylppäri remontiin, mutta menee taloyhtiön vakuutuksiin kun on rakennusvirhe, tulee uus kylppäri ilmaseksi :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742942
- 652793
- 681822
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171669- 241657
- 201600
- 231553
- 481297
- 381273
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91259