Minä olen opiskellut ammattikorkeakoulussa sähkötekniikkaa enkä ole onnistunut koko opintojeni aikana saamaan harjoittelupaikkaa ja näin ollen en ole vieläkään valmistunut, vaikka minulla on muuten kurssit suoritettuna.
Olen yrittänyt etsiä harjoittelupaikkaa, mutta ainakaan tähän mennessä ei ole onnistunut. Kannattaisiko teidän mielestänne minun hakea teknilliseen korkeakouluun opiskelemaan? Löytyisikö noiden opintojen kanssa paremmin töitä vai onko tuolloinkin työkokemuksella paljon suurempi merkitys? Miten olette itse saaneet kesätöitä opiskelemaltanne alalta? Oliko teillä aiempaa työkokemusta alalta?
Eli kannattaako mielestänne jatkaa opintoja vai itsepintaisesti etsiä harjoittelupaikkaa?
Kannattaako hakea, työllistyminen
IOpit
2
348
Vastaukset
- r5f67
Ei ole järkeä hakea ellet halua testata jotain uutta tai opiskelemaan enemmän.
- 10+7
Rakennusalalla ainakin puhelin käteen ja soittoja yrityksiin niin pitkään että tärppää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852230- 431820
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721584- 761366
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261204- 771191
- 481183
- 591081
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai401037- 39983