rinnat vuotaa imettäessä 4,5kk vauvaa

gwwegw

Eli rinnat vuotavat aivan tajuttomasti imettäessä edelleen, vaikka vauvani on jo melkein 5kk ikäinen. Mikään liivinsuojus ei auta vaan joudun ihan pyyhkeen laittamaan tissiin monin kerroin ja tämä hankaloittaa imetystä julkisilla paikoilla. Olen koittanut maidonkerääjää, mutta ei hyvää päivää kuka sellaista nyt käyttää?! En tiedä millä ihmeellä saisin sen pidettyä paikoillaan, koska toisella kädellä pidän lasta ja toisella kädellä pidän tissiä paikallaan, niin tarvis olla kolmas käsi maidonkerääjälle.
Loppuuko tämä vuotaminen ikinä?
Lisäksi toinen kysymys on se, että vauva nykyään syö 3-6min kerrallaan vain toisesta tissistä ja lopettaa itsekseen. Kun taas ennen on syönyt molemmista tisseistä. Liittyisikö siihen se, että olemme maistelleet kiinteitä 2xpäivässä? Mitä ihmettä sitten teen toiselle tissille, joka on täynnä kipeitä muhkuroita. Sama yöllä, kun yösyötöt on vähentyneet kahteen kertaan, niin tissit on kipeät ja täynnä maitoa etten oikein tiedä miten päin olla..

1

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

      Kyllä maidonkerääjä minulla pysyi paikoillaan napakoissa rintaliivissä ihan hyvin ilman pitelemättä. Ainoa, että se saattoi helposti täyttyä, niin että tulvi yli ja sittehän homma oli ihan yhtä tyhjän kanssa. Eihän tuollaiseen kerääjään paljon maitoa mahdu.
      Tissit tottuu vauvan rytmiin. Aloita seuraavalla kerralla siitä tissistä, mikä jäi syömättä kokonaan/tyhjäksi. Jos vauva syö molemmista aloita siitä, mistä viimeeksi lopetit tai no jokainen tekee tyylillään, jos joku imettää toisella tapaa, niin good for her.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe