Rahanvaihto

Bangkok

Missä kannattaa vaihtaa rahaa? eli missä on paras kurssi?

5

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bangkok

Kyse siis Ho Chi Minh citystä

• Cdfmc

En osaa kursseista hirveästi sanoa, mutta vaihdoimme pankissa ja miljoonia saimme.

• 20+2

Aika samantekevää on missä vaihtaa. Enemmän on merkitystä sillä, minä päivänä vaihtaa. Viimeksi kun olin vietnamissa, oli parhaan ja huonoimman päiväkurssin ero yli 5% (neljä viikkoa reissussa). Mutta toisaalta senkin huomasi lähinnä siitä, että tippikassaan tuli eri määrä pieniä seteleitä 50 euron seteliä vaihtaessa.
      Laiskuuttani vaihdoin rahat pääasiassa aamulla hotellin respassa, mutta about sama kurssi oli muissakin vaihtopaikoissa.

Vietnamilaiset eivät ole erityisesti ulkomaan valuutasta kiinnostuneita, eli kadunkulman mopokuskilta ei saa parempaa kurssia kuin virallisissa vaihtopisteissä...tai jos saa niin osa seteleistä on todennäköisesti vähän omituisia...
      Koko matkakassaa ei kannata vaihtaa kerralla syystä, että isompia ostoksia tehdessä, kelpaa maksuvälineeksi hyvin dollarit ja eurotkin, vaihtorahan saa usein samassa valuutassa, millä maksukin suoritettiin.

• Kultasepänliikkeet vaihtavat hyvään kurssiin

• paras kurssi.......

Nyt on viime aikoina havaittu, että kultasepänliikkeet yrittävät "kusettaa" vaihdossa. Jos et tiedä tarkkaa kurssia niin maksavat alle pankkien taksan.

Parhaimman vaihtokurssin saat ilman tinkaamista DongA-pankeista.

Kun vaihdat euroja niin tarkista kurssi joka päivä.

http://www.vietcombank.com.vn/en/Exchange Rate.asp

http://www.dongabank.com.vn/

Kultasepänliikkeet ovat huomanneet, että suurin osa turisteista eivät tiedä euron kurssia ja vetävät tietysti kotiinpäin. Kyse ei ole isoista summista, mutta jos aina saat vähemmän kuin pankista niin miksi et vaihda siellä missä saat parhaimman kurssin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      241
      2608
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      12
      2162
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      323
      1880
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1639
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      86
      1546
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1250
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1200
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1131
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1083
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe