Onko muilla kokemuksia Real Linestä?

elias791

Morjens, meillä kävi sellainen firma auraamassa kuin Real Line tuli aikas siistiä jälkeä ja mitä juttelin huoltomiehen kanssa oli oikein asiallisen oloinen kaveri! Olivat vieläpä ajoissa yleensä muut firmat käyvät päivällä auraamassa eli töihin lähtiessä ei ole autolle asiaa ilman että kengät aivan lumessa, mutta tuolta real lineltä olivat käyneet ennen aamu 5 ja uudestaan vielä iltapäivällä. Täytyy harkita kyllä huoltoyhtiöksi tuota firmaa!

Onko muilla kokemuksia ?

26

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huoltomees

      Omistaja vai tuttuko siellä kirjoittelee? Ei olla kuultu ko firmasta mitään, lienee joku uusi. Tuolla kokemuksella ei vielä kannata hötkyillä.

    • 37-37

      Minkä värinen traktori sillä Real Linella on?

    • bjcbcsjbs

      Huomaa, että taas alallaolijat on varpaillaan kun uusi firma tulee kuvioihin. Se on huomattu, ettei kilpailua alalle haluta. Aina on tilaa uusille toimijoille, ja mikä parasta niin laiskat ja paskat huoltoyhtiöt katoaa kuvasta.

      Ja kokemus. Ihan sama onko firma yhden kuukauden vai ei. Aloittajalla voi olla alalta kokemusta 40 vuotta. Sitä paitsi itsekin alalla, ja täytyy sanoa ettei kokemusta tällä alalla tarvitse, ihan maalaisjärki riittää.

      • zzxxzz

        Tuo olis kyllä hyvä jos kävisikin niin mutta ei ne laiskat ole pudonneet sen yli 20 vuoden aikana mitä olen tehnyt näitä hommia. Maalaisjärki riittää kun toimii töiden tilauskeskuksena, hyvänä esimerkkinä toimii suuri kansainvälinen yritys.


    • tiedoton1

      Missä päin kulkevat? Mitä koneita niillä on?

    • olenkuullut1

      Vantaalla päin, valmettia ja willeä meidän pihalla pyörinyt!

      • jep 100

        Böndekoneella kiinteistöhuoltoa?


      • hpj1

        no hitto. Jos niillä on wille, niin voisivatkohan tulla meidän rivari pihassa käymään? minkä kokonen wille oli?


    • Kilix

      Minkä värinen Wille?

    • Perttipoika

      Kramer on, bobcat, avant, sisu kuorma-auto, antonio carrera böndekoneina Valtra ja Case. Kuules jep 100 miksi ne ei muka sovellu kh käyttöön???????????

    • 3-4-5

      Perttipoika onko joku väittänyt, että böndekoneilla ei voisi hoitaa kiinteistöhuoltoa?

    • Keletanalauta

      Voisiko tämän firman miehet jo lopettaa vievaamisen tällä palstalla, yrittäkää mainostaa muualla. Ei kukaan normaali ihminen katso minkä merkkinen on joku lumikone ellei firman omat miehet täällä niitä mainosta.

      • terveisinhpj

        Ei kiinnosta millä työt tehdään kunhan tehdään, ei kiinnosta väri ei merkki tai malli mutta se kiinnostaa jos yrityksellä on öljyä vuotavat koneen reuhut millä sotketaan pihat.


    • Teroittaja1

      Kyllä se usein kiinnostaa se koneen värikin, hallituksen pj on vaan harvoin pihalla kun ihmiset valittaa juuri koneen väristä tai koosta

    • hilarious..

      Hahah. Mahtava seurata tätä ketjua. Kuinkahan moni tästäkin keskustelusta oikeesti on saman kaverin joka tuossa ym.firmassa on hommissa. :) väittelee varmaan itsekseen ja postailee et pysyy aihe kärjessä. Kyllä mulle henk koht on kans väri kovinkin tärkeä asia. Mahtavaa keep it going. Mukavaa perjantai illan viihdettä.. Joo joo.. I know.. Köyhä elämä ja silleen. ;)

    • Kilix
    • Vironpoika

      On niillä kuule lumikola samanvärinen, anakin sillä kaverilla joka kävi meidän pihassa! Kolas kyllä tosi hyvin, naapurikin katteli kateellisena

    • 97954

      Joo.. Sama firma meijän pihassa veti pistolapiolla jo ennen viittä paikat auki. Kävi vielä iltapäivällä uudestaan. Lapion merkkiä en nähnyt mutta ainaki oli sininen ja kahva ja kärki keltanen. Harkitsen kyllä vakavasti ostavani samanlaista lapioo.

    • Todellinenlinja

      Ja tas lunta tuli 15 senttiä. meillä piha puhdas lumesta, naapurit kahlaa hangessa.

      • ilmainen

        Hyvin pelaa ilmaispalveluksi.


    • asiakasvantaa

      Täytyy sanoa, ettäö tuota parempaa palvelua ei ole olemassakaan!

      • silmitöntalvi

        Jokos sitä pitää alkaa virittelemään aurauskalusto työvalmiuteen kun vantaalla sataa lunta jo elokuussa? aijaa ei hätään soitin pekka poudalle sanoi että vain real linen pihoilla tarvii aurata näin elokuun loppu puolella.


    • eteläsuomalainen?

      heh, ite törmänny em firman huoltomieheen, eikä se osannu puhua ensin mitään, ja sit ku se osas puhua, niin aikasen eteläisellä murteella tekstiä tuli...
      Oiskohan tässä syy edullisuuteen?
      Lisäksi yrityksen kotisivuilta ei kyllä irtoa sitten mitään tietoa mihinkään suuntaan. Ihan valmispohja otettu mihin lyöty firman nimi päälle...

    • sossuelätti

      Eteläinen murre viroa vai stadin slangia? Syy miksi alalla virolaisia ei ole palkkaus vaan se ettei suomalaiset tee hanttihommia kiitos sosiaaliturvan.

    • huoltomiesvantaalta

      Vanha keskustelu mutta kirjoitampa kumminkin... eli joo minä tiedän firman ja siivous puoli on aivan mahtava. Ja mitä muuta olen kyseisestä firmasta kuullut nii hommat ainakin hoidettu kunnolla jos verrataan muihin vantaan seudulla oleviin. Ja itse kans tällä alalla olen ja sen kautta myös kuullut eli faktaa pitkälti! :) naurattaa kyllä ihmisten syytökset että "ilmais" mainontaa mukamas heti kun jostain uudesta koitetaan saada keskustelua aikaan ja jakaa mielipiteitä...

    • huoltomiesvantaalta

      Vanha keskustelu mutta kirjoitampa kumminkin... eli joo minä tiedän firman ja siivous puoli on aivan mahtava. Ja mitä muuta olen kyseisestä firmasta kuullut nii hommat ainakin hoidettu kunnolla jos verrataan muihin vantaan seudulla oleviin. Ja itse kans tällä alalla olen ja sen kautta myös kuullut eli faktaa pitkälti! :) naurattaa kyllä ihmisten syytökset että "ilmais" mainontaa mukamas heti kun jostain uudesta koitetaan saada keskustelua aikaan ja jakaa mielipiteitä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7839
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4482
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2188
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1915
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1765
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe