Minkälainen pyörä kyseessä on, kaipaan kaikkea mahdollista tietoa hyviä sekä huonoja puolia.
Sitten 2 tärkeää kysymystä: 1.Minkälainen vehje ajaa moottoritietä? 2. Kuinka hyvin kone jaksaa vetää kaks päällä? Olen kiinnostunut kyseisestä pyörästä, mutta olis kiva saada tietää vähän käyttäjien kokemuksia, ennen kuin pyörän mahdollinen osto tapahtuu. Pyörä on muuten vuosimallia 1997.
Suzuki LS650 Savage tieto kaipaava!
4
1825
Vastaukset
- Savagisti
Rento menopeli,
Kulkee toki moottoritielläkin... ;)
tuolta saat tarkemapaa tietoa:
http://www.scf.finnbike.com/ - Vanhempi äijä
Katso savage sivut tai savage club finland ja sitten on vielä ne linkit.On semmone varma peli ei mikään raketti mutta kestävä.Samaa pyörää tehdään vieläkin mutta Amerikassa ja ainakin Britaniassa se kulkee nimellä Suzuki s40 boulevard.Toi 40 on kuutiotuumia ja se on sama 650 savage.Tekniset tiedot on ihan samat vuoden 2005 mallissa.Voit itse katsoa suzukin nettisivuilta.
- ninnu
Heippa.
Itsellä -97 savage jolla olen ajellut nyt kaksi kesää.Erinomainen kaupunki ajossa kuin myös maantiellä.Kaks päällä olen tehnyt myös pari pidempää reissua ja eipä siinä eroa pal oo,onko kyydissä olijaa.Paljon ajelen myös 200km matkaa ystävien luo yksikseni ja nautinto on mahtava.Ja onhan tolla Ruonansuun Jopellakin ollut kyseinen pyörä(ja punainen kaikenlisäksi) ja hyvin lennätti isoakin miestä isommallakin kadulla.Parhaat puolet ja ajonautinto tulee toki esiin rauhallisessa kaupunkiajossa.Kulutukseltaan pieni ja varma peli muutenkin.
Ps:mulla olis toi -97 LS650 myynnissä.Ajettu noin 8000km.siisti.Perhe syistä myyn sen pois:(
T:Ninnu- savagisti2
Mulla on Savage ensimmäistä kesää ja on hyvä ajaa lyhyitä sekä pitkiä matkoja. Suosittelen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184131Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4892293Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1381821- 761464
- 1581446
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91164Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34714- 27711
- 100700
Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?
Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?25681