Kun asutusaleen yleisillä teillä taas ajellaan kelkoilla ja televisio rätisee ja kuvaruutu ei näytä kuvaa vaan jotain sekavaa, niin voiko se rikkoontua? Kelkat sais minun puolestani ajella olis se luvallista tai sittenj ei, mutta television kestävyys huolettaa.
Pitäskö niissä moottorikelkois olla häiriönpoistajat joita kai ainakin joskus oli mopoissa?
Voiko moottorikelkka rikkoa television?
4
283
Vastaukset
- o.O ?
Mitä helevettiä??!!?
- kyllä mulla
ainakin on häiriönpoistajat tulpanjohdoissa,ja ei kyllä vaikka varmasti telkkariin ottaa niin sitä riko
- Selvannäkijä
Kyllä moottorikelkka voi rikkoa television. Mutta vain siinä tapauksessa jos pääsee tapahtumaan kelkan ja television yhteenajo. Olen kuullut että ainakin Kälviällä on tapahtunut tälläinen tapaus. Tapaus tutkittiin ja television todettiin syylliseksi. Television tilannenopeus oli ollut liian suuri ja mustavalkoinen kuvaruutu ei ollut havainnut lähestyvää moottorikelkkaa tarpeeksi ajoissa.
- Löllöpallo
Kyllä niitä häiriöitä tulee kaikista kovaääninistä, tärähtelyä synnytävästä "häiriötekijästä" Esim ruohonleikkuri ja suuret autot (loka-auto) lähellä taloa aiheuttavat häiriöitä. En ole kuitenkaan koskaan kuullut niiden rikkovan television.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"1119511Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1686052Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1595387Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El305358Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään444286Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m873531Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta783489En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102911Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1172894Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä492822