Pengerkosken Hoitokoti Oy / kokemuksia

Nainen 47

Millainen työpaikkana ? Kokemuksia kyseisestä paikasta? Hakevat sairaanhoitajia tai lähihoitajia töihin. Olen ollut kaupungilla lähärinä kauan samassa työpaikassa ja kyllästyttää, tekis mieli vaihtaa. Erooko mitenkään yksityinen puoli kunnallisesta ?

51

6358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vm-631

      En suosittele kyllä kenellekään tätä paikkaa.

      • Anonyymi

        Kyllä ottaa koville dinkolle varsinkin kun suurliikemies nyt joutuu hautaamaan suuryrityksensä😂😂😂😂😂tämmönen kuppanen palsta jota kukaan edes lue kauheen seurannan alla.No jos on lusikalla saanut ei voi kauhalla pyytää😜😜😜😜😜


    • entinen5

      Hei! Olin hetken aikaa hoidossa tuossa paikassa. Nyt olen täysin kuntoutunut ja taas työelämässä. Pengerkosken hoitokoti oli hirvittävin kokemukseni koskaan. Jos sukulaiseni ei olisi vienyt minua sieltä pois, en olisi ehkä enään elossa. Psyykkiset sairaudet koostuvat niin monista eri tekijöistä. Pengerkoskea en suosittele ikinä kenellekään. Aion jopa tehdä valituksen koko paikasta.

      • mistä tietää hyvän?

        Mikä/ mitkä kokemukset teki paikasta hirvittävän, ja miksi siellä et kuntoutunut? Etsimme läheisellemme kuntoutuskotia ja sijainnin vuoksi olemme ajatellu kyseistä paikkaa..


    • Tarkastukset kehiin

      Kuka tämän omistaa? Yksityinenkö laitos vai kenen omistama. Hienot on kuvat ainakin netissä, mutta sisältä asia ei ilmeisemminkö kunnossa.

      Myöskään henkilö- ja yhteystietoja vaikea löytää nettisivuilta.

      Paljonko henkilökuntaa jos kerran valvonta puutteellista.

      Jos kokee hoidon ja talon epäasialliseksi voi pyytä viranomaisilta selvitystä ja tarkastuksia kyseiseen hoitokotiin. Valvira ja luvan myöntäneiden on selvitettävä hoitokodin taso, henkilöstömitoitus ja sen mahdolliset puutteet ja jos ei toimi ohjeiden mukaan ja hoito huonoa voidaan toiminta lopettaa.

      • Anonyymi

        suuret johtajat ja talousnerot tietty))))))))))))))))))))))))))


    • paikan entinen t.tek

      Paikasta tehty valituksia ja useita. Sanoivat olevansa "voimattomia asian suhteen". Käytäntö kuulemma se, että paikalle pitää ilmoittaa kaksi viikkoa aikaisemmin jos tekevät ns.tarkistuskäynnin.
      Sanoivat että yksi keino olisi astua ryhmässä paikasta ulos eli ryhmälakko?
      Eihän sellainen ole mahdollista koska kunnon hoitajaksi itsensä tunteva kokee näin jättävänsä asiakkaat heitteille, hoitamatta. Eli keinot ovat vähäiset.
      Yleisesti paikkaa kutsutaan "hoitokoti from hell".
      Itse en ole koskaan työskennellyt tai törmännyt yhtä törkeään paikkaan mitä työntekijöiden ja asiakkaiden oloihin tulee. Kiertäkää kaukaa tämä paikka.

      • Josefy

        Kyllä...noin se valitettavasti menee. Ja tuollaiset hoitopaikat saavat vaan jatkaa toimintaansa, ikävä kyllä. Tällälailla täällä Suomessa hoidetaan asioita.


    • joensuu4

      Toihan on vitsi koko paikka. Odottaa varmaan sulkemispäätöstä.

    • skogtroll

      Hei! Minäkin etsin läheiselleni sopivaa paikkaa ja Pengerkosken hoitokotia olen miettinyt nimen omaan sijainnin kannalta...
      Millä lailla törkeästi asiakkaita siellä sitten kohdellaan?
      Autetaanko kuinka yleisestä hygieniasta huolehtimisessa, katsotaanko perään ruokailussa, miten toimii lääkärin palvelut...
      Kuinka tehokasta on valvonta ei-ominavuin pärjäävälle eli ei saisi päästää omin päin seikkailemaan?
      Kohdellaanko potilaita ylipäätään asiallisesti?
      Mättääkö siellä jokin vai ovatko kaikki vastaavanlaiset paikat samanlaisia?
      Suuri kiitos vastauksista!

      • t: sama skogtroll

        Perehdyttyäni asioihin tarkemmin, en enää harkitsekaan Pengerkosken hoitokotia läheiselleni.
        Hän ei mene sinne asumaan.
        Jos mietitte sieltä paikkaa läheisellenne, käykää ehdottomasti ensin paikan päällä tutustumassa vastaako paikka odotuksianne ja soveltuuko se läheisellenne ennen isojen päätösten tekoa.
        Ja paikka kuin paikka, niinhän kannattaa muutenkin toimia...


      • t: sama skogtroll kirjoitti:

        Perehdyttyäni asioihin tarkemmin, en enää harkitsekaan Pengerkosken hoitokotia läheiselleni.
        Hän ei mene sinne asumaan.
        Jos mietitte sieltä paikkaa läheisellenne, käykää ehdottomasti ensin paikan päällä tutustumassa vastaako paikka odotuksianne ja soveltuuko se läheisellenne ennen isojen päätösten tekoa.
        Ja paikka kuin paikka, niinhän kannattaa muutenkin toimia...

        Joo oikein tehty...samaa Suosittelen muillekin...


    • vm.

      En voi suositella sinne ketään työntekijäksi saatika sitten asiakkaaksi (omaiset olkaa tarkkoina).

    • ei tuollaista

      Olin työntekijänä n.vuoden. Jouduin lähtemään koska en sulattanut paikan moraalia. Koskahan tuosta tehdään kohudokumentti? MoT tms. vois olla kiinnostunut?

      • Anonyymi

        Kannattaa tehdä se dokumentti luulen että saisivat aika jymyjutun...


    • valittaja1

      meillä samoja kokemuksia. annettiin ymmärtää että hyvä paikka muistisairaalle vanhalle ihmiselle asua, viikko kerettiin olla tässä paikassa ja mentiin käymään niin edelleen samat vaatteet seittemättä päivää ja yöllistä vaippaa ei ollut vaihdettu klo 16.00. ruokaa ja kahvia saa vaan jos osaa itse liikkua keittiöön huoneestaan... eipä muistisairaalta ihmiseltä voi olettaa että osaa kulkea (varsinkaan) uudessa paikassa heti kun on n.10 huonetta ja keittiö tämä talo, eli erittäin "sokkelomainen". pakkasti itse omat kamansa ja ilmotti ettei tänne "rotanloukkuun" jää ja haettiin pois. pihakin huonossa kunnossa ja tosiaan se koski siinä lähellä niin sinne on jo kerennyt joku hukkumaan joten eipä kauheen tarkasti valvota sielä ihmisiä (niinkun ilmoitettiin että "TARKKA VALVONTA"). näitä taloja taitaa olla 4 jos oikein muistan ja ainakin yhdessä talossa kissa. toivottavasti eläin edes pärjää niissä olosuhteissa. EN SUOSITTELE PAIKKAA KENELLEKKÄÄN !!!!!!! ps. muistakaa että kun menee ekan kerran käymään paikka vaikutttaaa erittäin hyvältä, joten seuratkaa tilannetta ennenkuin jätätte läheisenne sinne lopullisesti. tulette yllättymään, niin on käynyt myös meillä kuten monella muullakin.

    • ihmettelen vaan

      on kyllä todella ihmeellistä että tuollainen firma saa aina vaan jatkaa toimintaansa. Missä valvonta? Ei sellaista taida täällä olla.

      • rikkinäinen luuri

        Työntkijänä en voi paikkaa suositella. Kaikki viime vuosisadalta, mitään järjestelmällisyyttä ei ole. Paljon aukkokohtia., mikäli joutuisi Valviran käsittelyyn. Muutoshalukkuus puutuu.
        Ammatillisuus hakusessa ko paikassa. Johdolla ei kykyä/koulutusta toimia henkilöstön "päällikkönä"


      • Järkyttynyt

        Aivan kamala paikka...Valviran pitäisi tehdä ratsia sinne että kaikki kauheudet olisi esillä ja leväperäisyys tulisi ilmi.Miten 2016 voi olla tälläinen paikka avoinna ja uhreina mielenterveys potilaat ketkä useimmiten tarvitsevat pienempiinkin asioihin edunvalvojaa...toivottavasti joku tajuaa auttaa heitä


      • mk2017

        Tietääkö kukaan mikä on tilanne tänä päivänä?


      • Työharjoittelija

        Tämän rimpsun kun luin niin mikään ei ole muuttunut...päin vastoin..aukkokohtia valtavasti. Välinpitämättömyys kukoistaa ja huvittaa henkilöstöä. Johtajilla ei ole älyä johtaa, opastaa ja huolehtia. Mutta varmasti rahastaa kyllä osaa. Potilaat ansaitsevat parempaa ja arvokkaampaa elämistä. Kiertäkää kaukaa


      • mk2017 kirjoitti:

        Tietääkö kukaan mikä on tilanne tänä päivänä?

        Ei kannata...pysyt tyytyväisempänä


      • Työharjoittelija kirjoitti:

        Tämän rimpsun kun luin niin mikään ei ole muuttunut...päin vastoin..aukkokohtia valtavasti. Välinpitämättömyys kukoistaa ja huvittaa henkilöstöä. Johtajilla ei ole älyä johtaa, opastaa ja huolehtia. Mutta varmasti rahastaa kyllä osaa. Potilaat ansaitsevat parempaa ja arvokkaampaa elämistä. Kiertäkää kaukaa

        Johtajat pahimmat tapaukset kuin missään hoitajien ja asukkaiden kannalta...täysin ammattitaidottomia...


      • Anonyymi
        Devil71 kirjoitti:

        Johtajat pahimmat tapaukset kuin missään hoitajien ja asukkaiden kannalta...täysin ammattitaidottomia...

        johtajat suomen huonoimpia kyseisellä alalla eikä näitä kahta idioottia voi mikskään johtajiks kutsua.....kaks pellehermannia........))


      • Anonyymi
        Työharjoittelija kirjoitti:

        Tämän rimpsun kun luin niin mikään ei ole muuttunut...päin vastoin..aukkokohtia valtavasti. Välinpitämättömyys kukoistaa ja huvittaa henkilöstöä. Johtajilla ei ole älyä johtaa, opastaa ja huolehtia. Mutta varmasti rahastaa kyllä osaa. Potilaat ansaitsevat parempaa ja arvokkaampaa elämistä. Kiertäkää kaukaa

        niinpä eipä siellä mikään muutu ni kauan ku paska toiminnassa ja kuten nähty ei viranomaiset puutu tälläiseen toimintaan loppujen lopuksi ja heillekin riittää et kyseiset sosiaalitapaukset saadaan hoidettua edes jossakin räkälässä kunnes kuolevat.tätä on terveyden-ja vanhustenhuolto josta kaikki maksavat veroja joten ei kannata elää liian vanhaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        johtajat suomen huonoimpia kyseisellä alalla eikä näitä kahta idioottia voi mikskään johtajiks kutsua.....kaks pellehermannia........))

        Kyllä


    • Terve olen itse asiasta samaa mieltä kuin aiempi kirjoittaja...mitä olen eräältä entiseltä hoitokodin työntekijältä olen kuullut ...kertoi aivan samaa kuin aiempi kirjoittaja kirjoitti....pää piruna toimii kyseisessä paikassa kaksi johtajaa jotka simputtaa hoitohenkilökuntaa .liian vähän henkilökuntaa vuoroja kohden...samat hoitajat saattavat olla 2-3 vrk putkeen duunissa..asiakkaat kärsivät jatkuvasti Tästä eivätkä saa juurikaan tarpeellista hoitoa...en suosittele todellakaan kenellekään sitä....

    • kokemusta_on_

      Kammottava paikka, niin hoidettaville, kuin työntekijöillekin. En voi suositella kellekään. Kiertäkää hyvin kaukaa.

    • Järkyttynyt

      Toinen johtajista oli perustajana nuorisokodissa, jonka toiminta ei kauaa kestänyt. Erittäin ammattitaidotonta ja mielivaltaisesti johdettua toimintaa. Työntekijöitä ja asiakkaita kohdeltiin epäasiallisesti! Osa työntekijöistäkin ammattitaidottomia. Kumma että sama herra vaan saa jatkaa bisneksiään. Johtaja oli heti lakimiehen kanssa työntekijän niskassa kun itse mokasi. Ihan järkyttävää. Koskaan aiemmin en ollut enkä ole alalla törmännyt moiseen.

    • Asukas7

      Pengerkosken hoitokodin tilanne tällähetkellä.Suosittelen paikkaa,Ammattitaitoinen henkilöstö,asukkaista pidetään hyvää huolta,asiat kunnossa sisältä ja ulkoa,lisäksi johtajat Kari Sinkko/Jukka Pynttäri osaa johtamisen taidon ,paikassa yksi huoltomies joka hoitaa myös pihaa hyvin.Luontokeskeinen paikka,Nukarin kosket ja jokilaakso Etelä-Suomen hienoimpia paikkoja,Koskissa lohipitoista kalaa,hyvä kalastuskohde,ja luontokuvauskohde.Pengerkosken hoitokodin arvosanaksi annan täydet viisi tähteä.TERVETULOA !!!

      • Kauko66

        Aivan täyttä paskaa jos näin voi suoraan sanoa.


      • Anonyymi

        oho huijarit esiintyy oikein omilla nimillä.............


      • Anonyymi

        Ja tuhat tähteä oli maksimi???kyl räkälä vetelee viimeisiään edelleen 😃😃👌😃


      • Anonyymi

        Luokaton paikka ja eiköhän ole kohta nurin.


    • Anonyymi

      jepulis

    Ketjusta on poistettu 62 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe