oli 4:n ruuhka,håmeenkadun ja rautatienkadun kulma. pollari ohjaa liikennettä,ja jalankulkijoista jälkeenjäänyt,pieni ja vanha mummo ei pääse eteen eikä taakse,on jäänyt kadulle jalat vasten rotvallia.liikenteen ohjaaja pollari viheltää kaikki seis,kävelee mummon eteen ja vaatteista nostaen runttaa mummon takana olevan väkijoukon sekaan.ainoa ääni,joka kuuluu,on mummon itku,kun tämä suuri sininen sankari käveli takaisin keskelle risteystä,ja puhalsi pilliinsä. en tiedä onko minun vai pollarin onni etten ollut paikalla silloin 77 vuotiaan äitini kanssa. POLIISI ON SIKA.
tosi juttu
5
836
Vastaukset
- leijaa
mikä tapaus!
- jooseppi
Ihan tuli tippa linssiin kun luin koskettavan juttusi. Ethän varmasti värittänyt tarinaasi ollenkaan?
- valehdella
mutta tämä on totta,silloin 77v. äitini ja 38v. sisareni seisoivat vieressä,plus ne kymmenet,jotka eivät ole vieläkään reakoineet.
- auttaneet
valehdella kirjoitti:
mutta tämä on totta,silloin 77v. äitini ja 38v. sisareni seisoivat vieressä,plus ne kymmenet,jotka eivät ole vieläkään reakoineet.
Kymmenet ihmiset seisovat vieressä, eikä kukaan auta. Ne vasta typeriä olivat myös sisaresi. Poliisi joutuu pysäyttämään neljän ruuhkan ettei mummulle satu mitään. Mitä äitisi ja sisaresi tekivät tämän jälkeen, jäivätkö auttamaan mummua.
- sanoi
auttaneet kirjoitti:
Kymmenet ihmiset seisovat vieressä, eikä kukaan auta. Ne vasta typeriä olivat myös sisaresi. Poliisi joutuu pysäyttämään neljän ruuhkan ettei mummulle satu mitään. Mitä äitisi ja sisaresi tekivät tämän jälkeen, jäivätkö auttamaan mummua.
ilmoittavansa asiasta eteenpäin,mutta en tiedä kuinka asia eteni.
olisihan siinä voinut tehdä monikin jotakin,luulen,mutta poliisin reaktio kiinni käymällä oli väärä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1391412
- 104901
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15553ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40494Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..36441- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402