Valaisitteko hieman asiassa. Eli suunnitelmassa työn perustana olevan tiedon hallinta. 1.kansanterveydellisistä riskeistä, muisti-, pitkäaikais- ja kansansairauksista. laittakaa muutama esimerkki...kiitos
Vastaukset 7
- Lu-lu
Hei! Voin lähetä sulle mun hensun sähköpostiisi jos haluat :)
- Minä
Mulle kans!
- ninja101
voitko lähettää myös minulle
- jepulis31
mä en myöskään tajuu vastaanottaja sanoo et lyhyesti et kukaa ei jaksa lukee jos se on kovin pitkä mut opettaja vaatii kirjoittamaan suurin piirtein gradun aiheesta mitä siinä pitää olla ja miten kirjoitettuna ??
- Auttaja Insuliini
muisti-pitkäaikaissairaudet ym. luettele yleisimmät esim. vaskulaarinen dementia, lewyn kappale ym. muistisairaudet. Kansanterveydelliset riskitekijät liikalihavuus, tupakointi ynnä muut päihteet. Kirjoita esim. miten teet konkreettisesti sinun työpaikallasi ja miten otat huomioon dementiaa sairastavan (oirekuvat jne.) kysy jos kysyttävää vielä... Esim. tupakoitsijaa valistat tupakoinnin vaaroista jne, voit viedä esitteen jne. jos esim. keuhkoahtaumatautia sairastava = tupakoinnista johtuva sairaus jne. kysy jos kysyttävää vielä.
- höhhis
Eipä taida enää olla ajankohtainen...pikkase vanha juttu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811485
- 831306
- 1041048
- 48869
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40763Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7676Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.101594Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30576Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45557