Valaisitteko hieman asiassa. Eli suunnitelmassa työn perustana olevan tiedon hallinta. 1.kansanterveydellisistä riskeistä, muisti-, pitkäaikais- ja kansansairauksista. laittakaa muutama esimerkki...kiitos
Hohun näyttösuunnitelmasta
7
788
Vastaukset
- Lu-lu
Hei! Voin lähetä sulle mun hensun sähköpostiisi jos haluat :)
- Minä
Mulle kans!
- ninja101
voitko lähettää myös minulle
- jepulis31
mä en myöskään tajuu vastaanottaja sanoo et lyhyesti et kukaa ei jaksa lukee jos se on kovin pitkä mut opettaja vaatii kirjoittamaan suurin piirtein gradun aiheesta mitä siinä pitää olla ja miten kirjoitettuna ??
- Auttaja Insuliini
muisti-pitkäaikaissairaudet ym. luettele yleisimmät esim. vaskulaarinen dementia, lewyn kappale ym. muistisairaudet. Kansanterveydelliset riskitekijät liikalihavuus, tupakointi ynnä muut päihteet. Kirjoita esim. miten teet konkreettisesti sinun työpaikallasi ja miten otat huomioon dementiaa sairastavan (oirekuvat jne.) kysy jos kysyttävää vielä... Esim. tupakoitsijaa valistat tupakoinnin vaaroista jne, voit viedä esitteen jne. jos esim. keuhkoahtaumatautia sairastava = tupakoinnista johtuva sairaus jne. kysy jos kysyttävää vielä.
- höhhis
Eipä taida enää olla ajankohtainen...pikkase vanha juttu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952747Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83022654Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412344Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171112Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471091- 57792
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10791- 19709
- 55682