Valaisitteko hieman asiassa. Eli suunnitelmassa työn perustana olevan tiedon hallinta. 1.kansanterveydellisistä riskeistä, muisti-, pitkäaikais- ja kansansairauksista. laittakaa muutama esimerkki...kiitos
Hohun näyttösuunnitelmasta
7
777
Vastaukset
- Lu-lu
Hei! Voin lähetä sulle mun hensun sähköpostiisi jos haluat :)
- Minä
Mulle kans!
- ninja101
voitko lähettää myös minulle
- jepulis31
mä en myöskään tajuu vastaanottaja sanoo et lyhyesti et kukaa ei jaksa lukee jos se on kovin pitkä mut opettaja vaatii kirjoittamaan suurin piirtein gradun aiheesta mitä siinä pitää olla ja miten kirjoitettuna ??
- Auttaja Insuliini
muisti-pitkäaikaissairaudet ym. luettele yleisimmät esim. vaskulaarinen dementia, lewyn kappale ym. muistisairaudet. Kansanterveydelliset riskitekijät liikalihavuus, tupakointi ynnä muut päihteet. Kirjoita esim. miten teet konkreettisesti sinun työpaikallasi ja miten otat huomioon dementiaa sairastavan (oirekuvat jne.) kysy jos kysyttävää vielä... Esim. tupakoitsijaa valistat tupakoinnin vaaroista jne, voit viedä esitteen jne. jos esim. keuhkoahtaumatautia sairastava = tupakoinnista johtuva sairaus jne. kysy jos kysyttävää vielä.
- höhhis
Eipä taida enää olla ajankohtainen...pikkase vanha juttu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237286Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite935943Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1093977- 1293932
- 1631763
- 581608
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1311510- 381321
- 281301
- 451292