Autoa ostamassa ja yhtenä vaihtoehtona A4 pienemmällä dieselillä ja Multitronic-vaihteistolla. Onko Multitronicin uusimmissa malleissa ollut kestävyysongelmia? Vanhoissa ongelmia lienee ollut.
Multitronicin kestävyys?
80
24892
Vastaukset
- Bemaristi666
Kyllä on pelkkää sontaa kuten koko auto. Mutta jos haluat viettää korjaamolla paljon aikaa niin et parempaa vaihtoehtoa voi löytää.
- AudiA5
Kyseessä on sama laatikko kuin WV:n DSG-automaatti.
Kun sillä hakusanalla haet löydät vastauksen kysymykseesi.- Nauran sinulle!
Mikä on WV?
DSG:llä ja Multironicilla ei ole mitään yhteistä, olet surkea trolli. - AudiA5
Nauran sinulle! kirjoitti:
Mikä on WV?
DSG:llä ja Multironicilla ei ole mitään yhteistä, olet surkea trolli.Ei niillä ole mitään muuta eroa kuin nimi.
Sama laatikko eri nimellä, tämä on FAKTA. - OikeaAudiA5
AudiA5 kirjoitti:
Ei niillä ole mitään muuta eroa kuin nimi.
Sama laatikko eri nimellä, tämä on FAKTA.Voi sinua pelleä. Taas nähdään, että provoat vain, etkä tiedä mistään mitään. Hahhahahhaa!!
Ei kannattaisi viisastella, jos et edes tiedä, että Multitronic on variaattorivaihteisto, kun DSG on kaksoiskytkin vaihteisto. Näillä ei siis todellakaan ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Ilmeisesti trollipelle nyt yritti puhua S-tronic vaihteistosta, mutta silläkään ei ole mitään tekemistä DSG:n kanssa, lukuunottamatta pieniä Audeja, eli lähinnä A3 mallia. Suurempien Audien S-tronic on täysin eri vaihteisto kuin Volkkarilla. - HAHAHAAA
OikeaAudiA5 kirjoitti:
Voi sinua pelleä. Taas nähdään, että provoat vain, etkä tiedä mistään mitään. Hahhahahhaa!!
Ei kannattaisi viisastella, jos et edes tiedä, että Multitronic on variaattorivaihteisto, kun DSG on kaksoiskytkin vaihteisto. Näillä ei siis todellakaan ole mitään tekemistä toistensa kanssa.
Ilmeisesti trollipelle nyt yritti puhua S-tronic vaihteistosta, mutta silläkään ei ole mitään tekemistä DSG:n kanssa, lukuunottamatta pieniä Audeja, eli lähinnä A3 mallia. Suurempien Audien S-tronic on täysin eri vaihteisto kuin Volkkarilla.Kyllä se s-tronic on IHAN sama kuin DSG. Ja tämä on FAKTA.
- gs birotor
HAHAHAAA kirjoitti:
Kyllä se s-tronic on IHAN sama kuin DSG. Ja tämä on FAKTA.
Todista väitteessi, kiitos
- Anonyymi
AudiA5 kirjoitti:
Ei niillä ole mitään muuta eroa kuin nimi.
Sama laatikko eri nimellä, tämä on FAKTA.Googlettelijoille tiedoksi, että kirjoittaja AudiA5 on itsevarmasti väärässä.
DSG on "Wolksvagenin" kaksoiskytkinlaatikko, Multitronic on portaaton CVT-laatikko.
Tämä on fakta. - Anonyymi
Ei varmasti ole bsg ja multitronic ovat aivan eri tekniikka ota selvää ennen kun kirjoittelet tänne täytä softaa.
- A4.2006
Mulla A4 vm 2006 ja 135t ajettu. Ei ole mitään ongelmaa ollut Multitronicissa. Hyvä on !
- Tuota ei usko kukaan
Mene muualle valehtelemaan
- A4.2006
En valehtele, kyllä on laatikko hyvin kestänyt, eikä ole ollut mitään ongelmaa. Todella hyvä, jatkuvaa vetoa ilman nykimisiä !! En vaihtaisi ikinä enää manuaaliin, kun on tämmöisen hankkinut !!
- Suosittelen!
Älä huoli. Omalla olen ajanut nyt 200 tkm ja edellisellä 250 tkm ilman ongelmia. Multitronic on erittäin hyvä vaihteisto.
- Audin korjaaja
Hajoaa järkiään kaikista 1-30 000km välillä. Ylivoimaisesti maailman surkein vaihteisto.
Mikäs tämä RS mallien S-Tronic kaksoiskytkinautomaattivaihteisto on? pitää olla tosi kestävä noilla hevosvoimilla!
- OikeaAudiA5
Aivan sama kuin vaikka 2.0 TFSI:n tai 3.0 TDI:n S-Tronic vaihteisto. Kestää noin 550 Nm max väännön. Se ei kuitenkaan kestä enää esimerkiksi 3.0 biturbo TDI:n vääntöä, joka on noin 650 Nm. Tämän vuoksi näissä tehodieseleissä ja muutamissa muissa malleissa on uusi 8 pykäläinen vaihteisto, joka ei ole kaksoiskytkinvaihteisto. Ymmärtääkseni tismalleen sama ZF:n vaihteisto kuin esimerkiksi 5-sarjan BMW:ssä.
Muistaakseni uusissa tuboilla varustetuissa RS6 ja RS7 malleissa on myös tämä 8 lovinen laatikko.
Ja sanomattakin selvää, että VW:ssä tai Skodassa ei ole kumpaakaan noista laatikoista, vaan niiden kaksoiskytkin lootat kestävät joko 280 Nm (7 pykäläisenä) tai 350 Nm (6 pykäläisenä). Tämän vuoksi moottoreiden vääntökäyriä onkin jouduttu rajoittamaan, koska vaihteistot eivät kestäisi kovempia vääntöjä.
Pian varmaan joku provo (mese mies minun nimimerkilläni) taas kirjoittaa jotain sama kuin DSG sontaa, mutta näiden provojen älykkyydestä kertoo jotain se, että molemmat mese miehet ovat linkittäneet tänne testin, jonka Audi voittaa. Jos he eivät osaa testistä edes voittajaa katsoa, niin tuskin älykkyys riittää kovin syvälliseen analyysiin mistään muustakaan asiasta. Onhan se tietysti vaikeaa ymmärtää, että testin voittaa se auto, joka saa eniten pisteitä. Tai sitten nämä kaverit eivät vain osaa vielä numeroita. Toivottavasti oppivat numerot ennen kuin pääsevät autokouluun, jotta eivät vahingossa aja ylinopeutta.- 2+2=4 ??
Miksi Audiskoda mies selitelee teknisiä tietoja. Meitä kiinnosttaa kuulla miksi Audiskodia on tien reunat täynnä niin ettei hinureja riitä. Loput mitkä on liikenteessä laskevat öljyvanaa pitkin katuja. En usko että Audiskodan huono maine on tullut tyhjästä. Ei tarvi tehdä kovinkaan syvällistä analyysia todetaakseen että DGS laatikko on täysi fiasko. Sen ovat kaikki muut 99% audiskodan omistajista tunnustaneet, paitsi sinä.
- 3.0 tdi
Jos tuo Sonta-tronic olisi puoletkaan noin kestävä oikeasti niin miksi audi ei ole pultannut sitä kiinni esim. 3.0 tdi koneeseen vaan käyttää trip-tronikia joka on aikamoinen teho syöppö?
- ihgj
2+2=4 ?? kirjoitti:
Miksi Audiskoda mies selitelee teknisiä tietoja. Meitä kiinnosttaa kuulla miksi Audiskodia on tien reunat täynnä niin ettei hinureja riitä. Loput mitkä on liikenteessä laskevat öljyvanaa pitkin katuja. En usko että Audiskodan huono maine on tullut tyhjästä. Ei tarvi tehdä kovinkaan syvällistä analyysia todetaakseen että DGS laatikko on täysi fiasko. Sen ovat kaikki muut 99% audiskodan omistajista tunnustaneet, paitsi sinä.
Kuules laskupää, kerroppa papalle. Missä audissa on DSG vaihteisto?
- audidsg
Pikkaisen potäisi sinun tarkistaa faktoja ennen kuin nolaat itsesi. DSG ja stronic ovat vain myyntinimiä täysin samalle laatikolle.
Myyntimiehet arpovat nuo vääntö ja muut arvot sopivasti, jotta sinun kaltaiset tollot maksaisivat niistä ylihintaa.
No omatpas on rahasi. - audidsg
ihgj kirjoitti:
Kuules laskupää, kerroppa papalle. Missä audissa on DSG vaihteisto?
Kaikissa missä on automaattilaatikko, poislukien variaattori boksi mallia skootteri.
- .....
3.0 tdi kirjoitti:
Jos tuo Sonta-tronic olisi puoletkaan noin kestävä oikeasti niin miksi audi ei ole pultannut sitä kiinni esim. 3.0 tdi koneeseen vaan käyttää trip-tronikia joka on aikamoinen teho syöppö?
3.0 TDI:ssä ON S-TRONIC. Miten tyhmä sinä oikein olet?
- OikeaAudiA5
2+2=4 ?? kirjoitti:
Miksi Audiskoda mies selitelee teknisiä tietoja. Meitä kiinnosttaa kuulla miksi Audiskodia on tien reunat täynnä niin ettei hinureja riitä. Loput mitkä on liikenteessä laskevat öljyvanaa pitkin katuja. En usko että Audiskodan huono maine on tullut tyhjästä. Ei tarvi tehdä kovinkaan syvällistä analyysia todetaakseen että DGS laatikko on täysi fiasko. Sen ovat kaikki muut 99% audiskodan omistajista tunnustaneet, paitsi sinä.
Kyllä ne "hinaajat" on Audeissa sisällä... NAM tosimiehiä...
- rasvanäpit
Daudi/luc in multitronic cvt loota on nykyään jo kestävä.ainakin sen otannan perusteel mitä tämän kaupungin takseissa niitä ollut(n 7 kpl ja 200-250 ajettuina vaihtoon)kaikki kestäneet(öljyn vaihdot 60 tkm välein)Toki nuo pirssit ajaa ajonsa 99% sesti oikeassa käyttölämpötilassa.Kaikki autot 2.0 tdi(ekat kaks pumppareita)loput commorail.Jaa mist tiedän,no korjaan niitä.Tuota multia ei enää nyky audis kannata pelätä,muita asioita kyl sitten.
- 4654654
Jostain 2007 alkaen ollut huomattavasti kestävämpiä. Sitä aiemmin ollut ohjusjärjestelmän ongelmia enemmän.
1. Multitronic - portaaton automaatti, vain Audeissa
2. S-tronic (Audin nimi) = DSG- kysyvä.
Mikä sitten on tiptronic?
Mitä eroa siinä on? - 465465
kysyvä. kirjoitti:
Mikä sitten on tiptronic?
Mitä eroa siinä on?Tiptroinic Audi termeissä tarkoittaa perinteista mehumaija automaattia joss on käsinvalintamahdollisuus.
- kysyvä.
465465 kirjoitti:
Tiptroinic Audi termeissä tarkoittaa perinteista mehumaija automaattia joss on käsinvalintamahdollisuus.
Mulla on sitten tiptronic.
Onko se hyvä vai huono? - 3.0 tdi Quattro
kysyvä. kirjoitti:
Mulla on sitten tiptronic.
Onko se hyvä vai huono?Se ei ole hyvä vaan paras.
- kysyvä.
3.0 tdi Quattro kirjoitti:
Se ei ole hyvä vaan paras.
Hauska kuulla, hyvin on toiminut, ajettu 68 000km pitäis varmaankin öljyt vaihtaa laatikkoon.
- Audissa pysytään
Minulla A4 2006 multironic ajettu 120000,ainoa vika kokoaikana yksi puola.
Vaihtoivat kaikkipuolat takuuseen,yksi litra öljyä on riittänyt huoltovälin pitämään
oljytason ylärajalla.tämä on minun kolmas A4 aikaisemmista mennyt vesipumppu
ja mittaristo- Audiepäilijä
Rivien välistä jotenkin voi lukea että muutama suurempi remppa jäi mainitsematta. Kakista nyt kaikki ulos.
- Audista luovutaan
Audiepäilijä kirjoitti:
Rivien välistä jotenkin voi lukea että muutama suurempi remppa jäi mainitsematta. Kakista nyt kaikki ulos.
Noo, oli vähän koneongelmiakin.
- v701
Audista luovutaan kirjoitti:
Noo, oli vähän koneongelmiakin.
Loistavaa, ensimmäinen rehellinen Audimies. Saat anteeksi typerän Audin hankintasi.
Osta nyt seuraavaksi kunnon auto jota ei tarvitse hävetä.
- Tiedonhaluinen
Mikähän sit olis se kunnon auton merkki?
- Vastaus:
Mese tai bmw
- vastaus:
Mese tai bmw
- iijja vielä
Kolmannen kerran
Meseh tai bmw
Josko kertaus auttaisi audimiestä mäessä.. - A6 2010
iijja vielä kirjoitti:
Kolmannen kerran
Meseh tai bmw
Josko kertaus auttaisi audimiestä mäessä..Molemmat olen todennut surkeiksi. Mersu ruostui jo 3-vuotiaana ja BMW:stä irtosi imusarjanläpät, moottoriin tuli täystuho sen myötä. Nyt on A6 ja olen ajanut sillä 150 tkm ilman ongelmia. Eipäs vaan, olen pari kehtaa pyyhkijänsulat vaihtanut.
- kuules poju
A6 2010 kirjoitti:
Molemmat olen todennut surkeiksi. Mersu ruostui jo 3-vuotiaana ja BMW:stä irtosi imusarjanläpät, moottoriin tuli täystuho sen myötä. Nyt on A6 ja olen ajanut sillä 150 tkm ilman ongelmia. Eipäs vaan, olen pari kehtaa pyyhkijänsulat vaihtanut.
Mese tai pemari, ne on autoi, audi surkea riisku..
- A6 2010
kuules poju kirjoitti:
Mese tai pemari, ne on autoi, audi surkea riisku..
Omien kokemusten mukaan Audi on paras. Sinun itkut ei sitä faktaa muuta.
- -nimenomaan
A6 2010 kirjoitti:
Omien kokemusten mukaan Audi on paras. Sinun itkut ei sitä faktaa muuta.
omien kokemustesi..hyvä korjaus poikaseni..
- ex-mersumies
Vastaus: kirjoitti:
Mese tai bmw
Ruostepommeja
- Multiukko
Ajettu B7 (2006) A4 multitronicilla 135 000km ei ongelmia. Nyt Ajettu B8 (2010) 80000 km ei ongelmia. Herrasmiehen vaihteisto. Pehmeä rauhallinen ja äänetön.
- -montaa kilometriä
ei siis enää ole edessä, ota turvavyöstä kiinni kun poksahtaa..
- Ehkä paremminkin
-montaa kilometriä kirjoitti:
ei siis enää ole edessä, ota turvavyöstä kiinni kun poksahtaa..
pidä lompakostas kiinni kun poksahtaa. Samalla poksahtaa rahamieheltäkin tili tyhjäksi. Toivottavasti multiukon luottotiedot ovat kunnossa.
- 1212
2007 malli on ollut käytössä ja suuria ongelmia ollut. En suosittele.
- Huoletonta ajoa
2003 malli on vieläkin, mittarissa 320 tkm. Hyvin pelittää ja olen omistanut sen uudesta asti.
- Niin,
Huoletonta ajoa kirjoitti:
2003 malli on vieläkin, mittarissa 320 tkm. Hyvin pelittää ja olen omistanut sen uudesta asti.
10 v sitten saattoivat moottorit vielä kestää hiukan paremmin, tosin silloin Audin ongelmina olivat öljyvuodot ja sähkö/akkuviat.
Audit jättävät siis tielle syystä jos toisestakin... - 7x Audi
Niin, kirjoitti:
10 v sitten saattoivat moottorit vielä kestää hiukan paremmin, tosin silloin Audin ongelmina olivat öljyvuodot ja sähkö/akkuviat.
Audit jättävät siis tielle syystä jos toisestakin...Höpö höpö. Nyt on itselläni seitsemäs Audi menossa ja kaikki ovat toimineet moitteettomasti. En minä Audia aina uudelleen ostaisi jos se olisi huono. Kaikilla olen ajanut 150 tkm- 250 tkm. Nykyisellä on mittarissa vasta 40 tkm.
- ja lehmät lentää..
7x Audi kirjoitti:
Höpö höpö. Nyt on itselläni seitsemäs Audi menossa ja kaikki ovat toimineet moitteettomasti. En minä Audia aina uudelleen ostaisi jos se olisi huono. Kaikilla olen ajanut 150 tkm- 250 tkm. Nykyisellä on mittarissa vasta 40 tkm.
Höpö höpö.
Sinä olet amisviiksi perähikiältä ja ajelet 15v vanhalla 325 pemarilla, joka tosin kestää kilometrejä tuplat Audiin nähden..
- -Jake-
Muistan takavuosina kun duunarit tekivät hiki hatussa töitä hankkiakseen uuden Audi A4/A6:n.
No itkuhan siinä sitten tuli kun moottorit ja laatikot poksahtelivat suht uusina eikä varaa enää kalliisiin remontteihin oikein enää ollutkaan.
Liian moni on sortunut ns. neljän rinkulan kiroukseen - paljon melua tyhjästä. - Vanhamies etelästä
A6 diesel 2.0 multitronic.
421000km mittarissa 3 1/2 v.
Vaihteistoon tehdyt työt. 60tkm välein öljyt.
Turbo vaihdettu 387 tkm
Pakoputket alkuperäiset ja pyörän laakerit.
Toimintavarmin auto minulla on ollut (31 autoa 45v aikana)
Mersu E 200 cdi 3 v oli. kahdeksan kertaa hinurin päällä korjaamolle.
BMW 520 d lohkohalki 87 tkm
VW:n DSG ja audin vastaava on täysin eri laatikko. Toiminta on sama. Tarkistettu maahantuojalta. - Konemies Multitronic
Audilla ajelee ne joilla on laatutietoisuus kohdallaan. Multitronic kestänyt 322600 ilman ongelmia. Pelaa kuin ajatus ja kyyti on tasaisen hyvää.
Auton moottori on 2.0 litraa vapaastihengittävänä. Kyytiä on saanut ja jalkoihin ei ole jäänyt. Automaattilaatikon ( Multitronic ) öljyissä ei pidä säästää. Vain oma laatuöljy laatikkoon ja moottoriin.Vaihto kuin käkikelloon 60000 km täyttyessä. Ja taatusti pelittää.
Turhaa pullistelua nuo suuremmat moottorit.
Kyllä auton kuin auton saa hajalle. Tarvitaan vain idiootti ratin ja tuolin väliin.- Yksilöt kestää
Yleisesti ottaen Multitronc on ollut heikko esitys, ja kallis käyttäjille, yksi sadasta voi kestääkkin. Aivan samoin kuin polttaa sätkää 90 vuotiaana ja sanoo että tupakki ei ole terveydelle haitaksi, vaikka toisia siihen kuolee jo 40 vuotiaina.
- Multi2
Multitronic mainettaan parempi. Merkkikorjaamot Suomessa vaihtaneet ehjiä laatikoita uusiin kun eivät ole ymmärtäneet niistä riittävästi. Merkkikorjaamot vaihtaa mielellään isoja kokonaisuuksia ja se taas menee usein miten asiakkaan pussista.
Kuulin jopa sellaista, että ovat Audi Saksasta lähettäneet asiakkaan takuuvaihdetun muka rikkinäisen laatikon takaisin kun ovat todenneet sen täysin ehjäksi...Saate viestinä että Adaptoikaa nyt hyvät ihmiset jo näitä multeja..
Monet ellei kaikki nykimiset lähtee näissä läätikoissa ohjelmallisella sopeutuksella, jossa säädetään kytkinlevyjen paineet oikeiksi. (laatikko varmaan tekee tuon sopeutuksen uudemmissa versioissa paremmin ja automaattisesti)
Eli todella moni laatikoa vaihdattamaan joutunut olisi säästynyt pelkässä kytkimen säätämisellä.
Niin ja öljyjen on oltava kunnossa ja oikeaa tavaraa oikea määrä tässäkin automaattityypissä.
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/6-Speed_Automatic_Transmission_(01J/Multitronic) - gage1
En nyt saanu selvää onko se DSG hyvä vai huono valinta? olen katellu A3 3.2 DSG audia itelleni :)
- mesekuski1
Mieti nyt ensin. Kaveri osto uuden .Skoda DSG ja 10000 km hajosi laatikko.
- jormake3333
Kaverilla meni 3.2litraisesta multitronicci rikki (ei dsg), korjaus maksoi joitakin tuhansia muistaakseni.
Ostakaa vääntävä diiseli, niin ei tartte vaihteita hämmentää. - neljärinkulaa
jormake3333 kirjoitti:
Kaverilla meni 3.2litraisesta multitronicci rikki (ei dsg), korjaus maksoi joitakin tuhansia muistaakseni.
Ostakaa vääntävä diiseli, niin ei tartte vaihteita hämmentää.Kyseessä siis todella erikoismallin kulkine, nimittäin missään 3.2 litraisessa ei ole multitroniccia.
- OPPIRAHAT
Ihan sama mikä vaihteisto on Audeissanne, ei niistä mikään kestä pitemmänpäälle. Kaveri on noita Audeja vaihtanut parinvuoden välein ja kaikki moottori ja vaihteisto vaihtoehdot on hän kohta käynyt läpi ja aina vaan hajoo tekniikka.
- P e n t t i
Luulisi, että jokainen maksaa oman autonsa korjauksen. Nyt herää kysymys, että millainen diili sinulla on kaverisi kanssa hänen autonsa hajoamisista?
Loppuiko sinulta rahat vai miksi ulvot täällä? - Pentti hei
P e n t t i kirjoitti:
Luulisi, että jokainen maksaa oman autonsa korjauksen. Nyt herää kysymys, että millainen diili sinulla on kaverisi kanssa hänen autonsa hajoamisista?
Loppuiko sinulta rahat vai miksi ulvot täällä?Sinulla ei ole syytä huoleen. Raisussasi ei ole Multitroniccia tai Dsg:tä eikä sinulla tai yh-äipälläsi edes rahaa joten mitä sinä teet trollaamassa palstoilla vuorokauden ympäri
- Päätäseinään
Fiksu kaveri.Eikö kerrasta uskonut?
- oostakee
Pirkka-mersu.. Huolloista paljon Plupsaa tarjolla
- eivalittamista
A6 04 ajettu 260000 ohjainboxi vaihdettu 200000 km muuten pelannu hemmetin hienosti.
- IsoD
Toinen A6 meneillään eikä mitään ongelmia. Multitronic laatikkoon pitää tosiaan vaihtaa öljyt/60 000km. Multitronic ja myös S-tronicissa esiintyy nykäys liikkeelle lähtiessä. Jos polkaiset heti kaasun pohjaan se repii molempia laatikoita rikki.
520 Bemuja ollut kolme ja nekin hyviä autoja. Jokaisen auton saa rikki jos ei osaa ajaa. - Huhhuhmitämeininkiä
Pitkästä aikaa lukaisin näitä Suomi24 autoforumeita. Sama meno jatkuu kuin 10 vuotta sitten. Eipä tarvitse enää tänne palata:)
Puupäitä suurin osa ketkä tänne kirjoittelee. Sääli vaan niitä ketkä eivät oikeasti tiedä autoista ja tekevät ostopäätöksiä näiden juttujen perusteella..- NoMuttaJotta
Tähän ei voi vaikuttaa kuin sitä kautta, mitä itse kirjoittaa.
Paransiko mielestäsi kirjoituksesi palstan profiilia ja kirjoititko varmasti aiheesta? - Vain_yksi_puupää
sotkee nämä keskustelut ja houkuttelee oksennellessaan muut vittuilemaan sille, nimittäin aito ja oikea Vw/Skoda-maahantuojan palkkaama Toyota-palstan oma trollipoju. Katsokaas tätä:
Terve kaikille, tässä Toyota-palstan oma trollipoju.
Jos joku vielä ihmettelee sairaita juttujani, voin valaista niiden taustoja. Olen epäonnistuja. Peruskoulukaan ei sujunut. Amikseen yritin mutta laittoivat sieltäkin kotiin kasvamaan, viitisentoista vuotta sitten. Siitä lähtien olen trollannut näillä palstoilla ja myös iltapäivälehtien autokeskusteluista minut helposti tunnistaa. Pääasia on Toyotan ja muidenkin japanilaisten autojen trollaaminen, mitä mielikuvituksellisimmilla aiheilla, kauppataseista alkaen. Rakkauteni Vw-konserniin on pelkkää realismia. Vw ja Skoda-maahantuojat tarvitsivat sopivan sekopäistä trollia Toyotan osoittautuessa kestäväksi ja luotettavaksi valmistajaksi jonka rehellisyyttä ostajat arvostivat. Tilanne oli jotakuinkin hanskassa vuoden 2015 syksyyn saakka jolloin Volkswagenin päästöhuijaus paljastui ja sen jälkeen vielä paljon muuta lähes viikoittain. Katsottiin että oli aika koventaa trollauslinjaa eikä totuudella ollut enää mitään väliä. Pahaksi onneksi kohtasin vastustajan joka ei ole vain minua fiksumpi vaan myös oikeasti kokenut ja asioista sekä Suomessa että Saksassa tietävä. Harmittaa vietävästi kun tuo vastustajani pystyy ampumaan samantien alas kaikki sekopäiset väitteeni milloin mitäkin koskien, viimeksi hybridin akkuja. Nyt minusta alkaa näyttää siltä että olen hävinnyt pelini niin nolosti kuin vain hävitä voi. Ei se kuitenkaan häiritse elämääni skitsofrenian kuplassa. Sinne ei maailman pahuus yllä. Eihän tässä hommassa paljoa tienaa jos mietitään että istun koneella trollaamassa joka ainoa päivä vähintään 18 tuntia. Yh-äippäni tosin sanoo että pienempi riesa se trollaus peräkammarista käsin on kuin että olisin vapaalla jalalla.
- eikannataostaa
Se on vain myyjän puhetta että "vanhemmissa ollut ongelmia". Kaikista niistä vanhoja tulee ja korjaaminen rikastuttaa huoltoa...
- Tommyx
Audi A 4. ja Multitronic- vaihteisto ovat aivan huippua. Olen ajanut muitakin merkkejä mutta tämä vuoden 2012 malli on parhaasta päästä. Pärjää kirkkaasti Bemarille.
- cvt
Viimeiset multitronicit taidettiin myydä 2014.
S-tronic ja DSG ovat toki periaatteeltaan sama loota, mutta audissa on kone eri päin kuin muissa konsernin autoissa (paitsi A3)
- audia4
600tkm veivattu ja ajopakan vaiholla selvitty(350 mittarissa sillon). Kiitokset kaustisen jarmolle hyvästä diagnoosista ja asiantuntevasta työstä!
- Anonyymi
audi a4 2.0 tdi 2013 ajettu 235000 multitronic 0AW liikkene lähtö viive. tarvitseko sopeutus???
- Anonyymi
Mikä ihme viehättää audeissa , mersuissa ja bemareissa tavallista duunaria ???
Kyllä ne kestää n 100 000 km ja menee hyvin pärjäävillä vaihtoon ja siitä tava duunari ostaa ja korjaa koko rahalla ( palkallaan )
Duunarin kannattaa ostaa Subaru Outback aikuisten oikeesti ! Tähän ei tietämättömien ja sontaa puhuvien kommentteja tartte pukata.
Osta Subaru , saat kunnollisen nelivedon , eikä tartte käyttää korjaamoilla muuten kuin huolloissa . Jarrupaloja tietysti joutuu vaihtamaan ym kuluvaa , mutta moottorit kestää kevyesti ajoa yli 500 000 km piste - Anonyymi
susi on
- Anonyymi
HONDA KESTÄÄ EI TARVI POHTIA KESTÄÄKÖ huh ois rasittavaa omistaa Audi
- Anonyymi
Multitronic on aivan kauhea vaihteisto. Nykii, jurnuttaa ja tärisee etenkin matalilla kierroksilla.
- Anonyymi
Ootko huoltanut säännöllisesti? Koska Audi, Bmw ja Mersuja pitää huoltaa, säännöllisesti että se toimii kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875