Vaimoi ei halua

laihaalohtua

Vaimo sanoi eilen, ettei halua, että kosken häneen. On meillä joskus ollut ihan seksittömiäkin kausia, mutta se on silloin aina sanonut selvästi, ettei halua, tai väsyttää tai jotain sellaista. Nyt se tuntui vain kylmältä.

Tuli hyödytön olo. Hylätty. Enkä edes halinut sen takia, että olisi haluttanut naida. Tietysti aina alkaa haluttaa, kun menee lähelle, mutta se on eri juttu.

Jutellakaan ei oikein asiasta uskalla. Joskus mennyt vain pahemmaksi, kun on erehtynyt avaamaan suunsa.

Ero taas tuli mieleen, mutta olisiko sekään sitten mikään ratkaisu. Oltaisiin molemmat yksin. No, ainakin minä. Vaimo on semmoinen, että se kyllä saisi seuraa.

Eikä se siitä ole kiinni. Minun puolesta saisi käydä vaikka vieraissa, jos soisi vähän lohtua minullekin. Hommaisi vaikka sen lapsen, mitä en sille antanut. Vielä kai se olisi mahdollista, se on syntynyt -69.

Kumma, kun tuli mieleen, miten se oli liukas, kun epäili minua työkaverin kanssa vehtaamisesta. Se oli kuin olisi teinityttöä kokeillut.

Niin kuin minulla olisi kokemuksia teineistä. Mutta niin oli märkä, etten ikään ole semmoista tavannut.

Mutta siitäkin on jo vuosia. Ei tee mieli edes runkata. Ei tässä orgasmia tee mieli, vaan vähän hyväksyntää ja lämpöä. Sitä hemmetin syliä ja kainaloa. On sitä joskus rakastettu, niin miksei sitä vielä voisi ottaa kiinni ja olla. Ihan vaan. Ja vaikka sitten panna, jos vaikka ihan vaan velvollisuudesta, kun onhan sitä siihen suuntaan joskus jotakin luvattu.

Mutta eihän sitä pakottamalla. Eikä painostamalla. Kuka semmoista edes haluaisi.

Mutta jos lähelle saisi tulla.

Siinä toivetta, ja kiitos kaikille lukeneille. Kai tämän kirjoittaminen helpotti edes vähän.

18

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikäs minä neuvomaan

      Ei tohon nyt oikein mikään muu auta, kun että asia nostetaan pöydälle. Tulee sitten ero jos tulee mutta selvittää tuo pitää. Siinä on molemmat kohta loppuikänsä onnettomia ja kun ette sentään vielä kai ihan kovin vanhoja ole niin se on pitkä aika löysässä hirressä.

      Pahimmillaan se kirpaseee ja jättää arvet, mutta haavat paranee. Molempien parhaaks asia pöydälle.

      • laihaalohtua

        Siinäpä se. Siinä voi särkyä kaikki. Ja niin kuin sanoin, yksin voi jäädä.

        Mutta kiitos vastauksesta!


    • Joku vain.......

      Tuntuu tosi pahalta puolestasi...... mutta kuten tuossa jo toinen vastasikin sinulle niin koettakkaa keskustella asiasta...
      Vaikka kyllähän meille naisille joskus tulee niitä aikoja jolloin toisen kosketusta ei halua, mutta ei se kyllä mikään pysyvä olotila voi olla. Kyllä kaikki haluaa läheisyyttä ja toisen ihmisen kosketusta, läheisyyttä vaikka se ei aina johtaisikkaan seksiin.

      Ja oikeesti, voisitko todella hyväksyä sen, että vaimosi kävisi vieraissa. Epäilen kyllä.
      Toivottavasti saatte asianne selvitettyä, kenenkään ei tarvitse kärsiä läheisyyden puutteesta parisuhteessa.

    • Äijä56

      Sanoisin niin, että kyllä suhteessa pitää antaa vaikka ei itseä haluttaisi. On sitä mieskin joskus väsynyt ja ei vois vähempää kiinnostaa, mutta pitää se puolison tarpeet huomioida. Se kun hakee sitä muualta, jos kotoa ei saa.

    • laihaalohtua

      No juteltiin sitten vaimon kanssa. Eikä se minua syönyt. Epäili kaiken johtuvan hormoneista. Kuulemma joku valmiste on tuntunut siltä, että voisi vaikuttaa. Vastenmieliseksi kuitenkin sanoi seksiä tai mitään siihen liittyvää.

      Tuli jotenkin masentunut olo. Ihan järkevältä kuulostava syy, mutta jotenkin niin lopullinen. Tuntuu, ettei mikään voi muuttua.

      En oikein osaa pyytää menemään lääkäriinkään, kun hänestä itsestään ei sillä tavalla mikään ole vialla. Pahalta tuntuisi myös pyytää tekemään jotain vain minun mielikseni. Jos pelkkä ajatus jo on niin vastenmielinen, niin miltä sitten tuntuisi itse asia.

      Sinulle, joka kysyit, voisinko todella hyväksyä vaimoni vieraissa käymisen: Uskon niin. Tuntuu, että hyväksyisin melkein mitä vain, jos se vain tekisi hänet onnellisemmaksi. Ja huomioisi silti minuakin. Mutta nythän tilanne on vähän toinen.

      • Joku vain.......

        Siis, vastenmielisyyskö seksiin johtuu hormooneista vai jostakin lääkevalmisteesta?
        Jos hormooneista, niin siihen löytyy kyllä tänäpäivänä apu ja mitä tulee sitten siihen, että vastenmielisyys johtuisi jostakin lääkkeestä, jota joutuu mahdollisesti käyttämään niin siihenkin löytyy vaihtoehtoja, jos vain haluaa.

        Itselläni kävi juuri noin lääkityksen takia, otin asian puheeksi lääkärin kanssa ja uusi lääkitys löytyi, samalla poistui vastemielisyys tai itselläni lähinnä haluttomuus seksiin.

        En kyllä ymmärrä ponttia siihen, kuinka vaimosi voisi käydäkkään vieraissa, jos seksi on hänelle niin vastenmielistä ja kaikki siihen liittyväkin.


      • laihaalohtua
        Joku vain....... kirjoitti:

        Siis, vastenmielisyyskö seksiin johtuu hormooneista vai jostakin lääkevalmisteesta?
        Jos hormooneista, niin siihen löytyy kyllä tänäpäivänä apu ja mitä tulee sitten siihen, että vastenmielisyys johtuisi jostakin lääkkeestä, jota joutuu mahdollisesti käyttämään niin siihenkin löytyy vaihtoehtoja, jos vain haluaa.

        Itselläni kävi juuri noin lääkityksen takia, otin asian puheeksi lääkärin kanssa ja uusi lääkitys löytyi, samalla poistui vastemielisyys tai itselläni lähinnä haluttomuus seksiin.

        En kyllä ymmärrä ponttia siihen, kuinka vaimosi voisi käydäkkään vieraissa, jos seksi on hänelle niin vastenmielistä ja kaikki siihen liittyväkin.

        Hän arvelee vastenmielisyyden johtuvan hormoneista. Ja kyllä, apua varmaan löytyisi, jos sitä haluaisi hakea. Vaimoni mielestä mikään ei kuitenkaan ole vialla, niin miksi siis hakeutua lääkäriin. Enkä minä sinne häntä vasten tahtoaan halua patistaa.

        Sanoin aika epäselvästi tuosta vieraissa käymisestä. Eihän siinä enää mitään tolkkua olisikaan, kun kävi selväksi, että koko touhu on niin vastenmielistä. Siihen tuolla lauseella "Mutta nythän tilanne on vähän toinen." yritin viitata. Aihetta aloittaessani taas en tiennyt syistä mitään.

        Enkä ole varma näistä nykyisistäkään syistä. Vaimo selvästi ei jaksa asiasta puhua (vaikkei tästä mielestäni vielä ihan kyllästymiseen asti ole jauhettu). Ei oikeastaan lainkaan. Kosketustakaan hän ei siedä ja olenkin yrittänyt pitää näppini erossa. Itse hän kyllä välillä koskettaa minua, mikä todellakin saa pään pyörälle. Milloin sitä nyt saa koskettaa ja milloin ei, ja jos minuun kosketaan, niin saako siihen vastata?

        Ei kai näihin mitään vastausta ole. Alkaa melkein naurattaa koko aihe. Tässäkö on ihmisen ongelma. Muuten kuitenkin kaikki paremmin kuin suurimmalla osalla maailmassa.


    • Naisenko aina syy

      Kyllä se meillä ihan minusta on kiinni. On tullut ylimääräistä enkä sillä tavalla osaa huolehtia ulkonäöstä. Vaimon katseesta sen näkee. Ei halua suudella ja ilme jotenkin tympääntynyt. Pään kääntää pois. Takaa tai väärin päin ratsastaissa innostuu. Saa orggujakin. Että kyllä kannattaa meidän miesten katsoa peiliin eikä aina valittaa, että mikä on kun akka ei anna.

      • Jatkan vielä

        Vaikka ei se sitä ettei pahalta tunnu. Tietysti tuntuu. Ja mitättömältä kun ei oma emäntä halua katsoa.


    • Joopa joo

      Juu, oma akka halusi vaan kännissä, muttei koskaan jaksanu kovin pitkään. Paitsi vieraan kanssa. Turha luulla, etä luvan kanssa. Spermat sisällä tultiin kotiin ja niin kännissä ettei edes hävetty. Joillekkin se vieras muna vaan on kun huume.

      • pukki oot

        Ja joittekin vaan pakko jakaa sitä siementään joka paikkaan!!


    • jkop

      ninkö

    • Isä opetti

      Voi jumalauta. Iso mies ja narisee. Ennen käytiin vieraissa jos akka ei antanut. Käy perkele sinäkin! Sitten oot hyvällä tuulella ja se tarttuu akkaas ja sitten se antaa sulle!

      • Pakkopullaa vain

        Älä sinä " Isä opetti " neuvo hulluuksia.

        Itse olen seksuaalisesti todella viriili nainen, seksi on maistunut vaikka joka päivä... puutteessa ei ole tarvinnut mieheni olla.
        Silti mieheni jäi kiinni salasuhteesta.

        Enää ei tee mieli tuota oman pippelinsä palvojaa, seksistä on kadonnut nautinto ja ilo.

        Ainakin paljon useemmin hän haluaisi kuin enää saa, ei taida enää ilotyttöihin rahat riittää kun minua jatkuvasti piirittää.

        Ikävä kyllä itseäni lakkasi jo seksi tämän miehen kanssa kiinnostamasta.
        Ennen miehen petturuutta minä tein aloitteen seksiin ja olin innokas kaikkeen uuteen, en enää.


        Erota tuo saisi ja etsiä naisen joka suostuu oleen aina valmis varatavara.
        Vaan ei tuo millään halua erota.
        Roikkuu vain minussa.

        Itseppä osansa on valinnut.


      • Juu, justiinsa näin
        Pakkopullaa vain kirjoitti:

        Älä sinä " Isä opetti " neuvo hulluuksia.

        Itse olen seksuaalisesti todella viriili nainen, seksi on maistunut vaikka joka päivä... puutteessa ei ole tarvinnut mieheni olla.
        Silti mieheni jäi kiinni salasuhteesta.

        Enää ei tee mieli tuota oman pippelinsä palvojaa, seksistä on kadonnut nautinto ja ilo.

        Ainakin paljon useemmin hän haluaisi kuin enää saa, ei taida enää ilotyttöihin rahat riittää kun minua jatkuvasti piirittää.

        Ikävä kyllä itseäni lakkasi jo seksi tämän miehen kanssa kiinnostamasta.
        Ennen miehen petturuutta minä tein aloitteen seksiin ja olin innokas kaikkeen uuteen, en enää.


        Erota tuo saisi ja etsiä naisen joka suostuu oleen aina valmis varatavara.
        Vaan ei tuo millään halua erota.
        Roikkuu vain minussa.

        Itseppä osansa on valinnut.

        Jaha, ja sedät taas liikkeellä "naisen" roolissa. :)

        Mikäs siinä, kun ois tuo naisellinen sana vähän paremmin hallussa.

        No, harjoitus tehnee mestarin, tässäkin asiassa. :)


    • laihaalohtua

      No kerran on seksiä tapahtunut tänä aikana. Olisi melkein novellin paikka. Niin oli ihmeellistä.

      Tuskin se minusta johtui, mutta kerran tuli iloisena zumbasta. Ei kun hikiset vaatteet pois ja kiinni. Liukas jo valmiiksi.

      Kai se jotakin toista kuvitteli, kun sen jälkeen en ole kiinnostanut. Olin korvike. Enkä todellakaan usko mitään höpinää hormoneista.

    • voi kurjuus

      Se on kamala paikka, kun lakkaa haluamasta, vaikka haluis haluta.
      Mies muuttunut vastenmieliseksi.
      Iso maha, epäsiisti parta, tupakanhajuinen hengitys...yök.
      Melkein inhonpuistatus kulkee läpi, kun "joudun" ottamaan hänestä kiinni ja käsi osuu turpeaan mahaan.
      Joka toinen päivä haluis seksiä, muttei kuitenkaan seiso, kuin pitkään runkkaamalla.
      Miten sekin voi inhoittaa, ottaa löysästä vehkeestä kiinni..yök!!
      Itse joudun pinnistämään, milloin pystyn antamaan ja sitten taas helpotuksen huokaus, ettei nyt tarvii taas muutamaan päivään.
      Illat on painostavia, kun ahdistun jo ajatuksesta lähteä sänkyyn ja jos en innostu seksistä, alkaa painostava huokailu ja siirtyy sohvalle nukkumaan.
      Lapset melko pieniä, ettei oikein erokaan tule kysymykseen, kun muut asiat ok.
      Ei riidellä, ei tapella, mies ei juo, ei ole väkivaltainen tms.
      periaatteessa kaikki kunnossa, mutta seksi muuttunut enemmänkuin vastenmieliseksi.
      Mikä tähän auttaa?
      Jonkin aikaa minulla oli rakastaja, jonka kanssa koin uskomatonta kiihkoa ja ihanaa seksiä, mutta sekin suhde valitettavasti lopahti siihen, että olin varattu :/
      Tämä on parisuhteen todellisuutta ja uskonkin, että moni nainen alkaa juuri inhota omaa miestään seksimielessä, vaikka muitten kanssa tuntisi ties minkälaista halua.
      Ihme juttu, ettei miehillä käy niinkään näin.

      • Kummia juttuja

        Kyllä käy miehilläkin näin. Ainakin minulla. Haluja kyllä on, ja tykkään puolisoni seurasta, mutta seksimielessä hän ei enää kiinnosta.

        Muut naiset kiinnostais sitäkin enemmän.

        Mutta kun en tykkää pettämisestä edes ajatuksena. Enkä toisaalta edes juo, en siis käy baareissa, enkä muutenkaan oikein missään missä voisin muita naisia tavata.

        Hoidan siis itse itseni ja haaveilen paremmasta tulevaisuudesta, jota mitä luultavimmin ei koskaan tule.

        On vaimoni kuitenkin todella ihana ihminen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2072
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      56
      1946
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1895
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1598
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1326
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1311
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe