Rintakipuja Diapamista?

Olen nyt syönyt pari viikkoa 5mg Diapamia neljästi päivässä, ja aina lääkkeen ottamisen jälkeen ilmaantuu kipu vasemmalle puolelle rinnassa. Lääkkeestä se vaikuttaisi johtuvan, ja menee yleensä ohi tunnissa tai parissa. Ei haittavaikutuslistassa kuitenkaan mitään tällaista mainita. Onko kenelläkään muulla samoja kokemuksia?
259
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Vierotusoireita veikkaan.

Äänestä

Saattaa olla sydänongelma, jonka halutessasi saat korjata, mutta jos haluat kuolla sydänkohtaukseen, siitä vaan. Syy voi myös olla jos olet harjoittanut rintalihaksia punnerruksilla tai penkkipunnerruksilla. Sama joskus tapahtuu myös mulle. Varsinkin rintalihaksien yläosaan.

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Pumppuko pettää kirjoitti:

Olen nyt syönyt pari viikkoa 5mg Diapamia neljästi päivässä, ja aina lääkkeen ottamisen jälkeen ilmaantuu kipu vasemmalle puolelle rinnassa. Lääkkeestä se vaikuttaisi johtuvan, ja menee yleensä ohi tunnissa tai parissa. Ei haittavaikutuslistassa kuitenkaan mitään tällaista mainita. Onko kenelläkään muulla samoja kokemuksia?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu