Raskaana vaikka kuukautiset?

tietämätön

Tiedän, että näitä keskusteluja on ollut paljon, mutta mikään niistä ei ole lähiaikoina tehty.

Itse olen nyt ollut pari kuukautta ilman ehkäisyä mieheni kanssa. Viimeisen kuukauden loppupuolella alkoi alamaha olemaan omituinen. Esimerkiksi kun tein äkkinäisiä liikkeitä niin oikealla puolella tuntui viiltävää kipua. Ruoka ei maistunut ja etomistakin oli, vessassakin sain ravata jatkuvasti. Rinnatkin olivat vähän arat.Nyt 13 päivä piti tehdä testi, mutta kuukautiset alkoivatkin 10. päivä ja kestivät 3 päivää. Ne eivät olleet mielestäni erilaiset kuin normaalista muutenkuin että kipuja oli vähemmän/ei yhtään vaikka yleensä saan olla sikiöasennossa melkein koko ajan jos en ota kipulääkkeitä. Kun kuukautiset loppuivat on sen jälkeen ollut rusehtavaa pientä vuotoa, mutta sidettä ei tarvitse käyttää kun se on niin vähäistä. Kuukautisten jälkeenkin on ollut etomista, mutta oksentaa ei ole tarvinnut. Lämpö ollut noin 0.5 astetta normaalia korkeampi.

Halusin nyt kysyä teiltä, että onko mahdollista olla raskaana vaikka on kuukautiset? Testin teen heti kun tämä pienikin vuoto loppuu. Haluaisin kuulla onko kenellekään muulle näin käynyt.

30

25737

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkuuuu5

      Testihän se vain kertoo ja sen voi tehdä vuotaa tai ei.

    • rritva

      No voit olla raskaana tai voi olla että et ole. Saatat aivan hyvin kuvitella nuo oireet, voivat liittyä johonkin muuhun kuin raskauteen tai sitten ovat raskausoireita. Mahdollisuuksia on paljon. Tee testi.

    • hepe2013

      Sinun täytyy mennä lääkärin vastaan otolle .. voi olla muutakin kuin raskautta oletko tehnyt raskaus testin ,, jos testi negatiivinen et oo raskaana siis kyse on jostain muusta ..

    • tinttu891

      Kyse voi olla valekuukautisista, viiltävä kipu voi johtua kystista tai limakalvon ohenemisesta, tee testi ja varaa aika gynelle.

    • terveysasioissa kandee aina olla yhteyksissä lääkäreihin, mitä vakavampaa, sen nopeammin

    • muorieinuori

      Ei se vuoto sitä testiä haittaa.
      Joillakin voi olla jopa useat kuukautiset.

      Testi kannattaa tehdä hetimmiten

    • kokemusta molemmista

      Raskaana voi olla, vaikka tulisikin kuukautiset.
      Esim. kaksosraskautena alkaneissa toisen alkion keskenmeno tai kohdunulkopuolinen raskaus. Pikaisesti lääkäriin!

    • tietämätön

      Testin teen heti huomenna aamulla. Mutta jos nega tulee niin kai täytyy silti lääkäriin mennä. Kiitos vastauksista :)

    • normaaliako

      Tapaustasi en tiedä, mutta, jos vuoto on ns. normaalia et ole raskaana, pieni vuoto tai tiputtelu voi raskaudesta huolimatta tulla, paras, että käyt tutkimuksissa, jos raskaus on alkanut sikiö voi vaurioitua, ellet tarkista asiaa

    • Iloinen tieto

      Raskaana vai ei?
      Oireesi ovat hieman epämääräiset sitä mieltä olen.
      Hedelmöittymisen aivan alussa tavallisimmat ensi oireet tässä.
      Voimakasta pahoinvointia ja oksentelua useimmilla naisilla.
      Rinnat kosketus arat ja sinua väsyttää aikatavalla.
      Sitten kuukautiset ovat myöhässä ehdottomasti ja jos ne eivät ilmaannu laisinkaan, niin yleensä tehdään raskaustesti.
      Joka sitten yleensä on luotettava ja kertoo kuinka asia on.
      Ja testi kannattaa tehdä sitten kuukauden sisällä, sillä jos olet raskaana - et voi käyttää kaikkia lääkkeitä odotuksesi takia takia.

    • 47b7ww7

      Voi olla raskaana, vaikka olisikin kuukautiset. Minulla on kaksi ystävää, joilla oli kuukautiset muutaman raskauden ensimmäisen kuukautisen aikana normaalisti, vaikka raskaustesti näytti positiivista. Lapset ovat ihan terveitä ja normaaleja, ei siinä mitään.

    • tii2

      Tee testi. Itse olin juuri noin raskaana ja kolmet kuukautiset tulivat. Joskus voi tulla ongelmia jos ns kuukautisvuodot jatkuvat raskauden aikana joten testi ja pian.

    • Näin..

      hei.. Näinkin voi käydä: kuukautiset tulivat normaalisti ja ainoa oireeni oli jatkuva pissahätä. Epäilin pissatulehdusta ja kappas ei ollut, vaan olinkin raskaana pissanäytteen mukaan. Neuvolassa testi näytti kuitenkin miinusta ja terveydenhoitaja lähetti kotiin itkuisen naisen.. En kuulemma ollut raskaana.
      Mutta.. nyt tämä ei-raskaus täyttää kohta 21v. Lopulta selvisi, että olin jo vkolla 16-17- olisittepa nähneet terveydenhoitajan ilmeen tällöin..

      • joillakin on

        Niin voi, tunnen erään rouvan jolla oli moonikset sekä raskaus samaan aikaan, tyttö tuli.


    • fitha

      voi fitha. jo on puheenaiheet. miksi taukit ette mee lääkärille

    • Pannut vai ei pannut

      Riippuu oletko pannut sen miehesi kanssa vai ainoastaan ollut häneen kanssaan. Vai oletko pannut kenties jotain toista miestä.

      Jos panee ilman ehkäisyä niin voi tulla raskaaksi, onko se jotenkin uusi asia?

    • MENKAT

      MENE LÄÄKÄÄRIIN, ÄLÄKÄ NETISSÄ KYSELE.

    • fbgfbbg

      Voi, mulla oli paljon kovempia vuotoja ekan kolmanneksen ajan ja viikottain. Istukassa oli jotain vikaa ja keskenmeno uhkasi, mutta onneksi kaikki meni hyvin lopulta, ja nyt lapsonen on jo koulussa...

      lääkäreiden ohjeet vaihtelevat, osa on sitä mieltä, että pitää elää normaalisti, osa suosittaa vuodelepoa ja ettei saisi nostella mitään maitotölkkiä painavampaa. Jokainen päättäköön omalla kohdallaan millaisen riskin ottaa.

    • meandmyhairyfriends

      en ymmärrä miten henkilö joka ilmeisesti toivoo tulevansa raskaaksi, ei tiedä ihmisen lisääntymisestä hittojakaan. ei millään pahalla, mutta kuitenkin. tulee mieleen, kun vaihdoin puhelinoperaattoria ja miesmyyjä puhelimen toisessa päässä halusi varmistaa, että onko näyttelijänkadussa jiitä. en voinut olla vastaamatta, että näytteli _j_änkadussa on aina jii. myyjä sanoi että hänen täytyy varmistaa että osoite tulee tietoihin oikein kirjoitettuna...en varmasti voi kehuskella omalla älyllänikään (koska en osaa edes käyttää isoja alkukirjaimia), mutta please, vähän yritystä!

      pahoittelen hieman ilkeämielisen oloista ilmausta, on vitun huono päivä (lue= viimeiset 3 kuukautta), ja yritän kuvitella että päteminen kahdelle ihmiselle muka helpottaisi oloani.

    • mies 30.v

      Olen mies mutta minäkin tiedän että kyllä voi olla raskaana vaikka olisi kuukautiset päällä!!

    • ollakovaikoeikö

      Täällä samat epäilyt! Kohta lähden kauppaan ja haen testin. Olen epäillyt olevani raskaana aiemminkin, mutta sitten menkkojen alkaessa jättänyt ajatuksen taka-alalle. Oireet olen laittanut haamuiksi, sillä mulla on vauvakuume ja HALUAISIN kovasti olla jo raskaana! Mutta juuri äsken ruuan syöminen teki todella tiukkaa ja sitten tuli lentolähtö vessaan, oksennus!? Menkkoja ollut, edelliset loppuivat vasta. Ne viimeisimmät oli kummalliset, lyhyemmät kun IKINÄ. En enää voi laittaa kaikkia tuntemuksia pois mielestä, vaan teen testin. Olen tehnyt joskus paljon aiemminkin, viimeksi viikkoja ja taas viikkoja sitten näytti negatiivista.

      • tsikenimursu

        Liittyy aiheeseen mut kysynpä silti: eli voiks tulla raskaaks jos on sormittanu spermasilla sormilla ? Siis tiiän että spermaa on sormissa paljon vähemmän kun jos jätkä laukee sisää, mut eihä elimet sais ees koskettaa toisiinsa jos ei oo kortsuu pääl. Mietin vaa et jos se on mahollist...


    • näin meillä

      itselläni oli kuukautiset kolme kuukautta en edes osannut aavista olevani raskaana ajattelin olevan hormooni häiriöitä ,kun kävin lääkärissä lääkäri totesi että normaali raskaus neljäskuukausi menossa meinasin tippua pöydältä

    • Haloo sinne avauksel

      No miten kävi testissä?

    • ollakovaikoeikö

      HAAMU! Uusi testi myöhemmin.

    • tiatoo

      On olemassa ihmisiä jolla on kaksiosainen kohtu ja molemmissa eri kierto......

    • Dogtor. h.g

      Kyseeseen saattaa tulla perätilasynnytys. Jos ruskeaa tulee etupuolelta viittaa siihen, että sieltä välistä puuttuu kannas eli ns. väliliha joka on vaurioitunut suuren meisselin laskeumana. Nykyään kyllä saadaan kannas ommeltua ja samalla pienennettyä vaginaa määrätyissä olosuhteissa.Joten ei kannata menettää toivoa.

    • Utelias1231

      No, miten kävi?

    • mää ja

      niin miten kävi joko vauva???

    • Pupunen33

      "Valekuukautiset"ovat hyvin yleisiä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      60
      5887
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3727
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      2008
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1809
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1246
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1229
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      1037
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      980
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      909
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe