Miksi aina haluan laskea sisään?

Ymmällään

Mikä siinä on, että tämän ikäisenä (38) tekee aina mieli laskea sisään? Joskus nuorempana oli suhde toiseen naiseen, ja vaikka aina pantiin paljaalla, en millään uskaltanut päästää sisään. Yleensä suuhun. Pelkäsin, että se tulee paksuksi. Nyt tuntuu, että voisin kylvää joka ikiseen emäntään ja raskaaksi tekemisen ajatus vain kiihottaa.

Ja kiihottaa muuten ihan peevelisti.

Sama on omankin emännän kohdalla. Kyllähän sekin siitä tykkää, mutta ei se nyt sentään tunnu saavan siitä sellaista tyydytystä kuin meikäläinen.

Mutta kaikki vaimon siskot ja kaverit, naarpurinrouvat ja sun muut työkaverit haluaisin haaveissani siementää. En siis pelkästään haaveile seksistä vaan ihan nimen omaan seksistä joka johtaa sperman sisään päästämiseen.

Että mikä tässä on? Joku alkava keski-iän kriisi tai villityskö?

Ja olenko ainoa?

Moralistit nyt voi jättää aiheen sikseen ja vastata vain, jos osaa pysyä asiassa. En nyt ole pettämässä vaan ihmettelemässä, että mikä miehellä on.

36

6508

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luonnotonta!

Ymmärräthän, kuinka epänormaalia ja perverssiä on, että mies haluaa laskea spermansa naisen emättimeen? Kaiken luonnottomuuden huippu!

• sä tulit

No naiselta saman tyylin terveiset! Vaikka nuorena oli ehkäisy aina kunnossa, jotenkin inhosin mälliä ja olisin mielummin halunnut miehen käyttävän kumia. Nyt kun tuskin tulisin enää raskaaksi, mikään ei kiihota niin paljon kuin spermat sisällä. Se vaan tuntuu niiiin ihanalta ja lämpimältä jne.

• Anonyymi

Mist päin olet

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mist päin olet

Onko tuo kaikki, mitä olet kahdeksan vuoden mietiskelyllä saanut kasaan?

• Mie vaan

Biologisista syistä seksi vain tuntuu kiihottavammalta ja oikeammalta kun se tehdään niin, että on riskinä saada nainen raskaaksi. Ehkä sulla kuten monilla naisillakin on alkanut alitajuisesti biologinen kello tikittää, jälkeläisiä on saatava lisää? Lisääntymisvaisto on niin voimakas että se aiheuttaa tämän tyyppisiä haluja.

Jos tietää että nainen ei sisäänlaskemista huolimatta tule raskaaksi (ehkäisy kunnossa), molempien mielessä seksin kiihottavuus laskee ainakin hieman. Vaikka pantais paljaalla..

Nää yllämainitut on tietääkseni ihan tutkittua tietoa.

Lisäksi yhdyntä loppuun vietynä ja naiseen laskien, onhan se nautinnollista jäädä sisään ja liikkua hiljalleen, kun kalu on siinä vaiheessa niin pirun herkkänä. Ja vaikka kaikki naiset ei asiitä pidä, että tahmat valuu, moni oikeesti pitää sperman kuumasta ruiskauksesta sisälleen ja miehen rajusta liikehtimisestä lauetessaan.

• Luonnotonta!

Tarvitaanko tutkittua tietoa elämän suurimman itsestäänselvyyden selvittämiseksi? Koko aloitus on luokkaa "on se kumma juttu, kun jonkin aikaa ruokailun jälkeen tulee sellainen painostava tunne alavatsan ja peräsuolen seudulle, ja sitten on mentävä ulostamaan. Onko kenelläkään muulla tällaista?????".

• Oikein on

Kokemuksesta voin sanoo, että on kyllä joidenkin naisten kohdalla just noin, kun sanot. Siis tuo "moni oikeesti pitää sperman kuumasta ruiskauksesta sisälleen ja miehen rajusta liikehtimisestä lauetessaan".

Yks exä tuli aina tosi äänekkääksi ja sai orkunkin oikeestaan vaan sillon, jos sai.

Mällit se aina ratsastamisen jälkeen valutti oikein "pudistelemalla" mun mahalle. Että sillä ei ainakaan mitään kammoja tahman takia. :D

• hauskis1
        Luonnotonta! kirjoitti:

Tarvitaanko tutkittua tietoa elämän suurimman itsestäänselvyyden selvittämiseksi? Koko aloitus on luokkaa "on se kumma juttu, kun jonkin aikaa ruokailun jälkeen tulee sellainen painostava tunne alavatsan ja peräsuolen seudulle, ja sitten on mentävä ulostamaan. Onko kenelläkään muulla tällaista?????".

Hahahha, nauroin ääneen tästä viestistä, niin hauska! :D

• sasadads

En lukenut muita vastauksia, mutta oma teoriani on että tosiaan on jokin keski-ikän "kriisi", tarve jatkaa sukua ja levittää siementä. Onko sulla lapsia?

• Mies82

Itsekkin rakastan aina sisään laskemista, mitään parempaa ei ole keksitty kuin saa työntää munansa kahvaa myöten pilluun ja ruiskuttaa sisään. Monet naiset ovat halunneet spermat sisäänsä ehdottomasti vaikkeivat ole käyttäneet ehkäisyä. Tietääkseni kukaan ei vielä ole tullut paksuksi, onneksi :)

• Entinen nuori

Riippuu miehestä. Ja tilanteesta. Joskus varatun kanssa kiihotti niin mielettömästi, kun vain tiesi, että se laukeaa sisään. Kumin kanssa ei mitenkään niin ihanaa.

• Keski-ikä

Se nyt vaan tuntuu niin prkleen hyvältä. Ja jos kyselet, että miksi nyt, niin olitko mielestäsi nuorena/nuorempana muutenkaan vielä ihan niin viksu kuin nyt... :)

Kaikki on oltu nuoria ja tyhmiä, niin se vaan on. Toiset enemmän, toiset vähemmän.

Ja mitä on sanottu naisista, tai naiset sanoneet, niin pitää täysin paikkansa. Mitä kypsempi daami, sitä hanakammin tahtoo lastin sisään. Ja todella tykkää.

Ihan omasta subjektiivisesta kokemuksesta sanoisin, että 30 on se ikä, kun alkaa naisihminen oikein janota spermaa pimpukkaansa. Että suunnatkaa pojat huomio siihen ikäluokkaan, jos meinaan laatua ja nautintoa etsitte. Niitten teinien ja kakskymppisten ainoat avut kun tuppaa olemaan tyhmyys, kokeilunhalu, miellyttämisenhalu, sileä iho ja vielä kerran tyhmyys. Kaikki kivoja ominaisuuksia vähän aikaa, mutta sitten alkaa jo kaivata laatua.

Ja laatua antaa 30 nainen, joka on elänyt ja iloinnut, ja surrut, ja todella tietää mikä tekee hyvää niin itselle kuin sille hyvää tekevälle miehelle. :)

• mamiskaaa

Hnn sisään tai suuhu tai rinnoille mitä tahmasempaa jälkee jääny ni sitä kunnollisempaa seksi ollu:)

• n43.

Se on äärimmäisen kiihottavaa.
      Kun miehen paisunut terska hieroo sisäistä nupuraani, valun, alkaa itselläni värinä.. Mies ottaa tasausta, on hetken liikkumattomana, kunnes tunnen kuinka ky*pänsä paisuu ja jäykistyy äärimmilleen, jokaisen kohtani täyttäen, kankensa on halkaista minut, muutama raivokas rykäisy, jolloin ei olla enää tässä maailmassa..
      Ja pehmeyttä, märkyyttä, lempeyttä.. Ajattomuutta.

• 42v

Täytyy sanoa, että samat on himot meikäläisellä. Vaimolla ei ole siskoa, mutta tämän pikkuveljen vaimoa kyttään just tuo sama ajatus mielessä: spermat sisään.

Oikeastaan tiedän, että se vielä tapahtuu. Tarvitaan vain oikea paikka ja aika. Sen verran on lähennelty puolin ja toisin.

• Miten kehtaat

Yök!

• Sisään vaan

Alottajalle sen verran, että oot tullu aikuseks. :) Totta kai tosimiehet laskee sisään, vaikka akka kieltäis.

• jooojoo joo

Ihme porukkaa, jos vasta nelikymppisenä alkaa sisään päästö maistua. Ihan ekasta oikeesta tyttöystävästä lähtien (17vee jolppina) on tullut lauottua pimpsaan enkä ikinä lopeta niin kauan kun seisoo.

• Höpöhöpöpöpö

Niin on luonto sen hoitanu että hyvää tekee sisään laskee.

• Pakkanaama

En jaksa lukea kaikkea, mutta kyllä naisetkin siitä tykkää. Orkkuun jännittyvä siitin nyt vaan tuntuu tekevän hyvää. Ja joistakin se on kiihottavaa, kun mies "merkkaa" heidät spermalla. Oon kuullut senkin, että spermat sisällä nainen tietää miehen nauttineen hänestä. Se tuottaa tyydytystä, kun hän on tuntunut miehestä niin hyvälle, ettei ole voinut vetää pois.

Esimerkkinä entinen tyttöystävä, jota kävin vielä seuraavan suhteen aikana panemassa. Pillahti kerran itkuun, kun tyhjensinkin töötin masulle. Ei suostunut sanomaan miksi, mutta ymmärsin niin, että hyväksikäytetyltä hänestä tuntui. Sitä ennen olin poikkeuksetta laukonut sisään tai suuhun.

• ei sotata

Minullekin on pari kertaa vähän suututtu kun olen lastin päästänyt ulkopuolelle... Ensimmäisellä kerralla silloinen vaimoni sanoi kun roiskautin reisille: Et sitten viitsinyt minulle antaa kaikkea...
      Yksi rakastajattareni (minua 13 vuotta vanhempi eli 45 vuotias) sanoi kun roiskautin vatsan päälle: Et sitten osannutkaan oikeaan paikkan laskea...

• Tossun alla hyvä oll

Joopa joo ja aika iso osa naisista kyllä tykkää kun laukee sisään kunhan on kumi välissä. Huomattavasti vähemmän sotkua.

• Mies82

Ei kumin kanssa voi sisään laukoa lastia, koska sperma jää kortsuun, eikä tunnu läheskään yhtä hyvältä kun ei vapaasti saa lennättää. Joku biologinen juttu on pakko olla asiassa, kun haluan aina tuutata koko satsin syvälle tuheroon

• Poikamies mies

Puhut mies asiaa! Todellakin haluan mäkin "aina tuutata koko satsin syvälle tuheroon"! Tuntuu niiiiiin hyvälle!

• Vesku vaan

Vaimo ainakin tykkää kun saa spermat. Varmaan ottais tulet, jos sen päälle roiskisin. :D

• Sisään vain

Kyllä on gutaa liottaa munaa pillun nesteissä ja antaa tulla kaiken sisälle. Sitä tunnetta ei voita mikää:)

• junttura 71

No en kyl tiiä. Oon ikätoverisi, ja mitä vanhemmaksi tuun, sitä vähemmän tekee mieli laskee sisään. Itse asias on helpotus, jos ei tarvii ottaa pienintäkään riskiä raskaaksi tulemisesta, isäksi kun musta ei oo.

• Varatut parhaita

Sisään on paras. Vielä kun antaa nainen ottaa kuvan kermapiirakasta muistoksi, niin olipas onnistunut reissu!

• Sika mieheksi?

Varatun naisen kanssa sisään päästäminen kiihottaa aivan järjettömästi.

En tiedä johtuuko siitä, ettei koskaan tiedä onko niillä ehkäisyä, joten aina on mahdollisuus, että se hedelmöittyykin.

Toisaalta varattuun naiseen laukeaminen tuo jotain ihan älyttömiä kiksejä, jo ihan vaan sen takia, kun kyseessä on varattu. Saatan just ennen laukeamista miettiä, miten se sitten menee kotiin mun spermat sisällään.

Jotain biologista siinä on kanssa, kun naisetkin, eniten just varatut, siitä tykkää.

• Kokemusta on

Totta mooses, varatut akat pahimpia vonkaamaan ilman kumia. Joku laivalla ihan suuttuu, jos ei meinaa suostua. Tekeehän se hyvää, mutta kyllä pelottaakin, niin jotenkin jää hohto pois niistä panoista. Koittaa vaan hoitaa homman nopeasti pois. Ja akat sitten kärtsyjä, kun loppui niin äkkiä.

• Mies 38

Jopas on pojat taas laittaneet fantasiaa sekaan. :)

No, mahtuu kai sitä sitäkin tänne.

Mitä aiheeseen tulee, niin kyllä tykkään päästää sisään. :) Oikein mikään tunnu niin hyvältä.

Ja kyllä sekin nautintoo tuottaa, kun naisen äänestä huomaa, miten mun lähestyvä laukeeminen kiihottaa sitä ja tuntuu siitä niin hyvältä. Eikä se varmaan pelkästään se kankeen kyrvän liike ole se juttu. Ihan samanlaista nauttivaa ääntelyy ja lähelle puristamista naisilta kokee, vaikkei juuri liikkuis lauetessaan. Se on se sperma, tai tietosuus siitä, että hän saa sitä sisälleen. Kun kumin kanssa en muista, et ihan samaa oisin kokenut.

No, miten lienee, naiset varmaan tietää paremmin. :)

• Wänkstereitä vaan

Ei tääl oo naisia

• KiihotunSamastaAsiasta

Kyllä mäkin mieluiten päästän sisään. Ihan jo senkin vuoksi, kun setuntuu fyysisesti älyttömän hyvältä saada siemensyöksy märkään ja lämpimään pilluun.
      Ja jotenkin on henkilökohtaisempaa muutenkin niin.
      Ja kyllä muakin kiihottaa se naisen raskaaksi saattamisen mahdollisuus joka kerta, ajattelenkin aika usein samalla naivani naista raskaaksi, kun harrastetaan seksiä. Orgasmikin tuntuu ainakin paljon kovemmalta ja runsaammalta tuon järjenjuoksun ansiosta kuin muuten.
      Ja kyllähän tuo sisäänlaukeaminen omalla tavallaan mulle ainakin meinaa sitä, että merkkaan naisen omakseni jättämällä siemeneni häneen.

• Anonyymi

H­­ei! Kuts­­­um­­me sinu­t kä­ym­­­ään u­­ude­­­ss­­a chatis­sa! Mei­­tä on yl­­­i mil­­­jo­­­ona! 👉 http://3205555.com/H/9Hya 👈

• Anonyymi

minulla on sama tarve.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      66
      3235
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      25
      2993
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2882
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2688
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2568
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2550
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2321
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2211
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2098
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe