Näyttää siltä, että joudun asentamaan xp:n uudelleen, syystä että netti ei toimi vaikka kaikki mahdollinen (kai?) on jo tehty. Otin laajakaistaliittymän, liittymä toimii toisella koneella, mutta minun koneella ei. Kaikki mahdolliset jutut asentaja testasi, ja totesi vian olevan minun koneessa.
Onko mitään vinkkejä, joita pitää huomioida uudelleenasentamisessa, en ole ennen sitä tälle käyttikselle tehnyt?
Onko mahdollista, että tämän vian on aiheuttanut Normanin virustorjuntaohjelma? Kerran erään päivityksen jälkeen ei netti eikä sähköposti toiminut. Eikä myöskään päivitys koskaan sen jälkeen. Joten olisiko se jättänyt jonkun vian koneelle.
XP:n uudelleenasennus
8
692
Vastaukset
- mä.
ensin korjausasennusta laittamalla asennus-cd koneeseen ja laita kone käynnistymään cd-asemalta biosista. Valitse korjausasennus ja etene ohjeiden mukaan. Jos ei se auta , asenna Norman uudestaan.
- HELP!
Pitää koettaa tuota korjausasennusta. Normanin olen asentanut ja poistanut jo moneenkin kertaan.
- Tero
Tuolla ohjeet:
http://www.tilt.tv/index.php?path=4/2&thread=298890&alue=55- HELP!
KIITOS! Vaikuttais aika selkeiltä ohjeilta,joita jopa minä ehkä ymmärrän.
- eikös
kannattaisi VÄHÄ tutkia tarkemmin sitä normannin erästä päivitystä ja vaikka poistaa se
- HELP!
Mistähän sitä voisi tutkia sitä viimeisintä päivitystä? Olen poistanut ja asentanut Normanin monta kertaa uudelleen sen päivityksen jälkeen.
- eikö
HELP! kirjoitti:
Mistähän sitä voisi tutkia sitä viimeisintä päivitystä? Olen poistanut ja asentanut Normanin monta kertaa uudelleen sen päivityksen jälkeen.
siinä normannin päivityksen yhteydes tullu mitää teksti tai helppi tiedostoa jossa olis jotain tietoa siitä, entäs löytyisikö normannin webbi sivuilta.
KUN KÄYNNISTÄT EXPLORERIN NIIN MITÄ VIRHETTÄ SE TARJOO.
KUN MEET EXPLORERIS TYÖKALUT-INTERNET ASETUKSET- YHTEYDET "nii onko mittää tekstiä ja" -LÄHIVERKKO onko siinä mitää
- se_
exploreri sit sanoo ku sillä yrittää nettiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.3432799SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis652266Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj781939Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis651581- 1401522
- 691119
Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki1021019Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön255936Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li7918- 39800