Kaivos & Vasuri 1234

Meinaatko tosiaan jotta vaikeuksissa olevan telakan tukeminen olisi väärin, kun siitä saattaa hyötyä Suomalainen duunari ja ulkomaiset kapitalistit ?

Talvivaarakin vaan nurin niin saa Suomalaiset maksaa puhdistukset vai ?

Mites tuo Ruotasen kuoppa, sehän kenkättiin halvalla ja kerman kuorii kuules Kanadan kapitalistit, tuo halpa hinta oli suoraa tukea, ei ees lainaa vaan lahjoitus.
Pitäskö laittaa perseet penkkiin kaaivoksella kun tukevat Kanadan ja kansainvälisiä kapitalistejä, vieden Suomalaisia katoavia luonnonvaroja, miten on ?

6

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahveelta

Missäs se vasuritietäjä ?

• ertsitti

No onhan se väärin työntää veroeuroja monikansalisten kapitalistien huviristeilijöille, korealaiselle yritykselle joka kilpailuttaa ranskan ja suomen valtiota kumpi paremmat tuet yritykselle myöntää, ei ei siinä ei pikku suomen valtion rahat pitkälle riitä, toivomuksesi talvivaaran suhteen osittai taisi jo toteutua, ja ruotasen kuoppa on tainut tuottaa paremmin veroja kuin outokummun aikaan, ei ole firman kotipaikka helsingissä, pörssiyhtiöt jakavat voitoistaan omistajilleen tai investoivat tulevaan siten kun yhtiökokoukset päättävät, osakkeiden omistajat voi olla minkä maalaisia tahansa, että se siitä.

• Vasuri123

Tukeminen on johonkin asti ok, mutta siitä ei saa tulla maan tapa. Pitäskö valtion mennä mukaan tuohon bisnekseen, nyt kun firmaa tuetaan, niin kuka saa voitot ja rusinat pullasta?

Olenko minä ollut taivalvaara ajamassa alas, tai myymässä tätä omaa kaivosta? Jokaisen pitää puhdistaa paskansa ja valtion pitäisi pitää huoli että homman kaatuessa firmalta löytyy rahat jälkien puhdistukseen. Jos moiseen ei ole valmistauduttin , niin silloin viranomaiset ovat jättäneet työnsä tekemättä. Minulla kun ei ole mitään tekemistä kaivoksen kanssa, niin en kyllä ymmärrä mitä tuo taivalvaarakin tähän vedettiin. Minä en ole myöskään valtuustossa, jos sitä luulit.

• pääläri-erkki

Joko pääsöö puolukkaan toverit?

• marjastaja1

Jo pääsee ja mansikatki on kypsiä

• Kerreejä
        marjastaja1 kirjoitti:

Jo pääsee ja mansikatki on kypsiä

Se vaan tuo lumi vähän haittoo touhua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe