Synti ja synti ja synti

k.kiusaantunut

Olen nyt sairaslomani ajan osallistunut näihin keskusteluihin, joita uskovat käyvät toistensa kanssa.

Olen vähän hämmentynyt. Puolet palstalaisista ovat Greeniläisiä, joiden mielestä Semper palvelee pahaa siis saatanaa, ja kaikki jotka eivät ole sitä mieltä ovat myös pahanpalvelejoita.

Eilen sain sitten kuolemaa ja Jumalan nielevää tulta käsittelevän Raamatunlausesikermän josta kävi ilmi miten meidän syntiä tekevien käy.

Ei taida toivoa paremmasta olla?

Joku kirjoitti ettei jumala ole sadisti joka kyttää syntejä päästäkseen rankaisemaan.

Jos on niin eipä ole saatanaa paljon parempi. Pahempi kuin saatana.

Oikeastihan en usko kumpaakaan. Mutta mietin teitä jotka uskotte, millä te saatte uskonne kestämään

19

85

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wemmm

Etkö sinä tykkää Jukka.Finlandista?

• k.kiusaantunut

Jos tykkäisin niin se olisi synti.

• k.kiusaantunut
        k.kiusaantunut kirjoitti:

Jos tykkäisin niin se olisi synti.

ps. Olemme tavanneet kaksi kertaa ja sitä tapaamista pohdittiin vuositolkulla palstalla, yksityisviesteissä joita sain sekä mieheni kanssa kotona.

Meni kohtuuttomuuksiin.

Tapaamisestamme on 6 vuotta. Aika unohtaa.. sanotaan Raamatussakin.

• wemmm

ps. Olemme tavanneet kaksi kertaa ja sitä tapaamista pohdittiin vuositolkulla palstalla, yksityisviesteissä joita sain sekä mieheni kanssa kotona.

Meni kohtuuttomuuksiin.

Tapaamisestamme on 6 vuotta. Aika unohtaa.. sanotaan Raamatussakin.

Eikös Jukka ole sinun hengellinen kasvattaja?

• k.kiusaantunut
        wemmm kirjoitti:

Eikös Jukka ole sinun hengellinen kasvattaja?

Pidin häntä sellaisena. Olin uskossa tullessani palstalle. Mohis kirjoitti silloin että olen uskossa vain joka toinen päivä ym.

Olin parantunut sairaudesta josta vain 4% paranee ja pidin sitä ihmeenä.

Jukasta parantuminen oli "lahja"(eikö ole kauniisti sanottu?)mutta että en kiittänyt lahjan antajaa, tarkoittaen sillä Jumalaa.

Mutta se että sain "jatkoaikaa"enkä sairastunut syöpään kuten lääkärit ennustivat oli minulle valtavan tärkeää.

En olisi halunnut hänen syyllistävän minua siitä. (Jukka jos luet tämän onko liikaa pyydetty?)

Nykyisin näen palstalla paljon miten uskovat eivät arvosta toistensa uskoa. Se vesittää koko sanoman.

• wemmm

Pidin häntä sellaisena. Olin uskossa tullessani palstalle. Mohis kirjoitti silloin että olen uskossa vain joka toinen päivä ym.

Olin parantunut sairaudesta josta vain 4% paranee ja pidin sitä ihmeenä.

Jukasta parantuminen oli "lahja"(eikö ole kauniisti sanottu?)mutta että en kiittänyt lahjan antajaa, tarkoittaen sillä Jumalaa.

Mutta se että sain "jatkoaikaa"enkä sairastunut syöpään kuten lääkärit ennustivat oli minulle valtavan tärkeää.

En olisi halunnut hänen syyllistävän minua siitä. (Jukka jos luet tämän onko liikaa pyydetty?)

Nykyisin näen palstalla paljon miten uskovat eivät arvosta toistensa uskoa. Se vesittää koko sanoman.

Oletko joskus ollut ihastunut Jukkaan?

• k.kiusaantunut
        wemmm kirjoitti:

Oletko joskus ollut ihastunut Jukkaan?

Nimmari "wemmm"jaksaa ajatella minua... Olin uskossa, parantunut, minulla oli elämä edessä...

Kaikki jotka, silloin, 6 vuotta sitten, puhuivat Jumalasta olivat ihailuni kohteita. Olin sitä mieltä että elämä olisi onnellista jos löytäisin miehen joka palvoi Jumalaa.

Minun mies kuunteli deathmetalia ja puhui saatanasta.

Jukka kirjoitti Jumalasta.

Kun tapasimme niin huomasin hänen olevan reippaasti ylipainoinen mies, ja hän ei enään puhunut Jumalasta vaan vankilatuomioistaan.

Vein hänen ex-luokkatoverini luo joka oli yrittänyt itsemurhaa. Jukka sanoi haluavansa nähdä Mian ilman minua.

Hänen syy erääseen oikeudenkäyntiin oli epäilys(huom! ei tuomio)pedofiliasta.

Mialla oli lapsi, Mia oli rullatuolissa. Hän ei voisi puolustaa lastaan, jos hän tulisi. Miksi pedofiliaepäily?

Sitä puitiin vuosia palstalla. Kävi ilmi ettei Jukkaa tuomittu sittemmin pedofiliasta.

Jukka kertoi palstalla miten oikeudessa oli asiaa käsitelty. Hän itse kertoi.

Keskustelimme TUNTEJA puhelimessa.

Hän lauloikin minulle...virren...

En enään nähnyt häntä enään kuitenkaan sellaisena, kuin hän aluksi oli: ihminen joka voisi tarjota minulle hyvän ja turvallisen tulevaisuuden.

Hän asuu omakotitalossa Karja-Lohjalla. Hän hoitaa sairasta äitiään, ja on pettynyt rakkaudessa.

Pettynyt rakkaudessa... sekin liittyy tähän palstaan, ja sen nimimerkkeihin.

Olisin tahtonut olla hänen tukena.

• wemmm

Nimmari "wemmm"jaksaa ajatella minua... Olin uskossa, parantunut, minulla oli elämä edessä...

Kaikki jotka, silloin, 6 vuotta sitten, puhuivat Jumalasta olivat ihailuni kohteita. Olin sitä mieltä että elämä olisi onnellista jos löytäisin miehen joka palvoi Jumalaa.

Minun mies kuunteli deathmetalia ja puhui saatanasta.

Jukka kirjoitti Jumalasta.

Kun tapasimme niin huomasin hänen olevan reippaasti ylipainoinen mies, ja hän ei enään puhunut Jumalasta vaan vankilatuomioistaan.

Vein hänen ex-luokkatoverini luo joka oli yrittänyt itsemurhaa. Jukka sanoi haluavansa nähdä Mian ilman minua.

Hänen syy erääseen oikeudenkäyntiin oli epäilys(huom! ei tuomio)pedofiliasta.

Mialla oli lapsi, Mia oli rullatuolissa. Hän ei voisi puolustaa lastaan, jos hän tulisi. Miksi pedofiliaepäily?

Sitä puitiin vuosia palstalla. Kävi ilmi ettei Jukkaa tuomittu sittemmin pedofiliasta.

Jukka kertoi palstalla miten oikeudessa oli asiaa käsitelty. Hän itse kertoi.

Keskustelimme TUNTEJA puhelimessa.

Hän lauloikin minulle...virren...

En enään nähnyt häntä enään kuitenkaan sellaisena, kuin hän aluksi oli: ihminen joka voisi tarjota minulle hyvän ja turvallisen tulevaisuuden.

Hän asuu omakotitalossa Karja-Lohjalla. Hän hoitaa sairasta äitiään, ja on pettynyt rakkaudessa.

Pettynyt rakkaudessa... sekin liittyy tähän palstaan, ja sen nimimerkkeihin.

Olisin tahtonut olla hänen tukena.

Tuosta nettikirjoittelusta ja Mian lapsestako pedofilia epäilys heräsi? Jos nuin on sillä ei ole pohjaa.

• k.kiusaantunut
        wemmm kirjoitti:

Tuosta nettikirjoittelusta ja Mian lapsestako pedofilia epäilys heräsi? Jos nuin on sillä ei ole pohjaa.

Ei. En voi sitä tähän kirjoittaa.

• Ex. Evlut

Otahan jokunen kaljapullo ja sammu ukkosi viereen taas, niin kyllä se siitä.

Miksi Pe.ku sanoi sinulle nuin?

• k.kiusaantunut

"Miksi Pe.ku sanoi sinulle nuin?"

Pekuko se oli? Muistan kyllä viestin, se jäi vaivaamaan. Aioin vastata että oletpa ilkeä mutta sitten päätin yrittää unohtaa. Antaa anteeksi.

Kiitos viestistäsi Ex.Evlut

• Lasten leipää

Ei meidän uskossa oleminen ole ihmisten mielipiteistä kiinni. Sen minkä tiedän, sen tietämällä tiedän. Jumala parantaa, sen uskoo joka on sen kokenut, muut arvailevat. Kukaan muu ei tiedä mitä ihmisessä on, paitsi ihminen itse, ja Herra, joka on Henki! Katsokaa kenen mielipiteitä arvostatte! Suurin osa hyvääkin tarkoittavista ihmisistä arvioi lihan mukaan, ja silloin mennään heti metsään! Herran työ on lihan mieleltä salattu. Katso Raamatusta mitä siellä sanotaan, ja armahda niitä jotka omassa "viisaudessaan" kommentoivat Henkeä tunnistamatta. Vie loukkaukset Herran eteen, ja kysy mikä on totuus. Ilo, jonka Hän antaa, tekee loukkauksista ja epäuskon sanoista tyhjän veroisia. Enää et ole edes anteeksipyyntöjä vailla, sillä sinulla on silloin Totuus joka ei pala tulessakaan!
      Iloitse terveydestäsi, sehän oli rakkaudessa annettu lahja. Terveys on lasten leipää!

• l-h

Terveys on lasten leipää! //niinhan se on ,,,,mutta kun on lapsia sairaana paljonkin..Jumalan lapsia joidenka pitaisi joidenkin saarnamiesten mielesta olla kaikki terveita ,kun pukit..mika mättää,,,ai niin sehän on sitä uskon heikkoutta,,

ei mene noin..vaan noin...Jumala parantaa kenet parantaa..ja kerran paranemme kaikki Jumalan lapset

• Uskoontulo oli yksi elämäni parhaista kokemuksista, kuin olisin kotiin tullut. Uskoontulon jälkeen sorruin ihailemaan muiden uskovaisten uskoa, pidin heitä uskonsankareina ja "huippu-uskovaisina".
      Mitä enemmän vietin aikaa heidän kanssaan sitä enemmän huomasin, että he ovat aivan samanlaisia ihmisiä ja uskovaisia kuin minäkin. Ei sen parempia kuin minäkään. ämä huojensi ja helepotti, sen jälkeen olenkin pyrkinyt suuntamaan katseeni Jeesukseen ja tarkistamaan asiat Raamatusta, tämä on helepottanut sitä uskontieni vaellusta.
      Olen mennyt uskoni aikana läpi sellaisia vastoinkäymisiä ja koettelemuksia että ihmettelen itsekkin että uskoni on säilynyt, niin se vaan on tehnyt ja jopa vahvistunut, Jumalan ihmettä sekin :)

• Tie Jumalan luokse

juhani1965 olet löytänyt aarteen? Et elä enää ihmisten orjuudessa, vaan seuraat Jeesusta. Samoin me kaikki olemme uskomme aikana käyneet läpi suuria vastaoinkäymisiä, mutta kumma kyllä me kaikki todistamme siitä, että ne vain vahvistavat uskoa. Miksi sanon, että me kaikki? Siksi, kun Raamattu kertoo, että MONEN ahdistuksen kautta tie vie Jumalan valtakuntaan.

• Heh heh taas
        Tie Jumalan luokse kirjoitti:

juhani1965 olet löytänyt aarteen? Et elä enää ihmisten orjuudessa, vaan seuraat Jeesusta. Samoin me kaikki olemme uskomme aikana käyneet läpi suuria vastaoinkäymisiä, mutta kumma kyllä me kaikki todistamme siitä, että ne vain vahvistavat uskoa. Miksi sanon, että me kaikki? Siksi, kun Raamattu kertoo, että MONEN ahdistuksen kautta tie vie Jumalan valtakuntaan.

Monta ahdistujaa vai Monta ahdistusta.

• vähän opetusta

Pidätkö ihmeenä uskomme kestävyyttä? Se ei ole meidän itsemme ansioita, vaan se on Jeesuksen ansioita.

Ei kukaan ihminen ole synnitön ja siksi uskovaistet eivät ota kättään pois Jeesuksen kädestä. Jos ottaisivat, niin synti saisi sairastuttaa ja kuolettaa ihmisen.

Muista se, että yksikään ihminen ei ole synnitön, vaan Jumalan lapset saavat niin valtavan armon, että saavat tulla SYNNITTÖMÄN ruumiin jäseneksi, sillä sen ruumiin synnittömyydestä pitää huolen ruumiin Pää. Tiedätkö kuka on tuo Pää?

• Asiastakyseen synnittömyysopetus saa yhä uusia muotoja. Kiertoilmaisuilla synnittömyyttäsi kainosti peitellen tuot kuitenkin harkitusti esiin 'synnittömyytesi' >>sen ruumiin jäsenenä

• lepo Herrassa

Turvautumalla yksin Jeesuksen sovitustyöhön, ei mihinkään muuhun mitä itsessä on, sillä ei mitkään hyvät tekommekaan meitä pelasta, siksi en niitä edes katsele, samoin muissakin ihmisissä, vaikka kuinka puhuisivat "hyvästä vaelluksestaan, ja lankeilemattomuudestaan". Vain Jeesuksen teko kestää. Pitkään kesti minullakin tajuta tämä totuus, sillä olihan ympärillä ns, hyviä ihmisiä jotka puhuivat hyvistä teoista, jos ei niitä ole niin et ole uskossa. Mutta se rakkaus,millä Jumala rakasti maailmaa, Jeesuksen kautta, on täysin ansiotonta meille täällä vaeltaville.Vasta sitten, kun tämä todellinen rakkaus, on saanut laskeutua sisimpään olemukseemme, voi sydämestämme vuoroin virrata, rakkauden virrat lähimmäisiimme. Elin itsekin pienen ikäni sellaisessa ympäristössä, että täytyy olla hyvä, että kelpaa Jumalalle, siksi on ollut pitkä tie tajuta, että asia onkin toisinpäin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      83
      4433
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      24
      3098
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      39
      2864
    4. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      116
      2635
    5. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      17
      2509
    6. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      42
      2279
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2255
    8. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      13
      2194
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2015
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1717
    Aihe