Näköjään täällä on vielä merkkikohtainen palsta, joten toistan kysymyksen:
Voiko kukaan neuvoa, kuinka saan vaimennettua avausäänen digikamerasta Olympus mju:-410???
Kaikkia muita ääniä olen oppinut hallitsemaan, mutta tuo avausääni (kun avaan objektiivin suojan ja kamera avautuu) ei vaikene!
kamera hiljaiseksi!
6
1040
Vastaukset
- en vaan osaa
samaa olen ihmetellyt 50/50 mallissa. kuvitelkaapa tilannetta esim. häissä tai hautajaisissa kriittisellä hetkellä....
- Olympus
Pitäisi onnistua, kun etsii valikoista vain käynnistys äänen ja pistää offille, juju onkin siinä, että laittaa myös reset asetuksen offille, silloin kamera ei nollaa kaikkia aikaisemmin tehtyjä valintoja kun suljetaan ja käynnistetään.
- alkup.
Olympus kirjoitti:
Pitäisi onnistua, kun etsii valikoista vain käynnistys äänen ja pistää offille, juju onkin siinä, että laittaa myös reset asetuksen offille, silloin kamera ei nollaa kaikkia aikaisemmin tehtyjä valintoja kun suljetaan ja käynnistetään.
Kiitos vinkistä, vielä jos kertoisit, että mikä se käynnistysääni on englanniksi, kun en sitä ole löytänyt valikosta...-tollo mikä tollo-
Siis kaksi ääntä olen asettanut offille, mutta vielä alkupimputus kuuluu. - Olympus
alkup. kirjoitti:
Kiitos vinkistä, vielä jos kertoisit, että mikä se käynnistysääni on englanniksi, kun en sitä ole löytänyt valikosta...-tollo mikä tollo-
Siis kaksi ääntä olen asettanut offille, mutta vielä alkupimputus kuuluu.äänet ovat valikossa nimellä pw on setup ja pw off setup. Niiden alla on screen ja sound valinta joissa on/off, eli offille vaan kaikki niin jää piipitykset pois ja käynnistyykin nopeammin.
- alkup.
Olympus kirjoitti:
äänet ovat valikossa nimellä pw on setup ja pw off setup. Niiden alla on screen ja sound valinta joissa on/off, eli offille vaan kaikki niin jää piipitykset pois ja käynnistyykin nopeammin.
Hei ja paljon kiitoksia! Kamera ei enää inahdakaan avatessa.
Jännä juttu, että myös se screen-valikko pitää laittaa offille, muuten ääni ei häviä. No nyt ei tarvitse nolostua joka kerran, kun avaan masiinan. - μ Mju
alkup. kirjoitti:
Hei ja paljon kiitoksia! Kamera ei enää inahdakaan avatessa.
Jännä juttu, että myös se screen-valikko pitää laittaa offille, muuten ääni ei häviä. No nyt ei tarvitse nolostua joka kerran, kun avaan masiinan.Kyllä sen aloitusnäytön saa "aktiiviseksi" samaan aikaan kun käynnistysääni on pois päältä. Mutta onko siitä sitten mitään iloa/hyötyä onkin toinen juttu. Ainakin virran kulutuksen kannalta luulisi olevan järkevintä pitää molemmat off-tilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984