Vectran mittarivalot lakkas toimimasta. Pitkien merkkivalo palaa aina, oli parkit tai lyhyet päällä. Käsijarrun merkkivalo, kiekkamittari yms. pelaa oikein, mutta muuten mittaristo on pimeä.
Olisko kyseessä kosketushäiriö? Maadoitusvika on ilmeisesti poissuljettu?
A vectra mittaristovika
opel951
2
181
Vastaukset
- opel1000
Joo niin minullakin teki et mittari valot lopetti toimintansa eka pakkasiin nyt kun päivällä lämpötila nousi alkoi pelaan taas.Sitte pakkasella lopetti puhaltimet toimintansa mut nekin itestään korjautu taas lämpimässä.
VOI HYVÄTAVATON ET TOI VEKKULI ON OUTO:)
Joskus 2 v.sitte ei lähtenyt starttaan ja en tehnyt mitään asian hyväksi....jonku ajan kuluttua se sitte starttaskin?????Ei enään ole sitäkään propleemaa. - S.ulake
Oletkoa tiiraillut sulakerasiaa yhtään?
Siellä saattanee jtn olla poksahtanu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837