turengin juopot

lenkkeiliä

mitä mieltä olette turengissa majailevista juopoista? Yksi just tuli tänään pyytämään minulta 5 euroa ja sen jälkeen tupakkaa. Missäpäin moiset asuvat ja onko heillä turengissa tiloja mihin kokoontua?

200

9471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä deegut!!!!!!!!!

      Juopot on mielestä tosi siisti juttu!

      • sääli

        minkä ihmeen takia? Kaverit jotka eivät käy töissä, jotka juovat sossun antamat rahat, jotka aiheuttavat pelkoa muissa, ovat vain riesana turengissa


      • eijuoppo
        sääli kirjoitti:

        minkä ihmeen takia? Kaverit jotka eivät käy töissä, jotka juovat sossun antamat rahat, jotka aiheuttavat pelkoa muissa, ovat vain riesana turengissa

        PELKOA???!?...Turengin juopot on niin tossukoita, ettei ihmisten todellakaan tarvi pelätä heidän takiaan. Asia on niin päin, että Turengin juopot saa pelätä nuoria, jotka kiusaa (OLEN NÄHNYT) ja se on niin alhaista kun ei ole ihmisarvoa. Juopoilla on IHMISARVO ihan samalla tavalla kuten sinullakin. Et ole sen parempi Luojasi silmissä kuin juoppokaan. Kenenkään sisintä et tiedä ja mikä on saattanut sinut juopoksi. Kiero politikko on pahempi kuin juoppo.


      • Anonyymi
        eijuoppo kirjoitti:

        PELKOA???!?...Turengin juopot on niin tossukoita, ettei ihmisten todellakaan tarvi pelätä heidän takiaan. Asia on niin päin, että Turengin juopot saa pelätä nuoria, jotka kiusaa (OLEN NÄHNYT) ja se on niin alhaista kun ei ole ihmisarvoa. Juopoilla on IHMISARVO ihan samalla tavalla kuten sinullakin. Et ole sen parempi Luojasi silmissä kuin juoppokaan. Kenenkään sisintä et tiedä ja mikä on saattanut sinut juopoksi. Kiero politikko on pahempi kuin juoppo.

        Sanoit hyvin. Juuri niinkun asia on. 🧡


      • Anonyymi
        sääli kirjoitti:

        minkä ihmeen takia? Kaverit jotka eivät käy töissä, jotka juovat sossun antamat rahat, jotka aiheuttavat pelkoa muissa, ovat vain riesana turengissa

        minkä ihmeen takia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minkä ihmeen takia

        Hänellä oli katoamishetkellä yllään musta takk


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänellä oli katoamishetkellä yllään musta takk

        Ei kai näin ole


      • Anonyymi
        sääli kirjoitti:

        minkä ihmeen takia? Kaverit jotka eivät käy töissä, jotka juovat sossun antamat rahat, jotka aiheuttavat pelkoa muissa, ovat vain riesana turengissa

        autoilla aina kaupunkiin uimaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        minkä ihmeen takia

        IHMISARVO iha


      • Anonyymi
        eijuoppo kirjoitti:

        PELKOA???!?...Turengin juopot on niin tossukoita, ettei ihmisten todellakaan tarvi pelätä heidän takiaan. Asia on niin päin, että Turengin juopot saa pelätä nuoria, jotka kiusaa (OLEN NÄHNYT) ja se on niin alhaista kun ei ole ihmisarvoa. Juopoilla on IHMISARVO ihan samalla tavalla kuten sinullakin. Et ole sen parempi Luojasi silmissä kuin juoppokaan. Kenenkään sisintä et tiedä ja mikä on saattanut sinut juopoksi. Kiero politikko on pahempi kuin juoppo.

        inulta


      • Anonyymi
        eijuoppo kirjoitti:

        PELKOA???!?...Turengin juopot on niin tossukoita, ettei ihmisten todellakaan tarvi pelätä heidän takiaan. Asia on niin päin, että Turengin juopot saa pelätä nuoria, jotka kiusaa (OLEN NÄHNYT) ja se on niin alhaista kun ei ole ihmisarvoa. Juopoilla on IHMISARVO ihan samalla tavalla kuten sinullakin. Et ole sen parempi Luojasi silmissä kuin juoppokaan. Kenenkään sisintä et tiedä ja mikä on saattanut sinut juopoksi. Kiero politikko on pahempi kuin juoppo.

        uopoilla on IHMISARVO ihan samalla tavalla kuten sinullakin. Et ole sen parempi Luojasi silmissä k


    • hyvä deegut

      Hengissä pysyminen on niitten työtä.

      • Ripa-

        Jos se hengissä pysyminen vaatii noin kovan työn jokapäiväiseen roikkumiseen kaupan nurkilla, niin kannattaisin ehdottomasti siistiä lähtöä.


      • Anonyymi
        Ripa- kirjoitti:

        Jos se hengissä pysyminen vaatii noin kovan työn jokapäiväiseen roikkumiseen kaupan nurkilla, niin kannattaisin ehdottomasti siistiä lähtöä.

        Miten julkasette tommosta . ???


      • Anonyymi

        Hyviä kommentteja


    • Töykeetä

      olla antamatta deekulle enempää kuin vitonen ja rööki, vaikka ei enempää pyydäkään.

      • turenki rules

        nyrkki päähän vaan sellasille, painukoot himaansa ryyppäämään!


      • tuken paras juoppo
        turenki rules kirjoitti:

        nyrkki päähän vaan sellasille, painukoot himaansa ryyppäämään!

        minä olen kerran antanut kaksi euroa sille spugelle joka istuu aina sielä ässän takana:DD


      • hakkaan sut
        turenki rules kirjoitti:

        nyrkki päähän vaan sellasille, painukoot himaansa ryyppäämään!

        Tuutko lyömään mua???


      • 45rSA
        turenki rules kirjoitti:

        nyrkki päähän vaan sellasille, painukoot himaansa ryyppäämään!

        Suurimmalla osalla ei ole himaa, mihin mennä.


      • Ripa-
        45rSA kirjoitti:

        Suurimmalla osalla ei ole himaa, mihin mennä.

        Mitä sitä enään valittaa, ku paska on päässy. Jokaisella on ollut mahdollisuus koulutukseen ja työhön. Onhan se Raamatussakin, että hiellä sinun leipäsi pitää syömän.


      • Ripa-
        turenki rules kirjoitti:

        nyrkki päähän vaan sellasille, painukoot himaansa ryyppäämään!

        Samaa mieltä, tossa ne S-Marketin nurkilla huutaa ja meuhkaa, kohta pahempia ku ne mamut


      • Etymmärrä
        Ripa- kirjoitti:

        Mitä sitä enään valittaa, ku paska on päässy. Jokaisella on ollut mahdollisuus koulutukseen ja työhön. Onhan se Raamatussakin, että hiellä sinun leipäsi pitää syömän.

        Äläpä siteeraa Raamattua väärin .


      • Anonyymi
        tuken paras juoppo kirjoitti:

        minä olen kerran antanut kaksi euroa sille spugelle joka istuu aina sielä ässän takana:DD

        Karman laki varmasti kiittää sua jollain tavalla. 😆🤭👎


      • Anonyymi
        Ripa- kirjoitti:

        Mitä sitä enään valittaa, ku paska on päässy. Jokaisella on ollut mahdollisuus koulutukseen ja työhön. Onhan se Raamatussakin, että hiellä sinun leipäsi pitää syömän.

        Kaikilla ei ole mahdollisuutta. Taidat olla aikas naiivi.


    • old degis man

      Spuget on parhaita, omassa mielettömyydessään rehellisiä. Saavat normi ihmiset nostattaa olematonta itsetuntoaan heidän kustannuksella. Hyvin käyttäytyvä spuge on " palkkansa" ansainnut. Heitä voi myös palkata lumi yms, töihin, tekevät ja ovat kiitollisia pienestä palkasta ja eivät vaadi kesäloma jne.korvauksia. Ihmisen arvon mittaa heidän suhtautuminen ns, alapuolella oleviin henkilöihin. Asenne kuntoon, spuget ei turhista valita.

      • hämeenlinna

        kertokaa turenkilaiset että miksi suomi24 puhutaan näin paljon teidän kylillä olevista juopoista?


      • Olet tosi kova

        Eikös se joku Turengin kolli hakannut yhen spurgun miltä poikkes käsikin...?

        Aika kova tyyppi:)


      • hahaa
        Olet tosi kova kirjoitti:

        Eikös se joku Turengin kolli hakannut yhen spurgun miltä poikkes käsikin...?

        Aika kova tyyppi:)

        juu se oli yks toni:D


      • vittu
        hahaa kirjoitti:

        juu se oli yks toni:D

        ens kesänä saa joka vitun juoppo turpaansa jos pelottelevat lapsia kauppojen kulmilla!


      • kuuntele
        vittu kirjoitti:

        ens kesänä saa joka vitun juoppo turpaansa jos pelottelevat lapsia kauppojen kulmilla!

        eivät he ole tehneet mitään väärää, he ovat vain ihmisiä jotka ovat hukanneet elämänsä ja tällätavoin viettävät päiviänsä:)


      • roskasakkia
        hämeenlinna kirjoitti:

        kertokaa turenkilaiset että miksi suomi24 puhutaan näin paljon teidän kylillä olevista juopoista?

        Paturi-syndrooma on siitä vaikea asia, että voi irvailla roskasakille täältä Tervasta.

        Kaikenlaista taivaanrannan maalaria piisaa sosiaalituella.


      • Ripa-
        Olet tosi kova kirjoitti:

        Eikös se joku Turengin kolli hakannut yhen spurgun miltä poikkes käsikin...?

        Aika kova tyyppi:)

        Onpa kovaa tekstiä luettavaksi, vaikka en siedäkkään niitä spurguja, niin ei niitä nyt hakkaamaan pidä mennä. Saisit hävetä.


      • Ripa-
        vittu kirjoitti:

        ens kesänä saa joka vitun juoppo turpaansa jos pelottelevat lapsia kauppojen kulmilla!

        Sähän kova jätkä mielestäs oot. En ole koskaan vielä nähny, että juopot lapsia pelottelee, ja tuskin sulla lapsia on, kielenkäyttös viittaa siihen ja lapselliset uhkailut.


      • koetatajuta
        vittu kirjoitti:

        ens kesänä saa joka vitun juoppo turpaansa jos pelottelevat lapsia kauppojen kulmilla!

        Olen nähnyt omin silmin, että kauppojen kulmilla ne "lapset" pelottelevat juoppoja. Taidat olla itse aika varallinen, kun lyömään uhkailet mennä. Taitaa tuollaista saada pelätä enemmän kuin juoppoa, joka ei tee kenellekään mitään. HE OVAT
        IH-MI-SIÄ !!!


      • S7lmäsilmästä
        vittu kirjoitti:

        ens kesänä saa joka vitun juoppo turpaansa jos pelottelevat lapsia kauppojen kulmilla!

        Kannattaapa tulla ihan omalla naamallaan riehumaan tuohon keskustaan niin joku soittaa poliisit sille. Kai siitä vankilankin joutuu hyvässä lykyssä ja siitä se alamäki alkaa ja kohta se lyöjä voikin olla huumehörhö jota joku sinunkaltaisesi potkii päähän.


      • Dorka

        Kannattaapa vastailla vuosia vanhoihin suomi24 uhoamisiin :D


      • Anonyymi
        vittu kirjoitti:

        ens kesänä saa joka vitun juoppo turpaansa jos pelottelevat lapsia kauppojen kulmilla!

        Sinähän se olet lapsille hyvä esimerkki.🤭👎


      • Anonyymi
        Ripa- kirjoitti:

        Sähän kova jätkä mielestäs oot. En ole koskaan vielä nähny, että juopot lapsia pelottelee, ja tuskin sulla lapsia on, kielenkäyttös viittaa siihen ja lapselliset uhkailut.

        Juuri näin.🧡


      • Anonyymi
        S7lmäsilmästä kirjoitti:

        Kannattaapa tulla ihan omalla naamallaan riehumaan tuohon keskustaan niin joku soittaa poliisit sille. Kai siitä vankilankin joutuu hyvässä lykyssä ja siitä se alamäki alkaa ja kohta se lyöjä voikin olla huumehörhö jota joku sinunkaltaisesi potkii päähän.

        Juuri näin.🧡


      • Anonyymi
        Dorka kirjoitti:

        Kannattaapa vastailla vuosia vanhoihin suomi24 uhoamisiin :D

        Kommentti se on sinunki kommentti...😆


      • Anonyymi
        hahaa kirjoitti:

        juu se oli yks toni:D

        Käkikellotalossa asuu yks elegantti naukkailija Snagge, tai jotain, äänestää kai jotain puoluetta?


    • Menetät henkes

      Taidanpa ryhtyä spurkuks ja tulla sinne kaupan kulmille pyörimään...

      Tuu hakkaa mut!!!???!

      • turpas kii kakara

        naurettava vellihousu pelle olet


      • sääliksi käy
        turpas kii kakara kirjoitti:

        naurettava vellihousu pelle olet

        tuo "vellihousu" kommentti taisi tulla 13 vuotiaalta kakaralta joka on just oppinut kirjottamisen ja löytänyt suomi24 sivun


      • tytsykkä

        turpaa kii idiootti


      • äimänä

        Siehä murhahimonen oot? Pahempi ku ne kaupan kulmalla olevat...Väkivaltane.


    • Menetät henkes

      Niin mä olen tällanen vellihousu::::D Ja kakara::::DDD

      • Utelias oon

        Ketä Toni se oli???


      • ketä
        Utelias oon kirjoitti:

        Ketä Toni se oli???

        Mikä vitun ketä??!!!


      • jfdud
        Utelias oon kirjoitti:

        Ketä Toni se oli???

        Vai oliks se juho , sai kuulemma ittekin turpaansa niiltä ku meni uhoomaan .


      • Anonyymi
        Utelias oon kirjoitti:

        Ketä Toni se oli???

        Minkä takia julkasette nimiä???!!!


      • Anonyymi
        jfdud kirjoitti:

        Vai oliks se juho , sai kuulemma ittekin turpaansa niiltä ku meni uhoomaan .

        Vai onks se tenu , joka oli kirkon messias-kerhon sihteeri ja ryyppäs vapaaaika kassan kahvirahat!


    • Ei ole totta

      En kyllä usko... Ai että puliukoilta...

      • hahaa

        juho se oli :DDD


      • totta on
        hahaa kirjoitti:

        juho se oli :DDD

        juho saa nokkaansa vaikka pikkutytöltä


      • juuuuuuuuuuuuuuuuuuu

        joo kyllä ne huumeetkin sekottaa pään ja onhan niitä narsistejakin.


      • juuuuuuuuuuujooooooo
        juuuuuuuuuuuuuuuuuuu kirjoitti:

        joo kyllä ne huumeetkin sekottaa pään ja onhan niitä narsistejakin.

        Miten noi huumeet ja narsistit tähän liittyy???????


    • Vitun kenoniskat

      Noh noh.. Eipäs ruveta huutelemaan Juhosta.. Se on katsos hyvä huudella täällä nimettömänä.. Kun olette kaiken lisäks itse nykyajan miehiä, millä on pikkutytön voimat:::::DDDD

      • pikkujuho

        Hyvin riittää pikkutytön voimat kun vastaan tulee juho!


    • niinsevaanon

      Tuomari Nurmion biisissä Spuge sanotaan , että spugen työtä on dokata .

    • tgggc

      Tunnen tään juhon , aivan raukkis pelle koko jätkä .

      • tunnen juhon myös

        kerro nyt ihmeessä kuka olet ;)


    • Vihaan pelkureita

      Miksette laita nimiänne näkyviin? Hyvä se on nimettömänä haukkua.

      • Jari Virtanen

        Mikä sinun nimi on?


    • Nat King Cole

      Mispäi Turenkii on "Nousevan Auringon Talo"?

    • imekää munaa

      Turenkilaiset on kaikki muutenkin ihan vitun pelleä sakkia!

      • Huomaatko Juho

        Ei puliukon hakkaajia pidetä sankareina! Ihmisten mielestä puliukon hakkaaja on puliukkoakin säälittävämpi pelle!

        Jos haluat olla sankari ihmisten silmissä, tarjoa auttavaa kättä huonompiosaiselle. Avaa ovi vanhemmalle ihmiselle, tai jotain muuta pientä apua arjessa.


    • meolemmesankareita

      Mä pidän juhoa sankarina. Ja teitä pidän pelkureina, mitkä rääpii täällä päätään nimettömänä.

      • äitis piti

        ite pidät ittees sankarina


      • tytsykkä

        jeeep


    • eijääedesrisukasaa

      äiti piti ja niin pidänkin.

      vedän enskesänä puliukkoa kierrepotkulla päähän.

      • pitelit äitiäs?

        ei olis pitäny


      • juhoopataa

        Se juho seurustelee sen jonku marzella panzuton kanssa


      • marZella
        juhoopataa kirjoitti:

        Se juho seurustelee sen jonku marzella panzuton kanssa

        Marcella Panzuto tässä hei! Kelopolku 1 14200 turenki on osote,tervetuloa kertomaan asianne murut! ;)


      • äimänäkans

        Vankilaan joutasit väkivaltanen hyypiö.


      • Katsellaan12

        Tämähän hyvä poliisilla tutkia mistä nää viestit ja uhkaukset tulee. Kannattaa pennut mennä kotiin kasvamaan ja oppimaan käytöstapoja uudelleen.


      • Anonyymi
        marZella kirjoitti:

        Marcella Panzuto tässä hei! Kelopolku 1 14200 turenki on osote,tervetuloa kertomaan asianne murut! ;)

        Lässyn lää lälläri.


    • Tutkintaan IP:t

      Katsoisitte vähän mitä itse tänne kirjoitatte.
      Vai että Turengin alkoholistit sairaita mieleltään ja vaarallisia?
      Kenelle?
      Vaikea uskoa noiden kommenttien jälkeen.

    • olen vajaaaaaa

      Joo laitetaan IP:t taas tutkintaan::::DDD

    • Perheellinen isä

      Suurin osa Turenkilaisista teini-uhoajista todella vajaita(turengin teini 17-25v,hidas kehitys nääs...)
      Nää hemmot ei pärjäis Hesassa viikkoakaan hengissä tai edes terveenä!

      Yhtäsuuri prosentti on häiriköitä ns. työelämän perheenisistä/äideistä kuin näistä Turengin "pihalla" olevista alkoholisteista.
      Harva niistä ketään häiritsee, ja jokaisen oma asia, mihin toimeentulonsa laittaa.
      ....ja tarkoitin nyt alkoholisoituneita IHMISIÄ.

      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️


      • Anonyymi

        Turenkin teinien todellinen riesa on tilusten yliagraari elo, tämä alkoholisoitunut lordi on myös Björnin kamraatteja.


    • Olet vähän tyhmä vai

      Kukaan ei sano enään Hesassa!!!!! Vitun torspo!!!!! Saisit jo selkääs tosta hyvästä Stadissa!!!!!!

      • hesalainen hämeessä

        Aika jumala luulet olevasi, kun väität , etei k u k a a n sano hesa - sanaa....

        Tyhmyys tuli nyt sinusta ilmi.

        18 vuotta hesassa asuneena, ei tullut kertaakaan pataan.

        Siellä kun ei ole noin pikkusieluisia juntteja, kuin täällä Turengissa.

        (vai sanooks enää kukaa turenki?)


      • Anonyymi
        hesalainen hämeessä kirjoitti:

        Aika jumala luulet olevasi, kun väität , etei k u k a a n sano hesa - sanaa....

        Tyhmyys tuli nyt sinusta ilmi.

        18 vuotta hesassa asuneena, ei tullut kertaakaan pataan.

        Siellä kun ei ole noin pikkusieluisia juntteja, kuin täällä Turengissa.

        (vai sanooks enää kukaa turenki?)

        😆❤️


    • Stadilainen . . .

      Asun stadissa.................................................................................................................................................................. En Turengissa...............

      • näinolenkuullut

        Homot sanoo kuullemma Helsinkinkiä Hesaks. Homo piireissä yleinen sana.


      • Hönöjä ootte!
        näinolenkuullut kirjoitti:

        Homot sanoo kuullemma Helsinkinkiä Hesaks. Homo piireissä yleinen sana.

        sinähän sen tiedät, kun niissä porukoissa liikut!

        Helsingin sanomat - lehtikään ei saa olla enää hesari, vaan stadiri.

        Muuten kai hesassa saa turpaan!


      • KETÄHÄN VUAN
        Hönöjä ootte! kirjoitti:

        sinähän sen tiedät, kun niissä porukoissa liikut!

        Helsingin sanomat - lehtikään ei saa olla enää hesari, vaan stadiri.

        Muuten kai hesassa saa turpaan!

        Se muuten on stadari-hesari ja böndet koisaan, spuget jättäkää rauhaan, tehkää duuninne ja olkaa tyytyväisiä elämäänne. Huonosti menee kun spurgujen kustannuksella nostatte itsetuntoanne. KETÄ KETÄ


    • Stadin slangia

      Totta se on Helsinkiläiset sanoo Helsinkiä stadiks. Hesari on yhä hesari. Joku Turenkilainen koittaa vaan päteä, että olis suuressa kaupungissa liikkunut:)

    • iygoygyug

      Hönöjä ootte menettäis vittu henkensä Stadissa, jos tulis tänne aukoon!

      • pohjosiikka

        No voe herrainpieksut !
        Sitä kyllä hesassa pärjövää kun on ratikat ja sun muut hösselit. Eri se on jos määttä Lappiin. Yrittäkkeepä selevitä tunturissa jonniaekkoa nii itku tulloo ja ikävä äetie. Kovat hemmot assuu luonnon armoella, tietäkkee se.


    • KUNINGAS!!!!!!

      Mä hallitsen Turengin katuja ja alan perii spugeilta suojelu rahaa, jos haluu hengailla mun kulmilla!

      • voielämä!!!!

        Niillähän sitä ylimäärästä massia riittää :)


      • käkenä

        Vellihousu.


      • Anonyymi

        Miten te julkasette tämmöstä???!!!


      • Anonyymi

        trolli


    • Lammiforever

      Ketä kiinnostaa???Turenki on pe r s e r eik ä ja eihän siellä ole kun vatipäitä!

    • sairasta

      vetääkö tämä tyyppi kierrepotkuja tyttöystäväänsäkkin

    • mielenterveys hoitaj

      Taitaa olla tasasesti joka turenkilainen saanu kierrepotkuja päähänsä, ainakin sen näköstä sakkia siellä pyörii, että ei ihan kaikki muumit ole laaksossa:)
      Toiminta on kun hullujen huoneella toimintapäivänä, kaikki menee minne sattuu, mutta kukaan ei tiedä mihin ees menee:)

      • mikkeemättee

        olet aika nopea kun kerkeät seurata jokaista turenkilaista minne ovat menossa :D vai onko tuo luulosairautta :D


      • Anonyymi

        Hoitaja vai potilas...? 😆😆🤣🤣


    • mielenterveys hoita

      juu,helppo olla turengissa nopee,kun kaikki muut tuntuu käyvän hitaalla:), eli olet aivan oikeassa, että olen nopea, tai siis en ole, mutta siinä hitaitten seassa se ei ole kovin vaikeaa:), ymmärrät varmaan hyvin mitä tarkotan?jos et ymmärrä, niin tavaa tekstit läpi, se yleensä auttaa teitä hitaita:)
      eihän sille totuudelle mitään voi, että turenkilaiset on hieman alikehittyneitä:)
      sarjatuotantoo taitaa olla ja ristiin?ussittua väkee, ei voi paljoa odottaa:)

      • Muutaei

        No voe helevettiläenen. Ite oon aatellu, että ku kaikki tapahtuu tiällä niin hittaalla. Oon jo uatellu, että minä vanha oon nuortunna. Kyllä tiällä Turengissa on hitasta, mutta eipähän ressoo. Oon muualta muuttanna ja sitä hittaotta ihmettelin kovasti vuosie. Mutta ei se elämä sillä kiirreellä ja hosumisellakkaa parane. On se toesaalta hyvä miettie elämän arvoja raohassa. Tiällä viljellään pottuo ja harjotettaan maatalloutta kaekessa raohassa. Kaikki on niin seesteistä jotta mitäsitä muuta ihminen kaeppoo? Aenut nekatiivinen hittaovessa on SE, että nuo korjaosurakat ja ylleinen siisteys pitäsi tapahtuo paljon noppeammin. Minnuo häerihtöö jos on likasta ja asijoehin ei reakoida.


      • Anonyymi

        Sun diagnoosi on valmis.🤣🤣🤣😆😆😆


    • MaTkAPuMMi

      Eikai mua vedetä päähän jos tuun käymään Turengissa ? ;o

    • tki:laine

      Onko jossain päin Turenkia ns. "Nousevan auringon talo"? Jos niin missä?

      • naapuris

        kyllä, sinähän asut sielä :D


      • T.Laine kans

        Radan vieres Turengin puolel kaks ja koko Paturin lähiö


      • Puu hökkeli

        Purettu joskus 90 luvun alkupuolella.Ol heti siinä rautatiesillan jälkeen oikealla Turengin keskustaan päin tultaessa.


      • Anonyymi
        Puu hökkeli kirjoitti:

        Purettu joskus 90 luvun alkupuolella.Ol heti siinä rautatiesillan jälkeen oikealla Turengin keskustaan päin tultaessa.

        Onhan kyseinen talo siinä edelleen. Vai onko se purettu ja rakennettu heti uudelleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan kyseinen talo siinä edelleen. Vai onko se purettu ja rakennettu heti uudelleen?

        Nyt satuin kulkemaan ohi ja sitä ollaan purkamassa juuri tällä hetkellä. Tai ei nyt sunnuntaina mutta... :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan kyseinen talo siinä edelleen. Vai onko se purettu ja rakennettu heti uudelleen?

        No kyllä se on purettu vuosia sitten.
        Sijaitsi Turengin keskustasta päin ajettaessa vasemmalla. Yläasteen risteyksessä on tälläkin hetkellä talo, sen ja rautatien välissä oli talo joka purettiin -90 luvulla.


    • tervakoskiapinoille

      Mitä eroa Tervakosken kyttääviin ja täysiä ajaviin apinoihin ettei vain kukaan näe..Täysii..mutta ykköstä toimitaan jotta voi kyylätä kuin valvontakamera.

      Minun on pakko ajaa hanurissa kiinni sekä kyylätä samaan aikaan sekä tunkea autoni solidaarisesti viereen oveen kiinni.

      • Aha, vai niin.

        Joo, selvä juttu.


      • vatipää
        Aha, vai niin. kirjoitti:

        Joo, selvä juttu.

        Ihan hitleri.


    • Turenkilainen

      Itse täällä jo vuosia asuneena, en todellakaan sanoisi kylällä istuskelevia alkoholisteja vaarallisiksi :D Erittäin asiallisesti ovat aina tervehtineet kun tyttäreni kanssa olen kaupoilla ym. käynyt ja ovat myös osanneet käyttäytyä erittäin asiallisesti. Itse en näe siinä siis mitään ongelmaa, että he aikaansa tuolla kylällä viettävät.

    • turenkirules

      Turengissa on tosi mukavia juoppoja. Ihan huipputyyppejä! Tympeempää porukkaa täällä Hämeenlinnassa on, vaikka käpykylä tämäkin!

    • dokut rulaa

      Tyylinsä valinneet ja töihin eivät enään mene/joudu/pääse tai kykene. Niinkauan kun juovat he ovat vaan rikka joidenkin silmissä, sitten kun alkavat narkkaan saavat kaikki varoa.
      Onneksi tajunneet lähteä narkit hämeenlinnaan.
      Tuota elämäntyyliä ei kannata kenenkään kadehtia, saatat olla seuraava liittyjä tuohön "jengiin" itse-elämä heittelee ja jotkut sortuu aina. Hyvää joulua niin herroille kuin narreille.

    • oitorit

      sen lisäksi että julli hakkaa juoppoja se hakkaa myös lapsia. siinä on teille sankari.

      • rosa pihlaja

        Onko sulla niinkun vittu käpylisäke hukassa? Annettiin osote, kotiovelle huuteleen paskahousu. En tiedä ensinnäkään mitään niin ihanaa pientä ja täynnä rakkautta olevaa perhettä kun Marcella, julli, vinny ja masu-asukki. Oikeesti, miettikää vähän. Te istutte tietokoneella kikkelit pystyssä puhumassa paskaa toisista vittu suomi 24 ????????? Jos jullin elämä on niin mielenkiintosta, niin kirjottakaa siitä kirja! Sä oot ite yks vitun sankari. Miettikää ihmiset vähän että te ihan oikeesti keskustelette toisesta ihmisestä internetissä, onks se teijän elämäntehtävä. JA suurin osa teistäki vitun nakkenakuttajista tulee toimeen niillä sosiaalitoimen varoilla, siitä lyön vaikka pääni pantiks! HÄVETKÄÄ


      • turenkilainen

        voi voi voi teitä pienet säälittävät kitisiät! se turpavärkki kannattaa pitää kiinni jos ei mistään tiedä mitään! Juholla omakin lapsi joten tollanen paskapuhe saa loppua heti!!


      • :D :D
        rosa pihlaja kirjoitti:

        Onko sulla niinkun vittu käpylisäke hukassa? Annettiin osote, kotiovelle huuteleen paskahousu. En tiedä ensinnäkään mitään niin ihanaa pientä ja täynnä rakkautta olevaa perhettä kun Marcella, julli, vinny ja masu-asukki. Oikeesti, miettikää vähän. Te istutte tietokoneella kikkelit pystyssä puhumassa paskaa toisista vittu suomi 24 ????????? Jos jullin elämä on niin mielenkiintosta, niin kirjottakaa siitä kirja! Sä oot ite yks vitun sankari. Miettikää ihmiset vähän että te ihan oikeesti keskustelette toisesta ihmisestä internetissä, onks se teijän elämäntehtävä. JA suurin osa teistäki vitun nakkenakuttajista tulee toimeen niillä sosiaalitoimen varoilla, siitä lyön vaikka pääni pantiks! HÄVETKÄÄ

        :D :D :D :D :D :D


      • Pelle ja mielenvikainen
        rosa pihlaja kirjoitti:

        Onko sulla niinkun vittu käpylisäke hukassa? Annettiin osote, kotiovelle huuteleen paskahousu. En tiedä ensinnäkään mitään niin ihanaa pientä ja täynnä rakkautta olevaa perhettä kun Marcella, julli, vinny ja masu-asukki. Oikeesti, miettikää vähän. Te istutte tietokoneella kikkelit pystyssä puhumassa paskaa toisista vittu suomi 24 ????????? Jos jullin elämä on niin mielenkiintosta, niin kirjottakaa siitä kirja! Sä oot ite yks vitun sankari. Miettikää ihmiset vähän että te ihan oikeesti keskustelette toisesta ihmisestä internetissä, onks se teijän elämäntehtävä. JA suurin osa teistäki vitun nakkenakuttajista tulee toimeen niillä sosiaalitoimen varoilla, siitä lyön vaikka pääni pantiks! HÄVETKÄÄ

        Kaverilta kuullut että on tullut kylällä ja ruvennut lyömään häntä oikein urakalla (kaveri on siis 15-vuotias. On tämä "julli" varmasti kovaa jätkää


      • ai,ai
        turenkilainen kirjoitti:

        voi voi voi teitä pienet säälittävät kitisiät! se turpavärkki kannattaa pitää kiinni jos ei mistään tiedä mitään! Juholla omakin lapsi joten tollanen paskapuhe saa loppua heti!!

        perinnöllistä !


      • Anonyymi
        rosa pihlaja kirjoitti:

        Onko sulla niinkun vittu käpylisäke hukassa? Annettiin osote, kotiovelle huuteleen paskahousu. En tiedä ensinnäkään mitään niin ihanaa pientä ja täynnä rakkautta olevaa perhettä kun Marcella, julli, vinny ja masu-asukki. Oikeesti, miettikää vähän. Te istutte tietokoneella kikkelit pystyssä puhumassa paskaa toisista vittu suomi 24 ????????? Jos jullin elämä on niin mielenkiintosta, niin kirjottakaa siitä kirja! Sä oot ite yks vitun sankari. Miettikää ihmiset vähän että te ihan oikeesti keskustelette toisesta ihmisestä internetissä, onks se teijän elämäntehtävä. JA suurin osa teistäki vitun nakkenakuttajista tulee toimeen niillä sosiaalitoimen varoilla, siitä lyön vaikka pääni pantiks! HÄVETKÄÄ

        Teit juuri itse saman mistä moitit muita. Ei nimiä kiitos.


    • tosiaan

      Eikö teillä oo muuta keskusteltavaa halooo... Hankkikaa ihan oma elämä. Mitä ihmettä tätä tarvii pohtia?????

      • tytteli1

        Ihan samaa mieltä haloo... järkeä elämään...


      • mutiainenn

        Elämää on pohrittava tarkka´han, jottei tuu tehtyä harhaliikkehiä...


    • lehtonen

      Huhhuh mitä paskaa. Miten mäki tänne jo eksyin..

      • onks mää Helsinkist

        No kuule Lehtonen, sää oot Turenkis ny. Villisä lännesä jossa hakataan sanan miakalla kaikki juapot ja piretähän karut puhtahana. Täälä reagoirahan ja piretähän toisista hualta. Toista sé on meilä kotopualesa ku kukkaan ei välitä mitä ympäärillä tapahtuu.


    • geigegioooieigweg

      Tykkään siitä, että kysytään rehellisesti rahaa viinaan, siitä en tykkää, että yritetään valehdella. Kerrankin yksi esitti tuttua, ja käveli pitkään rinnalla ja sitten kun erottiin pyysi kautta rantain rahaa. Sanoin rehellisesti, ettei ole edes lompakkoa mukana. Hän sitten ihmetteli että miten minä juuri sanoin olevani menossa kuntosalille, miten muka aion maksaa. Vilautin kuntosalikorttiani.

    • tuunimummi

      Hei. Saisiko vähän asiallisempaa keskustelua, please!

    • ymmärtävä

      Turenkin niin sanotut juopot. rauhallisia , jos ei pummaisivat siinä SOKKARIN oven nurkalla , tämäkin nurkalla istuva sanoo , puuttuu 20 senttiä aamukaljasta , lainaa , ei muista maksaa takaisin , annetaan heidän olla . Itsehän ovat tiensä valinneet

    • Turengin-Älymystö

      Tulevissa kuntavaaleissa jokaisella on mahdollisuus äänestää juoppoja myös edustamaan itseään kunnallisessa päätöksenteossa!

    • Julli_Juho

      Moi hienoa työtä panzutot on tehny Turengissa ja nyt katos kaikki. Juopot o helmiä nykyään

      • Sarvas

        Mee julli nukkumaan kännis pois.


    • Janspa89

      NIINPÄ, HAHAHHAAA!!!! :D 🤣

    • Merkillepannut

      Juopot on ihan ok veijareita, verrattuna näihin helvetin höyrypäihin jotka käyttää kaikki mömmöt mitä saavat. Nämä saakelin jauhopäät kun ovat aivan sekaisin.

    • juutalainen69

      Vitun juutalaiset autistit

      • EnMäsuapelekäää

        Älä nyt viitti pelle huudella.


    • julli_juho

      TE OLETTE SÄÄLITTÄVIÄ.. nuo alkoholistit on mun kavereita ettekä tajunneet ointtia koko asialle kappas nyt on puisto lapsille dokumestan tilalla

    • Asunutvuodesta1985

      Mielenkiintoinen aihe.
      Kyllä Turengin pulsut on ihan ok porukkaa. Siis nämä aidot ja alkuperäiset, jotka kaljaa ja jotain viinaksia naukkailevat jos varat riittää.
      Nykyisin tuolla kylillä vaan tuppaa kaiken näköiset jauhopäät temmeltävän. Ihme perspäitä päänaukojia ja uhoajia, aivot jo hyvää vauhtia sulamassa.

      • Rupukuja

        Kyllä on kunnalla asiat poskellaan, kun katukuvassa alkoholistit tallaa ja majailee kauppojen nurkilla päivittäin ruinaamassa rahaa kun sinne menee. Ensinnäkin päihdeongelmaiset pitää hoitaa, siihen veroja maksetaan. Kunnalla ei taida olla vielä päihdekoordinaattoria kun kaikkeen muuhun löytyy kyllä, jopa jätekoordinaattori.

        Toiseksi kauppiaat voisi ottaa siittä katteestaan sen muutaman prosentin vartioimispalveluun ja turvata sitä kaupankäyntiä.Vaikka kimpassa. Hämeenlinnassa toimii kaksi hyvää vartioimisliikettä SOL ja Securitas joilta varmasti voi sopivaan hintaan ko. palvelun ostaa, onhan Tokmannikin jo tähän puoleen satsannut. Esim S-konsernille ja Alkolle on surkeaa mainosta jos heidän liikkeenpiha on kerjäläisten ja humalikkojen valtakunta. Vartijat töihin ja turvaa niin kassojen työhön kuin asiakkaidenkin asiointiin. Ei niitä notku Hämeenlinnankaan marketeissa ja sisäänkäynneillä. Jos notkuu niin vartija poistaa kyllä tarvittaessa, Helposti tuollaisesta muodostuu järjestyksenpidollinen ongelma pidemmän päälle.


      • Anonyymi

        Enemmän se meskun porukka aiheuttaa häiriötä kylällä kun vanhat juopot jotka jo pappaiässä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enemmän se meskun porukka aiheuttaa häiriötä kylällä kun vanhat juopot jotka jo pappaiässä

        Järkkärihäikkää varppina aiheuttaa. Se on tunnettu narkomaanien ja alkoholistien yh-äitien kantapaikkana. Jos kela tai sossu laittaisi rahahanat kiinni noilta huumehörhöiltä ja alkoholisteilta niin se olisi tuon kapakan konkurssi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järkkärihäikkää varppina aiheuttaa. Se on tunnettu narkomaanien ja alkoholistien yh-äitien kantapaikkana. Jos kela tai sossu laittaisi rahahanat kiinni noilta huumehörhöiltä ja alkoholisteilta niin se olisi tuon kapakan konkurssi.

        jaa meskun konkurssi😂😂 poluksilla on MILJOONIA fyffee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jaa meskun konkurssi😂😂 poluksilla on MILJOONIA fyffee

        Mesku omilla rahoilla kapakkaa pyörittämässä turengissa? Ei kannattavaa kun normi kapakat pyörii tuotoilla mutta Turengissa ne pyörii tän mukaan asiakkaiden sosiaalituilla ja omistajien omilla masseilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mesku omilla rahoilla kapakkaa pyörittämässä turengissa? Ei kannattavaa kun normi kapakat pyörii tuotoilla mutta Turengissa ne pyörii tän mukaan asiakkaiden sosiaalituilla ja omistajien omilla masseilla.

        Rahottaa jo nyt itse omaa baaria. Ei noiden alkkis ja pirimutsien rahat riitä koko kuukaudeks ku lapslisät ja elatusrahat ja sosiaalituet on käytetty aina jo ekana viikkona kun ne tulee. Sit otetaan piikkiin millon mitäki. Ilman tota puljua ja sen asiakaskuntaa kylällä ei olisi nii paljo häiriöö,rähinöitä,perseilyä ja katuväkivaltaa.


    • Anonyymi

      Parpala RIP.

      Erään aikakauden loppu. Omassa nuoruudessa aina ns. Kylällä.

      • Anonyymi

        Elää ja voi hyvin.. Tosin hämeenlinnassa. Ja tämä on tieto


    • Anonyymi

      Älä sure. Kyllä kunta pitää huolen että äkkiä jostain naapuripitäjien vankiloista kaivetaan uus jäsen deekuparkkiin. Tosin 10 vuoden päästä luultavasti löytyy värivaihtoehtojakin parkin stailaamiseen.

    • Anonyymi

      Eipähän Turengin S-Marketin kulmalla ole enää kaveria joka pyytäisi "anna €" , maksan takaisin 15th päivä , ja pois on myös hänen vaimonsa , joka ei kerjännyt rahaa ainakaan minulta . Ei tämä kulmalla istunutkaan ollu kellekkään paha vaan se oli hänen elämäntapansa . Aika näyttää tuleeko samanlaista "persoonaa" paikalle . Paikkakunnalle kuuluu omat persoonansa , annetaan heidän elää , ja omalla tavallaan rikastuttaa meidän seudun elämää .

      • Anonyymi

        Olen vielä työelämässä sinnittelevä juoppo, ehkä minä vielä päädyn kylille pummaamaan.


    • Anonyymi

      Vieläköhän se virolainen pallopää uhkailee lapsellisen pääkallotatuointinsa kanssa spugeja?

    • Anonyymi

      Kunnon spurgu kuuluu maisemaan.

      Spurgupartio taas suorastaan lisää viihtyvyyttä.
      Harmia noista ei ole kellekään - päinvastoin kuin monesta "kohtuukäyttäjästä", jotka hakkaavat puolisonsa ja lapsensa kännipäissään pillastuessaan.

    • Anonyymi

      Ärsyttävä tiktokkaaja tämä marsello joka mainittiin ylempänä.

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Toivottavasti ei pakkaset pure.

    • Anonyymi

      Ammentoin kolotusta

    • Anonyymi

      Onko Julli Turengin kuuluisin henkilö?

    • Anonyymi

      Vieläkö se yksi virolainen lapsenkasvonen nöösipoika, jolla on typerä tatuointi kaulassa hakkaa spugeja?

    • Anonyymi

      Ei taida pääkallopoju enää hakkailla. Mikä se on se taksisuhari, joka on aina päihtyneenä, eikä kykene kyyditsemään asiakkaitakaan enää?

    • Anonyymi

      Siellähän niitä holisteja on joka päivä pelaamassa bilistä ja heittämässä tikkaa baarissa. Loistava tekosyy mennä juomaan. Menis ennemmin AA kerhoon.

      • Anonyymi

        Kyllä. Kaikki juoppoja. Mut omasta mielestään ei tietenkään.


    • Anonyymi

      Kyllä tuota omituista jankuttajaa voisi joku tirvasta turpaan. Tosin kädet siinä tahriintuisi, on se niin saastainen ilmestys. Asuukohan se se samassa läävässä, kuin morsiammensa?

    • Anonyymi

      Mutta ei kai tuo jankuttaja kännissä kuitenkaan ole, se on vaan vähän sellainen syntymähumalainen. Erikoinen tyyppi jo nuorempana ja silloin ilmeisesti jo innostunut "eläintenhoitaja" hommista.

    • Anonyymi

      Päänsä voi saada sekaisin muullakin, kuin tenulla. Tuo omituinen höpöttäjä on elävä esimerkki asiasta. Sen päätä ei ole sekoittanut pullo vaan pinpit on sen ongelma.

    • Anonyymi

      Sen sukulaismies on kuulemma vieläkin erikoisempi tapaus. Täysin höynäytettävissä kaikenlaiseen pikkurikolliseen toimintaan. Melkoinen haka kuulemma vaanimisessa ja seurailussa. Puhelimella se ei onneksi osaa soittaa, jos joku muu ei valitse numeroa.

    • Anonyymi

      Onko poliisi käynyt prepaideja tarkistamassa myös sukulaismiehen luona?

    • Anonyymi

      Ei sillä mitään prepaideja ole käytössä, Doro-senioripuhelin on, mutta se ei osaa enää soittaa sillä. Vastaamaan pystyy, mutta oikean nappulan painaminen onnistuu ehkä joka viides kerta.

    • Anonyymi

      Onkohan tämä omituinen höpöttäjä sama tolpero, joka tällä palstalla toisessa ketjussa valittelee mielenterveysongelmiaan ja puuttuvaa erektiotaan?

    • Anonyymi

      Sama heppu, se on vaan kovin uupunut nykyään tähän kirjoitusharrastukseensa.

    • Anonyymi

      Missä majailevat tätä nykyä? Ei ole näkynyt vanhoilla kulmilla.

    • Anonyymi

      EHKÄ SPURGUT PITÄÄ KORTTEERII KIIPULAN EMÄNTÄKOULULLA TAI HAUSJÄRVEN KRISTILLISELLÄ OPISTOLLA JA ONNEVUOREN MONTULLA RILLAAVAT HAMPPARIN KÄYRÄÄ SANDELLS KAVERINA. TILAUSAJOT AHO ANTAA KYYTIÄ.

    • Anonyymi

      Rokkaa

    • Anonyymi

      Nämä ovat ongelmaisia ihmisiä

      • Anonyymi

        Ja heitä pitää auttaa


    • Anonyymi

      Kyllä pitää olla oma tahto

    • Anonyymi

      Ja halu parantua

    • Anonyymi

      Juuri näin

    • Anonyymi

      Juoppo on huono sana

    • Anonyymi

      Käyttäisin alkoholistia

      • Anonyymi

        Kyllä


    • Anonyymi

      Mielenkiintoinen keskustelu

    • Anonyymi

      Hyviä mielipiteitä yhtäkaikki

    • Anonyymi

      onko raimo juoppo

    • Anonyymi

      on se

    • Anonyymi

      Ei kai

    • Anonyymi

      Kyllä näin on

    • Anonyymi

      Onko Raimo juoppo

    • Anonyymi

      Ja ylös asti

    • Anonyymi

      Missä mennään ?

    • Anonyymi

      en tiedä

    • Anonyymi

      Ei siellä muita olekaan

    • Anonyymi

      Näin kai se on

    • Anonyymi

      Elovaara rip

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1262
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      19
      1245
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1166
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1164
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1143
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1141
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1137
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1134
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1119
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1110
    Aihe