Ensi syksynä, syys-lokakuussa olisi tarkotus matkustaa kyseiseen paikkaan. Onko kellään kokemuksia hotellista, hyviä ruokapaikkoja, millaiset rannat?
Santa Ponsa, Verde Mar
3
502
Vastaukset
- 008
Santa Ponsan ainoa uimaranta on ihan hyvä. Hiekka on hienoa ja isot aallot eivät vaivaa. Tilaakin on riittävästi. Olen vain käynyt paikalla, en majoittunut hotelleihin, joten niistä ei ole kommentteja.
Santa Ponsa on aika pieni, joten mieli tekee varmasti käydä muuallakin. Palman kaupunkiin ei ole pitkä matka ja isompi lomakohde Magalluf/Palma Nova on muutaman kilometrin päässä. Matka Magalluffiin kannattaa kulkea taksilla, sillä ne ovat halpoja, ja bussimatka kestää kuulemma pienen ikuisuuden. - Siisii prendo
Santa ponsa on hyvä kohde jos on varaa liikkua takseilla ja kyydithän ovat aika halpoja. Palma novan ja Magalufin lisäksi lähellä on myös Peaguera( kallista, hinnat saksalaiseten lompakoille tehty) eikä Port Andtraxkaan ole kaukana.
- hani11
Olen ymmärtänyt, että ko hotellissa olisi jonkinlainen kid´s club, onko kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673