Ensi syksynä, syys-lokakuussa olisi tarkotus matkustaa kyseiseen paikkaan. Onko kellään kokemuksia hotellista, hyviä ruokapaikkoja, millaiset rannat?
Santa Ponsa, Verde Mar
3
510
Vastaukset
- 008
Santa Ponsan ainoa uimaranta on ihan hyvä. Hiekka on hienoa ja isot aallot eivät vaivaa. Tilaakin on riittävästi. Olen vain käynyt paikalla, en majoittunut hotelleihin, joten niistä ei ole kommentteja.
Santa Ponsa on aika pieni, joten mieli tekee varmasti käydä muuallakin. Palman kaupunkiin ei ole pitkä matka ja isompi lomakohde Magalluf/Palma Nova on muutaman kilometrin päässä. Matka Magalluffiin kannattaa kulkea taksilla, sillä ne ovat halpoja, ja bussimatka kestää kuulemma pienen ikuisuuden. - Siisii prendo
Santa ponsa on hyvä kohde jos on varaa liikkua takseilla ja kyydithän ovat aika halpoja. Palma novan ja Magalufin lisäksi lähellä on myös Peaguera( kallista, hinnat saksalaiseten lompakoille tehty) eikä Port Andtraxkaan ole kaukana.
- hani11
Olen ymmärtänyt, että ko hotellissa olisi jonkinlainen kid´s club, onko kokemuksia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891829Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2761687Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751369- 58955
- 51947
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70927- 66904
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40891Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤51876