Kuuluko kehitysvammasuuteen jumituneet ajatukset

Kuuluuko jumituneet

Kuuluko kehitysvamnasuuteen jumituneet ajatukset.

12

236

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Se normaali vammaine

Kuuluu Ettehán te kehitysvammaiset muuta osaa kuin hokea yhtá ja samaa asiaa koko ajan eli toistatte itseánne teillá kun on jáánnyt levy páálle junnaamaan pahasti eli hakekaa àpua ja ákkiá ennen kuin on jo liian myóháistá

• Paanalla Kiitäjä -69

No mitä toi tarkoitaa ?
        Minäkö muka hoin samaa asiaa päivästä toiseen. JA HAIST' SINÄ H###A P####A!!! Sanon minä. Etäs kehtaat !! Turha kuvitella. Tuollanen käsitys luokaa. Sinä hae ite noihin puheisiin kontrollitukea vähän P.....LEEN !!!!! Pian.
        Satuin lukemaan tekstis. Sen hölmö.

• levylevylevylevy....

Mikä vittu sä olet ihmisiä arvostelemaan? Jos jollain leikkaa levy kiinni niin sä saatana tulet tänne jauhamaan sellasta vitun paskaa ja ylpeilemään omalla vitun paskalla kirjotuksellas, Ja et osaa edes kirjottaa.. Jospa sää saatanan kaalikääryle painuisit vittuun kommentoimasta... Ei kaikki vammaset oo mitään tyhmiä! Äly voi olla normaali mut muuten voi olla jotain ongelman poikasta... Mut sää vaan saatana yleistät... Jotenka nyt sun kannattais painua vittuun näiltä palstoilta...

• Paanalla Kiitäjä-69

PLAAPLAA !!! Luin sun alkuperäisen typertyneen tekstisi.
        Melkein kiukuspäissäsi revit peli housiskin.
        Älä nyt huosujasi revi hyvä ihminen.
        Olen kuulianen ihminen. Jotkut eivät ymmärrä järkipuhetta mutta minä ymmärrän järki puhetta vieläpä oikein hyvin.

• Parhainta!

Minun mielestä kehitysvammaiset ovar ihania ja luonnollisia ihmisiä!

Jotenkin se luonnollisuus tulee selvimmin esille!
      Olen sitä mieltä, että kehitysvammaiset ovat kaikille muille aarre, sillä he tuovat parhaiten esille syvimmät ajatukset!

• Samaa mieltä

Olen samaa mieltä.

Kehitysvammaiset eivät itse mahda tilanteelle mitään. Sattui vain niin.
      He ovat tosiaan aivan ihania persoonia, ja aitoja!

Kenellä muka ei olisi "jumiutuneita ajatuksia"?

Kaikilla on. Kehitysvammaiset yrittävät ja nostan hattua niin paljon!

• Paanalla Kiitäjä -69

DO VHAT HAU SKRIIVIN HAU STDAM BOLSIT STEKSIT?
        DEAR: ANGRY

• minni7280

kiitos,ei aina ole helppoa olla erilainen tässä yhteiskunnassa,kun kokee syrjintää paljon vamman takia

• tyhmätee

Aloittajalle:kehitysvammaisilla on erittäin ja miltei pelkästään jumittuneita ajatuksia.
      Huomattavasti enemmän kuin "keskivertokansalaisella".
      Kysymyskesi tuskin tarkoitti hatunnostoa vai ei vai ollaanko ilman hattua.

• Paanalla Kiitäjä -69

OOO!!!! GOOOOOD NEEESTT !!!!!!!! Hau gant dit sbikgin dis duong ?
        Dear : Angry

• tyhmätee

Kehitysvammaisilla on miltei ainoastaan jumittuneita ajatuksia .
      Tuskin aloittajan kysymys haki hatunnostoohjeita tai voiko olla ilman hattua.

• minni7280

no,olen lievästi kehitysvammainen nainen,en tunnusta että minulla olisi jumittuneita ajatuksia, kysyisin ,miksi jotkut ihmiset kiroilevat ,niin paljon melkein joka sana on kirosana ,eikö se ole juuri sellaista että on osittain jumittuneet ajatukset ,kun puhuu niin ,minulle särästää korviin ,mutta en uskalla sanioa ,jos joudun vielä pahoinpitelyn kohteeksi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe