Onko kenelläkään tietoa,minne saisin myydyksi muutaman litran kuivattuja torvisieniä ja suppilovahveroita.Ovat todella hyvälaatuisia ja edullisia. Olen itä-suomesta.
Mustatorvisienet
4
212
Vastaukset
- sienetär
oletko kysynyt ravintoloista , paikalliset Martat jne
Karjalainen lehtikin...- romualdo2
niin, tai joku Luomukauppa, suoramyynti.... myös jos laitat kirpparille oman pöytäsi, kokoat sinne kaikki kymmenien vuosien aikana kerääntyneet ylimääräiset tavarat ja sinne myös minigrip tai pakasterasioihin pakkaamasi kuivatut sienet... johan kauppa käy ja tyytyväisenä voit käydä noutamassa sievoisen summan riihikuivia oravannahkoja....tai siis seteleitähän ne ovat nykyaikana..... itsekin harrastan samaa eli kirppareille olen vienyt omia kuivattuja sieniä (kokemus on jo v:sta noin 1981 siis kaupallisesta sientenkeruusta....)
- outo juttu
romualdo2 kirjoitti:
niin, tai joku Luomukauppa, suoramyynti.... myös jos laitat kirpparille oman pöytäsi, kokoat sinne kaikki kymmenien vuosien aikana kerääntyneet ylimääräiset tavarat ja sinne myös minigrip tai pakasterasioihin pakkaamasi kuivatut sienet... johan kauppa käy ja tyytyväisenä voit käydä noutamassa sievoisen summan riihikuivia oravannahkoja....tai siis seteleitähän ne ovat nykyaikana..... itsekin harrastan samaa eli kirppareille olen vienyt omia kuivattuja sieniä (kokemus on jo v:sta noin 1981 siis kaupallisesta sientenkeruusta....)
saako kirpareilla myydä elintarvikkeita
- romualdo3
outo juttu kirjoitti:
saako kirpareilla myydä elintarvikkeita
saa, riippuu tietysti paikasta, miten sairaalloisen virka-intoinen on elintarviketarkasta jne... mutta täällä K-pohjanmaalla on tietysti useimmilla kirppareilla oma kahvio, leipomotuotteineen ym. ja kuivattuja elintarvikkeita nyt saa tietysti myydä... ei mitään riskejä. Varsinkin kun on kokeneita poimijoita ja sienten käsittelijöitä, puhumattakaan alan ammattilaisista kuten minä... Tervetuloa tekemään löytöjä Kokkolan suurimmille kirppareille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540