lempinimi sofialle?

eli oon siis 13 vuotias sanoisko "poika tyttö" ja oikeesti en jaksa mun nimeä, koska se ei yksinkertasesti sovi mulle nii aattelin nyt kysyy et jos joku keksis vähän enemmän "maskuliinisen" nimen kun siis ei sovi tuo mulle ollenkaan. apuja teiltä? oon muuten just vaihtamassa koulua että ottaisi siellä varmaankin käyttöön sen.

// ei jooko mitään "sohvi" tai "fifi" :D
115992
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat

Mikä toinen nimesi on? Kävisikö se tai muunnelma siitä? Monilla myös sukunimestä tehty kutsumanimi. Äkkiseltään mietittynä en ainakaan keksi mitään järkevää Sofiasta...Fia...sekin varmaan liian feminiininen?

Äänestä

Solifer

Äänestä

Sofe

Äänestä

Persepäivänkakkara:)

Äänestä

No vaikka Sefu, Sipi tai Sippi

Äänestä

Soffe, sipuli, sofi , sohva

Äänestä

stofferson

Äänestä

Naima-Aslak

Äänestä

Pertti-Keijo

Äänestä

Oisko sara nimelle tosihyviä lempinimiä

Äänestä

Kommentoi aloitusta

sophieschizo kirjoitti:

eli oon siis 13 vuotias sanoisko "poika tyttö" ja oikeesti en jaksa mun nimeä, koska se ei yksinkertasesti sovi mulle nii aattelin nyt kysyy et jos joku keksis vähän enemmän "maskuliinisen" nimen kun siis ei sovi tuo mulle ollenkaan. apuja teiltä? oon muuten just vaihtamassa koulua että ottaisi siellä varmaankin käyttöön sen.

// ei jooko mitään "sohvi" tai "fifi" :D

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu