Olen 31-vuotias turkulainen mies ja haaveenani olisi päästä vaellukselle Saariselän itäosiin ensi kesänä. Olen ollut 3 kertaa vaelluksella (kaikki Saariselällä), mutta en ole käynyt Paratiisikurua enkä Ukselmapäätä kauempana. Olen kuullut ja lukenut, että monien mielestä kaikkein parhaat maisemat löytyvät juuri tuolta UKK-puiston itäosista. Eka kerta oli kesällä, reitillä Kiilopää-Suomunruoktu-Tuiskukuru-Luirojärvi-Suomunruoktu-Kiilopää, toinen ruska-aikaan Aittajärvi-Maantiekuru-Sarvioja- (käynti Paratiisikurussa ja Ukselmapäällä)-Sarvioja-Luirojärvi-Palovanka-Rautulampi-Kiilopää- 3. Kiilopää-Rumakuru-Kivipää-Porttikoski-Sarvioja-Luirojärvi-Palovanka-Rautulampi-Kiilopää. Minulla ei ole autoa, joten ensin junalla Rovaniemelle, sieltä bussilla Ivaloon ja edelleen Raja-Jooseppiin. Varusteista minulla on rinkka, vaelluskengät, makuupussi ja-alusta, joten hankittavaa vielä on. Eka kerralla yövyin pelkästään tuvissa, 2. ja 3. kerroilla toisen henkilön teltassa. Joten jos kiinnostuit, lähetä minulle sähköpostia osoitteella [email protected].
PS. Olisi , jos olet Turun suunnalta, ei kuitenkaan välttämätöntä.
Saariselkä 2013
Saariselkä 2013
0
227
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial261819Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3501535Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131154- 1441138
Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928