Olen 31-vuotias turkulainen mies ja haaveenani olisi päästä vaellukselle Saariselän itäosiin ensi kesänä. Olen ollut 3 kertaa vaelluksella (kaikki Saariselällä), mutta en ole käynyt Paratiisikurua enkä Ukselmapäätä kauempana. Olen kuullut ja lukenut, että monien mielestä kaikkein parhaat maisemat löytyvät juuri tuolta UKK-puiston itäosista. Eka kerta oli kesällä, reitillä Kiilopää-Suomunruoktu-Tuiskukuru-Luirojärvi-Suomunruoktu-Kiilopää, toinen ruska-aikaan Aittajärvi-Maantiekuru-Sarvioja- (käynti Paratiisikurussa ja Ukselmapäällä)-Sarvioja-Luirojärvi-Palovanka-Rautulampi-Kiilopää- 3. Kiilopää-Rumakuru-Kivipää-Porttikoski-Sarvioja-Luirojärvi-Palovanka-Rautulampi-Kiilopää. Minulla ei ole autoa, joten ensin junalla Rovaniemelle, sieltä bussilla Ivaloon ja edelleen Raja-Jooseppiin. Varusteista minulla on rinkka, vaelluskengät, makuupussi ja-alusta, joten hankittavaa vielä on. Eka kerralla yövyin pelkästään tuvissa, 2. ja 3. kerroilla toisen henkilön teltassa. Joten jos kiinnostuit, lähetä minulle sähköpostia osoitteella [email protected].
PS. Olisi , jos olet Turun suunnalta, ei kuitenkaan välttämätöntä.
Saariselkä 2013
Saariselkä 2013
0
214
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli275334Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123905Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403197IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm512820Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861318Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2851312- 601193
- 791139
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3961122Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2151101