ei näillä palstoilla kyllä liiku yksikään nainen joka voisi muualtakin miestä metsästää.
palstan prototyyppi: lihava,silmälasit,eronnut,
huono iho,riipputissit,huonot hampaat,........
varmaan naiset tunnistitte itsenne??????????
melkoisia otuksia
9
1589
Vastaukset
- Kaisa-Lotta
Mullon silmälasit ja käytänkin niitä tarvittaessa (autolla ajaessa ja elokuvissa). :D!
- NAINEN 72
Kenessä ei ole vikaa.. Pidän itseäni täydellisenä kaikkine puutteineni; kaikkeahan en voi olla..Se oikea´ ei lie vieläkään osunut kohdalleni kun olen eronnut ja sen jälkeen sain lapsen avoliitossa. Ja yhä olen yksin. Miten lie löytäisin hyvän miehen.
- geisha
muuten hienosti lueteltu lista, mutta siinä ei pidä kohdallani paikkaansa eronnut, eikä huonot hampaat eikä myöskään huono iho.
mimmones itse olet? varmaan kaikki osuu kohdalleen? :D - rumilus
ihan kuin minä. :D:D:D:D:D
- Nainen 39v.
paitsi se, että silmälaseja käytän:).Ymmärrän "luulosi", sillä niin olen minäkin miettinyt, että missä ne fiksut ja suht` hauskan näköiset miehet ovat?
- M30pluks
Mie oon ihan haaskan näköne ja on joku kyllä joskus fiksuksikin saattanut haukkua.
- Timppa
todennäköisesti ihan tavallisia suomalaisia naisia. Kun vain itse voisin sanoa olevani normaali, olen harrastanut irtosuhteita, olen saanut pitemmästä suhteesta maailman parhaimman lapsen aikaan...
Silti, häpeän kohdata ketään selvinpäin, juu, olen roteva, olen pitkä, käyttäydyn asiallisesti...
Mitä sitten, muutama ihminen on saanut mun itsetunnon nollattua, mulla on finnejä hartioissa ja selässä. Jep. olen käynyt lääkärissä, olen käyttänyt/käytän hoitavaa saippuaa/salvaa.
Silti tuntuu, että mut on paiskattu tänne maahan ihan vain jotta joku saisi nauraa mun kommelluksille. Onneksi lapsi pitää mua superisinä, vaikken olekkaan välttämättä sitä. - Leijona-N
juu eronnut olen ja painoakin/muotoja on,mutten silti koe olevani niin ruma ja pelottava etteikö miehet voisi olla minustakin kiinostuneita ;)
Jokaisessa ihmisessä on omat "pikkuvikansa" ja silti he voivat olla mitä sopivimpia elämänkumppaneita jollekin toiselle yksinäiselle ihmiselle,joka arvostaa muutakin kuin pelkkää ulkonäköä!
Joten sinulle ja kaikille muillekin iloista syksyä!:) - vaakkuM
Soot saanu pakit siis,heh...meinaan et kyl tää on paljon ihania naisia*nähny tosi monia*
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112742SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän201734Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621734Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2731623Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue281281Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271149Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411072Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?941062RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022