Kyselen vaan

Minä

Ongelmana on se, etten saa tarpeeksi tyydytystä mieheltäni. Jos innostun rakastelemaan hänen kanssaan ja mieheni laukeaa ennen yhdyntää, hän laittaa nukkumaan heti sen jälkeen tai valittaa väsymystä. Olen tullut siihen tulokseen, ettei hän välitä yhtään siitä, miltä minusta tuntuu ja että ehkä itsekkin haluaisin kokea loppuhuipennuksen..? Se on vain pääasia, että hän saa ja sillä hyvä. Minulle siis aivan sama. Se tuntuu pahalta... En tiedä mitä voisin asialle tehdä, mutta seksihalut alkaa tämän takia kadota pikkuhiljaa. Auttakaa!

3

743

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen

Mä tapasin ihanan miehen jolle ei ole oma tyydytys tärkeää, vaan nauttii toisenkin nautinnosta :) ja entinen ukko meni vaihtoon

• Scully

Olisiko keskustelu asiasta paikallaan? Ei kai se tilanne muuten muutu...

• jaska

Miksi siitä asiasta on sitten niin vaikea puhua?
      Omalla vaimollani oli monta vuotta se ongelma, ettei hän yleensä/useinkaan saanut orkkuja, mutta eipä hän siitä minulle mitään koskaan sanonut, ennekuin vasta kun olimme pari vuotta tunteneet. Mistäpä minä olisin voinut tietää?

Hän vain sanoi, että kyllä se seksi tuntuu hyvältä ja silleen, mutta orkkuja hän ei saa kuin omin käsin.

Kun asia oli näin lopulta tullut tietooni, aloin itse tekemään kaikkeni että asia korjaantuisi. Sitäkin juttua haittasi vaan se, ettei vaimoni oikein halunut sanoa mikä auttaisi ja mitä minun pitäisi tehdä paremmin. Jouduin itse kokeilemaan kaikkea ja aina hän ei edes halunut että näen niin paljon vaivaa asian eteen.

Loppujen lopuksi selvisi, että kaikkein varmimmin hän saa orkut suuseksistä, eli kun nuoleskelen hänen klitoristaan. Mutta omien estojensa takia hän kieltäytyi tästä pitkään ja ensimmäinenkin kerta onnistui melkeinpä puoliväkisin. Osoittautui, että hän nauttii siitä tosi paljon, ja hän sanoi ettei ollut koskaan kuvitellutkaan että se tuntuu noin hyvältä ja että noinkin voisi tehdä. Edelleenkin vaimoni kieltäytyy toisinaan suuseksistä, enkä aina ymmärrä miksi, itse haluan nimenomaan että molemmat nauttivat yhtä paljon.

Toki pitkät esileikit myös auttavat, ja liiallinen hätäily pois ja tietysti klitoriksen kiihoittaminen, hyväily jne...

Olin ollut aiemmin monien naisten kanssa, kerran aiemmin naimisissakin, mutta tällaisia ongelmia en ollut kohdannut kenenkään muun kanssa. Vaimoni on seksuaalisesti kaikkein estoisin tuntemistani naisista.

Neuvona voisin vain sanoa, että alat rohkeasti ja *rakentavasti* puhumaan asiasta miehesi kanssa. Teet tilanteen hänelle selväksi, ja neuvo häntä rohkeasti kokeilemaan kaikkea mikä tuntuu sinusta hyvältä. Opiskelkaa toisianne. Jos miehesi ei vältä tätä tehdä, niin parisuhteellanne ei olekaan mitään toivoa.
      Tosin, jos harrastatte seksiä kovin harvoin, niin ei ole ihme jos ukkosi laukeaa ennen aikojaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      353
      6505
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3846
    3. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      17
      1391
    4. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      8
      1136
    5. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      97
      1045
    6. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      910
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      144
      885
    8. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      876
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      15
      848
    10. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      9
      847
    Aihe