kälyt

vaimoke

miten tulette toimeen kälyjenne kanssa? minulla meinaa mennä hermot kun mieheni sisko on jatkuvasti sekaantumassa elämäämme. viimeksi eilen käly oli soittanut miehelleni ja ilmoittanut tulevansa järjestämään mieheni 50v juhlat! omalla vaimolla ei ole mitään sanomista juhliin! joku tietysti olisi hyvillään kun joku toinen tulee järjestämään kaiken! minä en! olen jopa miettinyt että lähden syntymäpäiväksi omille teilleni!s ielläpä kälyni emännöiköön! mieheni on niin tassukka ettei osaa panna siskolleen vastaan!

4

142

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt soitat siskolle

Soita siskolle ja sano, että olet suunnitellut jo melkein kaikki loppuun asti, kakut, kukat, vieraslista, lahja, ohjelma ja puheet on valmiina. Valehtelet vain, teet ne sitten kun olet saanut siskon pysymään kotona. Valkoiset valheet eivät tapa ketään :)

• helppoa

Pahus, minä ottaisin tarjouksen vastaan ja antaisin kälyn hoitaa kaiken. Voisi itsekin nauttia juhlista ja juhlia oikein kunnolla kun siivous, tarjoilu ja kaikki muukin on jonkun muun vastuulla :) Äitinä kyllä on saannut ihan tarpeeksi kaikkea järjestellä..

• Käly

Itse kutsun mieheni siskoa natoksi ja minä olen hänelle käly. :)

• Pata kattilaa jne

Tai sitten sinä olet tassukka koska et kerro omaa mielipidettäsi asiaan. Kai kotinne on yhteinen koti? Oletteko naimisissa, nimerkistäsi ei saa selvää?

SInä olet kotinne emäntä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      161
      3271
    2. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      40
      3032
    3. Kultasi eka kirjain? Kuka haluaa

A haluaa J
      Ikävä
      112
      1565
    4. Empaattisuus ja suoruus.

Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi
      Sinkut
      155
      1304
    5. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      73
      1139
    6. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1097
    7. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    8. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      989
    9. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      47
      963
    10. Sä saat mut tuntemaan

Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne
      Ikävä
      24
      938
    Aihe