gsx 750 f

pyörä kiikarissa

Minkälainen pyörä ajaa? Miten pitkään moottori ollut nykyisen kaltainen?? Paljonko tehoja? Ois meinaan tarvetta tiedolle, sillä olen ehkä ostamassa pyörää...

7

2044

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suitsa

Pyörähän on kaikin puolin oiva perus paketti. Myytävänä olisi vuoden ´96 mallinen.

• Uudempaan

miten kaks päällä, vai pitäskö katella 1100:sta?

• Suitsa
        Uudempaan kirjoitti:

miten kaks päällä, vai pitäskö katella 1100:sta?

ja vielä laukkujenkin kanssa.

• Jari

2004 vuosimallilla olen ajellut tämän kesän.
      Muistelen kuulleeni, että moottori on ollut noin kymmenen vuotta lähes samanlainen. Pitäisi olla siis varma peli.
      Tehoja löytyy vakiosta 93hv. Ihan tarpeeksi katukäyttöön, eikä lähde keulimaan, on sen verran raskas ja iso pyörä (~220kg).
      Ei ole kyllä muista pyöristä hirveästi kokemusta mutta tyytyväinen olen tähän toistaiseksi ollut. Äänet on kyllä kuin kissan kehräys. Uutta putkea olen kyllä harkinnut, jotta saisi hieman möreämmät jyrinät :)

• M.S.

Tossa 2004 Mallissa on muuten katalysaattori. Saksalaisten testien perusteella kone antoi takapyörästä lähes 98 hv joten aikalailla alakanttiin on ilmoitettu. Samassa penkissä muuten 1200 bandiitti (Unregelter-Kat) antoi muuten 118hv ilmoitetun 98hv sijaan joten aika tehokkaita noi suzukin koneet. Tehokäyrä GSX750F on muuten mukavampi kuin 600 koska voimaa löytyy tasasemmin koko kierrosluku alueen läpi.

Keuliminen on vastuuntunnotonta liikenne- käyttäytymistä mutta kyllä 750 takarenkaalle nousee liiankin helposti jos näin on ollakseen.

• Potentiaalinen

Minkälaisia kokemuksia muilla on ko. pyörästä, esim. onko normaali tuulilasi matkakäytössä riittävä 185 cm pitkälle. Entä miten pelittää kaksi päällä jne. ?

• B.F:

Kerro joko ostit ja mitä maksoi? oliko uusi vai käytetty?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1605
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      415
      1017
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      752
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      78
      675
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe