SAUNALAHTI KUSETTAA

tyrmistynyt

SAUNALAHTI laskutti minua joka kuukausi kaksi kertaa. Toinen lasku oli aina isompi ja toinen pienempi. Kerran väittivät, että olin maksanut laskuni puoliksi. Siis puoliksi?? Haloo, ei kukaan maksa laskua puoliksi. Lasku ei näkynyt edes pankissa, mutta saunalahdessa se näkyi, siis puoliksi. Väittivät vielä, että joku oli maksanut minun laskuni vahingossa. Siis hei, erittäin epätodennäköistä, että joku olisi käyttänyt minun viitenumeroani vahingossa. Tiedättekö mitä...SAUNALAHTI GROUP KUSETTAA!!

8

1751

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostava

Onko sinussa jotain erikoista jonka takia operaattorin kusetusosasto olisi valinnut juuri sinut kuukauden leikkikaverikseen? Olisiko joku käyttänyt "sinun" viitenumeroa "tahallaan", mutta maksanut pyydetyn summan? Maailmaan mahtuu virheitä.

• Mikael

No niimpä niin. Saunalahdella meni tupla laskut viime keväänä yhden liittymä tyypin omistajille yhden ainoan kerran, joka sitten huomattiin ja hyvitettiin asiakkaille.

Tällä palstalla ei muuta olekaan kun täysin tietämättömiä ihmisiä joilla ei ole mitään tekemistä / kokemuksia haukkumastaan operaattorista.

• tyrmistynyt

Siis kun meitä on monta, joille on toi tuplalasku tullu. Mua kiusattiin jatkuvasti. Kokoajan tuli noita tuplalaskuja ja käskivät maksaa. MÄ VAIHDOIN LIITTYMÄÄ.

• vai niin

että oikein innokas Saunis-fani tuossa taas eikä muka ole muita laskutettu väärin..kerronpa omat kokemukseni. Mä vaihdoin liittymätyyppiä, no, Saunis laskutti sitten siitä alkaen kahteen kertaan liittymästäni, samasta liittymästä meni kahdet kk-maksut ja usemman kuukauden ajan tätä tapahtui. Mä ymmärrän kyllä sen että jos sitä liittymätyyppiä vaihtaa kesken laskutuskauden niin vaihtoajankohdalta voi mennäkin tuplasti mutta kun sitä vaan jatkui ja jatkui. Reklamoin Saunikselle, silti laittoivat edelleen sitä tuplaa siihen, vähennetty laskusta. Sitten päätin sulkea koko liittymän (kävin tarpeettomaksi muutenkin ja enkä halunnut jatkuvast reklamoida asiasta jonka pitäis hoitua kerralla).

Eli vieläks väität että täällä vaan provoillaan? Kyllä ne laskutusongelmat on täysin todellisia Sauniksenkin kohdalla. Eli muillakin on ollut ongelmia kuin vaan sillä yhdellä!

• Kessu

Ko. firman taholta on asiaa harrastettu kuulemma jo vuosia. Tyttärelle avautui liittymä juhannuksena ja heinäkuulla tuli jo kaksi laskua ~38 ja ~61 euroa, mutta ei tule enää.

• LDV

Mulla ollut saunalahden liittymä 3,5 vuotta ja mitään ongelmaa ei ole ollut...

• tyrmistynyt

Aivan, eikä mun miehellänikään ole mitään ongelmaa saunalahden kanssa, mutta mullapa oli. on joskus tullu mieleen, että mitä pikkukakaroita siellä on töissä. ei osata laskea ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      179
      2688
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2519
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2197
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      61
      2073
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1739
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1444
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      205
      1428
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      225
      1163
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1138
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      370
      1073
    Aihe